Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Alfa Romeo MiTo 2014: Lehký facelift a nový motor

Jan Mička Jan Mička 4. 9. 2013
6
37
Zobrazit náhledy (6)
Alfa Romeo MiTo
Alfa Romeo doveze Frankfurtu modernizované MiTo. Změny designu jsou minimální, přibyl však nový motor.

Podobně jako větší Giulietta, která se v modernizované podobě ve Frankfurtu rovněž představí, doznalo MiTo jen lehkých optických změn. Došlo k přepracování charakteristické masky chladiče, přední světla dostanou lesklý podklad a karoserie nový odstín Anthracite Grey. V minulosti se hovořilo o dalších karosářských variantách MiTa, těch se však pravděpodobně dočkáme až s příchodem nové generace.

Stranou nezůstal ani interiér. S modernizací přichází čtveřice nových čalounění a především multimediální systém Uconnect s 5“ dotykovým displejem. Chybět nebude ani navigační systém TomTom a široké možnosti konektivity.

Současná nabídka motorů Alfy Romeo MiTo čitá pouze jednu atmosférickou verzi. Ta by měla být s modernizací nahrazena dvouválcovým přeplňovaným agregátem 0.9 TwinAir, který známe z Fiatu 500, Panda nebo Lancie Ypsilon. Jednotka má výkon 62,5 kW v 5500 min-1 a točivý moment 145 N.m. Nabídka zbylých agregátů by se měnit neměla. Stále proto můžeme očekávat čtveřici přeplňovaných benzínových čtrnáctistovek s výkony od 77 do 125 kW a dva naftové čtyřválce JTD s objemy 1,3 a 1,6 litru.

Více informací se dozvíme již příští týden po oficiálním představení vozu na frankfurtském autosalonu.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Alfa s dvouválcem? Nikdy!
Nicco
| 5. 9. 2013
Mas pravdu, 159 je sice velmi pekna, ale uz to nie je ta prava Alfa
Alfa s dvouválcem? Nikdy!
MirekGTA
| 5. 9. 2013
Co bych na to měl říct - měl jsem benzínovou Alfu, pak rok naftovou a teď už 5 let zase benzínovou a tu naftu beru jako šlápnutí vedle...ono JTD je vynikající motor, ale oproti benzínové Alfě poloviční zážitek. U 159 je ale JTD asi nejlepší volba - respektive 1.7TBi je to nejlepší, ale jeho výskyt je vzácný a ty ostatní benzíny už nebyly to pravé ořechové, ale ono celá 159 už byla spíš o vzhledu než o jízdě, tak že pokud 159tku, tak jako rodinný vůz. A na naftové Porsche - to už mi hlava vůbec nebere, kdybych si chtěl koupit Porsche, tak by si to auto chtěl úžit, protože v naftě si můžu koupit cokoliv levnějšího. Měl jsem možnost se svézt v Cayenu S a Cayenu Turbo a pořád to bylo prostě Porsche. Pak si kamarád koupil nového Cayena Diesel - připadal jsem jak v Santa-Fé, akorát že bych za tu cenu mohl mít 3, nebo jednoho a k tomu nějakej pořádnej HH >:D
Avatar -
Mito
| 5. 9. 2013
Plný souhlas, MiTo má podvozek horší než Mini a dohání to motory, které jsou dobré.
Celé auto by bylo potřeba přepracovat, hlavně pak zadní nápravu.
Alfa s dvouválcem? Nikdy!
Nicco
| 5. 9. 2013
Zhyckany chlap v strednych rokoch ma minimum valcov 6, bohaci vo Ferrari 12, ty 4, niekto 2 a iny maju Wankela alebo Teslu.
Alfa s dvouválcem? Nikdy!
Nicco
| 5. 9. 2013
A co hovoris na naftovu Alfu? Alebo naftove Porsche? Na fore 159ky odstranuju vsetci DPF ako o preteky.