Novinky
Velmi nedoceněné auto.
Líbivý design, který funguje lépe než na větší Giuliettě. Kvalitní zpracování a mnoho stylových doplňků. Netrpí žádnými zásadními technickými problémy, prostě ideální lítačka do města.
Bohužel 3 dveře byl špatný nápad a palubní deska je příliš Puntovitá, přestože ji vyrobili z lepších a pohlednějších materiálů + osobně se mi nelíbí archaické displeje. Přidejme si sebevědomou cenu a je to na pohřeb.
A co si budeme povídat, dva válce to nespasí...
Líbivý design, který funguje lépe než na větší Giuliettě. Kvalitní zpracování a mnoho stylových doplňků. Netrpí žádnými zásadními technickými problémy, prostě ideální lítačka do města.
Bohužel 3 dveře byl špatný nápad a palubní deska je příliš Puntovitá, přestože ji vyrobili z lepších a pohlednějších materiálů + osobně se mi nelíbí archaické displeje. Přidejme si sebevědomou cenu a je to na pohřeb.
A co si budeme povídat, dva válce to nespasí...
Před pár lety jsem si to půjčil na fijumičínu a tři dny s tím lítal po a kolem Říma. Tvrdé, hlučné, nijak extra ovladatelné, mizerné řazení, s takovým mini nebo A1 míťa vůbec nesnese srovnání, i v mainstreamu to bylo tak na úrovni tehdejších skokanů typu 207. Prostě znáčkem s hadem navoněná punto bída, to taková julča, jakkoliv mi její design nesedí, je v rámci své třídy podstatně lepší, snese srovnání se špičkou.
Nejel jsem, takže nemůžu kontrovat a klidně souhlasím.
Pro majetnější to na A1 či Mini nestačí, pro nemajetné příliš drahé a nepraktické. Bohužel Fiat z toho kouká víc než by bylo zdrávo.
Pro majetnější to na A1 či Mini nestačí, pro nemajetné příliš drahé a nepraktické. Bohužel Fiat z toho kouká víc než by bylo zdrávo.
já to asi furt nechápu... a kolik by to mělo stát?
1.4 Multiar plně vybavenej = 16" hliníkový kola, automatická klima, tempomat, dvoubarevnej interiér = palubka čalouněná látkou... bedrní opěrky, loketní opěrka... alfácky DNA = včetně uzávěrky diferenciálu za ceníkových 404tisíc... "srovnatelná" Fabia (na konci životnosti...) Monte Carlo 413tisíc - a to má kratší záruku, nemá ten řízenej differenciál, za to má jako bonus nespolehlivé motory TSI... takže ještě jednou - kolik by mělo to MiTo stát?
:-!
1.4 Multiar plně vybavenej = 16" hliníkový kola, automatická klima, tempomat, dvoubarevnej interiér = palubka čalouněná látkou... bedrní opěrky, loketní opěrka... alfácky DNA = včetně uzávěrky diferenciálu za ceníkových 404tisíc... "srovnatelná" Fabia (na konci životnosti...) Monte Carlo 413tisíc - a to má kratší záruku, nemá ten řízenej differenciál, za to má jako bonus nespolehlivé motory TSI... takže ještě jednou - kolik by mělo to MiTo stát?
:-!
Jak jsem už psal, problém je v tom, že potencionální kupec skončí u i20, Fabie, Pola atd.
Získá větší auto za stejný peníz. Má dveře navíc, má praktičnost navíc a má v našich končinách (bohužel) pocit z kvalitnějšího (neitalského) auta. To vše za 200-300 v nějaké akční edici.
Ten kdo chce stylovku a je ochoten pustit žilou 400 a víc, načuchne k A1 nebo Mini a je po nadějích.
Cílová skupina se tak výrazně zmenšila, což potvrzují i zoufalé prodeje.
Získá větší auto za stejný peníz. Má dveře navíc, má praktičnost navíc a má v našich končinách (bohužel) pocit z kvalitnějšího (neitalského) auta. To vše za 200-300 v nějaké akční edici.
Ten kdo chce stylovku a je ochoten pustit žilou 400 a víc, načuchne k A1 nebo Mini a je po nadějích.
Cílová skupina se tak výrazně zmenšila, což potvrzují i zoufalé prodeje.
nesouhlasím - ale věc názoru... takže nerozmlouvám.
😉
Já jsem v tom jel... a líbilo se mi to.
Myslím jako že jsem to řídil, ne že jsem seděl vzadu...
😉
A divné řazení? To fakt nechápu... ta "moje" řadila dobře... i při "alfáckém" způsobu řízení. :-!
😉
Já jsem v tom jel... a líbilo se mi to.
Myslím jako že jsem to řídil, ne že jsem seděl vzadu...
😉
A divné řazení? To fakt nechápu... ta "moje" řadila dobře... i při "alfáckém" způsobu řízení. :-!
Řazení gumové, jak v peugeotu, podstatné je, že žádný rozdíl směrem k větší agilitě a ovladatelnosti mezi mitem a puntem jsem nezaznamenal. Mito bylo jen nesmyslně přitvrzenější a nic to nepřinášelo, jestli auto s tímto podvozkem pak raději punto nebo corsu, každopádně na premii v této třídě ve smyslu mini=motokára nebo A1=zdrcnutá A6, se mito dívá s obrovským odstupem. 😉
věc názoru. Při téhle velikosti mi ty dvoje dveře naopak přijdou ok.
Je to asi určený pro jinou skupiny majitelů.. já třeba zase nemůžu ty moderní displaye a dotykové nesmysly... ručička je ručička.
A když opravdu jedeš, tak nemáš čas číst čísla! Stačí ti letmé info, že ručička ukazuje kam má...
😉
Je to asi určený pro jinou skupiny majitelů.. já třeba zase nemůžu ty moderní displaye a dotykové nesmysly... ručička je ručička.
A když opravdu jedeš, tak nemáš čas číst čísla! Stačí ti letmé info, že ručička ukazuje kam má...
😉
Dvoje dveře jsou ok, ale evidentně je dnes nikdo nechce. Bezrámová parádička je bez kupce k ničemu.
Dole klima ok, ale to rádio? (vypadá jak z Focuse minulé generace)
[odkaz]
Ono celkově to rádio není zrovna designový skvost....
Dole klima ok, ale to rádio? (vypadá jak z Focuse minulé generace)
[odkaz]
Ono celkově to rádio není zrovna designový skvost....
Ja ako alfista práve MiTo za Alfu nepovažujem.. Ak má byť Alfa Alfou, má mať alfácky podvozok a alfácke srdce.. dizajn je okej, aj keď obliny potrebujú na vyniknutie zaujímavú farbu laku, čo funguje, nie však u základnej červenej (ako aj na Giuliette).. priznám sa, nešiel som v tom, ale mám z toho pocit, že je to obyčajná krabica, nie Alfa.. a ešte aj s dvouválcem... mamma mia..
To je fakt třeba zkusit, ne nadarmo se psalo, že z nabídky Alfy je to nejzábavnější a nejsportovnější model. Nutno přiznat, že v té době bylo pouze MiTo a Julka, takže toho primátu nebylo tak těžký dosáhnout.
Sám jej mám v atmosferický 1,4 a nedovedu si ho představit s dvouválcem a nižším výkonem, protože i teď mi občas pár koníků chybí.
Sám jej mám v atmosferický 1,4 a nedovedu si ho představit s dvouválcem a nižším výkonem, protože i teď mi občas pár koníků chybí.
záleží kterou 1.4 máš... základní je nic moc, "entry" verze je vyloženě slabá.
Považuju za "akorát" multiair bez turba... něco na tom, že pro svezení potřebuješ něco přes 100 koní bude pořád platit!
😉
Považuju za "akorát" multiair bez turba... něco na tom, že pro svezení potřebuješ něco přes 100 koní bude pořád platit!
😉
Mám právě 105k a nižší už by byla líná. Takhle to jde, je třeba ho víc točit a pak se mu chce. Ale ve vyšších rychlostech na předjíždění už síla schází.
On je trochu problém, že na webu prodejci nabízí super ceny za nový MiTa, ale jsou to ty základní modely se 70 koníky, který jsou na italskym trhu pro mladý řidiče, který nemohou mít ze zákona do začátku silnější auto a pak když s tím člověk jede na testovačku, tak to prostě nejede a pak se paušalizuje, že všechny MiTa nejedou. :no:
On je trochu problém, že na webu prodejci nabízí super ceny za nový MiTa, ale jsou to ty základní modely se 70 koníky, který jsou na italskym trhu pro mladý řidiče, který nemohou mít ze zákona do začátku silnější auto a pak když s tím člověk jede na testovačku, tak to prostě nejede a pak se paušalizuje, že všechny MiTa nejedou. :no:
😉
Zrovna u Mito to ničemu nevadí... dokonce to připomíná tradiční Alfa boxery v 33... takže trocha nostalgie.
Myslím, že Mito s tímhle motorem bych mohl...
:-!
Od té doby mám husí kůži, když slyším, že dvouválec (myslím s uspořádáním kliky, že jdou oba válce současně a pálí po 180°). Vím, má oproti těm veteránům x vyvažovacích hřídelů, všechno dvouhmoté, setrvačník jako malej rodinnej domek, multi air (edit: vlastně twin air) s předvstřikem, přívstřikem, 5ti hlavními vstřiky, závstřikem a postvstřikem, ale pořád je to tak trochu proti přírodě. Dynamické vyvážení i za pomoci přídavných elementů funguje a je spočítáno a jde spočítat vždy jen na určité otáčky. V nižších nebo vyšších už není stoprocentní.
Motor je konstruován a produkován pro téměř základní modely a tak je k výrobě, ceně a vůbec všemu logicky přistupováno.
Já už jsem dvouválce měl, tak to štěstí rád přenechám jiným. A trojka je možná fajn v posteli, ale pod kapotu jí nechci taky.
😄
A tady je fešák 😄 [odkaz]
Tvoje fotky jsem si prohlížel už dávno, :yes: a snad i nějaká videa. S polskými díly budeš mít asi i pravdu a já jsem s tím tehdy taky jezdil jako pra.se (ale ne závody, jen v provozu) tenkrát nic moc k mání nebylo, myslím díly. Takže skoro bez úprav. Jen karburátor a delší převod Abarth v diferáku a litá kola. No a po kopečku dal i 140.
Jak říká klasik "jó to jsem ještě žil...."
A přesně tenhle Volking mi pořád ještě visí v garáži [odkaz] i s přírubou a troubítkem.
Ten motor jako takový je opravdu *** a všechny servisní úkony byly i na tehdejší dobu neskutečně brzské. Pokud se ty servisní úkony dodržují tak to funguje bez problémů.
F500 byla suprová! Ten motor byl hodně podladěný a byl to takovej buchar (i zvukovým projevem) a byl to držák. Když kolikrát vidím hlavu z F500 a z Polské F126 tak ten rozdíl v kvalitě je šílenej. Polský odlitky nepřesný a materiál samotný je totální bláto. Bylo to jen horší.Ty poslední verze EL a ELX jsou totální *** a během pár let to auto shnilo, že bylo zralé na vrakáč. Nevím jak jsou na tom poláci s kvalitou dnes... mám Pandu 07 made in Tychy a zatím ťuk ťuk šlape jak hodinky.
Každopádně raději čtyřhrnek atmosféru než ten foukanej twin air. Ono to pojede určitě dobře o to bych se nebál, ale mám vůči tomu motoru taky předsudky. Klidně bych s tím motorem jezdil a rád, ale permanentně bych měl sevřený půlky kdy se něco pos..e. 😄 Asi to jsou jen zbytečné předsudky... ten projev motoru asi dokáže vystrašit nejednoho koupě chtivého člověka. >😁
Jo a ještě brzdy. Prázdný auto a do 70km/h jakž takž ok. Ale když jsme v té věci jeli 4 kumpáni a po kopečku třeba přes kilo - dlouho, dlouho, dlouho k nezastavení. 😄