Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Honda CR-V 1.6 i-DTEC stojí od 599.000 Kč

4. 9. 2013
18
30
Zobrazit náhledy (18)
Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V
SUV od Hondy přichází na český trh s novým dieselovým motorem. Varianta 1.6 i-DTEC stojí od 599 tisíc, je dokonce levnější než benzinová čtyřkolka.

Základní výbavou pro nový motor 1.6 i-DTEC, který disponuje výkonem 88 kW, manuální převodovkou a pohonem předních kol, je Comfort. Na rozdíl od základní specifikace S má dvouzónovou automatickou klimatizaci, rádio a kryt zavazadlového prostoru, dále nechybí tempomat, 17palcová litá kola nebo denní svícení.

Elegance nechybí kožený volant, parkovací kamera, přední a zadní parkovací senzory, elektricky sklopná zrcátka, dešťový senzor a přední mlhovky. Obě výbavy nabízí možnost příplatku SD navigace za 27 tisíc a vyhřívání předních sedadel 9 tisíc korun.

Výbava Lifestyle má vyhřívaná sedadla standardně, dále má prémiové audio se subwooferem, bi-xenonové světlomety a litá kola mají průměr 18 palců. Příplatková navigace je ovšem vybavena pevným diskem a stojí 50 tisíc korun.

Nabídka motoru 1.6 i-DTEC je zajímavá hned ze dvou pohledů. Jednak je jen o 30 tisíc dražší než benzinový dvoulitr s pohonem všech kol a zároveň o nemalých 90 tisíc levnější než dieselový 2.2 i-DTEC/110 kW vybavený standardně pohonem všech kol.

Honda CR-V 2013 - technická data a české ceny
Motor2,0 i-VTEC2,0 i-VTEC2,0 i-VTEC1,6 i-DTEC2,2 i-DTEC2,2 i-DTEC
Převodovka6M 4x26M 4x45A 4x46M 4x26M 4x45A 4x4
Zdvihový objem [cm3]199719971997159721992199
Válce/ventily4/44/44/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]114/6500114/6500114/650088/4000110/4000110/4000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]192/4300192/4300192/4300300/2000350/2000350/2000
Max. rychlost [km/h]190190182182190190
Zrychlení 0-100 km/h [s]1010,212,311,29,710,6
Komb. spotřeba [l/100 km]7,27,47,54,55,66,6
Hmostnost [kg]145615171542154116531712
Cena S [Kč]544.000,-599.000,-639.000,----
Cena Comfort [Kč]569.000,-624.000,-664.000,-599.000,-689.000,-729.000,-
Cena Elegance [Kč]619.000,-674.000,-714.000,-649.000,-739.000,-779.000,-
Cena Lifestyle [Kč]-754.000,-794.000,-729.000,-819.000,-859.000,-
Cena Executive [Kč]-824.000,-864.000,--889.000,-929.000,-

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Opravdu špatná cena?
_MT_
| 6. 9. 2013
Máš pravdu, je to hodně o psychice. Stabilnější auta mám spíš radši s ohledem na posádku. Nemusíš pak stavět, aby spolucestující mohli vyprázdnit žaludek do pangejtu. :-)
Avatar - King
Opravdu špatná cena?
King
| 6. 9. 2013
Jo, myslím, žes to perfektně trefil. Lidé chtějí mohutnost SUV, ovšem nepotřebují to, co je (bylo) pro SUV typické.

Jistě, u drahých SUV bývají možnosti jinde, ale nezaměňoval bych možnost mít stavitelnou světlost s možností mít adaptivní podvozek. Všem se nám pochopitelně lépe řídí auto, které se méně naklání, máme větší jistotu a pocit, že to jede lépe. V reálu to ale má na skutečné jízdní vlastnosti jen minimální vliv. Dokonce se dá říct, že tvrdší naladění může být za určitých podmínek i horší, i když to platí spíš o amatérském tuningu, takže to na třídu SUV, vyžadující opravdu hodně pečlivě vyladění, asi vztáhnout nelze.
Opravdu špatná cena?
_MT_
| 5. 9. 2013
Tak já vím, že v tomhle jdu proti proudu. Jen mám pocit, že se SUV vyvíjí v něco jako MPV. Na jejich úspěchu je kuriózní to, že je spousta lidí nekupovala pro to, co nabízí, ale protože prostě vypadají mohutně, je z nich lépe vidět (ale přes ně už kulové) atd. Mohutnost a vysoký posed jim lze dopřát i bez atributů, které dělají SUV, nebo terénní vůz. Já šel více po terénních schopnostech a takové té univerzálnosti (proto mám radši větší SUV, do kterých se po finanční stránce vejde výškově stavitelný podvozek a další vychytávky). Třeba Cayenne může být na dálnici i níže než CR-V a zároveň v terénu výše než CX-5. I takový allroad nabídne vyšší světlou výšku než CR-V. Jen jsou to mnohem dražší auta.

Snížení těžiště není jediná cesta. Adaptivní tlumiče a stabilizátory dokáží divy.

Magic seats je škoda. Podle mne skvělá věc na přepravu kol.
Avatar - King
Opravdu špatná cena?
King
| 5. 9. 2013
Ano, považuju to za budoucnost SUV této velikosti. RAV4 je další takové auto, ale možná se budeš divit, až přijde nový Tiguan. ;-) Ostatně Mazda CX5 už sklízí kritiku za špatnou kvalitu jízdy. Pokud bude Mazda chtít zachovat pro značku typické dobré jízdní vlastnosti, co udělá? Sníží příště těžiště, aby mohla nastavit šasi měkčeji. Tak to prostě je. Určitě bude stále skupina, která bude jezdit mimo silnice. Ta buď na té polňačce pojede opatrněji, nebo sáhne po nějakém autě, které opravdu tu světlost mít bude. Z pohledu automobilek je to ale zanedbatelná minorita.

Ad rezerva - souhlasím (podobě jako s dnes už téměř vymizelými vychytávkami jako je samostatně otevíratelné nebo elektricky ovládané sklo), také mě to neuráželo a praktičnost je nezpochybnitelná, ale souvisí to s "civilizováním" těchto aut.

CR-V Magic Seats nemá.

Mně taky, poface je jednoduše skvostný, zejména ve verzi Type S.

Nevím, jak současné, ale minulé CR-V 2.0 AT nejelo tak hrozně, jak strašily technické údaje. To spíš vadila absence pádlového řazení, které už 4G má.
Opravdu špatná cena?
_MT_
| 5. 9. 2013
Však já vím, že tohle považuješ za budoucnost. Já ne. SUV bez dostatečné světlé výšky mi je na nic. A nepotřebuji sedět jak v náklaďáku. To je můj pohled. Přijde mi, že se z nich pomalu stávají MPV. Jen říkám, že jediné další auto na trhu tohoto ražení je RAV4. A třeba rezerva na zadku mě mrzí, protože je to podle mne nejpraktičtější umístění. Kdo má ty salámy tahat z pod auta, nebo z kufru - po té, co všechno vyházíš ven. Ani mě nehne, to radši žádnou rezervu.

Přitom to požadavky nejsou přehnané a jsou z reálného života. Pomíjím vychytávky jako otevírání kufru gestem (tedy bez rukou). To bohužel moc aut nemá a dost by to nabídku prosekalo. A vynechal jsem, že to má být kabriolet. :-) To by diskuzi dostalo úplně někam jinam.

Ty to budeš vědět, CR-V nemá magic seats, že? Nemohu si pomoci, ale mně v nabídce Hondy více voní Accord. Má 2,4 a stojí podobně.

PS: Teď jsem se podíval na benzínový dvoulitr s automatem. Stovka za 12,3, to má být vtip?