Novinky
Proč ne srovnávací reklama, je ovšem fér porovnávat např. shodný výkok, výbavu atd. Mám pár postřehů. Jak se s takovou akcí vypořádá třeba prodejce Samohýl, který prodává Hyundai, celý VW + M-B, Hondu .. Tak to přímé srovnání máte už dávno. Mimochodem srovnává každý rozumný zákazník, každý se do auta posadí, svze, ošahá siho. S akcí od Hyundai nemám problém, bylo by ale fajn, kdyby si lidé uvědomili, co porovnávají, v jaké výbavě a jakou reálnu nabídku od prodejce dostanou. NIKDY jsem nekupoval auto za ceníkové ceny !! Zatímco u Š. je zkušenost, že prodejce nabídne i dost zajímavou cenu, pak může nabídnout doslova stovky předváděček, tak zkuste přijít do H. že chcete slevu např. na i40 + ani zdaleka není tak velký výběr ze skladových vozů. Pak je třeba si uvědomit, jestli využijete jejich záruku 5 let, vy si ji totiž povinnými prohlídkami celkem draze zaplatíte. Když pak porovnáte co zaplatíte a kolik stojí příplatek za prodlouženou záruku u Š. může to opět vyjít celkem zajímavě. Dále si soukromníci příliš neuvědomují, pokles hodnoty při dalším prodeji, H. na tom bude vždy hůř jak Š. Pro mě ve srovnání vede Š. nová Octavia je opravdu velmi povedená a působí mnohem lépe a bytelněji postavená jak H. i40
Tomáši, kdyby jsi rovnou napsal, že volíš Škodu, bylo by to fér. Takhle jsi napsal kupu polopravd a občas i lží.
Každý má právo na svou volbu.
Jo a p. Samohýlem a jeho rodinou tu prosím neoperuj. Toho my starší z oboru známe již ze socialismu jako schopného šmelku/závodníka.
Zkrátka je schopný, schopný všeho. Jeho "sláva" došla z Gotwaldova i do Prahy. 😉
Každý má právo na svou volbu.
Jo a p. Samohýlem a jeho rodinou tu prosím neoperuj. Toho my starší z oboru známe již ze socialismu jako schopného šmelku/závodníka.
Zkrátka je schopný, schopný všeho. Jeho "sláva" došla z Gotwaldova i do Prahy. 😉
Píšeš to výborně, srovnává každý rozumný zákazník. Tedy znovu, srovnává každý rozumný zákazník. Zákazník. Zákazník, který si volí parametry svého srovnání, každý může mít jiné preference. Tohle srovnání je připraveno. Už vidim, jak zákazník přijde do H, že se jako dívá a super, jak jsou proti tý Oct. levnější, ale že potřebuje 4x4. Jistě pane, tady, Octavia může mít i 4x4 a proti tomu jsme tady v )(
Tady jde o selektivní srovnání.
Tady jde o selektivní srovnání.
Srovnávají nesrovnatelné. Měl jsem od Hyundai Getze (to bylo vcelku kvalitní auto) a i30 1,4 80 kW r.v. 2009. Jsem rád, že jsem se ho zbavil po problémech s motorem, za kterými je přestavba na LPG (oprava stála 68 tis. Kč). Moje chyba, neměl jsem ho tam dávat, ale výkupní cena po čtyřech letech a najetých 100 tis. km byla směšná (motor byl samozřejmě opraven). Nechal jsem si udělat tři nabídky, nejvyšší byla 116 tis. Kč. Za stejně starou Octávii Tuer s mnohem nižší výbavou nabídli brachovi o 70 tis. více!!!
Ať se srovnává třeba s Meganem, tam má možná navrch.
Ať se srovnává třeba s Meganem, tam má možná navrch.
No jo no. Tohle jsem už jednou zažil, když jsem pracoval u KIA. Když vycházela v té době nová (ta před stávajícím modelem) Sportage, tak nosná reklamní myšlenka byla "Co SCOUT nedokáže". Zaměřená pouze proti Škodě Scout. No porafali jsme se kvůli tomu opravdu řádně. Já jsem si stál za tím, že značka by měla především vyzdvihovat svoje kvality a přednosti namísto toho, aby se povyšovala nad jinou a hledala její slabiny.
K této reklamní akci nakonec naštěstí nedošlo, ale evidentně tento marketingový inteligent dostal místo vyhazovu umístěnku do sesterské firmy.
Tohle může společnosti Hyundai jenom ublížit... :no: :no: :no:
K této reklamní akci nakonec naštěstí nedošlo, ale evidentně tento marketingový inteligent dostal místo vyhazovu umístěnku do sesterské firmy.
Tohle může společnosti Hyundai jenom ublížit... :no: :no: :no:
Ale tento spôsob reklamy používa aj veľká D3. Ak si nespomenieš, tak Bring mir Werkzeug proti Filcwágenu >😁 pri prezentácií výhod 😁rive u X3 oproti medzinápravovému diferenciálu Audi Q5 na rampe. Určite sa im podarilo iba omylom dať otáčajúce sa valce na rovnaké miesto v oboch jazdných stopách a tak náhodou poukázali na slabinu pohonu Q5. Vôbec nešlo o poškodenie konkurencie. Pre mňa bol dôležitejší Clarksonov test X6 na mokrej lúke v miernom svahu....
GTI má pravdu, európska automobilka by sa na takú úroveň komunikácie nikdy neznížila... >😁 >😁 >😒]
A reklama na Mercedes C ako rozumnejšiu voľbu, ako OCTAVIA ? Boli toho plné časopisy, TV a aj bilboardy. Alebo použili fotku Octavie zozadu iba ako ilustračnú ?
GTI má pravdu, európska automobilka by sa na takú úroveň komunikácie nikdy neznížila... >😁 >😁 >😒]
A reklama na Mercedes C ako rozumnejšiu voľbu, ako OCTAVIA ? Boli toho plné časopisy, TV a aj bilboardy. Alebo použili fotku Octavie zozadu iba ako ilustračnú ?
Tak za tohle má Hjondé muj palec nahoru a koncern palec do ř.iti. Velice hezké a nakonec i trefné. O nějaké neetičnosti, jak se tu někdo pokouší podkulovat, nemůže být řeči, o nelegálnosti už ani ve snu. První krok, za kterej bych korejce pochválil... asi od tý doby, co si dejwů koupilo licenci na Kadetta hehe.
My co si vozíme zadek v Mercedesu, nyní R class ve vzduchu, nám je Skoda i Hyundai někde ... >😁 Obě značky jsou na tom podobně
počkaj keď sa ti dodrbe automat ... To je špecialitka triedy R >😒]
Fakt je ten že Mercedes už nie je to čo býval , u mňa je na vyššom stupienku už aj Volvo ...
Fakt je ten že Mercedes už nie je to čo býval , u mňa je na vyššom stupienku už aj Volvo ...
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Octávia je na mňa až príliš konzervatívna a nudná , na druhú stranu Hyundai vyzerá ako tvár parašutistu pri zoskoku , chcelo by to niečo medzi , niečo čo sa bude páčiť , ale zároveň nebude vyvolávať žalúdočné problémy 😉
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
at si kazdy mysli co chce a koupi si vuz podle sve volby, ale faktem je ze spoustu veci co maji korejci v zakladu nebo nizsi tride ma skodovka za mastne priplatky . interier skodovky neni zadny trhak a je nekolik generaci takrka stejny a design jakbysmet,zmeni vzdy akorat predni masku a svetla. cenova politika skodovky je tragedie, premrstene ceny jak u vozu nejvyssi tridy a nic moc za to. kvalita je srovnatelna v dnesni dobe uz nenarazite na auto co vam vydrzi 20 let a jen obcas neco vymenite, dnes jsou to samy elektronicky kurvitka. Mel jsem oktavku i kiu ceed a muzu rict ze do oktavky bych uz nesel a kia me mile prekvapila. Ale kazdemu podle jeho vkusu.motory typu 1.2 HTP apod jsou ulet
Ale když si dám i30 combi a dovyberu si věci, co bych tam rád měl, tak je konečná cena 432990, pokud si dám Octavii a základní verzi Active, tak jen po výběru barvy jsem na 433100. Tudíž pokud bych nebyl fanda Fiatu a potřeboval bych něco většího jak poslední Punto, Octavii bych si určitě nevybral, nenacházím důvod, proč vyhazovat peníze navíc za to, že mám letící šíp. A 5 letá záruka Hyundaie ve mě nevzbuzuje pocit, že by to měl být šmejd.
A když jsem kupoval na jaře i30 kombi ve výbavě parking za ceníkovou cenu 396000Kč, tak sleva byla -65000Kč, takže celková cena byla 331000Kč za auto se slušnou výbavou (tempomat, vyhřívané sedačky a volant, samostmívací zrcátko, parkovací kamera, všechna okna v elektrice).
Škoda Octavia rozhodně není špatné auto, ale ten rozdíl v ceně za podobnou výbavu je prostě nepochopitelný.
A co se týká designu, tak mě i30 rozhodně nevadí, příjde mi jako pěkné auto, kde design akorát rychleji zestárne. Osobně se mi líbí třeba kliky dveří v hraně prolisu, což Škoda od dob elegantní Fabie I nemá.
Škoda Octavia rozhodně není špatné auto, ale ten rozdíl v ceně za podobnou výbavu je prostě nepochopitelný.
A co se týká designu, tak mě i30 rozhodně nevadí, příjde mi jako pěkné auto, kde design akorát rychleji zestárne. Osobně se mi líbí třeba kliky dveří v hraně prolisu, což Škoda od dob elegantní Fabie I nemá.
No bez urážky, ale fakt nechceš srovnávat i30 s Octavii,cena je jaká je, ale za úplně jiné auto, jak už velikostně, výběru motoru atd.
Keettyy😒br />
.No bez urážky, ale fakt nechceš srovnávat i30 s Octavii,cena je jaká je, ale za úplně jiné auto, jak už velikostně, výběru motoru atd
--------------------------------------… />Srovnání i30 s Octavií se často dělá i na stránkách různých magazínů. A budeš se divit, i30 je sice slabší ale většinou je to velmi těsná porážka.
Třeba na Autoforu pan Janda (považuju ho za jednoho z nejobjektivnějších recenzentů) z porovnání motorů podobné síly (1,4TSI x 1,6GDI) zvolil za jízdně lepší motor právě 1,6GDI.
A tady je závěr z recenze, která porovnávala Golf, Octavii a i30😒br /> "Kam vedle toho padá i30? Z mého pohledu na podobnou úroveň jako Octavie - do vleku, ale ne až tak vzdáleného. Korejský kompakt i přes nedostatky v tomto směru Octavii překováná sofistikovanějším podvozkem a kvalitou rychlé jízdy, je i o něco ovladatelnější. Octavie má zase lepší kabinu a podstatně více prostoru uvnitř. Zatímco u Golfu můžete mít v podstatě všechno v jednom, ale nemít nic zářivého, u Octavie musíte část jeho kvalit vyměnit za prostor, u i30 hlavně za ovladatelnost - něco získáte, ale také o něco přijdete. epředpokládám, že byste si hned vyrazili koupit Golf, protože jsem řekl, že je obecně nejlepší, ani i30, protože nabízí největší hodnotu za peníze. Smyslem tohoto testu bylo postavit tato tři skutečně velmi dobrá auta vedle sebe a nechat je navzájem vyjevit si své klady a zápory.
Obecně mohu říci jen tolik, že špatné auto se z těchto třech vybrat opravdu nedá..."
[odkaz]
--------------------------------------… />Srovnání i30 s Octavií se často dělá i na stránkách různých magazínů. A budeš se divit, i30 je sice slabší ale většinou je to velmi těsná porážka.
Třeba na Autoforu pan Janda (považuju ho za jednoho z nejobjektivnějších recenzentů) z porovnání motorů podobné síly (1,4TSI x 1,6GDI) zvolil za jízdně lepší motor právě 1,6GDI.
A tady je závěr z recenze, která porovnávala Golf, Octavii a i30😒br /> "Kam vedle toho padá i30? Z mého pohledu na podobnou úroveň jako Octavie - do vleku, ale ne až tak vzdáleného. Korejský kompakt i přes nedostatky v tomto směru Octavii překováná sofistikovanějším podvozkem a kvalitou rychlé jízdy, je i o něco ovladatelnější. Octavie má zase lepší kabinu a podstatně více prostoru uvnitř. Zatímco u Golfu můžete mít v podstatě všechno v jednom, ale nemít nic zářivého, u Octavie musíte část jeho kvalit vyměnit za prostor, u i30 hlavně za ovladatelnost - něco získáte, ale také o něco přijdete. epředpokládám, že byste si hned vyrazili koupit Golf, protože jsem řekl, že je obecně nejlepší, ani i30, protože nabízí největší hodnotu za peníze. Smyslem tohoto testu bylo postavit tato tři skutečně velmi dobrá auta vedle sebe a nechat je navzájem vyjevit si své klady a zápory.
Obecně mohu říci jen tolik, že špatné auto se z těchto třech vybrat opravdu nedá..."
[odkaz]
.No bez urážky, ale fakt nechceš srovnávat i30 s Octavii,cena je jaká je, ale za úplně jiné auto, jak už velikostně, výběru motoru atd
To je tohle za těch 330tis. co máš a co jsi srovnával s cenou nové oktavky? [odkaz]
Škoda kdysi měla 50% trhu, teďka je na 30% a dál klesá. Hyundai v podstatě nic neriskuje, možná si u nás kampaň jen testuje, jestli má smysl ji spouštět i na jiných trzích.
A ať se Škoda snaží jak chce.. když vedle sebe postavíte Octu a i40 za stejný peníz, člověk zjistí, že škoda není úplně lidová. A část Čechů má zafixovanou Fabii jako rodinný vůz a Octavii jako ředitelskou limuzínu, superb jako něco na úrovni BMW 5\jaguar 😊. Když jim řeknete, že Fabie je jako Corsa, strašně se diví a začnou se více rozhlížet.
A ať se Škoda snaží jak chce.. když vedle sebe postavíte Octu a i40 za stejný peníz, člověk zjistí, že škoda není úplně lidová. A část Čechů má zafixovanou Fabii jako rodinný vůz a Octavii jako ředitelskou limuzínu, superb jako něco na úrovni BMW 5\jaguar 😊. Když jim řeknete, že Fabie je jako Corsa, strašně se diví a začnou se více rozhlížet.
Připadá mi, že škodivky se někde zasekly na evoluci Škoda 1201. Je to pořád stejné, hůře vybavené než konkurence, horší jízdní vlastnosti, vyšší ceny, hlučné a jakoby sestavené ze stavebnice Merkur. Celkový dojem z detailů je špatný - čouhají šrouby, motorový prostor jako po bouračce, stále stejný knoflík z Tatrmatky 353 ovládající funkce světel aj. Prostě se zasekla někde v minulosti a "facelift" spočívá především v doplnění o škrabku nebo deštník, prostě simply clever jak ho chápe manažment Škodivky. Prostě Škoda je věrná svému jménu. Hyundai vede v celém svém sortimentu, to je bez pochyb. Škodivka ale pořád neztrácí humor a udává spotřeby konkurence. Vsaďte se, že udávaná spotřeba škodivek obecných není dosažitelná v praxi.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
???? ,,horší jízdní vlastnosti, hlučné a jakoby sestavené ze stavebnice Merkur. Celkový dojem z detailů je špatný - čouhají šrouby, motorový prostor jako po bouračce, stále stejný knoflík z Tatrmatky 353 ovládající funkce světel aj." NA TO JSI PŘIŠEL KDE ??
Raději bych je oba srovnal po najetí 100 000 km .... !!!
Raději bych je oba srovnal po najetí 100 000 km .... !!!
Tak nějak pozoruji, že si škodovka začíná hrát na "automobilku" s velkým "A". Nicméně, svět jí ujíždí rychlostí světla. To, co prezentuje Škodovka jako novinku, používají Asiati už léta jako standard. A pohádky o kvalitě? Tomu už snad věří jen předškoláci 😡 Kdo chce platit za přibližovadlo mraky peněz, ať platí, každý má právo volby. Ti, co mají zdravý úsudek, ti určitě do "czech/german made" peníze nenasypou. Zbavte se předsudků a zjistíte, že evropská byrokracie, pomalost a nenažranost je schopná zabít libovolný produkt. Ten "náš" šíp je už v pr...i docela dlouho. Za peníze za Škodovku se dá totiž koupit auto >😁
Ja jsem na moji treti Hyundai (od 1996).
Ted prave mam 2005 Santa Fe, ma pres 220,000 km a krome oleje, filtru, pneumatik, a semo tamo nejake te tekutiny (na umyvani oken) jsem do neho jeste nic neinvestovala. Jo jedny brzdy - malem jsem zapomela.
Moji prvni Hyundai jsem ztratila kdyz mi do ni narazil nekdo, kdo nedaval pozor, a o moji druhou jsem prisla mesic pote co jsem si ji koupila. Bylo to asi v jednu rano, my spali a zase - nekdo nedaval pozor a kompletne ji zdemoloval.
Pri zkusenostech jako mam ja, bych si asi uz nikdy nic jineho neporidila, i kdyz verim, ze je moc lidi co na Skodovky nedaji dopustit. Je mi lito, ze zadneho priznivce osobne neznam, ale verim, ze existuji.
Myslim si, ze doma mame ve garazi 1968 Skoda 1000 MB Deluxe, kterou nasi koupili kratce pote co k nam na navstevu prisli vychodni bratri, a pamatuju se, ze pred kazdym vyletem mel tatka zadek hore, hlavu dole" a kontroloval vsechno aby jsme dojeli.
Toz se tu mejte.
Ted prave mam 2005 Santa Fe, ma pres 220,000 km a krome oleje, filtru, pneumatik, a semo tamo nejake te tekutiny (na umyvani oken) jsem do neho jeste nic neinvestovala. Jo jedny brzdy - malem jsem zapomela.
Moji prvni Hyundai jsem ztratila kdyz mi do ni narazil nekdo, kdo nedaval pozor, a o moji druhou jsem prisla mesic pote co jsem si ji koupila. Bylo to asi v jednu rano, my spali a zase - nekdo nedaval pozor a kompletne ji zdemoloval.
Pri zkusenostech jako mam ja, bych si asi uz nikdy nic jineho neporidila, i kdyz verim, ze je moc lidi co na Skodovky nedaji dopustit. Je mi lito, ze zadneho priznivce osobne neznam, ale verim, ze existuji.
Myslim si, ze doma mame ve garazi 1968 Skoda 1000 MB Deluxe, kterou nasi koupili kratce pote co k nam na navstevu prisli vychodni bratri, a pamatuju se, ze pred kazdym vyletem mel tatka zadek hore, hlavu dole" a kontroloval vsechno aby jsme dojeli.
Toz se tu mejte.
Staci, ak sa mi ozvu a nechaju na seba kontakt. A ak ho postavia do porovnania s podobnym autom a detailne medialne VYZDVIHNU vsetky jeho chyby. Toto je moj prvy Hyundai a posledny. Auto aj s doplnkami za cca 27.000 Eur a stoji za velke h....
Auto bolo kupovane 07/2013 ako nove. Motor piska ako keby namal pajsle, vrzgaju sedacky, navigacia naviguje ako z roku 2000, obcas idu zvuky od napravy ako keby som za sebou tahal kolajnicu. Ked ho pohojdam, tak sa citim ako vo Vrzgacikove... A to ma auto 7.000 km najazdene.
Bol som uz v 2 nezavislych servisoch.
Tam kde som auto kupil mi povedali, ze jazdit sa na nom da a riesit to nebudu, lebo "HYUNDAI im servisny zasah nepreplati, kedze auto je pojazdne a oni nebudu riskovat, ze im Korejec povie, ze preco to menili, ked to '"islo" ... SILA."
V 2-hom servise mi dali slusne najavo, ze som auto nekupil u nich, takze ked je to pojazdne tak to riesit nebudu. Ze vraj ak to bude aj casom tak, za pol roka mam prist a potom sa na to pozru...
Takze este raz.
Ak chce niekto zo Skoda Auto moj Hyundai postavit na porovnanie so Skodou a zmedializuje to, nech sa mi ozve a necha na seba kontakt v tomto systeme.
Auto bolo kupovane 07/2013 ako nove. Motor piska ako keby namal pajsle, vrzgaju sedacky, navigacia naviguje ako z roku 2000, obcas idu zvuky od napravy ako keby som za sebou tahal kolajnicu. Ked ho pohojdam, tak sa citim ako vo Vrzgacikove... A to ma auto 7.000 km najazdene.
Bol som uz v 2 nezavislych servisoch.
Tam kde som auto kupil mi povedali, ze jazdit sa na nom da a riesit to nebudu, lebo "HYUNDAI im servisny zasah nepreplati, kedze auto je pojazdne a oni nebudu riskovat, ze im Korejec povie, ze preco to menili, ked to '"islo" ... SILA."
V 2-hom servise mi dali slusne najavo, ze som auto nekupil u nich, takze ked je to pojazdne tak to riesit nebudu. Ze vraj ak to bude aj casom tak, za pol roka mam prist a potom sa na to pozru...
Takze este raz.
Ak chce niekto zo Skoda Auto moj Hyundai postavit na porovnanie so Skodou a zmedializuje to, nech sa mi ozve a necha na seba kontakt v tomto systeme.
Aj podla tunajsej diskusie je jasne, ze do roka a do dna to tu moze Hyundai uplne zabalit, prave sme svedkami ritualnej samovrazdy. Alebo nie?
[odkaz]
Mimochodem, to, že někdo napíše, že by si Hyundai nekoupil automaticky znamená, že kategoricky tvrdí, že to může Hyundai zabalit ?