Novinky
3_diamanty
4
ghibli, RR sport a corolle :yes:
Berenika ANTIDIESEL
1
DÁVÁM HLAS TESLA MODEL S [odkaz] 270kW / 5,6 sec 😄
Drahá a česká jebka na světové auto roku?
napiš 5 věcí, co je na octavce opravdu špatného. Jestli si vzpomeneš sotva na dvě, tak seš akorát malý český pi*čus se silnýma řečma v hospodě u piva.
a naopak je na Octavce něco svetoveho? důvod proc by si mela zaslouzit Svetove auto roku? to auto neprinasi nic nového, převratného, zajímavého pro svet
Řekni mi, co nového, převratného a zajímavého přinesl pro svět nový Golf? A i přes to tuto cenu získal. Nechci tím narážet na to, že Škoda může vyhrát, ale šanci stejně jako ostatní vozy má 😉
Golf je alespoň jednim z nejprodavanejsich aut , a co si budem namlouvat, Golf je to z ceho vychazi i ta Octavia, neb Golf je alespoň zakladem pro další modely
ale Golfu bych to taky nedal 😄
ale Golfu bych to taky nedal 😄
Kdo je tedy tvým favoritem 😉
Tesla S, BMW i3 nebo Mercedes S, všechno auta co prinasi něco co muze zajímat celej svet po delsi dobu a nejsou jen obyčejnou Octavii o které za par let nestekne ani pes
Ani jedno není zrovna lidovým autem za lidovou cenu. Což je jedno z hlavních hodnotících kritérií.
a ja mel zato ze kritéria World Car Of The Year samostatna cena nepatri, pouze pomer cena/kvalita/vykon (není myslen vykon motoru) a oznacuji to jako value, tedy něco jako hodnota, tech parametru ma bejt velka spousta a každý s vahou 1 az 10 bodu a hodnoti na 60 novinaru z celého sveta, ale mozna ze jde o jiné svetove auto roku 😄
To už radšej Leon, ten doniesol do tejto triedy aspoň LED svetlomety... 8-s a dizajnovo je na tom u mňa lepšie nakoľko Octavia je (kvôli pre mňa nepodstatnému kufru) zbytočne veľká. Potom aby to auto nejak vyzeralo potrebuje aspoň 17" kolesá a to už ide na úkor komfortu... 8-s
S Leonem jsem se "setkal" nedávno. Exteriér naprsoto famózní, ale interiér... je tam sice vidět posun a zlepšení, ale pořád to není ono... ;-\
Ber to tak, že interiér sa snaží naviazať na exteriér, je ostrejšie "rezaný" no po chvíli mi vôbec nevadil, navyše je tam samozrejme koncernový poriadok a architektúra, takže kto niekedy sedel vo vágene alebo škodovke či audine bude v Leone ako doma. Uznaj, že bacuľatá palubovka z Octavie by tam teda nesedela... 😄
ten palec dole nemáš odo mňa... 😲
V klidu, tu se palcuje hlava nehlava. 😉
Interiér má sice podstatně lepší design, ale materiály a jiskra tam pořád chybí. Přemýšlím, jestli je to záměr, aby Seat nelezl moc do zelí Audi, ale dle mého se zbytečně drží zpět. Koncern kvalitní interiéry umí, tak nevím, proč ho nedopřejí taky Seatu.
Interiér má sice podstatně lepší design, ale materiály a jiskra tam pořád chybí. Přemýšlím, jestli je to záměr, aby Seat nelezl moc do zelí Audi, ale dle mého se zbytečně drží zpět. Koncern kvalitní interiéry umí, tak nevím, proč ho nedopřejí taky Seatu.
Naprostý souhlas. Z prvních foto jsem měl za to že interiér bude konečně na úrovni kterou by si Seat určitě zasloužil. Bohužel osobní kontakt byl opačný a opět vidím interiér jako největší slabinu Leona i když zlepšeni oproti předchůdci tam určitě je.
Celkově na mě interiér působil až moc plastově a lacině.
Celkově na mě interiér působil až moc plastově a lacině.
Problem je, z Octa je oda na priemernost. Jej cielom je v nicom nevynikat*. Octavia je tzv. musac, automobilova verzia hudby pre supermarkety a cakarne u zubarov.
* pridat nevzhladnych 10 cm k autu aby vznikol najvacsi kufor moze kazdy. Skodovka to robi len preto, lebo vie, ze v inych parametroch excelovat nemoze.
* pridat nevzhladnych 10 cm k autu aby vznikol najvacsi kufor moze kazdy. Skodovka to robi len preto, lebo vie, ze v inych parametroch excelovat nemoze.
Vyslovene zle veci sa hladaju tazko, ale to v podstate na kazdom modernom aute. Za vsetky nedostatky aspon 4, co si pamatam z jazdy: vzhlad interieru v zakladnej a strednej vybave+ dojem z pouzitych textilii, obrovsky stredovy tunel vzadu, kratke zadne sedacky, ovladanie menu radia a obsluha vnorenych funkcii auta + jeho prijem a zvuk.
V com vynika: velkost kufra. + sa da povedat, ze po skusenostiach s 2,0 TDI PD, novy 2,0CR prijemne prekvapil charakterom a tichostou.
Dost malo na to, aby to bolo auto roka. Nie je to zle auto, ale neprinasa nic nove, nic vynimocne, nic vyrazne vyhodne voci konkurencii.
Jazdne a odhlucnenim je to na urovni XY modelov tej triedy, komfort detto, motory su niektore trochu lepsie, niektore trochu horsie ako u konkurencie. Uzivatelska privetivost je typicka koncernova, nie je to ani zle ani dobre.
Jednoducho priemer v kazdom ohlade.
V com vynika: velkost kufra. + sa da povedat, ze po skusenostiach s 2,0 TDI PD, novy 2,0CR prijemne prekvapil charakterom a tichostou.
Dost malo na to, aby to bolo auto roka. Nie je to zle auto, ale neprinasa nic nove, nic vynimocne, nic vyrazne vyhodne voci konkurencii.
Jazdne a odhlucnenim je to na urovni XY modelov tej triedy, komfort detto, motory su niektore trochu lepsie, niektore trochu horsie ako u konkurencie. Uzivatelska privetivost je typicka koncernova, nie je to ani zle ani dobre.
Jednoducho priemer v kazdom ohlade.
Taky to tak vidím. Octavia je sice povedené auto, ale nijak extra nevyniká.
Modelové rozpětí mlží voči. Pokud je zaostřím, dal bych to... octávce. A skoro ve všech kategoriích. Není asi nejlepší absolutně, to ale ani ty ne. No jen si to vezmi, kdyby ses měl utkat najednou s Loebem, Boltem, Tomem Jonesem, Obamou a... Robertem Rosenbergrem... Ani raději nedomýšlím tvé umístění za design a výkon... 8-s >😁
Ale vraťme to do reálu. Osobně bych hlasování upravil podle regionů. No a v Česku by železem v ohni pravdy škodovka skutečně byla. Ještě, než tu spustíš palbu ze zálohy, zeptej se tatínka, co máte v garáži. Až teprve potom piš.
Samozřejmě, mohla by tam být též skupina - Auto, které bych si chtěl nejvíc koupit. Sakra, zase se mi do toho dere Octavia, ale tohle vezměme opravdu a důsledně, je to totiž ta nejpravdivější rubrika. Minimálně na diskusích. Tak tedy, co zvolit? Jistě, jistě... jistě.
BRAVO MERCEDES-BENZ :yes: :-!
P.S. BRAVO OCTAVIA :yes: :-!
Ale vraťme to do reálu. Osobně bych hlasování upravil podle regionů. No a v Česku by železem v ohni pravdy škodovka skutečně byla. Ještě, než tu spustíš palbu ze zálohy, zeptej se tatínka, co máte v garáži. Až teprve potom piš.
Samozřejmě, mohla by tam být též skupina - Auto, které bych si chtěl nejvíc koupit. Sakra, zase se mi do toho dere Octavia, ale tohle vezměme opravdu a důsledně, je to totiž ta nejpravdivější rubrika. Minimálně na diskusích. Tak tedy, co zvolit? Jistě, jistě... jistě.
BRAVO MERCEDES-BENZ :yes: :-!
P.S. BRAVO OCTAVIA :yes: :-!
Já s tebou docela i souhlasím. Nová Octavia je povedené auto, v plné palbě a modré barvě je to doopravdy garážový skvost :yes: Ale ve světovém měřítku je letošní jedničkou MB S, na tom nic nezměníš 😉
Zajímalo by mě, jestli bys stejným způsobem hovořil s lidmi v reálu... 😉
Žádná z "hvězd" by nebyla tam, kde je, nebýt podpory těch, kteří jsou ustavičně ponižováni. Stačí sloupnout mediální slupku (a jiné, uměle vytvořené nánosy) a podívat se na věc racionálně.
PS: Gratulace Octavii!
Žádná z "hvězd" by nebyla tam, kde je, nebýt podpory těch, kteří jsou ustavičně ponižováni. Stačí sloupnout mediální slupku (a jiné, uměle vytvořené nánosy) a podívat se na věc racionálně.
PS: Gratulace Octavii!
To s tou komunikací mě v tvém případě také často napadá... 😉 V horní anketě nejde o "umělé" hvězdy, jde o jistý stupeň intelektuální zábavy. Teď už jde jenom o to, jestli máš při čtení pěnu u pusy, nebo kopyta ležérně na stole...
Nešlo o anketu, ale o vnášení jakýchsi třídních rozdílů do diskuse, kam absolutně nepatří.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Setři pěnu, trochu to uvolni a přidej humor do toho svého zoufání 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
není tomu tak dlouho co jsi mi vyčetl moje neandrtálské vyjadřování, respektive hrubé výrazy jako "asijský nýmand". A teď tady čtu tvoje výrazy jako "hloupý primitiv". Fuj Gilgite, styď se!!!! 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
takže tvoje urážky diskutéra GTI jsou v pořádku, protože dle tebe na ně máš právo. Mé urážky automobilky Hyundai jsou špatné, protože podle tebe na ně nemám právo. Tímto jsi své jednání ospravedlnil. Gilgite, Gilgite, tohle mi připomíná "džihád". Nejsi muslim, Gilgite? 😄
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ale o reklamní akci se bavit nebudeme, to už tady proběhlo a neotevírejme další diskuzi. Hele vem to takhle. Mě třeba GTI neuráží.
Co se tě tak dotýká? To by mě celkem zajímalo. Hoď sem něco
Co se tě tak dotýká? To by mě celkem zajímalo. Hoď sem něco
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Som si isty, ze take ocenenie by bolo aj auto roka celej slnecnej sustavy! >😁
A zlacnili by ho potom?! Asi nie, tie nove reklamne slogany "sme svetova 1, dakujeme!" by museli z niecoho platit...
A zlacnili by ho potom?! Asi nie, tie nove reklamne slogany "sme svetova 1, dakujeme!" by museli z niecoho platit...
doufám že to nevyhraje.
máš k tomu aj nejaký racionálny dôvod alebo len platničku v hlave ktorá ti spôsobuje takéto mindráky? Ja teda nie som žiaden priaznivec a myslím si, že nemá ani na finále, to ale neznamená že dúfam v jej neúspech... :no:
Mazda 3, Citroen C4 Picasso, Range Rover Sport, Subaru Forester, Mercedes Benz S-Klasse.
Neviem ako vy, ale ja od auta roku očakávam inovácie či dobré vyladenie, dizajn alebo jedinečnosť. Preto by u mňa Octavia nemohla vyhrať.
Neviem ako vy, ale ja od auta roku očakávam inovácie či dobré vyladenie, dizajn alebo jedinečnosť. Preto by u mňa Octavia nemohla vyhrať.
Mazda 3 nějakou šanci možná má.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Mohu prosit o výpis všech tvých palců? Rád bych si to zpracoval do tabulkového procesoru s přehledným grafem.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Podľa mňa by palcovanie malo byť verejné - ako na facebooku - že bude vidieť kto dal like a kto dislike.
Když to vezmu přes ohnisko minulých let, (A6, BMW3, LS460, Mazda 2, GOLF, POLO, Leaf, Up!, GOLF) je potence vítěze těžko odhadnutelná. Každopádně lze učinit dílčí závěr minimálně v tom, že Evropa drží pochodeň, a obzvláště tedy KONCERN VW. Taktéž milé je zjištění, že nejen vítězství, nýbrž další horní místa, v podstatě až na ojedinělé výjimky takřka vždy obsazuje Evropa.
Vezměme to z opačného konce, a ptejme se, kdo co staví proti (samozřejmě evidentně) silné Evropě. Tak tedy😒br />
i10 - bez komentáře, ještě by se tu našel někdo, kdo by chtěl srovnávat...
Carens - bez komentáře (neznám)
Lexus IS - bez komentáře, ale přiznám, že si mi trochu zařízly tanga. Trochu hodně.
Mazda 3 - údajně dobrá na nezpevněné cesty. To nestačí.
Note - note, note, ... něco mi to říká... asi dobrej oddíl
Forester - počujte, Kefalín, a čo vy si predstavujete pod takým slovom - Forester?
SX4 - bejvávalo
Tesla - Jako Nikola Šuhaj? Ten se musí obracet v hrobě...
3x Toyota - nějak mi ztěžkly prsty, přesto... napsat to musím - jisté želízko detekuji.
No a teď Evropa. Mám to sem nandat systémem kobercového bombardování, nebo si to nahoře poevrospku vyzobeš sám?
Takže, když to vezmu kolem dokola, a nyní musím s jemným žalem napsat, že lze těžko čekat třetí vítězství Koncernu po sobě, a to i kdyby Octavia byla ze zlata, (i když...) musím jít dále. Hledejme tedy "přepočteného" vítěze😒br />
1. Bude to Evropa, na to myslím se vsadit dá.
2. Bude to něco důstojného, silnějšího, svět akutně potřebuje sny
3. Nebude to Capture
Kdo to tedy vyhraje? Vyhraje to... no nemůžu si pomoct. Mám to fakt napsat? Já vím, psát to nemusím, ty to totiž už... víš 😉
Vezměme to z opačného konce, a ptejme se, kdo co staví proti (samozřejmě evidentně) silné Evropě. Tak tedy😒br />
i10 - bez komentáře, ještě by se tu našel někdo, kdo by chtěl srovnávat...
Carens - bez komentáře (neznám)
Lexus IS - bez komentáře, ale přiznám, že si mi trochu zařízly tanga. Trochu hodně.
Mazda 3 - údajně dobrá na nezpevněné cesty. To nestačí.
Note - note, note, ... něco mi to říká... asi dobrej oddíl
Forester - počujte, Kefalín, a čo vy si predstavujete pod takým slovom - Forester?
SX4 - bejvávalo
Tesla - Jako Nikola Šuhaj? Ten se musí obracet v hrobě...
3x Toyota - nějak mi ztěžkly prsty, přesto... napsat to musím - jisté želízko detekuji.
No a teď Evropa. Mám to sem nandat systémem kobercového bombardování, nebo si to nahoře poevrospku vyzobeš sám?
Takže, když to vezmu kolem dokola, a nyní musím s jemným žalem napsat, že lze těžko čekat třetí vítězství Koncernu po sobě, a to i kdyby Octavia byla ze zlata, (i když...) musím jít dále. Hledejme tedy "přepočteného" vítěze😒br />
1. Bude to Evropa, na to myslím se vsadit dá.
2. Bude to něco důstojného, silnějšího, svět akutně potřebuje sny
3. Nebude to Capture
Kdo to tedy vyhraje? Vyhraje to... no nemůžu si pomoct. Mám to fakt napsat? Já vím, psát to nemusím, ty to totiž už... víš 😉
...za mňa teda Mazda 3, Toyota Auris, Renault Zoe, Seat Leon, Citroen C4 Picasso a Lexus IS.
Tož jak v tého hruškojabkové anketě?
BMW 4, F-type, RR Sport - bez nároku na přesnější pořadí.
A pro "vobyčejný lid" Leon, Seat Leon.
Tož tak.
😉 :-! :yes:
BMW 4, F-type, RR Sport - bez nároku na přesnější pořadí.
A pro "vobyčejný lid" Leon, Seat Leon.
Tož tak.
😉 :-! :yes:
Octavia má na to stát ze etalonem. Je to všestranně kvalitní vůz - esteticky zdařilý, kvalitní, vyspělý... ať tak či onak, kraluje minimálně v Evropě.
Nikdo jiný nepostavil takto uživatelsky příjemný vůz - na kompaktním základu se podařilo stvořit reprezentativní automobil.
Sci-fi?
Možná pro ostatní, ne však pro Čechy 😉
Nikdo jiný nepostavil takto uživatelsky příjemný vůz - na kompaktním základu se podařilo stvořit reprezentativní automobil.
Sci-fi?
Možná pro ostatní, ne však pro Čechy 😉
podle abecedy
Jaguar F-type
Maserati Ghibli
MB S
Porsche Cayman
Range Rover Sport
Máte něco proti?
Jaguar F-type
Maserati Ghibli
MB S
Porsche Cayman
Range Rover Sport
Máte něco proti?