Ekonomika
A bude to rozhodnuti reflektulici potrebu zamestancu v ramci nove skupiny, jelikoz prave optimalizace mzdovych nakladu, jakoz i jinych nakladu a zvladnuti synergii, bude meritko uspechu akvizic. Chrysler ani Opel nema jinou moznost nez budto "rust" dolu nebo zaniknout. Ve strategii Fiatu v ramci nove vznikajici skupiny pujde o vyber nejefektivnejsich provozu, nejuspesnejsich a nejslibnejsich modelu v ramci jednotlivych znacek a konecne placement na cilovych trzich. Jisteze budou zanikat nejen pracovni mista, ale take cele provozy. Dokazi si zive predstavit ze Opel Corsa bude sjizdet z vyrobnich linek v Turine, v puvodnich zavodech Opleu se mozna budou vyrabet evropske modely Jeep s motory FPT vyrabenymi treba v Polsku. V USA se zase mozna budou prodavat nektere modely sjizdejici z linek Fiatu v Brazilii... Proc by se to melo cele podarit?
1.) Spin-off Fiat Auto z Fiat Group do nove spolecnosti spolu s Chryslerem a Opelem je na globalni urovni v soucasnoti jedinym podobnym projektem, ktery ma potencial zaujmout investory
2.) Chrysler tezko muze zaniknout absolutne - uz kvuli politickym proklamacim americkeho prezidenta. Zaroven je ve stavu, kdy se pocita zachrana kazde znacky i provozu.
Fiat samotny naopak nemuze prodelat, jelikoz 20% Chrysleru dostal prakticky "zadarmo". I kdyby mu z teto akce zustala pouze distribucni sit, znacky a nektere technologie, tak by na tom velmi ziskal. To same plati vice mene i v pripade Opelu. Pokud se Fiatu nepodari Ople zachranit, tak jej alespon definitivne znici... Obe varianty jsou pro Fiat vyhodne.
Reakce diskutujicich i nektereho tisku jsou vesmes posmesne a podcenujici. Dle meho nazoru jsou kroky Fiatu obdivuhodne uz kvuli odvaze se kterou jsou provadeny. Predevsim dohoda s Chryslerem je pro Fiat velmi vyhodna a za ni si prave Fiat zaslouzi objektivni obdiv.
Jakekoliv odhady budoucnosti jsou osidne. Faktem ale je, ze Fiat je spolu s VW jedinou ziskovou evropskou automobilkou. Je schopen zvyšovat trzni podil na soucasnem slozitem trhu, ma nejnizsi prumerne flotilove emise a ma napriklad nevetsi portfolio modelu na zemni plyn... To nevypada na spolecnost pred krachem, jak je Fiat nekterymi neznalymi prezentovan.
1.) Spin-off Fiat Auto z Fiat Group do nove spolecnosti spolu s Chryslerem a Opelem je na globalni urovni v soucasnoti jedinym podobnym projektem, ktery ma potencial zaujmout investory
2.) Chrysler tezko muze zaniknout absolutne - uz kvuli politickym proklamacim americkeho prezidenta. Zaroven je ve stavu, kdy se pocita zachrana kazde znacky i provozu.
Fiat samotny naopak nemuze prodelat, jelikoz 20% Chrysleru dostal prakticky "zadarmo". I kdyby mu z teto akce zustala pouze distribucni sit, znacky a nektere technologie, tak by na tom velmi ziskal. To same plati vice mene i v pripade Opelu. Pokud se Fiatu nepodari Ople zachranit, tak jej alespon definitivne znici... Obe varianty jsou pro Fiat vyhodne.
Reakce diskutujicich i nektereho tisku jsou vesmes posmesne a podcenujici. Dle meho nazoru jsou kroky Fiatu obdivuhodne uz kvuli odvaze se kterou jsou provadeny. Predevsim dohoda s Chryslerem je pro Fiat velmi vyhodna a za ni si prave Fiat zaslouzi objektivni obdiv.
Jakekoliv odhady budoucnosti jsou osidne. Faktem ale je, ze Fiat je spolu s VW jedinou ziskovou evropskou automobilkou. Je schopen zvyšovat trzni podil na soucasnem slozitem trhu, ma nejnizsi prumerne flotilove emise a ma napriklad nevetsi portfolio modelu na zemni plyn... To nevypada na spolecnost pred krachem, jak je Fiat nekterymi neznalymi prezentovan.
:yes:
Sám bych to nenapsal líp...
Jinak...to, že německé odbory řvou (po tom, co musely udělat americké odbory) se nedivím... prostě.. enchtějí přijít o tučné korýtko... a vědí, že Fiat by jim ho vzal..nicméně to je jediná šance jak celý Opel postavit na nohy...
Sám bych to nenapsal líp...
Jinak...to, že německé odbory řvou (po tom, co musely udělat americké odbory) se nedivím... prostě.. enchtějí přijít o tučné korýtko... a vědí, že Fiat by jim ho vzal..nicméně to je jediná šance jak celý Opel postavit na nohy...
No já nevím, stále je několik cest co dělat, mám už 2. Opla -
měl jsem Vectru a teď Insignii, nevím jestli bych si koupil auto které se dělá v Turíně.
Spíš jsem si myslel, že rozšíří portfolio o 2 značky a Fiat a Opel si podle mně vůbec nekonkurují, pokud to bude vypadat jak tady naznačuješ, půjdu příště k Mazdě, nebo ke koncernu, byla by to škoda I mi přijde jako podařené auto.
měl jsem Vectru a teď Insignii, nevím jestli bych si koupil auto které se dělá v Turíně.
Spíš jsem si myslel, že rozšíří portfolio o 2 značky a Fiat a Opel si podle mně vůbec nekonkurují, pokud to bude vypadat jak tady naznačuješ, půjdu příště k Mazdě, nebo ke koncernu, byla by to škoda I mi přijde jako podařené auto.
1.) hodne vtipne a nerealne
2.) "Pocita se zachrana kazde znacky i "provozu" a o cem je tento clanek? >😁
"Fiat samotny naopak nemuze prodelat, jelikoz 20% Chrysleru dostal prakticky "zadarmo"." Ne zadarmo ale za technologie, technologie jsou dnes sakra drahe - vyvoj.
Fiat dopadne u Chrysleru stejne jako Daimler AG.
2.) "Pocita se zachrana kazde znacky i "provozu" a o cem je tento clanek? >😁
"Fiat samotny naopak nemuze prodelat, jelikoz 20% Chrysleru dostal prakticky "zadarmo"." Ne zadarmo ale za technologie, technologie jsou dnes sakra drahe - vyvoj.
Fiat dopadne u Chrysleru stejne jako Daimler AG.
Tohle je pouze novinářská kachna, aby v německu vystrašili lidi a ti pak donutili vládu a lidi spojené s Opelem neprodávat jej Fiatu. Dokonce bych tipoval, že za tím stojí někdo z VW, protože si začínají uvědomovat, že na evropském trhu vzniká firma, která jim bude moci konkurovat a dokonce bude lepší jak oni.
Jestli Fiat Opel zachrání nebo nechá potopit - jak jsem již psal v jiném příspěvku, nejsem z toho moc nadšený, ale tak doufám, že z toho nějaký užitek bude.
Jestli Fiat Opel zachrání nebo nechá potopit - jak jsem již psal v jiném příspěvku, nejsem z toho moc nadšený, ale tak doufám, že z toho nějaký užitek bude.
Co vím tak se Fiat "hlavně" oddlužil jen díky stupidně pro GM sepsané smlouvě, kdy mohl z aliance "Fiat" vycouvat s dárkem v podobě 3,3 mld USD. >😒] Je snad logické, že v dnešní době kdy aut se bude prodávat "méně", tak společnost která bude chtít uspět čti nezkrachovat, bude muset restruktualizovat své továrny.Mně to přijde logické, sic nevím zda 18 000 propuštěných je to správné číslo, ale je snad jasné že při starém to nechat nemohou.To postrádá jakoukoli logiku a kor v dnešní době.Něco na tom bude a nic proti tomu, snižovaní nákladů, o tom to je.Nevím proč se někteří čertíte??Nebo že by se Wolfík bál o místo?? 😉
Italská Gagiva se jmenuje Cagiva (TO si PLETeš s "gaLINOU" >😒] ).
Jinak Orion je pořád Orion, i když je vlastníkem Nestlé, stejně jako Škodovka je Škodovka a Krušovice jsou Krušovice, ať už je vlastní VW, Heineken nebo strýček Skrblík.