Bezpečnost
Přihlásit pro přidání komentáře
narona
0
Laickým okem koukám na přední řidičovy dveře - deformace jejich plechu a natlačení a b-sloupek, to asi nepůjde jen tak otevřít?! ;-\
narona
0
ne teď vidím na videu že to bylo ještě spíš v mezi pružnosti :-)
Berenika ANTIDIESEL
TESLA MODEL S : [odkaz]
HLINÍKOVÁ TVRZENÁ KOSTRA = 5* V TESTU BEZPEČNOSTI NHTSA [odkaz]
2X KUFR
NÍZKÉ TĚŽIŠTĚ ROZLOŽENÍ 50:50 DÍKY BATERII U PODLAHY KAPAL.CHLAZENÉ ZÁRUKA 8 LET / 200.000km [odkaz]
ELEKTROMOTOR INTEGROVÁN DO ZADNÍ NÁPRAVY ÚČINNOST 80% BEZÚDRŽBOVÝ
POHON ZADNÍCH KOL [odkaz]
AKCELERACE 6,2 SEKUND 225kW V ZÁKLADU [odkaz]
NABÍJENÍ 120kW = 80% = 30 minut [odkaz]
SPOTŘEBA 80Kč / 100km ČESKÉ ELEKTŘINY
NO EMISE [odkaz]
HLINÍKOVÁ TVRZENÁ KOSTRA = 5* V TESTU BEZPEČNOSTI NHTSA [odkaz]
2X KUFR
NÍZKÉ TĚŽIŠTĚ ROZLOŽENÍ 50:50 DÍKY BATERII U PODLAHY KAPAL.CHLAZENÉ ZÁRUKA 8 LET / 200.000km [odkaz]
ELEKTROMOTOR INTEGROVÁN DO ZADNÍ NÁPRAVY ÚČINNOST 80% BEZÚDRŽBOVÝ
POHON ZADNÍCH KOL [odkaz]
AKCELERACE 6,2 SEKUND 225kW V ZÁKLADU [odkaz]
NABÍJENÍ 120kW = 80% = 30 minut [odkaz]
SPOTŘEBA 80Kč / 100km ČESKÉ ELEKTŘINY
NO EMISE [odkaz]
A dojezd cca 300 km při normální jízdě a pak pokud nestihneš dobít, tak pěšky do nejbližší vesnice zavolat odtahovku... >:D Hochu, dokud nevymyslej pořádné velkokapacitní uložiště energie, které ti umožní srovnatelný dojezd se spalovacím motorem a petro-lobby neumožní vybudování husté sítě dobíjecích stanic, srovnatelné se stávající sítí benzinek, tak je to zatím vo ničem... ;-) Navíc dát 2 mega za nějakou noname Teslu může jenom slušně řečeno "ujetej" amík... :-)
NABÍJENÍ [odkaz]
DOMA 400V / 30A / 11kW / 8 hodin
CHADEMO 55kW / 1,5 hodiny
SUPERCHARGER 120kW / 40 minut [odkaz]
SPOTŘEBA 80Kč / 100km (24kWh / 100km) ČESKÉ ELEKTŘINY
TYP BATERIE / VÝKON / AKCELERACE / DOJEZD [odkaz]
TYP 60kWh / 225kW / 6,2 sec / 370km
TYP 85kWh / 270kW / 5,6 sec / 480km
TYP 85kWh PERFORMANCE / 310kW / 4,4 sec / 480km
CENA [odkaz]
DOMA 400V / 30A / 11kW / 8 hodin
CHADEMO 55kW / 1,5 hodiny
SUPERCHARGER 120kW / 40 minut [odkaz]
SPOTŘEBA 80Kč / 100km (24kWh / 100km) ČESKÉ ELEKTŘINY
TYP BATERIE / VÝKON / AKCELERACE / DOJEZD [odkaz]
TYP 60kWh / 225kW / 6,2 sec / 370km
TYP 85kWh / 270kW / 5,6 sec / 480km
TYP 85kWh PERFORMANCE / 310kW / 4,4 sec / 480km
CENA [odkaz]
[odkaz]
30.07.2013 - Co způsobují škodlivé látky ve znečištěném ovzduší
18.10.2012 - Zabijáka smogu přibývá, v Česku usmrtil tisíce lidí
19.08.2012 - RAKOVINY v českém vzduchu přibývá. Týká se většiny lidí
10.07.2012 - Saze z dieselů zůstávají v plicích
13.06.2012 - Dieselová auta vyvolávají rakovinu, jejich spaliny jsou na seznamu karcinogenů
12.06.2012 - IARC: DIESEL MOTOR VÝFUK KARCINOGENNÍ
17.03.2012 - Zplodiny dieslových motorů způsobují rakovinu
13.10.2011 - Ultra jemné částice ve zplodinách z dieselových motorů zvyšují riziko infarktu
05.09.2011 - DIESEL škodí více než trabant
16.03.2011 - Znečištění ovzduší zkracuje život až o dva roky
09.03.2011 - Evropská unie plánuje zakázat autům vjezd do center měst
01.03.2011 - Rozhovor: Antidiesel.eu - Petr Ptáček o boji proti dieselovým motorům
09.09.2009 - Zplodiny z dieselů vyživují nádory
19.06.2009 - Škodlivé zplodiny ve vzduchu mění myšlenkové pochody
07.04.2008 - Naftové motory z nás dělají hlupáky. Doslova
12.08.2005 - RAKOVINA u dětí souvisí s výfukovými plyny
20.03.2003 - Zplodiny diesel motorů podporují produkci IgE a rozvoj alergického zánětu
[odkaz]
30.07.2013 - Co způsobují škodlivé látky ve znečištěném ovzduší
18.10.2012 - Zabijáka smogu přibývá, v Česku usmrtil tisíce lidí
19.08.2012 - RAKOVINY v českém vzduchu přibývá. Týká se většiny lidí
10.07.2012 - Saze z dieselů zůstávají v plicích
13.06.2012 - Dieselová auta vyvolávají rakovinu, jejich spaliny jsou na seznamu karcinogenů
12.06.2012 - IARC: DIESEL MOTOR VÝFUK KARCINOGENNÍ
17.03.2012 - Zplodiny dieslových motorů způsobují rakovinu
13.10.2011 - Ultra jemné částice ve zplodinách z dieselových motorů zvyšují riziko infarktu
05.09.2011 - DIESEL škodí více než trabant
16.03.2011 - Znečištění ovzduší zkracuje život až o dva roky
09.03.2011 - Evropská unie plánuje zakázat autům vjezd do center měst
01.03.2011 - Rozhovor: Antidiesel.eu - Petr Ptáček o boji proti dieselovým motorům
09.09.2009 - Zplodiny z dieselů vyživují nádory
19.06.2009 - Škodlivé zplodiny ve vzduchu mění myšlenkové pochody
07.04.2008 - Naftové motory z nás dělají hlupáky. Doslova
12.08.2005 - RAKOVINA u dětí souvisí s výfukovými plyny
20.03.2003 - Zplodiny diesel motorů podporují produkci IgE a rozvoj alergického zánětu
[odkaz]
a cena v europe? nikto nevie, ale odhadom 80.000. Mazda je trochu v inej cenovej triede a napriek tomu ponuka porovnateľnú (lepšiu) kvalitu než nejaká Tesla, ktorá sa predáva len kvôli debilným emisným povolenkám.
Vôbec nerozumiem tomu neustálemu trollingu s Teslou. Nikto si ju nemôže kúpiť. Žiadny súdny človek si ju ani nekúpi. Diskuteri už vôbec nie, no v trollovaní im to vôbec nebráni.
Vôbec nerozumiem tomu neustálemu trollingu s Teslou. Nikto si ju nemôže kúpiť. Žiadny súdny človek si ju ani nekúpi. Diskuteri už vôbec nie, no v trollovaní im to vôbec nebráni.
Samozřejmě nepřekonala. Tesla S neprošla testem NCAP a Mazda 6 neprošla testem NHTSA.
Předpokládám že Mazda 6 časem test mít bude (minulé modelové roky měly); u Tesly netuším.
Předpokládám že Mazda 6 časem test mít bude (minulé modelové roky měly); u Tesly netuším.
jozephko
Minulý týždeň som sa rozprával s majiteľom Insignie a porovnával ju s mojou šestkou. Nadváha Insignie 300 kg mu vôbec nevadí, pretože tie dvere sú masívne ako v obrnenom aute. Naopak si nevedel predstaviť jazdiť na Mazde 6 s dverami "z papieru".
Ale z videa vidieť, že to, či sú dvere masívne alebo nie, na bezpečnosť až taký vplyv nemá. Skôr je dôležitá ich konštrukcia.
Ale z videa vidieť, že to, či sú dvere masívne alebo nie, na bezpečnosť až taký vplyv nemá. Skôr je dôležitá ich konštrukcia.
Tak ono je treba dodat, ze tohle je jen jeden z milionu moznych narazu a navic ten na ktery bylo to auto konstruovane. Takze celkova bezpecnost v porovnani s Insignii muze byt lepsi horsi, stejna, jakakoliv. Tluste dvere bych tudiz nezavrhoval jen proto, ze se neprojevily v jednom konkretnim testu.
Mirec38
za deti je 77% trochu slabsie hodnotenie a a 92% za dospelych tiez velka hitparada nieje. Vzhladom na tie nove technologie a kecy okolo
[odkaz] za decka najviac %
[odkaz]
[odkaz] za dospelych 100%
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz] za decka najviac %
[odkaz]
[odkaz] za dospelych 100%
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]