Ferrari 599 GTO, LaFerrari, F12 Berlinetta, Aston Martin One-77, Lamborghini Murcielago SV, Lexus LFA a hlavně Pagani Zonda Cinque/R atd. atd. znějí mohem líp.
Hm tak jsem slyšel že o 100 koní méně výkonnější nová 911 GT3 natrhla Italii prd#el jak nic. Tak nevím :-) Je ale pravda že 918 nakonec žádné terno asi nebude, ale že by Porsche ujel vlak? Nesmysl. :-)
Murcielago SV je úžasnej kousek, jeden z mých oblíbených, ale poslechni si dechberoucí V12 v LaFerrari: [odkaz] (na dvanáctiválce Ferrari, Lamba a Aston Martinu se stejně nic nechytá) nebo motorbikeový čtyřválec v Jaguaru C-X75: [odkaz]
I P1 zní skvěle, to elektrické hvízdání tomu dodává říz: [odkaz]
Čekal jsem něco velkolepého, něco z čeho mi naskočí husí kůže. No nedočkal jsem se. Popravdě dnešní doba elektro-super-hypersporťáků mi začíná lézt krkem. Toto Porsche je toho dalším důkazem. Ještě, že jsou auta, která ten pocit umí tzv.od přírody-i když už se nevyrábí...
[odkaz] a všimněte si jak daleko je ta kamera od trati tady >:-[]
"Cieľom McLarenu je pokoriť hranicu 7 minút. Všetko horšie je podľa nich pomalé a nezaujímavé. Chcú mať ten najrýchlejší supercar schválený do cestej premávky."
Jo to Carrera GT to je alespon povedenej typ a legenda. Todle se vubec nepovedlo, vykony to nema, osklivy to je, neprodejny, tak snad uz abysme zapomeli ;-\ Za todle budou padat hlavy. Zkratka propadak, vsak uz bylo na case neco posrat. P.S. Ferrari na NS zadnou slavu ani nikdy delat nebude, pac to nema zapotrebi.
Zase jen silácké řeči, McL žádný čas zajetý nemá, má jen kopec řečí, takže nemá co stlačovat. A Ferrari na NS žádnou slávu nikdy neudělalo, takže opět uvidíme.
Ha ha, LaFerrari žádné selhání brzd nemělo, bylo to probrždění řidiče...McLaren kolo zatím zajeto má, sice ne oficiální, ale to je právě o důvod navíc k tomu, aby se člověk domníval, že je 918 slabota, protože McLaren ten čas hodně pravděpodobně stlačí ještě níž. Ferrari nikdy Nürburgringem posedlé nebylo, zatím všechno perfektně odladí na Fioranu a jak dokázala 458 Italia a F12 Berlinetta (+další skvělá Ferrari z minulosti), je to jen a jen ku prospěchu věci. Řekneme si za půl roku a vsadím se, že Porsche bude smutně čumět na LaFerrari a P1 z propadliště dějin.
To jsou silácké řeči, 918 má čas na NS 7:14, McLaren nemá zajeto nic, jenom krouží a testuje a Ferrari se na NS ještě ani neodvážilo, zatím předvedlo jen selhání brzd na Fioranu.. Takže se závěry jaké je 918 zklamání bych počkal tak půl roku.
Protože Volkswagen. Je známým faktem, že Auto.cz produktům tohoto pitomého koncernu nadržuje. 918 Spyder je zklamáním skrz naskrz, Porsche si nechalo ujet vlak.
Zaujímavé, že tu pri čase 7:14 min. nie je ani slovo o nejakom sklamaní, kdežto v nedávnom článku o McLarene sa čas 7:04 min. prezentuje ako sklamanie. Prečo?