Novinky
ako su tie elektromobily predrazene a ludia to aj tak kupuju... ked dokaze zlavnit ampera o 200 000 tak asi nieco s povodnou cenou nebolo v poriadku... za BMW i3 by som taktiez milion nedal.... urcite by dokazali aj tam ist s cenou dole o nejakych 200 000 ... ono je to cele predrazene a clovek to kupi cely nateseny ze usetril >😁 a jazdi takmer zadarmo.. ale ze zaplatil tolko ze za to mohol mat dve normalne auta - to uz akosi nikoho netankuje 😉
volt-ampera nejsou elektromobily, jsou to hybridy, ale tobě je to asi zbytečné vysvětlovat .....
[odkaz]
"Elektromobil bez kompromisov" ....
😉
"Elektromobil bez kompromisov" ....
😉
jsou oznacovany jako EV s prodlouzenym dojezdem, ale tobe je asi zbytecne psat co znamena to EV, stejne bys to diky tomu mozku co je prokourenej splodinama z nafty asi nepochopil >😁
:yes: 😉 ...
Vy si 2 dementíci ale hezky notujete ..... To, že je volt-ampera elektromobil, se snažili markeťáci GM vnutit novinářům v Americe tak dlouho, až jim přišli na to, že elektrický systém není od motoru zcela oddělen, ale je připojen přes planetový převod. Potom se museli omluvit a uvedli věci na pravou míru. ale zoufalci jako vy to nikdy nebudete schopni přiznat a akceptovat, protože toho prostě nejste schopni.
Mimochodem, co je špatného na to, že je volt-ampera hybrid s dlouhým dojezdem na elektriku a plug-in? Proč se tak štětíte?
Mimochodem, co je špatného na to, že je volt-ampera hybrid s dlouhým dojezdem na elektriku a plug-in? Proč se tak štětíte?
V tom případě je každý plug-in hybrid EV s prodlouženým dojezdem.
Souhlas :yes: :yes:
Někdo by uvěřil i na termín EV na uhlí. 😉 Uhlí je teď dost, mezi obcema nabiješ baterku a v obci jen čidtě na el.
upravte prosím odstavec 😒br />
Když pomineme fakt, že největší radost z toho zcela jistě budou mít ti současní Opelu Ampera, rozdíl 200 tisíc korun a základní cena pod milionem korun, aniž by se to jakkoli dotklo výbavy automobilu, to už je nabídka, která by mohla případné váhající zájemce o koupi elektromobilu přesvědčit.
tak, aby dával trochu smysl a dal se číst. Takhle to vypadá jako kdyby to psal Irvin Gordon spolu s TSI-PETROL belongs car STOP. 😄
Když pomineme fakt, že největší radost z toho zcela jistě budou mít ti současní Opelu Ampera, rozdíl 200 tisíc korun a základní cena pod milionem korun, aniž by se to jakkoli dotklo výbavy automobilu, to už je nabídka, která by mohla případné váhající zájemce o koupi elektromobilu přesvědčit.
tak, aby dával trochu smysl a dal se číst. Takhle to vypadá jako kdyby to psal Irvin Gordon spolu s TSI-PETROL belongs car STOP. 😄
Napriek blúzneniu elektrobláznov je realita jasná .... elektromobil je pre bežné jazdenie nepoužiteľný a pre normálnych zákazníkov za trhovú cenu nepredajný ....
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
prave naopak. elektromobil je na bezne jazdenie prudko pouzitelny, len tie ceny su tak trochu mimo misu...
Tak nějak.
Dojezd je důležitý, ale to se dá řešit.
Ale nabídka lowendového auta za cenu luxusního zatím ne.
Dojezd je důležitý, ale to se dá řešit.
Ale nabídka lowendového auta za cenu luxusního zatím ne.
Ampera ci Prius Plug in su vsetko len nie low end.
Bez problemov najdes v rovnakej cenovej hladine (do 1 milion kc) "premiove" auta, ktore su na tom horsie vybovavou, kvalitou materialov aj kvalitou vyroby.
Mal som tu cest s Priusom aj Amperou a rozhodne som sa ako v low ende necitil.
Bez problemov najdes v rovnakej cenovej hladine (do 1 milion kc) "premiove" auta, ktore su na tom horsie vybovavou, kvalitou materialov aj kvalitou vyroby.
Mal som tu cest s Priusom aj Amperou a rozhodne som sa ako v low ende necitil.
Tak to asi nevíš, co je lowend a už vůbec ne, co je prémie.
Ampera je lowend jako vyšitý, jeho cenu dělají hlavně akumulátory a to je obecný problém elektromobilů.
Ampera je lowend jako vyšitý, jeho cenu dělají hlavně akumulátory a to je obecný problém elektromobilů.
Nebo dotace nízká?
:-!
jak jsem psal v prvním postu, pokud je někdo ochotnej si počkat 6 mesicu, tak nejen ze muze mit z US Volta i s tou slevou $7500, ale ani nebude nasledne platit clo při dovozu, spousty dealeru v US tuhle moznost i nabizej a auto po dobu tech 6 mesicu uskladni a nasledne dovezou na zapadni pobrezi 😉
Na druhou stranu se musí uznat, že jsi o věcech ochotný diskutovat na rozdíl od jiných diskutérů.
Pravda je také, že volt se nyní v USA prodává velmi dobře, přece jen Američané nemají tak hluboko do kapsy a značné dotace udělají svoje.
Důvod je ale vcelku jednoduše vysvětlitelný. V Evropě, ať si o nich myslíš, co chceš, alternativu nabízejí diesely, vozidla na LPG a CNG, v USA před nástupem hybridů alternativa neexistovala. Takže je tu značný prostor pro alternativní pohony. Pro HV, PHEV, EV a range extendery ................. a pro diesely.
Doufám, že to nedopadne...
s majitelem Voltu kterého jsem potkal v Trutnove jsem otom dal asi před mesicem rec, a vefinale ho to všechno prej prislo na cca 600 tisíc korun sevsim vsudy, sam mel tu vyhodu ze s autem opravdu cca 10 mesicu stravil v US, takze na auto vpodstate necekal, ale jezdil s nim jiz tam, spousta dealeru v US ale nabízí tu moznost ze ti auto prodaj, po dobu 6 mesicu uskladni a pak ti ho poslou a třeba i zaridi prevoz do EU, auto si pak vyzvednes třeba v Nemecku v pristavu