Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

CAPRI
| 6. 5. 2009 13:03
Jo, tak tohle je auto. Krása, která odzbrojí. Fantastické snímky. A legenda, která ještě dnes v srdcích milovníků nadupaného života, nadupaných aut a nadupaných kont vyvolává chvění chlopní.

Copak empétrojkový kovboj na to? Vrak, já vím... No, ještě to uvaž.

Dnes velmi zřetelně - BRAVO FORD :yes:
CAPRI
| 6. 5. 2009 13:05
Sám na tu fotogalerii koukám jak zjara.... já nic, já jen psal.... :-)
CAPRI
| 6. 5. 2009 13:15
:-) :yes: A psal jsi dobře.
CAPRI
| 6. 5. 2009 16:18
Díky... :-)
CAPRI
| 6. 5. 2009 13:18
tož já jsem sice mp3-vý kovboj, ale Capri miluju už od dětství, kdy jsem z LP-ček modernizoval na kazety >:-[]

3.generace je moje nejoblíbenejší. Dlouhé, široké, zdvojená kukadla, dokonalé :yes:

Teď je už rarita potkat takového krasavce v bežném provozu, škoda :-!
Avatar - T613
CAPRI
| 6. 5. 2009 13:20
napsal si to krásně Kuko. Dokonce i za mou osobu :-! :yes:
CAPRI
| 6. 5. 2009 13:22
a to jsem zapoměl na Bodyho a Doyla >:-[] :yes:
Avatar - Pierro
CAPRI
| 6. 5. 2009 13:25
zapoměls i na mě. Capri je jeden z nejpovedenějších Fordů vůbec. Vypadá i po těch letech fantasticky...
CAPRI
| 6. 5. 2009 13:57
tak tak, jeden z nejlepších evropských Fordů :yes:

u té poslední generace Capri jsem měl vždy pocit, jako by to byla amerika. Něco ve stylu Oldsmobile Toronado či jak se to jmenovalo, to čím jezdili v seriálu Směr Jih :-!
CAPRI
neregistrovaný "barci"
| 6. 5. 2009 14:27
To bol tuším Buick Riviera,tiež super autíčko.
CAPRI
| 6. 5. 2009 14:34
može byť, Riviera bol moj tip č.2 :yes:
Avatar - T613
CAPRI
| 6. 5. 2009 13:30
na Capri fan klubech jsou k vidění hodně vymazlené kousky. Některé i s osmivalci Rover. Sice to nejsou originální osmiválce Capri Mk1 Perana, ale i tak jsou dobře vymazlení :yes:
Avatar - marek.g
CAPRI
| 6. 5. 2009 13:40
[odkaz]
CAPRI
| 6. 5. 2009 13:28
Počítám, že ty jsi Tatro modernizoval z kačera rovnou na číro... >:D
Avatar - T613
CAPRI
| 6. 5. 2009 13:35
vůbec.. geláčky nemám rád.
Ale máš pravdu LPček jsme doma už moc neměli. Jen magnetofonové pásky s Led Zeppelinama, a pak přišly walkmany. Dobrá doba ;-)
Avatar - jazva
CAPRI
| 6. 5. 2009 13:47
kua a ja som vyrastal pri gramafóne značky Tesla! Skoro som zodral všetkých Elánov a Tublatanky. Walkmany už išli mimo mňa a mp3 už duplom. A gramofón je odložený v detskej aj s platňami. ten už nikdy nevyhodím. Sem - tam, keď mám čas tak si ho/ich ešte pustím a spomínam. Ten praskot je proste božský! ;-)
Avatar - T613
CAPRI
| 6. 5. 2009 13:49
Tak walkmana jsem dostal k sedmým narozeninám. To už je sakra 21let. >:D Byl můj první a poslední, včetně mp3
Avatar - jazva
CAPRI
| 6. 5. 2009 13:58
a niekto má "prachatých" rodičov. ;-) Mne sa prvý walkman podaril až za svoju výplatu a vydržal mi cca mesiac. To bol jeden z posledných modelov a už nebol moc väčší ako páska. Niekde mi spadol a potom prišiel nástup na vojnu a po vojne už som mal iné starosti. Ale na gramofón nedám dopustiť... ;-)
Avatar - T613
CAPRI
| 6. 5. 2009 14:00
Gramofon má své kouzlo. Když jsem měl chuť na klasiku tak jedině vinyl a gramec. Ale už odešel do věčných lovišť.
A prachatých ani ne, ale spíše s přístupem k sortimentu (centrální sklad Prioru ostravského kraje) ;-)
Avatar - jazva
CAPRI
| 6. 5. 2009 14:05
no ja som videl jedného ešte za komančov a bola to tak strašne veľká a nevzhľadná krabica(SONY), že sa mi to vôbec nepáčilo. Ale zase som mal v ´87 lego TECHNICS. To sa chodila celá trieda na to "čudo" pozerať. ;-)
Avatar - T613
CAPRI
| 6. 5. 2009 14:12
však můj byl taky velká nevzhledná krabice. ;-) Ale co to bylo za značku si už nepamatuju
CAPRI
| 6. 5. 2009 14:12
tak moj prvý Walkman bol celkom slušný, malý čierny, nejak tesne po revolúcii. Potom som na nejake školskej súťaži vyhral jednu otrasnú krabicu, velké jak tehla, 4 baterky to poháňali! ten putoval rovno do šuplíka. A potom ešte na výšky som si jeden kúpil.

Ináč kazety som znova tento rok využil (po x-rokoch), keď sme jazdili na služobnej Fieste, r.08 rádio+kazeta. Rádia ignorujem, takže som oprášil staré nahrávky :yes:
Avatar - jazva
CAPRI
| 6. 5. 2009 14:14
ja som svoje staré nahrávky niekde stratil. Už som sa zopár krát sťahoval a poviem ti, radšej dva krát vyhorieť ako sa raz sťahovať... :-(
CAPRI
| 6. 5. 2009 14:28
tak mňa čaká sťahovanie za cca 2 týždne. Ale už snáď bude aspoň 10-15 rokov klud, lebo sťahovačiek som si užil až až :*)
Avatar - jazva
CAPRI
| 6. 5. 2009 14:43
veľa šťastia! ;-)
Avatar - white label
CAPRI
| 6. 5. 2009 14:20
Já jsem měl gramofon ve svém prvním Rollsu, hned po phonogramu... :yes: >:D
Avatar - T613
CAPRI
| 6. 5. 2009 14:26
[odkaz] nedávám za něj ruku do ohně, ale vypadá jak ten můj
Avatar - jazva
CAPRI
| 6. 5. 2009 14:30
tak to je tá strašné krabica! 8-s >:D
Avatar - T613
CAPRI
| 6. 5. 2009 14:31
ale somrovali jste všichni >:D
Avatar - jazva
CAPRI
| 6. 5. 2009 14:33
ja nie. som to dostal ponúknuté, ale odmietol som. proste som sa hanbil to nosiť na ušiach. >:D
Avatar - white label
CAPRI
| 6. 5. 2009 14:16
No jo, taťka Mamula...co?
Tys měl Mamuland ještě dávno před Mumulanden od Kotvalda... >:D >:D :yes:
Avatar - T613
CAPRI
| 6. 5. 2009 14:23
Ale kde že .. jen šéf dopravy Prioru >:D
"Pane řidiči vystupte si! Víte čeho jste se dopustil? Ano, příslušníku. Váš občanský průkaz! Chlape vy děláte v Prioru? Ano, ve skladu. Můžete mi sehnat pračku? No, měly by teď přijet. Hmm, tady je na mě telefon, když tak bych si jednu vzal"
O měsíc později policajt přišel, zacvakal za pračku a odjel. >:D
Avatar - white label
CAPRI
| 6. 5. 2009 14:27
Dyť říkám, systém Mamula... >:D
Můj otec byl zase vedoucí velkoprodejny Pramenu...my zas měli před vánoci 3x tolik "přátel", než přes rok... >:-[]
Avatar - T613
CAPRI
| 6. 5. 2009 14:31
Tak přípravu Vánoc si moc nepamatuji :*)
Avatar - white label
CAPRI
| 6. 5. 2009 18:15
Podle toho je jasné, že budeš o "poznání" mladší než já... :-O ;-)
Avatar - Pierro
CAPRI
| 6. 5. 2009 14:09
jazva neslúžil si vo Zvolene???
Avatar - jazva
CAPRI
| 6. 5. 2009 14:13
ee v Malackách - brigáda CO. S odstupom času to hodnotím ako krásne strávený pobyt. ;-)
Avatar - Pierro
CAPRI
| 6. 5. 2009 14:25
CO??? to sme slúžili u rovnakého vojska... >:D len ja v Kbeloch v Prahe... :-)
Avatar - jazva
CAPRI
| 6. 5. 2009 14:31
>:D Skončil som ako čatár, tak bacha aby som ťa nedal do pozoru. >:-[]
Avatar - jazva
CAPRI
| 6. 5. 2009 14:31
a veliteľ čaty... :-!
Avatar - Pierro
CAPRI
| 6. 5. 2009 14:34
ty jeden šprt... ja som skončil ako desiatnik v zálohe... >:D takže poslušne hlásim.... plyn, plyn, plyn!!!! >:D >:-[]
Avatar - Pierro
CAPRI
| 6. 5. 2009 14:39
chemický popláááááááách...... >:-[]
Avatar - jazva
CAPRI
| 6. 5. 2009 14:46
neplaš! bol som veliteľ odmorovacej čaty. Mal som na starosti P V3S ARS [odkaz] a jej vodič mal cca 155cm(nejak ledva nad normu) a ledva dočiahol na pedále. Volali sme ho Pajpo. Bol to maďar ako sviňa, ale inak fajn chalan.
Avatar - Pierro
CAPRI
| 6. 5. 2009 14:53
Tak so mnou slúžil bývalý spolužiak, chlapisko dvojmetrové, stodvacaťkilové. Volali sme ho Gumídek. Tiež fajn chlapík. Šikana sa nám vyhýbala ako čert kríži... >:-[]
Avatar - jazva
CAPRI
| 6. 5. 2009 15:00
ja som si to zase na začiatku pekne od*s*ral. Nejak od prirodzenia neviem držať hubu a tak som to schytával najviac. Ale aj to bola skúsenosť... ;-)
Avatar - Pierro
CAPRI
| 6. 5. 2009 15:02
Tiež som si užil - v príjímači v Olomouci. Tam mali na pražákov riadnu pifku. Dostal som nakladačku hneď tretí deň... :-(
Avatar - jazva
CAPRI
| 6. 5. 2009 15:07
mňa nikto nebil, len ten šikan bol hrozný. A najhoršie bolo to, že to bolo podporované aj "zhora". ALe zase potom už som mal totálny veget. Z pyžama som sa dostal až okolo tretej poobede, obed až do postele... ;-)
Avatar - Pierro
CAPRI
| 6. 5. 2009 15:09
>:-[] >:-[]
Avatar - white label
CAPRI
| 6. 5. 2009 15:31
tu už je to jak na arma.cz >:D
berte taky trochu ohledy na majitele modrých knížek... :yes: ;-)
Avatar - Pierro
CAPRI
| 6. 5. 2009 15:32
taky jsem o ní bojoval, leč neúspěšně.... 8-s byla možnost jít dělat na civilku kotelníka do školky, což se mi na dva roky nechtělo...
Avatar - marek.g
CAPRI
| 6. 5. 2009 15:36
já jsem hrdý civilkář.naštestí jsem si vozil * v sanitce >:D
Avatar - Pierro
CAPRI
| 6. 5. 2009 15:38
příteli chváááátej SOS... >:D
Avatar - marek.g
CAPRI
| 6. 5. 2009 15:54
ať jsem i zítra čím jsem dnes :-! akorát jsme místo dvanácettrosek měli už Transportery.Ale jinak Jandera jak vyšitý >:-[]
Avatar - Pierro
CAPRI
| 6. 5. 2009 15:56
>:-[] >:-[] jo jo Jandera, charakterní saniťáckej eurodrzek... >:D
Avatar - jazva
CAPRI
| 6. 5. 2009 15:05
[odkaz] pozri si predposledný obrázok. Až ma zamrazilo pri spomienke ako sme testovali "vzduchotesnosť" toho obleku v bazéne.
A test masiek v plynovej komore, tak to už radšej ani nespomínam... 8-s ;-)
Avatar - Pierro
CAPRI
| 6. 5. 2009 15:08
no s oblečkom - ani mi nevrav... :-! ale na odmorovaciu V3S vzpomínam celkom rád... ;-)
Avatar - jazva
CAPRI
| 6. 5. 2009 15:10
tak oproti iným nadstavbám to bolo žihadlo! >:D
Avatar - Pierro
CAPRI
| 6. 5. 2009 15:21
Ty jazva v Pešti pred Szeczéniho kúpelmi som videl fajnovú káru - Dodge Chellenger (ten nový). Oranžová farba, čierne pruhy, motor 6,1 HEMI a zvuk skoro jak stodvaciášok... Len tak hrmel. Pozriem na značku a on to slovák (alebo maďar) z Košíc... SPZ KE...
Avatar - jazva
CAPRI
| 6. 5. 2009 15:25
fajn kára. už som to videl aj ja, ale tu v Blave. V poslednej dobe tu vidieť strašne veľa "amerík". Ja som sa vozil(nešoféroval) iba vo Vipery. krátko potom ho však majiteľ zošrotoval a bolo po paráde. ale v tom mi hrmeli aj koule! >:D
Avatar - Pierro
CAPRI
| 6. 5. 2009 15:29
keď som ešte makal vo Forde, urobil som si niekolko kolečiek na parkovisku s Fordom GT40. Parádička auto. Zážitok skoro jak zo stodvaciášku a to už je čo povedať!! ;-)
Avatar - jazva
CAPRI
| 6. 5. 2009 15:52
no prednedávnom som videl ako priviezli do showroomu audi R8 a tí pakovci to výtáčali po parkovisku čo to dalo. by som im najradšej ruky dolámal. Potom si to kúp...
Avatar - Pierro
CAPRI
| 6. 5. 2009 15:55
ja som s tým jazdil veeeelmi opatrne. To auto predsa len stálo 6 milionov... ;-)
CAPRI
| 6. 5. 2009 16:00
První walkman se sem dostal někdy kolem roku 1980. Bohužel to nebylo od Sony (tuším Asahi nebo tak nějak) ale i tak... prodával se samo v tůzu a stál 280 bonů. Tužkové baterie z baterie Slaný v němj vydržely tak dvě hodinky. Pak vytekly. S tím holt nepočítali ani v Japonsku.
CAPRI
| 6. 5. 2009 16:25
A jiný než z Baterie jsi nesehnal, bo byla monopolním výrobcem....:o)
CAPRI
| 6. 5. 2009 13:27
Jo, jo, byl to fešák.
Před lety...
| 6. 5. 2009 13:16
Měl jsem to štěstí, že jsem se v Capri kousek projel, dokonce ve verzi 2.8i. Člověk sedí blízko zadní náprav a pocitově skoro na zemi, před sebou vidí nekonečně dlouhou příď a poslouchá krásný dunivý hlas výfuků... Krásná vzpomínka na krásné auto. :yes:
Kára snů
| 6. 5. 2009 13:41
Bylo to moje první auto po revoluci. 6V, modrá metalíza, na bocích plameny, chromovaná kola... Už nikdy jsem z auta neměl takovou radost, jako když jsem přesednul z žigulíka do "kapra".
Ach jo, kde je mu teď konec...
Avatar - jazva
"Moje" Capri
| 6. 5. 2009 13:42
Ja som na Capri slintal už za mlada u nás na ulici. K susedovi od naproti to chodilo so železnou pravidelnosťou a zostávalo odparkované pred domom na ulici. Vtedy sme s chalanmi zabúdali hrať futbal a dohadovali sa o tom koľko to "vytiahne" a pod. On ten sused mal vždy nejaké divné návštevy. Raz Capri, potom Simca, Renault 8 so 4 svetlami vpredu a "rýchlymi" pruhmi(neviem ako sa ten typ volá...). V tej dobe keď bolo u nás najlepšie auto Žiguli, tak to boli pecky ako sa patrí. Časom zmizol sused a s ním aj autá a mne zostali iba spomienky. Ale krásne...
Avatar - prekladys
vzpomínky
| 6. 5. 2009 13:43
Capri jednička, stříbrné auto s dlouhatánskou kapotou, a pod ní takový mrňavý motůrek... delší auto u nás na dvoře nebylo, a to tam tou dobou stávaly docela zajímavý kousky - pozdrav mototechny konce 60. a tuzexu počátku 70. let. takovej kudrnatej klučina ho tam pulíroval a občas mi dovolil, abych si sedl za volant. a pak auto zmizelo i s kudrnáčkem, nespíš to mezi trabanty a moskviči na našich silnicích nemohlo vydržet...
vzpomínky
neregistrovaný "carmik"
| 6. 5. 2009 14:22
Už jsme zase u vzpomínek, bez ohledu na dobu ve které jsme žili, byla ta auta úžasná. :-) No nic, naši vnukové se budou za pár let takhle dívat na dnešní auta. Tak to v životě chodí.
Avatar - T613
vzpomínky
| 6. 5. 2009 14:28
Jen jsem zvědav jak ti vnuci budou ty dnešní auta udržovat při životě ;-)
Avatar - white label
vzpomínky
| 6. 5. 2009 14:33
S tou spoustou elektroniky to nebude vůbec tak snadné jako dnes... :-! :no:
Avatar - T613
vzpomínky
| 6. 5. 2009 14:42
no právě .. i když za třicet let se té elektronice třeba budou smát a dělat jí s jedním prstem v nose >:-[]
A software ti napíše nějaké dítě na základce :-!
Avatar - white label
vzpomínky
| 6. 5. 2009 14:49
Smát se jí můžou, ale jak ji opraví, nebo nahradí a její životnost není počítaná ani na nějakých 30-50 let...
A bez ní se dnešní auta už ani "nerozjedou"... :-!
Avatar - T613
vzpomínky
| 6. 5. 2009 14:51
vnouček bude muset udělat elektronický upgrade .. a za funkční čipy se bude platit platinou ;-)
vzpomínky
| 6. 5. 2009 14:36
A kdoví kolik jich bude, pokud pominu luxusní sportovní značky a malosériovky....Když si vemu nové tisíciletí, přijde mi, že to je hlavně hromada nic neříkajících japonských a korejských aut, nijakých Opelů a Citroenů, celého koncernu VW (píchnu do vosího hnízda :-) ) atd atd. Objevuje se sice převratná technika, první modely Priusu budou taky možná jednou neobvyklé a vyhledáváné auta. Design je ale v drtivé většině případů poplatný době, nic nadčasového, co chytne za srdce.
vzpomínky
neregistrovaný "carmik"
| 6. 5. 2009 14:42
Pravda, mě také přijde, že většina aut jsou "hroudy" plechu, ale občas se něco zajímavého najde. Například Impreza WRX STi. :yes: >:-[]
Avatar - T613
vzpomínky
| 6. 5. 2009 14:43
většina aut byla vždy hroudami plechu ;-)
A dnes se nad tou většinou slintá. Viz třebas Trabi >:D
vzpomínky
neregistrovaný "carmik"
| 6. 5. 2009 14:51
Není hrouda jako hrouda. Ale ta dnešní hrouda to je hrouda. >:D >:-[]
vzpomínky
| 6. 5. 2009 16:28
No tak trabi rozhodně nebyl hroudou plechu, protože toho na něm bylo pomálu :o)) Ale jo, z vysmívané smradlavé pšukavky, pryskiřičníku pádivého a Arbeitsmercedesu se stal kult.... kdo by to byl čekal? :-) P.S. Proč se bavíme v diskusi pod Capri o trabíkovi? (nic proti němu, mám ho rád a vzpomínky mi na něj zůstaly...Capri jsme nikdy v rodině neměli, pro čtyři dost nepraktické auto).
vzpomínky
| 6. 5. 2009 16:44
Trabi je dokonalé auto, za pár šlupek jste ve své době dostali 26 koní, na přání dokonce nějaký psedoautomat a k tomu plastovou karoserii, což bylo velmi inovativní :-)
Avatar - T613
vzpomínky
| 6. 5. 2009 17:36
nebavíme se o Trabim, ale o veteránech budoucnosti ;-)
Avatar - white label
vzpomínky
| 6. 5. 2009 18:13
Taky si myslím, že to je zajímavější téma, než trabi... :-!
vzpomínky
| 6. 5. 2009 14:30
Capri je opravdu auto s aurou staré dobré Ameriky...Nejkrásnější verze je podle mě Ford Capri S John Player Special z roku 1974. Tento kousek bych rád někde sehnal. Zatím ale na to nemám čas a v dnešní době radši ani peníze :-(
vzpomínky
| 6. 5. 2009 16:31
Capri JPS.... Hmmmm černozlaté jako oslava konstruktérského titulu Lotusu resp. Fordu jako dodavatele motorů.... uffff...
capri
neregistrovaný "barci"
| 6. 5. 2009 14:36
Krásne auto :yes:
Srdeční záležitost
neregistrovaný "STI"
| 6. 5. 2009 18:34
Krásné auto.Prostě klasika.Jedno z nejslavnějších a nejpopulárnějších sportovních aut 20 století!Navíc bylo dostupné normálním lidem!
Avatar - white label
Srdeční záležitost
| 6. 5. 2009 19:01
Bohužel, ale ne zrovna třeba u nás... :no:
Srdeční záležitost
| 6. 5. 2009 19:59
Vsak u nas vtedy ani neboli normalni ludia. Len zopar magorov, a druhej strane zmagorena vacsina...
Srdeční záležitost
| 6. 5. 2009 20:26
Jen malá oprava - lidé zmagoření nebyli, jen žili v komunistické totalitě a nic jiného než žít jim nezbývalo... Vládla mstivá, krvelačná lůza.
Srdeční záležitost
neregistrovaný "maxo"
| 6. 5. 2009 21:14
:yes:
Srdeční záležitost
neregistrovaný "STI"
| 8. 5. 2009 19:53
Ta vládne pořád!Jen si prohodila odnznaky na saku a neříkaji čest soudruhu ale dobrý den paně živnostníku.Specialně majitelé větiny velkých autosalonů,sevisů,prodejen náhradních dílů a pneuservisů jsou z řad bolševiků!Většina koupila servis za pár korun díky tomu že mu před rokem 1989 šefovala!Nebo byla z řad zavodnické polomafie která mezi sebe jen tak nikoho nepustila a cestovala po světě díky donášení na jiné a členství ve straně :'-(
Nejlepší Capri - Zakspeed Ford Capri MKIII
| 6. 5. 2009 20:06
Zakspeed Capri Ford Cosworth BDA four cylinder 552 bhp at 9000 rpm. :yes: [odkaz]
Bodie a Doile
| 6. 5. 2009 20:30
Mmhhh...Capri posledna verzia je moja lahodka...ako profesionali...aj s Georgom :-!
Rád vzpomínám,
| 6. 5. 2009 21:58
sice jsem nikdy Capri neměl, ale měl ho kamoš, koupil vrak s motorem v háji, prorezlej tak že aby se nezlomil navařil pod něj nějaký traverzy jako výztuhu. Ovšem byl mechanik, tak sehnal pořádnej šestiválec z nějakýho velkýho Fordu a komplet ho předělal a vyladil. Na ty zatáčky projížděný powerslidem nikdy nezapomenu. S pohonem zadních kol v silným autě bez ESP je prostě sranda, to se s předohrabem nedá srovnat a dnes už se to nedá zažít. Bohužel tento Capri potom šel přes střechu a byl s ním konec. Pořád ho ale považuju za jedno z nejemotivnějších aut ve kterým jsem jel.
To úplně nejlepší byl podobně starej Nissan 300 ZX s biturbem, taky rezavej vrak, ale ten motor s brutálním výkonem... Když si na tyhle auta vzpomenu, vidím jak jsou dnešní auta proti nim úplně sterilní a bez emocí - všude samý ESP, EBD, ABS, TCS, VDC, dokonalý pneumatiky, skvělý jízdní vlastnosti, ale to je o ničem, raději bych jezdil ve staré Caprině :-)
DRZEK
neregistrovaný "507--"
| 6. 5. 2009 22:34
Capri bol automobil pre drzkov, avšak pre drzkov z radov obyčajných ľudí. Capri v základe, to nebolo auto, ktoré by konkurovalo zrovna Ferrari. Ale to bolo úplne jedno. Bolo to totiž v každej verzii štýlové kupé, automobil pre radosť, len o čo bol vyšší výkon, o to štýlovejší. Škoda, že dnes si o podobnom aute od Fordu môžeme nechať zdať. Inak, ak FORD, to bol SUPERMAINSTREAM vo svojej dobe. Teda, však viete ako to myslím. VŠETKO NAJLEPŠIE CAPRI. Bol si a pritom si stále autom snov. :yes: :yes:
DRZEK
| 7. 5. 2009 01:32
Mluv sam za sebe, soucasna nabidka Fordu patri rozhodne k tem lepsim na dnesnim trhu, a to srovani s Ferrari je opravdu hodne tve inteligence, takovym jako jsi ty by meli mozna i zakazat vubec vyslovovat slova FORD, FORD CAPRI. Proti Ferrari mel Ford GT40, ktery taky ukazal tomu Ferrari pekne zada.
DRZEK
| 7. 5. 2009 08:41
Tentoraz sa ho musím zastať. On práve neporovnával Ford a Ferrari, len sa pokúsil na tom príklade vysvetliť postavenie Fordu Capri...
Mimochodom, čo ponúka Ford ako štýlové športové kupé v Európe dnes?
Avatar - T613
DRZEK
| 7. 5. 2009 09:01
Musím se zastat Deadlifta. Dávat do jedné věty Capri a Ferrari ..
DRZEK
| 7. 5. 2009 09:32
Já se chci taky někoho zastat!

Už to mám - Kia Opirius. No jo, není to žándý krasavec, ale znám i horší kreatury >:-[]
Avatar - T613
DRZEK
| 7. 5. 2009 09:58
To jde? >:D
DRZEK
| 7. 5. 2009 11:35
no, člověk musí chvíli hledat, ale pár jich najde určitě >:D
DRZEK
neregistrovaný "507--"
| 7. 5. 2009 13:44
Já som povedal, že Capri nekonkuroval Ferrari, že sa zastávaš Deadlifta len hovorí o tvojej stupidite.
Avatar - T613
DRZEK
| 7. 5. 2009 13:53
no to je šok, že Capri nekonkuruje Ferrari. Díky, že si nás na to upozornil ;-) :yes:
DRZEK
neregistrovaný "507--"
| 7. 5. 2009 14:01
Keby si nebol taký tupý, tak by si vedel o čom hovorím. Chcel som tým povedať, že Capri bol aj v najslabšej verzii skvelým športiakom, lebo nebol stavaný ako nejaký super rýchly model, ale ako auto pre radosť. A tým, že nekonkuroval Ferrari, som sa chcel vyhnúť takto dlhému rozboru. ***ko ako ty to však nepochopí.
Avatar - T613
DRZEK
| 7. 5. 2009 14:03
>:D :yes:
DRZEK
neregistrovaný "507--"
| 7. 5. 2009 14:05
Isteže, ani sa nezmôžeš na inú reakciu, že ty tupec.
Avatar - T613
DRZEK
| 7. 5. 2009 14:18
Co jiného napsat než se smát? >:D
Psát o autu, které vzniklo pro radost, že je to vůz pro radost, který nekonkuruje Ferrari?
Se od tebe někdy ještě dozvím, že Fabia Scout nekonkuruje T815-7 :yes:
DRZEK
neregistrovaný "507--"
| 7. 5. 2009 14:31
Ale o čom mám písať než o tom čo je pravda ty tupček?
Avatar - T613
DRZEK
| 7. 5. 2009 14:34
třeba vynechej supermainstream, štýl, ferrari apod. Piš od srdce. Ne podle módy. Když píšeš od srdce je i radost tě číst!
DRZEK
neregistrovaný "507--"
| 7. 5. 2009 16:16
Dnes som písal od srdca. Od príspevku, až po reakcie na teba, ktoré si určite myslel tou radosťou. :-! >:D :no:
Avatar - T613
DRZEK
| 7. 5. 2009 17:03
jsi na omylu ;-)
DRZEK
| 9. 5. 2009 21:00
Nehanbíš sa? Čo to zase píšeš? :no:
DRZEK
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
| 7. 5. 2009 14:17
Mým snem je kupé, které by vzniklo ze studie Iosis. Ta se sice stala základem pro nové Mondeo, ale krásné kupé by z ní klidně mohlo být. Kinetické, poutavé... :yes:
I have a dream......
| 7. 5. 2009 09:31
Tady nutno vzdát úctu Capri a všem legendám automobilového průmyslu. Je to nádhera a nadčasovost.
Mám tu možnost jednou za čas se s Caprim svézt. Perfektně udržovanej kousek. Zlatá "metla", chromoví kola, červené kůže a decentní červený linky na kaoserii. Sběratelskej kousek.
Duch toho auta je obrovskej. Dát levou na volant, pravou na řadičku a s dovolením GTIho, levym kopitem vyšlápnout spojku, cejtit vybrace auta.... sakra. To jsou nádherné momenty za volantem. Pokud má auto charakter, tak člověk vůbec nemyslí na koně, litry, zrychlení a čas na Nordsleife. Je mu to prostě jedno a jen se usmívá. Je ve svém vlastním mikrosvětě s myšlenkou "všichni mi můžete políbit......".
Nádhernej svět.
Bohužel mi tak trochu příde, že charakter u aut mizí a docela se "děsim" doby třeba za 20 let.
Ale sám pro sebe mám řešení.
Představa, že "zakonzervuju" STI na "veterána" a za X desítek let, až budu jako "pošuk" děda leštit a leštit (auto) a vnoučatum vyprávět co to byla rally a kdo byli Burns, Loeb, McRae, Solberg, ukazovat videa pochybné kvality a občas jí vytáhnu abych "hybridnímu" ( nebo na co budou auta jezdit ) okolí ukázal co to byli auta a ze "všech" si otevřeně udělal srandu a budil obecné pohoršení řevem toho auta a okázalou "nechutnou" spotřebou. To by byla ( to BUDE ) nádhera !
I have a dream......
| 7. 5. 2009 09:57
Já si myslím že za takových třicet čtyřicet let budem na veteránských srazech potkávat zhruba stejné auta jako tam potkáváme teď,plus auta z devadesátek a pár jednodušších kousků současných...Můj názor je ten, že ze současných aut veteráni nikdy nebudou,protože je nebude nikdo schopný udržovat v provozu a taky že k nim bude mít málokdo takový citový vztah..nevidím důvod proč by aerovka z třicátých let nebežela ještě za dalších třicet let-všechno se dá vyrobit poctivou kovářskou prací..Ale nechci vidět jak se bude někdo snažit udržovat v provozu auto kde musíš kvůli jedné žárovce rozebrat půlku motoru a kde bez zapojeného akumulátoru ani neotevřeš dveře....
I have a dream......
| 7. 5. 2009 10:41
To je sice pravda, ale stejně tak jako se dodnes vyrábějí díly na "ikonózní" auta třeba půl století stará, tak si troufnu tvrdit, že za 50 let půjde sehnat díly na "ikonózní současníky". Samozřejmě, že na "běžnou" produkci to asi nebude tak snadné, ale vozy prodávané v relativně velkých počtech, ale se "statutem legendy" nebudou velkým problémem.
A nutno podotknout, že na ty auta nelze nazírat z pohledu dnešního "běžného" uživatele, kterému může vadit třeba zrovna to, že vyměnit žárovku ve světle je skoro "neřešitelný" problém.
Nevidim důvod proč by ze současných aut nikdy nemohli být veteráni.
Třeba zrovna v té tvojí MX-5 vidím potenciálně velmi slavného veterána.
Avatar - T613
I have a dream......
| 7. 5. 2009 11:15
obrovský problém ti bude dělat elektronika. U většiny veteránů budoucnosti budeš muset udělat elektronický upgrade, neb plnohodnotnou součástku neseženeš.
U současných veteránů je výhoda v tom, že vše se dá ještě vyrobit. Stačí si sehnat nebo udělat dokumentaci.
I have a dream......
| 7. 5. 2009 11:25
Já jsem spíš myslel na to že současné auta jsou dělané tak že se velmi špatně rozebírají a zase dávají dohromady,spousta komponentů se mění jako celky a ani nejsou rozebrat,vyčistit apod...S tou MX-5 máš pravdu,na tom autě dělám všechno sám,je to v podstatě velmi jednoduché a primitivní auto,které dokáže průměrný kutil rozebrat do šroubku a zase složit,navíc s obrovskou podporou náhradních dílů a různých doplňků od budíků ve stylu MG až po konverzní set na vestavbu vidlicového osmiválce >:-[] jenže první MX-5 je ještě ta stará škola,přišla na trh v roce 1989...Tu novou řadu bych si opravdu spravovat netroufl..myslím že současné auta budou k vidění coby veteráni,ale asi pouze jako statické exponáty...
nove capri
| 7. 5. 2009 14:10
Legenda je to krasna...ale nevite zdali chysta Ford konecne nejake kupatko? Bur reinkarnaci Capri ci cokoli jineho? Kdyz se chova Ford jako "sportovni znacka" (podvozky , handling standartnich modelu, dynamicky vzhled atd) a pritom nema zadne Evropske kupe.... ;-\ :-(
"Fotka" podvozku
| 8. 5. 2009 00:35
Na fotce kde je namalovany holy podvozek je zcela jiny vuz s prednim nahonem. Vsiml si toho taky nekdo?
Avatar - white label
"Fotka" podvozku
| 8. 5. 2009 00:59
Yo, už i yá ... :-! ;-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku