Ekonomika
sry ale 1.6 diesel do taketo SUV ani nahodou
Jasná volba v této třídě je o 200 000 levnější!!! [odkaz]
Hele, kdyby jsi aspoň chodil do té osmé třídy, určitě bys dokázal rozdělit auta do jednotlivých tříd.... takže s úspěchem o tom pochybuji 😉
To už není SUV..ale jako zvýšený kombík dobrý.. 😉
Neprojede sice ani polní cestu..ale vypadá celkem dobře. 😉
Neprojede sice ani polní cestu..ale vypadá celkem dobře. 😉
aj na pole pre zemiaky ( brambory ) .... ze ci daco necuchnem
ved to aj 120cina skodovecka prejde viacej...... jak toto radoby SUV
ved to aj 120cina skodovecka prejde viacej...... jak toto radoby SUV
... A v tomto případě až moc. 600k Kč za 2kolku s naftou 1.6 i-DTEC je trosku mimo mísu. Ať je ten motor jakkoliv dobrý, v téhle konfiguraci je to jen vyšší kombík, nic víc. A kombíků s malým tubrodieselem je na trhu spousty za daleko nižší peníze 😉
To máš pravdu, potíž je ovšem v tom, že spousta lidí z různých důvodů nechce kombíky, ale kombíky, co vypadají jako SUV. Možná ti to uniklo, ale ve třídě kompaktních SUV se aut s pohonem 4x4 prodá jen polovina celkového množství. Já třeba rodičům dost intenzivně rozmlouval přechod ze sedanu střední třídy do kompaktního SUV. Argumentovali poměrně věcně a v zásadě jim to nešlo rozmluvit. každé auto má svého kupce, jde jen o to, trefit se do požadavků co nejširšího okruhu těch exotů. 😉
- kryt zavazadlového prostoru
- Détek
- bi-xen
- nechybí tempomat
Zkrátka a dobře, večer cestou z hospody U kříže za slušného tempa nepoztrácíš staré nákup a i s dvěma promile, samozřejmě v nádrži, dojedeš až domů.
- Détek
- bi-xen
- nechybí tempomat
Zkrátka a dobře, večer cestou z hospody U kříže za slušného tempa nepoztrácíš staré nákup a i s dvěma promile, samozřejmě v nádrži, dojedeš až domů.
Hlavní, +- srovnatelní konkurenti😒br />
Tiguan - menší auto, stará vražda, výbava Žebrák, jen 81 kW - 579.000
RAV4 - menší auto, srovnatelná výbava, 91 kW - 615.000
Takže je cena CR+V naprosto adekvátní. A co se parametrů týče - nejdřív se svezte.
😉 :yes:
RAV4 - menší auto, srovnatelná výbava, 91 kW - 615.000
Takže je cena CR+V naprosto adekvátní. A co se parametrů týče - nejdřív se svezte.
😉 :yes:
Nová RAVka je menší? Nechci tu lovit milimetry, ale ona dost narostla, myslím že jsou s CR-V plně srovnatelné.
Jak se to vezme. CR-V je takový zvláštní kříženec. Pokud někomu tenhle recept vyhovuje, pak je asi jediným podobným vozem na trhu RAV4. Nicméně vraťme se k výhodnosti, protože to je subjektivní záležitost. A teď nemluvím o slevách. Vezmu přítelkyni, chce automat, navigaci (nejlépe s parkovací kamerou), bezklíčový vstup/ start (plus samozřejmosti jako automatická klimatizace, elektrické ovládání oken, zrcátek atd.). Copak tam Honda má?
PS: Prosím žádnou kůži, pokud nemá odvětrávání.
PS: Prosím žádnou kůži, pokud nemá odvětrávání.
Možná tě trošku opravím - CR-V je v první řadě trendsetter této části segmentu SUV, takže je velmi pravděpodobné, že to, co má, respektive nemá CR-V teď, bude/nebude mít konkurence v nejbližší možné generaci, podívej se na tu RAVku. Ať už je řeč o zjednodušování pohonu 4x4, respektive zjednodušování/zautomatizování jeho ovládání, snižování světlosti, eliminace rezervy na zadku, nebo dorovnávání velikosti SUV tohoto formátu právě rozměrům CR-V. Prostě pojem Crossover je stále aktuálnější.
A pokud jde o tvou specifikaci - to bude drahé, kámo. 😉 >😁 Jsou holt opravdu značky, které nelze koupit bez zapalovače, s tím těžko něco naděláš. Buď slevíš ze své specifikace nebo musíš holt koupit Tiguana, tak nevím, co je lepší. 😄 Já netvrdím, že politika pěti daných výbav je optimální, ale že cena CR-V 1.6 i-DTEC je odpovídající, nikoli příliš vysoká. Dokonce si s ohledem na jeho užitné vlastnosti troufnu tvrdit, že je to dokonce nabídka výhodná a pořízení auta je tak poměrně racionální, což u Hondy nebývá úplně pravidlem, k jejich pořízení většinou musíš mít i nějaký ten vnitřní pocit, postoj. 😉
A pokud jde o tvou specifikaci - to bude drahé, kámo. 😉 >😁 Jsou holt opravdu značky, které nelze koupit bez zapalovače, s tím těžko něco naděláš. Buď slevíš ze své specifikace nebo musíš holt koupit Tiguana, tak nevím, co je lepší. 😄 Já netvrdím, že politika pěti daných výbav je optimální, ale že cena CR-V 1.6 i-DTEC je odpovídající, nikoli příliš vysoká. Dokonce si s ohledem na jeho užitné vlastnosti troufnu tvrdit, že je to dokonce nabídka výhodná a pořízení auta je tak poměrně racionální, což u Hondy nebývá úplně pravidlem, k jejich pořízení většinou musíš mít i nějaký ten vnitřní pocit, postoj. 😉
Však já vím, že tohle považuješ za budoucnost. Já ne. SUV bez dostatečné světlé výšky mi je na nic. A nepotřebuji sedět jak v náklaďáku. To je můj pohled. Přijde mi, že se z nich pomalu stávají MPV. Jen říkám, že jediné další auto na trhu tohoto ražení je RAV4. A třeba rezerva na zadku mě mrzí, protože je to podle mne nejpraktičtější umístění. Kdo má ty salámy tahat z pod auta, nebo z kufru - po té, co všechno vyházíš ven. Ani mě nehne, to radši žádnou rezervu.
Přitom to požadavky nejsou přehnané a jsou z reálného života. Pomíjím vychytávky jako otevírání kufru gestem (tedy bez rukou). To bohužel moc aut nemá a dost by to nabídku prosekalo. A vynechal jsem, že to má být kabriolet. 😄 To by diskuzi dostalo úplně někam jinam.
Ty to budeš vědět, CR-V nemá magic seats, že? Nemohu si pomoci, ale mně v nabídce Hondy více voní Accord. Má 2,4 a stojí podobně.
PS: Teď jsem se podíval na benzínový dvoulitr s automatem. Stovka za 12,3, to má být vtip?
Přitom to požadavky nejsou přehnané a jsou z reálného života. Pomíjím vychytávky jako otevírání kufru gestem (tedy bez rukou). To bohužel moc aut nemá a dost by to nabídku prosekalo. A vynechal jsem, že to má být kabriolet. 😄 To by diskuzi dostalo úplně někam jinam.
Ty to budeš vědět, CR-V nemá magic seats, že? Nemohu si pomoci, ale mně v nabídce Hondy více voní Accord. Má 2,4 a stojí podobně.
PS: Teď jsem se podíval na benzínový dvoulitr s automatem. Stovka za 12,3, to má být vtip?
Ano, považuju to za budoucnost SUV této velikosti. RAV4 je další takové auto, ale možná se budeš divit, až přijde nový Tiguan. 😉 Ostatně Mazda CX5 už sklízí kritiku za špatnou kvalitu jízdy. Pokud bude Mazda chtít zachovat pro značku typické dobré jízdní vlastnosti, co udělá? Sníží příště těžiště, aby mohla nastavit šasi měkčeji. Tak to prostě je. Určitě bude stále skupina, která bude jezdit mimo silnice. Ta buď na té polňačce pojede opatrněji, nebo sáhne po nějakém autě, které opravdu tu světlost mít bude. Z pohledu automobilek je to ale zanedbatelná minorita.
Ad rezerva - souhlasím (podobě jako s dnes už téměř vymizelými vychytávkami jako je samostatně otevíratelné nebo elektricky ovládané sklo), také mě to neuráželo a praktičnost je nezpochybnitelná, ale souvisí to s "civilizováním" těchto aut.
CR-V Magic Seats nemá.
Mně taky, poface je jednoduše skvostný, zejména ve verzi Type S.
Nevím, jak současné, ale minulé CR-V 2.0 AT nejelo tak hrozně, jak strašily technické údaje. To spíš vadila absence pádlového řazení, které už 4G má.
Ad rezerva - souhlasím (podobě jako s dnes už téměř vymizelými vychytávkami jako je samostatně otevíratelné nebo elektricky ovládané sklo), také mě to neuráželo a praktičnost je nezpochybnitelná, ale souvisí to s "civilizováním" těchto aut.
CR-V Magic Seats nemá.
Mně taky, poface je jednoduše skvostný, zejména ve verzi Type S.
Nevím, jak současné, ale minulé CR-V 2.0 AT nejelo tak hrozně, jak strašily technické údaje. To spíš vadila absence pádlového řazení, které už 4G má.
Tak já vím, že v tomhle jdu proti proudu. Jen mám pocit, že se SUV vyvíjí v něco jako MPV. Na jejich úspěchu je kuriózní to, že je spousta lidí nekupovala pro to, co nabízí, ale protože prostě vypadají mohutně, je z nich lépe vidět (ale přes ně už kulové) atd. Mohutnost a vysoký posed jim lze dopřát i bez atributů, které dělají SUV, nebo terénní vůz. Já šel více po terénních schopnostech a takové té univerzálnosti (proto mám radši větší SUV, do kterých se po finanční stránce vejde výškově stavitelný podvozek a další vychytávky). Třeba Cayenne může být na dálnici i níže než CR-V a zároveň v terénu výše než CX-5. I takový allroad nabídne vyšší světlou výšku než CR-V. Jen jsou to mnohem dražší auta.
Snížení těžiště není jediná cesta. Adaptivní tlumiče a stabilizátory dokáží divy.
Magic seats je škoda. Podle mne skvělá věc na přepravu kol.
Snížení těžiště není jediná cesta. Adaptivní tlumiče a stabilizátory dokáží divy.
Magic seats je škoda. Podle mne skvělá věc na přepravu kol.
Jo, myslím, žes to perfektně trefil. Lidé chtějí mohutnost SUV, ovšem nepotřebují to, co je (bylo) pro SUV typické.
Jistě, u drahých SUV bývají možnosti jinde, ale nezaměňoval bych možnost mít stavitelnou světlost s možností mít adaptivní podvozek. Všem se nám pochopitelně lépe řídí auto, které se méně naklání, máme větší jistotu a pocit, že to jede lépe. V reálu to ale má na skutečné jízdní vlastnosti jen minimální vliv. Dokonce se dá říct, že tvrdší naladění může být za určitých podmínek i horší, i když to platí spíš o amatérském tuningu, takže to na třídu SUV, vyžadující opravdu hodně pečlivě vyladění, asi vztáhnout nelze.
Jistě, u drahých SUV bývají možnosti jinde, ale nezaměňoval bych možnost mít stavitelnou světlost s možností mít adaptivní podvozek. Všem se nám pochopitelně lépe řídí auto, které se méně naklání, máme větší jistotu a pocit, že to jede lépe. V reálu to ale má na skutečné jízdní vlastnosti jen minimální vliv. Dokonce se dá říct, že tvrdší naladění může být za určitých podmínek i horší, i když to platí spíš o amatérském tuningu, takže to na třídu SUV, vyžadující opravdu hodně pečlivě vyladění, asi vztáhnout nelze.
Nikto tu ale zvas nezaratava do ceny aj spolahlivost.... ta je u japoncov este stale lepsia ako u vw,skody, hoci uz aj u japoncoch to nie je co to byvalo 😐
Mimochodom na polne cesty povecsinou staci aj obycajny sedan...kto chce prekonavat lahky teren na luke, v lese, nech ma svetlu vysku aspon 20cm...
Mimochodom na polne cesty povecsinou staci aj obycajny sedan...kto chce prekonavat lahky teren na luke, v lese, nech ma svetlu vysku aspon 20cm...
"je dokonce levnější než benzinová čtyřkolka" tam malo byt lacnejsia ako benzinova dvojkolka
V prvom rade toto ma 120 koni a benzin 155 , takze je to aj o výkone nie len o tom ze je to diesel, tak ta cena mala byt maximalne ako benzin dvojkolka
Vtedy by to davalo zmysel
V prvom rade toto ma 120 koni a benzin 155 , takze je to aj o výkone nie len o tom ze je to diesel, tak ta cena mala byt maximalne ako benzin dvojkolka
Vtedy by to davalo zmysel
A kdyz porovnas Yetiho bez kufru s Medakem, to bude teprve kauf 😉