evropska cena Ampery je i tak silene prehnana, a je to videt i na tom jak často se da potkat Ampera a jak často Volt, Vim minimalne o 3 Voltech s Prazskou značkou a jednom s Hradeckou, a divi se někdo, kdys je clovek ochotnej si počkat pul roku, tak se da Volt z US dotáhnout za cca 600 tisíc vcetne všech poplatku co ho cestou muzou cekat :-) kolik se prodalo Amper v CR?
bez federalni taxi stoji Volt v US presne $34185 a s taxou $26685, i ta nedotovana cena je v prepoctu 680tisic, cos je teda sakra daleko od 1165000 za Amperu ;-)
jak jsem psal v prvním postu, pokud je někdo ochotnej si počkat 6 mesicu, tak nejen ze muze mit z US Volta i s tou slevou $7500, ale ani nebude nasledne platit clo při dovozu, spousty dealeru v US tuhle moznost i nabizej a auto po dobu tech 6 mesicu uskladni a nasledne dovezou na zapadni pobrezi ;-)
To je ale milý Šamane platné pro všechny ostatní vozy, takže v poměru k ostatním je volt-ampera pořád velmi drahý.
Na druhou stranu se musí uznat, že jsi o věcech ochotný diskutovat na rozdíl od jiných diskutérů.
Pravda je také, že volt se nyní v USA prodává velmi dobře, přece jen Američané nemají tak hluboko do kapsy a značné dotace udělají svoje.
Důvod je ale vcelku jednoduše vysvětlitelný. V Evropě, ať si o nich myslíš, co chceš, alternativu nabízejí diesely, vozidla na LPG a CNG, v USA před nástupem hybridů alternativa neexistovala. Takže je tu značný prostor pro alternativní pohony. Pro HV, PHEV, EV a range extendery ................. a pro diesely.
pokud vim tak to jsou ceny bez dph.....bez cla...nevim jak se da sundat....bez dovozu sem ..bez pojisteni te cesty atd.....vetsinou to vychazi ..cena v US dolarech krat kurz (cca 20kc) krat 1,3 >:D a jsi na cene, za kterou ti to sem dovezou se vsim vsudy.
pokud si auto v US koupis a provozujes/vlastnis ho tam minimalne 6 mesicu, tak nemusíš platit při dovozu do EU/Cr zadne clo, obdoba DPH je ve statech ruzna stat od státu, ano je to bez vat, tedy obdoby DPH, tu si ale muzes nechat v CR vrátit, soukrome bych si auto asi nikdy z ciziny netahal, proc se okrádat a strkat peníze státu?
s majitelem Voltu kterého jsem potkal v Trutnove jsem otom dal asi před mesicem rec, a vefinale ho to všechno prej prislo na cca 600 tisíc korun sevsim vsudy, sam mel tu vyhodu ze s autem opravdu cca 10 mesicu stravil v US, takze na auto vpodstate necekal, ale jezdil s nim jiz tam, spousta dealeru v US ale nabízí tu moznost ze ti auto prodaj, po dobu 6 mesicu uskladni a pak ti ho poslou a třeba i zaridi prevoz do EU, auto si pak vyzvednes třeba v Nemecku v pristavu
ako su tie elektromobily predrazene a ludia to aj tak kupuju... ked dokaze zlavnit ampera o 200 000 tak asi nieco s povodnou cenou nebolo v poriadku... za BMW i3 by som taktiez milion nedal.... urcite by dokazali aj tam ist s cenou dole o nejakych 200 000 ... ono je to cele predrazene a clovek to kupi cely nateseny ze usetril >:D a jazdi takmer zadarmo.. ale ze zaplatil tolko ze za to mohol mat dve normalne auta - to uz akosi nikoho netankuje ;-)
jsou oznacovany jako EV s prodlouzenym dojezdem, ale tobe je asi zbytecne psat co znamena to EV, stejne bys to diky tomu mozku co je prokourenej splodinama z nafty asi nepochopil >:D
Vy si 2 dementíci ale hezky notujete ..... To, že je volt-ampera elektromobil, se snažili markeťáci GM vnutit novinářům v Americe tak dlouho, až jim přišli na to, že elektrický systém není od motoru zcela oddělen, ale je připojen přes planetový převod. Potom se museli omluvit a uvedli věci na pravou míru. ale zoufalci jako vy to nikdy nebudete schopni přiznat a akceptovat, protože toho prostě nejste schopni.
Mimochodem, co je špatného na to, že je volt-ampera hybrid s dlouhým dojezdem na elektriku a plug-in? Proč se tak štětíte?
Když pomineme fakt, že největší radost z toho zcela jistě budou mít ti současní Opelu Ampera, rozdíl 200 tisíc korun a základní cena pod milionem korun, aniž by se to jakkoli dotklo výbavy automobilu, to už je nabídka, která by mohla případné váhající zájemce o koupi elektromobilu přesvědčit.
tak, aby dával trochu smysl a dal se číst. Takhle to vypadá jako kdyby to psal Irvin Gordon spolu s TSI-PETROL belongs car STOP. :-)
Napriek blúzneniu elektrobláznov je realita jasná .... elektromobil je pre bežné jazdenie nepoužiteľný a pre normálnych zákazníkov za trhovú cenu nepredajný ....
Ampera ci Prius Plug in su vsetko len nie low end.
Bez problemov najdes v rovnakej cenovej hladine (do 1 milion kc) "premiove" auta, ktore su na tom horsie vybovavou, kvalitou materialov aj kvalitou vyroby.
Mal som tu cest s Priusom aj Amperou a rozhodne som sa ako v low ende necitil.
Tak to asi nevíš, co je lowend a už vůbec ne, co je prémie.
Ampera je lowend jako vyšitý, jeho cenu dělají hlavně akumulátory a to je obecný problém elektromobilů.
Preto vidím využitie elektromobilu hlavne v mestách. Kratší dojazd toľko nevadí, ale nulové emisie v mieste prevádzky a podstatné zníženie hluku majú svoj zmysel aj cenu.