Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Opel Ampera 2014 dramaticky zlevnil, začíná na 38.300 euro

Michal Fokt Michal Fokt 9. 9. 2013
46
Nová Ampera modelového roku 2014 bude levnější o 7600 euro, čímž se dostává poměrně výrazně pod hranici jednoho milionu korun.

Není pochyb o tom, že v současné době klientelu elektromobilů tvoří výhradně lidé, kteří takové auto chtějí pro jeho technickou výjimečnost a jsou ochotni za ni zaplatit naprosto neadekvátní cenu. Mohlo by se tedy zdát, že už je víceméně jedno, jak moc neodpovídající ta cena je, zvlášť když dnes zatím konkurence v této oblasti zatím prakticky neexistuje.

Takový Opel Ampera dosud stála v Evropě 45.900 euro, respektive 1.159.583 korun u nás, německá automobilka ovšem pro modelový rok 2014 přichystala opravdu dramatický cenový skok směrem dolů. Z původní ceny ubrala plných 7600 euro, takže se nově dostala na 38.300 euro, což odpovídá zhruba 960 tisícům korun. Ano, čtete správně - Ampera je nyní o přibližně 200 tisíc levnější!

Když pomineme fakt, že největší radost z toho zcela jistě budou mít ti současní Opelu Ampera, rozdíl 200 tisíc korun a základní cena pod milionem korun, aniž by se to jakkoli dotklo výbavy automobilu, to už je nabídka, která by mohla případné váhající zájemce o koupi elektromobilu přesvědčit.

Opel říká, že Ampera je jediné auto, které na evropském trhu umí převézt čtyři dospělé pasažéry na vzdálenost 80 km pouze za pomoci elektřiny a dalších 500 km při použití range extenderu v podobě benzinové čtrnáctistovky. Z nuly na stovku zrychlí za 11 s a může jet maximální rychlosti 161 km/h.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Beznádejný šrot ....
Klaudius
| 14. 9. 2013
Preto vidím využitie elektromobilu hlavne v mestách. Kratší dojazd toľko nevadí, ale nulové emisie v mieste prevádzky a podstatné zníženie hluku majú svoj zmysel aj cenu.
Volt
SamanAR
| 10. 9. 2013
pokud si auto v US koupis a provozujes/vlastnis ho tam minimalne 6 mesicu, tak nemusíš platit při dovozu do EU/Cr zadne clo, obdoba DPH je ve statech ruzna stat od státu, ano je to bez vat, tedy obdoby DPH, tu si ale muzes nechat v CR vrátit, soukrome bych si auto asi nikdy z ciziny netahal, proc se okrádat a strkat peníze státu?
s majitelem Voltu kterého jsem potkal v Trutnove jsem otom dal asi před mesicem rec, a vefinale ho to všechno prej prislo na cca 600 tisíc korun sevsim vsudy, sam mel tu vyhodu ze s autem opravdu cca 10 mesicu stravil v US, takze na auto vpodstate necekal, ale jezdil s nim jiz tam, spousta dealeru v US ale nabízí tu moznost ze ti auto prodaj, po dobu 6 mesicu uskladni a pak ti ho poslou a třeba i zaridi prevoz do EU, auto si pak vyzvednes třeba v Nemecku v pristavu
tu je krasne vidiet
_MT_
| 10. 9. 2013
A já jen s GM nesouhlasím. :-)
Beznádejný šrot ....
MariAchi
| 10. 9. 2013
>:D
Beznádejný šrot ....
MariAchi
| 10. 9. 2013
Tak to asi nevíš, co je lowend a už vůbec ne, co je prémie.
Ampera je lowend jako vyšitý, jeho cenu dělají hlavně akumulátory a to je obecný problém elektromobilů.