Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Hyundai provokuje: Za vystavení Škodovek platí dealerům až 40.000 Kč!

Jan Mička
Diskuze (640)
Hyundai se srovnání nebojí – s takovým sloganem vstupuje korejská automobilka do nezvyklé propagační akce v České republice.

S nezvyklou propagací svých vozů přišla na náš trh automobilka Hyundai. Krom svých produktů totiž před vybranými showroomy prezentuje i některé vozy Škoda. Akce má zákazníkům dokázat, že je lepší rozhodnout se právě pro korejské modely.

Do srovnání byly zahrnuty modely Rapid a Octavia, které jsou vystavovány vedle Hyundai i30, i30 kombi, ix20 a i40. Takovou akci přitom domácí trh nepamatuje. Mladoboleslavské automobily jsou navíc opatřeny nápisy „Hyundai se srovnání nebojí“ a mimo to mají na viditelném místě zveřejněnou specifikaci výbavy a cenu. Hyundai se tak snaží Škodě přetáhnout určitou skupinu zákazníků. Akce však má dvojí efekt.

Kromě samotných vozů Hyundai totiž propaguje i automobily Škoda, které jsou v Česku dlouhodobě neprodávanější. Zástupci mladoboleslavské automobilky považují akci za velmi vstřícný krok nejen ve vztahu k potencionálním zákazníkům, ale rovněž ke všem zaměstnancům, kteří se na výrobě Škodovek podílejí.

Mluvčí Škody Vítek Pelc k tomu prohlásil: „Osobní zkušenost s vozem nejen smontovaným, ale i vyvinutým na území České republiky, je nenahraditelná, proto je zajímavé sledovat, jak vedení českého zastoupení korejské značky poskytlo k propagaci našich vozů své autosalony. Je to vstřícný krok nejen vůči našim potenciálním zákazníkům, ale také symbolické gesto vůči 26 000 Škodovákům pracujícím ve výrobě, vývoji, prodeji a servisu, kteří stojí za úspěchem naší značky.“

Podle Pelce však výbavové stupně vystavených Škodovek neodpovídají předváděným modelům Hyundai. Na korejské straně jsou ale jiného názoru. "Auta jsou ve srovnatelných výbavách i vzhledem k realizované ceně," podotkl mluvčí Hyundai Miloš Adámek.

Redakce získala důkazy, podle nichž Hyundai některým svým dealerům finančně přispěl na zajištění konkurenčních Škodovek: 15.000 Kč bez DPH v případě Octavie III Combi a 40.000 Kč bez DPH, pokud současně vystaví i Rapid.

Vozy jsou pro potřeby této akce prezentovány přímo vedle vozů Hyundai, přičemž tato obchodní strategie je na českém trhu uplatňována poprvé. Hyundai bude v nezvyklé propagační akci pokračovat do konce září. Cílem je zvýšit povědomí o značce a návštěvnost autosalonů. Škoda nic podobného neplánuje.

Jan Mička
Diskuze (640)
15. 9. 2013 16:15
Poskytnem svoj Hyundai ix35 135 kW AWD PREMIUM na porovnanie
Staci, ak sa mi ozvu a nechaju na seba kontakt. A ak ho postavia do porovnania s podobnym autom a detailne medialne VYZDVIHNU vsetky jeho chyby. Toto je moj prvy Hyundai a posledny. Auto aj s doplnkami za cca 27.000 Eur a stoji za velke h....

Auto bolo kupovane 07/2013 ako nove. Motor piska ako keby namal pajsle, vrzgaju sedacky, navigacia naviguje ako z roku 2000, obcas idu zvuky od napravy ako keby som za sebou tahal kolajnicu. Ked ho pohojdam, tak sa citim ako vo Vrzgacikove... A to ma auto 7.000 km najazdene.

Bol som uz v 2 nezavislych servisoch.
Tam kde som auto kupil mi povedali, ze jazdit sa na nom da a riesit to nebudu, lebo "HYUNDAI im servisny zasah nepreplati, kedze auto je pojazdne a oni nebudu riskovat, ze im Korejec povie, ze preco to menili, ked to '"islo" ... SILA."
V 2-hom servise mi dali slusne najavo, ze som auto nekupil u nich, takze ked je to pojazdne tak to riesit nebudu. Ze vraj ak to bude aj casom tak, za pol roka mam prist a potom sa na to pozru...

Takze este raz.
Ak chce niekto zo Skoda Auto moj Hyundai postavit na porovnanie so Skodou a zmedializuje to, nech sa mi ozve a necha na seba kontakt v tomto systeme.
11. 9. 2013 11:13
Re: Jen další z důkazů
Co by nebojoval? Já třeba chápu, že novináři si musí vystačit s tím, co mají k dispozici. Ale opakovaně jsem kritizoval situace, kdy prohlásí za nedostatek něco, co lze odstranit vhodnou konfigurací. A neřeknou to. To jen ty předpokládáš, že to nikomu nevadí. Jsou auta, která znám, a vím, že píšou nesmysly. A jsou auta, která neznám a kde mě prostě uvádí v omyl.

To, že srovnání není fér, ještě neznamená, že někdo podá žalobu. V tomhle případě si neumím moc dobře představit, že by to Škoda udělala - ublížila by jen sama sobě.
8. 9. 2013 07:07
Re: Nesrovnatelné
???? ,,horší jízdní vlastnosti, hlučné a jakoby sestavené ze stavebnice Merkur. Celkový dojem z detailů je špatný - čouhají šrouby, motorový prostor jako po bouračce, stále stejný knoflík z Tatrmatky 353 ovládající funkce světel aj." NA TO JSI PŘIŠEL KDE ??
Raději bych je oba srovnal po najetí 100 000 km .... !!!
6. 9. 2013 23:51
Hyundai vede - tedy alespon u me
Ja jsem na moji treti Hyundai (od 1996).

Ted prave mam 2005 Santa Fe, ma pres 220,000 km a krome oleje, filtru, pneumatik, a semo tamo nejake te tekutiny (na umyvani oken) jsem do neho jeste nic neinvestovala. Jo jedny brzdy - malem jsem zapomela.

Moji prvni Hyundai jsem ztratila kdyz mi do ni narazil nekdo, kdo nedaval pozor, a o moji druhou jsem prisla mesic pote co jsem si ji koupila. Bylo to asi v jednu rano, my spali a zase - nekdo nedaval pozor a kompletne ji zdemoloval.

Pri zkusenostech jako mam ja, bych si asi uz nikdy nic jineho neporidila, i kdyz verim, ze je moc lidi co na Skodovky nedaji dopustit. Je mi lito, ze zadneho priznivce osobne neznam, ale verim, ze existuji.

Myslim si, ze doma mame ve garazi 1968 Skoda 1000 MB Deluxe, kterou nasi koupili kratce pote co k nam na navstevu prisli vychodni bratri, a pamatuju se, ze pred kazdym vyletem mel tatka zadek hore, hlavu dole" a kontroloval vsechno aby jsme dojeli.

Toz se tu mejte.
6. 9. 2013 23:11
:-D Škoda (slov) / Hyundai
Tak nějak pozoruji, že si škodovka začíná hrát na "automobilku" s velkým "A". Nicméně, svět jí ujíždí rychlostí světla. To, co prezentuje Škodovka jako novinku, používají Asiati už léta jako standard. A pohádky o kvalitě? Tomu už snad věří jen předškoláci :-/ Kdo chce platit za přibližovadlo mraky peněz, ať platí, každý má právo volby. Ti, co mají zdravý úsudek, ti určitě do "czech/german made" peníze nenasypou. Zbavte se předsudků a zjistíte, že evropská byrokracie, pomalost a nenažranost je schopná zabít libovolný produkt. Ten "náš" šíp je už v pr...i docela dlouho. Za peníze za Škodovku se dá totiž koupit auto >:D