Novinky
PTS
6
Hurá tedy do obchodu a nakouknout do časopisu >😁 Přeci ho nebudu kupovat kvůli jedné tabulce 😄
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
PTS
0
Mě chodí pod ruku pravidelně SM. Proto nevidím důvod pídit se i po Auto Tipu, ten jen vždy v rychlosti prolistuji k porovnání výsledků se SM 😄
boost.
3
Předplatné Auto TIPu jsem po několika letech letos zrušil, do (BD)SM jen nakouknu do rubriky ojetých aut. Před měsícem jsem zkusil AMuS, docela ujde. Jinak pravidelně kupuji evo.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ono to vyšlo už před témeř 14 dny, zítra je nové cislo, takže zítra se stary výtisk asi už nekoupí 😉 vyhrál to golf, dcera jej ma, psali fakta a pravdu, obecně spis jen zajimavy nápad, ale je to o preferencích jestli chci kolem 250 tis jete,nebo trochu levnější nové,ale s řadou much ve smyslu social auto,ale nic proti tomu, chapu, ze ne kazdy ma prachy,Dacia měla menší spotřebu.Za sebe golf.Novy, jasné 😉
Moc té tvé argumentaci. Dacia za 250 000,- je social auto pro lidi, co nemají prachy. A Golf za 250 000,- je taky social auto pro lidi, co nemají prachy?
Je škoda, že nesrovnávali s golfem ve srovnatelně silném tsi. Klidně i mladší, protože já myslím, že když by někdo chtěl Logana s 0.9tce, tak se asi nerozhoduje mezi 90kw a 66kw. Každopádně si počkám na článek až zde bude, je asi jasné že Golf vyhrál, ale zajímavé srovnání 😄
Jasně! Na nový auto kašli, záruka je na prd, akorát z tebe vytáhnou prachy na garančkách, voe. Tenhle Golfík je jak novej, za ty tři roky nalítal sotva třicet. Nebouranej, první majitel, leštil to denně. Servisku to teda jako nemá, den před prodejem jí omylem vyhodila majitelova žena, káva jedna. Ale byla, kámo, byla. Jo, ty gumy sou docela sjetý, ale to je tim že v Německu maj drsnější asfalt. Jasně, 17ky stojej normálně ranec, ale teď maj akci v Lídlu a Chanchong je supr značka, dělaj i televize, kámo! ...
8-s
Mít 250 na auto a koupit jeté je dle mého názoru v dnešní době pro většinu potenciálních kupců absolutní blbost. Dobrovolně přijít o záruku, o zcela jasnou historii, o pocit z nového auta.
A navrch, jak již píši výše - náklady na provoz auta, jež původně stálo mnohem více než na co mám, jsou obvykle vyšší. Pak nám tady jezdí naleštěné, zaručeně nebourané vraky, udržované Frantou z Hornídolní za pomocí dílů z vrakáče...
Ps.: Něco jiného je fanoušek aut, který tomu rozumí a umí koupit. Stejně tak chápu někoho, kdo prostě musí mít konkrétní auto, neb to je láska. Tomu rozumím a naprosto respektuji. Běžného kupce s tímto rozpočtem, který jde do ojetiny, ale naprosto nechápu.
Ps.: Kolik že stojí např. základní C4? Vím, není to kombík, ale...
8-s
Mít 250 na auto a koupit jeté je dle mého názoru v dnešní době pro většinu potenciálních kupců absolutní blbost. Dobrovolně přijít o záruku, o zcela jasnou historii, o pocit z nového auta.
A navrch, jak již píši výše - náklady na provoz auta, jež původně stálo mnohem více než na co mám, jsou obvykle vyšší. Pak nám tady jezdí naleštěné, zaručeně nebourané vraky, udržované Frantou z Hornídolní za pomocí dílů z vrakáče...
Ps.: Něco jiného je fanoušek aut, který tomu rozumí a umí koupit. Stejně tak chápu někoho, kdo prostě musí mít konkrétní auto, neb to je láska. Tomu rozumím a naprosto respektuji. Běžného kupce s tímto rozpočtem, který jde do ojetiny, ale naprosto nechápu.
Ps.: Kolik že stojí např. základní C4? Vím, není to kombík, ale...
Souhlas, za 250k si radeji koupim nove nez riskovat autobazar.
Jedine snad jeste proverene vozy by staly za uvahu.
Jedine snad jeste proverene vozy by staly za uvahu.
Ano, prověřená auta, proč ne. Stejně tak, ač už s výhradami, předváděčky (když si vzpomenu jak třeba já sám s nimi jezdím 😉 ).
U těch z programu automobilek si pro změnu říkám, kolika z nich se předchozí majitelé zbavili, protože trpěly na něco chronického. 😄
Asi tak .. hlavne ak je motor z "podozrivej" série, kde VW prispeje na svoj "prúser" len ak uzná za vhodné ....
Stejne trapny prispevek by se dal napsat i na dacii. Dyt je to vlastne renolt, to je dobry ne? Akorat bez prirazky. Ta palubka aspon neco vydrzi pane, stejne na ni za jizdy nebudete koukat... Vo plastech to neni, na ty to nejezdi. Ten motor je moderni, ma turbo, ne? Zavodit s tim stejne nebudete, beztak podvozek je do pohodlna, na ty nase diry, jeje! Ze to trosku huci je v pohode, to ferary delaj taky, navic tam je dokonce radio, to prerve. Z venku dobry, sou tam litaky a kola prece delaj auto, na vostatni se vykaslete.
Šmarjá, je vůbec možný aby to někdo takhle pochopil?
Takže aby bylo zcela jasno - to nebyl žádný útok na Golf či na koncern. Golf uvádím jen a pouze proto že reaguji na tento článek, kde prostě je. Psal jsem o ojetinách a nešvarech s nimi spojených o-b-e-c-n-ě.
A souhlasím s tebou v jedné věci - za 250 bych vybíral něco jiného než Dacii. Možnosti jsou.
Takže aby bylo zcela jasno - to nebyl žádný útok na Golf či na koncern. Golf uvádím jen a pouze proto že reaguji na tento článek, kde prostě je. Psal jsem o ojetinách a nešvarech s nimi spojených o-b-e-c-n-ě.
A souhlasím s tebou v jedné věci - za 250 bych vybíral něco jiného než Dacii. Možnosti jsou.
Ale ja to neberu jako utok, stejne tak, jako muj prispevek nebyl utok na dacii, ale pojednaval o levnych novych autech a to take o-b-e-c-n-e. Proste nechapu, proc jsou vsichni vystrikli z noveho auta, kdyz je to ve srovnani s ojetinou za 250 proste krap. Je sice pravda, ze TSIcko s malym najezdem znamena dost pravdepodovne chrastici retez, ale i kdyby oprava stala s pripadnou kulanci nejakych 50 tisic, tak je to porad adekvatni vuci tomu, co ziskam navic oproti te dacii. Jasne ze je blbost dat vsechny penize za auto a myslet si, ze je to jednorazovy vydaj. Kdyz kupuji auto, tak bych mel mit na jeho provoz, udrzbu, opravy a take neco bokem, abych mel z ceho zit. A prave diky tomu, ze toto pravidlo stale dost lidi nedodrzuje, se v bazarech obevuji zanovni auta. Urcite je mezi nimi spousta stocenych, bouranych, kradenych, porouchanych atd. aut, ale vim o jednom typkovi, co si koncem 90. let koupil octavku 1.9 tdi a po asi 20 tisicich kilometrech zjistil, ze nema na povinne ruceni. Tak sla do bazaru. A takovych pripadu je vice. Nebo se zmeni situace a potrebujes nutne penize, takze prodej auta muze byt jednim z reseni. Pripadne se ti rozroste rodina a co pak s takovym golfem. A prodat auto po trech letech a 75 000 neni az tak neobvykle. Jsou lidi kteri auta proste stridaji a nemusi to byt jenom z rozmaru, ale treba kvuli odpisu DPHcka.
Neni to u nas casto spis tak, ze to ojete je krap? Zvlaste v porovnani s novym autem.
Tak to se o-m-l-o-u-v-á-m 😉
Jak ti píši výše - za 250 bych šel jinam (třeba ta C4), rozhodně ne do Dacie - ta je dle mého zajímavá v cenách tak do 220 tisíc. A stejně jak píši jinde, za jistých podmínek si koupi ojetiny představit umím, ale fungl nová C4 vs. ojetý Golf? Já bych měl tedy jasno. A tohle by stálo za test, ne srovnání s Dacií.
To ostatní co píšeš - samozřejmně nelze než souhlasit. Ale jak běžný kupec pozná, zda kupuje ten bouraný křáp, nebo ne? Prostě loterie.
A ještě k těm penězům - pokud si tedy chceš koupit jeté auto C segmentu za 250 a jsi rozumný kupec, který si uloží adekvátní finanční rezervu na provoz a případné opravy, nevyplatí se vzít z rezervy adekvátní část peněz a ty vrazit do nového auta za 300-320? S pětiletou zárukou a jistotou že případnou závadu nebudeš muset finančně řešit? Ano, nebudeš mít DSG. Patrně budeš mít o fous slabší motor. Ale klidně to může být i ten Golf 😉
A z toho plyne to, na co jsem se snažil upozornit - ojetina za 250 je ve výsledku dražší auto než nové za 250. Byť bych měl obrovské štěstí a hotovost bych měl stále jen uloženu jako rezervu.
Jak ti píši výše - za 250 bych šel jinam (třeba ta C4), rozhodně ne do Dacie - ta je dle mého zajímavá v cenách tak do 220 tisíc. A stejně jak píši jinde, za jistých podmínek si koupi ojetiny představit umím, ale fungl nová C4 vs. ojetý Golf? Já bych měl tedy jasno. A tohle by stálo za test, ne srovnání s Dacií.
To ostatní co píšeš - samozřejmně nelze než souhlasit. Ale jak běžný kupec pozná, zda kupuje ten bouraný křáp, nebo ne? Prostě loterie.
A ještě k těm penězům - pokud si tedy chceš koupit jeté auto C segmentu za 250 a jsi rozumný kupec, který si uloží adekvátní finanční rezervu na provoz a případné opravy, nevyplatí se vzít z rezervy adekvátní část peněz a ty vrazit do nového auta za 300-320? S pětiletou zárukou a jistotou že případnou závadu nebudeš muset finančně řešit? Ano, nebudeš mít DSG. Patrně budeš mít o fous slabší motor. Ale klidně to může být i ten Golf 😉
A z toho plyne to, na co jsem se snažil upozornit - ojetina za 250 je ve výsledku dražší auto než nové za 250. Byť bych měl obrovské štěstí a hotovost bych měl stále jen uloženu jako rezervu.
No ja plně chápu proč za 250 jit do ojetiny, ono za 250 se dá koupit auto, no presneji moc toho neni jen skladovky C4,Megane a možná ještě něco, ale vše je vcelku slabé. A pokud hledáš komfortní auto + s dostatečnou výkonem (ne na blbnutí, ale na bezpečné předjíždění a ad auto nedusiš) tak za 250 prostě nevybereš. Ne že bych bral toho Golfa to vážně né, ale za 250 se už dá sehnat C5 [odkaz] tohle sice neni zrovna ideálni motorizace ale při trochu hledání smlouváni byz mohl najit časem 2.0 HDI 120 kW s najezdem do 100tis/km nebo slabší 100 kW(103) a nechat ji čipnout v dobrém stavu do 100 tis/km najdes snadno. Nebo Mondeo (to už zaleží co více preferuješ)
1.) Řídím se tím, že když na něco nemám, tak na to nemám. A nemyslím že C4 či něco podobného je "volba na nic".
2.) A pokud tedy mám jen 250 tis, co budu dělat když se mi třeba vysype motor, oprava sto tisíc? MHD?
2.) Výše uvedený odkaz na C5 - vždy si kladu otázku - sakra, proč někdo prodává auto po 4 letech s ani ne 60 tkm. Nemůže to být tím že je poruchové nebo bourané?
3.) Když mám na auto 250, budu mít na údržbu a provoz auta původně určeného pro movitější klientelu?
4.) Je docela legrace projít si např. mobile.de a pak nabídku našich bazarů. Na mobile.de má minimálně 90% aut servisní knížku. V nabídce našich bazarů ji naopak 90% aut nemá. Zato mají výrazně nižší nájezdy.
Ale jinak chápu - když se v autech vyznáš, nebo pokud máš nabídku kousku jehož historii znáš (rodina, kamarádi), proč ne. Ale jít se čtvrt mega do tří áček? Ani náhodou.
2.) A pokud tedy mám jen 250 tis, co budu dělat když se mi třeba vysype motor, oprava sto tisíc? MHD?
2.) Výše uvedený odkaz na C5 - vždy si kladu otázku - sakra, proč někdo prodává auto po 4 letech s ani ne 60 tkm. Nemůže to být tím že je poruchové nebo bourané?
3.) Když mám na auto 250, budu mít na údržbu a provoz auta původně určeného pro movitější klientelu?
4.) Je docela legrace projít si např. mobile.de a pak nabídku našich bazarů. Na mobile.de má minimálně 90% aut servisní knížku. V nabídce našich bazarů ji naopak 90% aut nemá. Zato mají výrazně nižší nájezdy.
Ale jinak chápu - když se v autech vyznáš, nebo pokud máš nabídku kousku jehož historii znáš (rodina, kamarádi), proč ne. Ale jít se čtvrt mega do tří áček? Ani náhodou.
S posledním odstavcem máž naprostou pravdu, ale taky jsem počital s tim že při koupi ojetiny nepujde zájemce do AAA a tam nakoupí. Pokud se v ojetinách člověk trochu vyzná + auto si pořádně proklepne tak se dá koupit rozumě jete auto. Serviska + první majitel (ne službní auto) + realistický nájezd je samzřejmost. Jinak jsem nepsal že C4 je špatná ba naopak jsem ji vizdvihl jako rozumná volba pokud ti stačí. A zrovna odkaz na tu C5 je bezninová a tam jde najezd uvěřitelný (samozřejmě musel bys i tak auto proklepnout), ne každý ročně nalitá přes 20 tis. Km. Stejně tak jak u mnohých HDI, pač to byli jediné rozumné motorizace, tak že pokud někdo chtěl C5 a ikdyž moc nenajezdí tak musel jit do HDI.
Jinak servis II. C5 neni zas tak drahý u 3 roky starého auta.
Jinak servis II. C5 neni zas tak drahý u 3 roky starého auta.
Vždy můžeš mít smůlu. Nejde o běžný servis. Jde o ceny náhradních dílů. V autě za 250 tisíc asi nenajdeš 10 airbagů, nebo převodovku za 150.
Pokud autům rozumíš natolik, že tě nenachytají na švestkách, potom chápu. Ostatně, neco takového jsem psal už v mém prvním příspěvku.
A měl jsem na mysli celkové náklady na provoz. Určitě se shodneme, že např. kvalitní 17ti palcové pneu jsou cenově trochu jinde než patnáctky. A i u sebelepší ojetiny se prostě může stát že se vysype něco draháho. Se zárukou brnkačka, jež může být bez záruky noční můrou.
A měl jsem na mysli celkové náklady na provoz. Určitě se shodneme, že např. kvalitní 17ti palcové pneu jsou cenově trochu jinde než patnáctky. A i u sebelepší ojetiny se prostě může stát že se vysype něco draháho. Se zárukou brnkačka, jež může být bez záruky noční můrou.
Zrovna ten Tvuj odkaz bych videl na bourane auto.
konkretní vuz jsem neviděl tak nemohu zaručeně říci. Ale tá cena je hodně dole k vůli tomu benzinovému motoru, který skoro nikdo nechce.
Vychazim z toho, ze cebia k nemu ma 2 zaznamy o poskozeni 😉
tak to je jiná 😉 hele ty máž nějaký neomezený přístup k Cebii nebo jinak? jestli maž link kde to je zdarma prosím klidně pošli do SZ, rád bych měl taky přístup k Cebii, ale platit se mi moc nechce 😄 Zrovna vybírám Mondeo nebo C5, tak bych využil, ale 10x po 500 se mi moc nechce.
Nemam, bylo to na 2 kliknuti 😄 , uz to naznacuje napr. ty havarky. A tech 500 si snizis treba prave pres to sauto na 397, coz uz zni o trochu lip. Zkus si to na tvem odkaze proverit VIN. ( [odkaz] )
Za 250 se toho da koupit spousta. [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]
Je to jenom otazka priorit.
Je to jenom otazka priorit.
Já bych tedy neodsuzoval ani jednu volbu. Každý chce za své peníze co nejvíce, a jestli pro něj to "nejvíce" znamená spolehlivé a úplně nové auto nebo technicky vyspělejší, výkonnější a prostornější ojetina, to už si musí člověk rozhodnout sám.
Kromě toho, tříletý Golf ještě rozhodně nemusí být vylítaný bouraný vrak bez historie.
Kromě toho, tříletý Golf ještě rozhodně nemusí být vylítaný bouraný vrak bez historie.
Je nesmysl to pausalizovat, ze za 250t je blbost kupovat ojetinu. Ja v teto cenove urovni jezdenku koupil, ono totiz nove velke MPV za ctvrt mega nejak neni 😄
Ideální duel, konečně se lidové vozidlo postavilo vedle jiného lidového vozu.
Golf Variant... Přivést si z Německa za 250 tis. velkýho Golfíka. Proč si kupovat Dacii? Kvůli pocitu z nového auta? Kvůli pofidérní záruce na kterou slyší už jen ti nejnaivnější zákazníci?
Koupím si Golfa za 250 tis. ve chvíli co si ho zaparkuji před domem, má stále cenu 250 tis.
Koupím Dacii, zaparkuji na dvoře a její aktuální cena je v tu chvíli cca. 220 - 200 tis. Docela drahý pocit z nového auta...
1,4 TSI, nebo 0,9 Tce do rodinného vozu? Za mě určitě 1,4 TSI. Už je na trhu pěkně dlouho a neslyšel jsem o něm nic špatného. Kolega v práci jej má v Octavii a nemůže si jej vynachválit. Jezdí za 6 litrů...
Precizní řazení díky DSG, nebo velmi nepřesnou novou pětistupňovou převodovku s šíleným převodováním? Taky jasná odpověď...
Jediné co může nabídnout Dacia je pocit., že máte nový vůz a nikdo krom Rumunů ve fabrice s ním nejezdil... Další plus je 2 letá záruka stanovená zákonem...
Koupím si Golfa za 250 tis. ve chvíli co si ho zaparkuji před domem, má stále cenu 250 tis.
Koupím Dacii, zaparkuji na dvoře a její aktuální cena je v tu chvíli cca. 220 - 200 tis. Docela drahý pocit z nového auta...
1,4 TSI, nebo 0,9 Tce do rodinného vozu? Za mě určitě 1,4 TSI. Už je na trhu pěkně dlouho a neslyšel jsem o něm nic špatného. Kolega v práci jej má v Octavii a nemůže si jej vynachválit. Jezdí za 6 litrů...
Precizní řazení díky DSG, nebo velmi nepřesnou novou pětistupňovou převodovku s šíleným převodováním? Taky jasná odpověď...
Jediné co může nabídnout Dacia je pocit., že máte nový vůz a nikdo krom Rumunů ve fabrice s ním nejezdil... Další plus je 2 letá záruka stanovená zákonem...
a kolik na Dacii prozměnu ušetříš na pojištění proti krádeži? >😁 >😁 >😁 >😁
Tohle je taky důvod...mít před barákem Géčko nebo Dačku je sakra rozdíl...a nejen před barákem...člověk se z vejletu nerad vrací busem...o tom by majitelé koncernovejch aut mohli vyprávět
Tohle je taky důvod...mít před barákem Géčko nebo Dačku je sakra rozdíl...a nejen před barákem...člověk se z vejletu nerad vrací busem...o tom by majitelé koncernovejch aut mohli vyprávět
"Kvůli pofidérní záruce na kterou slyší už jen ti nejnaivnější zákazníci?" - tohle myslíš skutečně vážně??? A ze které galaxie jsi sem k nám přiletěl?
😉
😉
No ak si nepočul nič o problémoch 1,4 TSI tak to si môže koncern blahoželať .....
O tom sa tu popísal "stohy" stránok ...... a nie práve lichotivých ....
O tom sa tu popísal "stohy" stránok ...... a nie práve lichotivých ....
Jednoznacne najlepsie nove auto so zarukou, sice aj na to moze mat clovek smolu, ale ked uz nic ine, aspon tu zaruku na to ma a ked to bude moc zle moze sa toho zbavit este pred skoncenim zaruky.
A ked uz ojazdene auto, tak isto nie s motorom ktory sa ti moze kazdu chvilu rozpadnut.
A ked uz ojazdene auto, tak isto nie s motorom ktory sa ti moze kazdu chvilu rozpadnut.
Zapoj mozkovnu, neboť to, co si postavíš do garáže si to zaslouží. Nového G7 dnes pořídíš bratru... poté, co prodejce trochu protáhneš vyjednávací torturou... za trojku. Tři sta tyček. Brnkačka. Ano, píšu brnkačka, a vztahuji to i k průměrné mzdě, samozřejmě též k platům ve správě.
Beru to přes palec, nová garáž se v tom ovšem rýsuje velmi zřetelně:
1. Laasingová akontace 100 tisíc.
2. šedesát splátek ve výši cca Kč 3.500,-
3. Kupní cena v říjnu 2018 - 1.000,- Kč
Ano ano, horní tři body, co body - bodíky - jsou o tom, jestli si do garáže postavíš nového Golfa. Nový GOLF v garáži. Milá představa, co? Tak na co čekáš? Čekáš snad na to, že se z tebe po volbách stane objekt humanitární pomoci? Na to nespoléhej, spoléhej vždy a jenom na sebe.
Však znáš tu známou pravdu - Skutečnost, jaké auto ti stojí v garáži, závisí na tom, na koho v životě spoléháš...
BRAVWO :yes: :-!
Beru to přes palec, nová garáž se v tom ovšem rýsuje velmi zřetelně:
1. Laasingová akontace 100 tisíc.
2. šedesát splátek ve výši cca Kč 3.500,-
3. Kupní cena v říjnu 2018 - 1.000,- Kč
Ano ano, horní tři body, co body - bodíky - jsou o tom, jestli si do garáže postavíš nového Golfa. Nový GOLF v garáži. Milá představa, co? Tak na co čekáš? Čekáš snad na to, že se z tebe po volbách stane objekt humanitární pomoci? Na to nespoléhej, spoléhej vždy a jenom na sebe.
Však znáš tu známou pravdu - Skutečnost, jaké auto ti stojí v garáži, závisí na tom, na koho v životě spoléháš...
BRAVWO :yes: :-!
Uz s tema 300k nejsem presvedceny, cenikova cena je od 349900 za 1.2 tsi.
To financovani se mi zda jeste mene presvedcive.
Ale jinak, pokud si takhle upravis nabidku k obrazu svemu by to bylo opravdu slusne.
To financovani se mi zda jeste mene presvedcive.
Ale jinak, pokud si takhle upravis nabidku k obrazu svemu by to bylo opravdu slusne.
také jsem zvědavý, kde se tato cenovka vzala...
Klidně si to naceň s cenovkou 360. Měsíční splátky úměrně uprav - 4 resp 5, tam někde bych to viděl.
Je to žrádlo, ne?
Je to žrádlo, ne?
Aha takze z 3,5 jsme dosli k 5?
Priste si dej vic zalezet 😉
Priste si dej vic zalezet 😉
Došli jsme k pěti, protože jsme vzali pořizovací cenu ve výši 360. To je plus mínus cena veřejná, nikoliv... individuální. Po slevě se ta hranice jistě "nebezpečně" může přiblížit k těm třem stovkám. Stav se u VW. V kalhotách samozřejmě...
Avšak, i při těch pěti tisících měsíčně to není nic, co by průměrného člověka mělo pokládat. Koukám, že to zde dokonale mlátí akorát s tebou... >😁
Avšak, i při těch pěti tisících měsíčně to není nic, co by průměrného člověka mělo pokládat. Koukám, že to zde dokonale mlátí akorát s tebou... >😁
Cena 360 je vlastně stejná jako tři sta a těch 20 % rozdílu uhádáš individuálně. VW financování bude vlastně bezúročné. Pojistka bude gratis. Ale hlavně nezapomeň, jsme na třech stovkách >😁
Ty se těch magistrátních zlozvyků nezbavíš, viď. Tak kolik bude tedy činit ta leasingová splátka (počitej to se stovkou na akontaci a pět let splátky) při pořizovací ceně 350?
Tak nemusíš být ani odborník, aby jsi to zvládnul spočítat. Každopádně při tvých vstupních podmínkách dojdeš na splátku 5750 Kč s pojištěním (Škofin). Auto tě tedy po doplacení vyjde na 450 tisíc. Od tvých úvodních 300 tisíc je to fakt marginální rozdíl... Teoreticky ti to vyšlo, prakticky vůbec. Už jsem ti to zde několikrát psal.
Držíš to moc při zdi, trochu to beaumontovsku popusť. Koukám, že se bojíš otevřít pusu i v případě jednání o leasingu...
I při tom tvém napruženém maximu je to stále částka, kterou dá mladá rodina, kde oba pracují, byť se pohybují "jenom" v průměrném příjmovém pásmu, takřka levou zadní.
I při tom tvém napruženém maximu je to stále částka, kterou dá mladá rodina, kde oba pracují, byť se pohybují "jenom" v průměrném příjmovém pásmu, takřka levou zadní.
Pouze jsem ti dokázal,jakou hovadinu jsi tady vypustil, tak se s tím smiř. Nemusíš to tady dále obhajovat prostě je jen vidět, jak moc mimo realitu jsi... Všichni v průměru si to můžou dovolit, trh s novými vozy klesá. No něco na té domněnce hapruje, ale to není nic zvláštního...
Ty mi z podstaty věci nemůžeš dokázat nikdy nic, a to již dlouho... 😄 Závěr je ten, že nového Golfa si mohou dopřát rodiny s průměrnou mzdou. Hravě. Tvoje další úvahy o poklesu prodejů se aktuálně míjí účinkem. Těžiště těchto problémů nejsou prvokupci, nýbrž především to, že lidé neobměňují v posledních třech letech auta tak rychle jako dříve. Nikoliv proto, že by na ně neměli, nýbrž proto, že nemají oficiální jistotu, jak bude zítra. Ale to tebe nemusí trápit, ty totiž zatím nevíš ani, jak je dnes.
Tak jo teoretiku, já nevím jak je to dneska a ty jsi děda vševěda, který všechno zná. Ach jak ty jsi trapný mimoň. Další a další nesmysly. Dneska ti to fakt nevyšlo.
Ano, nevíš jak je to dnes. Já se ti nevysmívám, konstatuji. Nic proti, ale když mě tu někdo tahá za 19 tisíc >😒] jako za osudovou částku v případě pořízení auta, mám jasno o úvahové perspektivě diskusního kolegy... 😄 😉
Se mnou to nemlati, predchozi auto tehdy jeste na leasing me stalo 6200 mesicne, po case me prestalo bavit platit tyhle penize vcetne zbytecne draheho pojisteni a radeji jsem ho doplatil.
A jestli je 5 tisic pro prumerneho Cecha moc nebo malo je otazka, auto na splatky zdaleka neni jedina polozka, kterou prumerny Cech musi mesicne platit.
A jestli je 5 tisic pro prumerneho Cecha moc nebo malo je otazka, auto na splatky zdaleka neni jedina polozka, kterou prumerny Cech musi mesicne platit.
No také nemá ten průměrný občan mzdu pět tisíc...
Ono i s tím průměrným platem to v mnoha případech může být problém...
Ale taky neplati jen to auto.
Bydleni, energie, jidlo, doprava do zamestnani napr. atd.
Pouc mne, kolik cisteho je prumerny plat?
Kolik stoji najemni bydleni?
Pokud jsi ve vlastnim (a jiz zaplacenem), musis mit na pripadne opravy.
Na kolik vyjde hypoteka pokud si poridis "domecek" za 2 mega?
Na kolik vyjde vybava pro deti do skoly?
Atd., atd., atd.
Ne kazdy ma otriskane Polo, kdybys nebyl jen bychar, tak by sis koupil Octavii, jak zminujes v jine diskusi. 😉
Bydleni, energie, jidlo, doprava do zamestnani napr. atd.
Pouc mne, kolik cisteho je prumerny plat?
Kolik stoji najemni bydleni?
Pokud jsi ve vlastnim (a jiz zaplacenem), musis mit na pripadne opravy.
Na kolik vyjde hypoteka pokud si poridis "domecek" za 2 mega?
Na kolik vyjde vybava pro deti do skoly?
Atd., atd., atd.
Ne kazdy ma otriskane Polo, kdybys nebyl jen bychar, tak by sis koupil Octavii, jak zminujes v jine diskusi. 😉
Nemám otřískané POLO, pokud se hodláš bavit navážno, zanech těchto ubohostí, já ti též nepíši, že jezdíš v otřískaném bentley...
Připadáš mi, že zatím nežiješ za své. V manželství zpravidla pracují oba, muž i žena, a tedy si načti obě dvě mzdy. Samozřejmě, že život něco i stojí, avšak i u průměrně vydělávajících rodin to dnes není tak dramatické, jak se tu snažíš naivně líčit. Ano, takovéto příjmové skupiny musí uvážlivě hospodařit, to však neznamená, že si nemohou dovolit auto za tři pade.
Připadáš mi, že zatím nežiješ za své. V manželství zpravidla pracují oba, muž i žena, a tedy si načti obě dvě mzdy. Samozřejmě, že život něco i stojí, avšak i u průměrně vydělávajících rodin to dnes není tak dramatické, jak se tu snažíš naivně líčit. Ano, takovéto příjmové skupiny musí uvážlivě hospodařit, to však neznamená, že si nemohou dovolit auto za tři pade.
zapomněl jsi na dobrý pojištění proti krádeži.Je prostě fakt,že když koupíš Dačku tak víš,že tohle auto nikdy nikdo neukradne 😄
😄 Dobrá střela. No to pojištění nehraje v těchto případech natolik rozhodující (finanční) roli, ale samozřejmě, že pojištěné to být musí, to by ti ta leasingovka auto vlastně ani nesvěřila.
pokud je to ale ojetina viz.článek tak jim je to vcelku jedno...a pak je jen na Tobě,jestli budeš splácet auto který už je na kousky rozebraný,nebo dávno v Rumunsku...
PS:Málokdo z těch,kteří prodávají auto jsou takoví samaritáni aby prodali slušný auto jen proto,aby si pocit z lepšího auta užil i chudej Lojza.Němci dávno pochopili,že je lepší se zbavit auta dokud ještě trochu funguje,než se začne sypat.
PS:Málokdo z těch,kteří prodávají auto jsou takoví samaritáni aby prodali slušný auto jen proto,aby si pocit z lepšího auta užil i chudej Lojza.Němci dávno pochopili,že je lepší se zbavit auta dokud ještě trochu funguje,než se začne sypat.