Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Zácpy na D1 budou menší, opravy budou probíhat i v noci

Ředitelství silnic a dálnic rozhodlo, že příští etapa modernizace nejstarší české dálnice bude probíhat i v nočních hodinách.
Zpět na článek
6. 9. 2013 10:18
6. 9. 2013 11:50
6. 9. 2013 11:51
6. 9. 2013 12:34
6. 9. 2013 16:38
6. 9. 2013 17:35
Avatar - MarTin1
6. 9. 2013 10:18
Hurá
To co je jinde v Evropě naprosto běžné se konečně dostává i k nám do Absurdistánu.... Proč mám furt ten naivní pocit, že pan Žák je člověk na svém místě??
Rozbalit vlákno
5
6. 9. 2013 11:50
Re: Hurá
Ještě pár takovejch kroků pana Žáka a jeho obliba u lidí (řidičů) začne rychle stoupat. Teď už by to chtělo aby vyhodil pár TOP managerů z ŘSD a ono to začne fungovat! >:D
6. 9. 2013 11:51
Re: Hurá
Ještě pár takovejch kroků pana Žáka a jeho obliba u lidí (řidičů) začne rychle stoupat. Teď už by to chtělo aby vyhodil pár TOP managerů z ŘSD a ono to začne fungovat! >:D
6. 9. 2013 12:34
Re: Hurá
Protoze presne pro takove jednodussi lidi sva gesta a reci dela. :-!
6. 9. 2013 17:35
Re: Hurá
Hele nechci tě zklamat, ale zas až tak běžné to v cizině není. Žiju v Německu a tady běží už léta naprosto stejná debata - stavby trvaj moc dlouho, když jimi člověk projíždí po 4. hodině, nevidí ani duši a proč se nepracuje non-stop atd... Hlavně se tu používá super argument - zácpy stojí ekonomiku tolik a tolik miliard, takže přechodem na (investičně) dražší non-stop stavbu by se kvůli menším zácpám nakonec přece ušetřilo.
Jenže tenhle argument má jednu chybu - provokativně řečeno je tak trochu komunistický. Ta úspora v podobě kratších / míň častých zácp se totiž projeví malinko v peněžence nás všech (míň pohonných hmot spálených při čekání, míň "pročekaných" pracovních hodin atd.), jen ne u investora. Investor z těchhle úspor nevidí ani halíř (tady tedy eurocent), takže kdyby to zvýšení investičních nákladů zacvakal ze svého, musel by si ty peníze vzít někde jinde. No a protože investorem silniční infrastruktury je většinou veřejná instituce financovaná hlavně z daní / poplatků / mýta, tak je nasnadě, odkud by tydle dodatečný peníze musely přijít - od nás, daňových poplatníku...
6. 9. 2013 10:27
Po letošních zkušenostech
Tak nevím jestli má cenu k tomu něco říkat - já už se fakt jen směju. Po letošních zkušenostech jsme zjistili, že pracovat na opravě dálnice jen ve dne, kdy je pochopitelně nejsilnější provoz, přináší spoustu komplikací na samotné stavbě a v provozu na komunikacích a vyšší riziko celkově, a práce trvají déle, než kdyby dodavatelé staveb opravovali i v noci, což je způsob práce obvyklý v celém světě. My jsme pochopitelně v zadávacím řízení s těmito důsledky počítali a velmi rychle po dvou měsících prací zatlačíme na dodavatele staveb, ať přizpůsobí časový harmonogram prací na nepřetržitý provoz. To se pochopitelně promítne do úpravy výsledné ceny staveb z důvodu zvýšení mzdových nákladů za práci v nočních hodinách v souladu se zákoníkem práce. Zodpovědnost za takto způsobený nárůst ceny staveb pochopitelně ponese daňový poplatník, protože my na to peníze nemáme. Na základě našich dosavadních zkušeností tak zjišťujeme, že nejsme schopni zadat požadavky na stavbu a tedy že nejsme kompetentním orgánem pro výkon činnosti. S úctou a pozdravem za všechny trafikáře, vy pitomci, jen pěkně makejte, ať máme na naše výplaty :-)
Rozbalit vlákno
0
6. 9. 2013 11:32
A co údržba?
Ve Vídni nastupují údržbářské čety na dálnici zásadně v 8PM, u nás zásadně v 8AM ve všední den. Výsledek? V rádiu slyšíte: zúžení při příjezdu do Brna, kolona 5 kilometrů. Silničáři čistí zvukové bariéry / sekají trávu / opravují svodidla.

Opravdu nedávno byla kolona přes 5km jen proto, že tam v pátek v devět ráno začali čistit zvukové bariéry.

Vyházet půlku lidí i z ŘSD, protože už toto ani nevnímají.
Rozbalit vlákno
1
6. 9. 2013 12:15
Re: A co údržba?
To mi připomíná nedávný zážitek. Najel jsem na dálnici a asi po půl kilometru se uprostřed silnice válela taková ta plastová placka, kterou používají pro oddělení pruhů. Jakou dobu nic a pak další a další a začaly houstnout. To už nevypadalo, že by to někdo poztrácel. Samozřejmě, po pár kilometrech v levém prhu jede v protisměru náklaďák údržby. Sekali oddělovací pás, opravovali svodidla. To se prostě jen tak nevidí.
6. 9. 2013 12:44
Poraďte, ako najlepšie sa dostať z Bratislavy do Prahy
Poraďte, ako najlepšie sa dostať z Bratislavy alebo Trnavy do Prahy - plánujem ísť v piatok o týždeň v skorých ranných hodinách, tak aby som bol v Prahe okolo ôsmej - deviatej, ale nemôžem meškať - odporúčate ísť normálne po diaľnici okolo Brna alebo radšej sa tomu vyhnúť?

Ako to tam vyzerá? Aké veľké sú reálne zdržania?

Ďakujem za rady, určite pomôžu ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - WinDiesel
6. 9. 2013 17:13
Re: Poraďte, ako najlepšie sa dostať z Bratislavy do Prahy
Vrtulník? Letadlo? Vlak? Nebo autem ale jeď o 2 hodiny dřív. >:D >:D >:D