Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mám obavy
nomises
| 10. 9. 2013 11:10
že vozy následujících dekád už nebudou pro mě, a to jsem mladý člověk ;-\
Avatar - curwasportiva
Mám obavy
curwasportiva
| 10. 9. 2013 18:29
Vidím to stejně, bohužel žijeme v pokřivené době...
Avatar - iudex
Poriadny motor prosím!
iudex
| 10. 9. 2013 11:12
Budem sa opakovať, ale i tak: táto auto s fascinujúcimi tvarmi superšportu priam volá po poriadnej motorizácii: aspoň fúkanú R6, ak nie V8 a nie trojvalec 1,5 s baterkami.
Poriadny motor prosím!
stealth01
| 10. 9. 2013 11:48
Pokud se nemýlím, tak i8 by teoreticky mohla konceptem "supersport" konkurovat hlavně R8. A proto by bylo fajn, kdyby tam BMW dalo třeba desetiválec z minulé M5. Proč je tam toto (1,5 s baterkami) nechapu.
Poriadny motor prosím!
fOE
| 10. 9. 2013 12:28
i8 BMW nestavi proti Audi R8, to je uplne jina trida/liga auta. i8 si vlastni ligu teprve chce vybudovat. i8 nema za ukol porazet R8 na okruhu atd. ale demonstroval technologicky naskok BMW a zabrat trh o kterem si minimalne v BMW mysli ze existuje driv nez ho zabere konkurence. Proto i8 nepotrebuje V10 pod kapotou, prave proto ze jej BMW miri jinam. Cas ukaze jestli byli vizionari nebo vyhodili stovky mil. euro do kanalu.
Poriadny motor prosím!
CenturionCz
| 10. 9. 2013 11:57
Na jednu stranu souhlasím, ale na druhou ne. U hybridů je třeba vnímat jako "motor" celé hnací ústrojí a ne jen tu část, kterou tvoří spalovací motor. Je ale pravda, že tříválec je trochu hardcore. Taky bych radši viděl alespoň čtyřválec. Na druhou stranu toto auto spíše demonstruje technologie, než aby bylo smyslem samotným, takže trocha risku smysl dává.
Poriadny motor prosím!
nastran
| 10. 9. 2013 12:05
Jenze zvuk supersportu to nikdy mit nebude, zvukovym vystupem to bude nekde na urovni Skody Fabie HTP. Kdyz ridim Camaro SS, tak mam radost uz jen z toho, kdyz auto nastartuji a ono krasne zavrci.

No a kdyz se mi pak navic vybiji baterky a cele auto pojede jen na ten trivalec, tak i pozitek z jizdy bude pryc, az se budu snazit nekoho predjet na dalnici.
Poriadny motor prosím!
fOE
| 10. 9. 2013 12:25
1) BMW i8 nestavelo jako supersport ani ho proti supersportum nestavi cenou.
2) Na youtube je mozne slyset zvukovy projev foukanych R3 od BMW a jako HTP rozhodne nezni.
3) i bez baterek v relativne lehkem aute (cokoliv pod 1,5 tuny) se bude dat predbehnout kde co na dalnici. Furt to bude vykonejsi nez 90% toho co clovek na ceste potka. Ze to nepredjede vse kolem stylem supersportu? Ano, viz bod 1.
Avatar - iudex
Poriadny motor prosím!
iudex
| 10. 9. 2013 13:06
Polož si otázku opačne: akú by to malo hmotnosť, ak by malý spaľovací motor s baterkami nahradili iba spaľovacím motorom, aj keď väčšieho objemu? Trúfam si tipnúť, že nijak dramaticky väčšiu. A k dynamike by pridalo aj nezanedbateľne lepší image či zvuk.
Ad úmysel BMW: je jedno, že to BMW neprezentuje ako superšport či športiak, vyzerá tak a ľudia naň tak budú pozerať. A teraz si predstav, že si to kúpiš, susedovi padne sánka nad tvarmi auta a s obdivom sa spýta, čo to má za motor. A Ty povieš: 1,5 l trojvalec. >:-[] >:D
Avatar - Dinar
Poriadny motor prosím!
Dinar
| 10. 9. 2013 13:51
Prezentují ho jako sporťák, ne jako supersport. Jakkoliv souhlasím s fOE v tom, jak vysvětluje počin bmw ze strany bmw, tj. vybudování nového hřiště, stejně dávám přednost tvému pohledu, kdyby dali do toho auta R6, mohla z toho být nová řada, něco jako Z4 se střechou, zajímavé auto.
Poriadny motor prosím!
fOE
| 10. 9. 2013 14:08
Otocme to este raz, zastavis vedla suseda, ten sa dozvie aky vykon to ma a ze jazdis pod 10L a znovu mu spadne sanka. Nieje vsetko o maximalnych vykonoch. Image BMW budovat nepotrebuje, problem je v nasom klasickom vnimania sveta. BMW sa snazi ten svet zmenit a to s konvencnym vozom nepojde. Dat tam R6 z chystanej M3 a bol by som aj ja nadseny, ale za tu cenu by to bolo obycajne auto co prislo o punc jedinecnosti (i8 je jedinecna, nieco s obyc R6/V8 jedinecne nieje) pojdem za rovnake peniaze do showroomu Porsche.

@Dinar: Co pises je podle me spis o tom, ze nas BMW nuti abstinovat bo zadny skutecny sportovni model nevypousti. Pak ma clovek potrebu konvertovat neco co nikdy jako konvencni sportak zamysleno nebylo (puvodni studie snad mela R3 diesel) na neco co by jsme chteli. Shodneme se na tom ze i8 by ani jednomu z nas nevadila, nebo vadila min kdyby BMW vypustilo i klasickeho nastupce M1 s beznym (nehybridnim) usporadanim.
Avatar - curwasportiva
Poriadny motor prosím!
curwasportiva
| 10. 9. 2013 18:32
Kdyby můj soused oceňoval sportovní auto podle spotřeby, tak mu řeknu že je vůl :-!

Btw. BMW poslední dobou pověst nebuduje, ale posledních pár let si ji ničí...
...
Ondris
| 10. 9. 2013 11:20
Je to nádhera!
Jen nechápu to madlo nad budíkama...
(a motor, ale to nechám stranou)
...
stealth01
| 10. 9. 2013 11:31
Z hlediska designu je to opravdová perla. Interiér nádherný, netradičně řešený. Motor bez komentáře.
Avatar - Dinar
...
Dinar
| 10. 9. 2013 13:52
Design se mi také velmi zamlouvá, tohle je skutečně něco, co se dá jak zvenku tak zevnitř označit za futuristické, a jde to i bez omluvného přídomku ufo. Pohon také raději komentovat nebudu.
Svetla
Nove Milla Giri
| 10. 9. 2013 11:57
Ma to laserove svetla ci nie? Inak nerozumiem, preco sa vzdali angel eyes. Nieco na sposob toho, co mal koncept 4er, by sa tu dokonale hodilo.
Svetla
fOE
| 10. 9. 2013 12:29
Souhlas, AE by tomu sedeli vic.
Avatar - Dinar
Svetla
Dinar
| 10. 9. 2013 13:54
AE zůstanou výsadou, poznávacím znamením, klasických řad BMW, jejich absence u "íček" je jedním z oddělujících prvků, má to svou logiku. ;-)
Svetla
Nove Milla Giri
| 10. 9. 2013 22:18
Rozumiem, co pises, ale ladvinky aj Hofmeister kink tu zostali, takze podla mna vypustenie AE az taku logiku nema ;-) Moj nazor.
Skvelé...
ericho33
| 10. 9. 2013 12:28
Tu niet čo viac dodať.
Snáď len pre miestnych diskusných nechápačov - BMW vôbec nešlo o to, aby postavilo nejaký V8 či V10... To dokáže aj kadejaký číňan. Tu išlo hlavne o predstavenie a ukážku technológií, niećo na spôsob "Áno, dá sa to, a takto to vidíme my u BMW". A to, že to nemá ten "správny" superšportový rachot... to môže trápiť tak akurát honiča ega.

BMW :yes: :yes: :yes:
Avatar - bigsoul
Skvelé...
bigsoul
| 10. 9. 2013 12:57
Presne tak. Je to nadherne auto a som zvedaví ako sa mu bude dariť, ale osobne si myslím, že bude a dasť, lebo je to nadhera a je to niečo úplne iné ako všetko ostatné!!!
Avatar - iudex
Skvelé...
iudex
| 10. 9. 2013 13:02
Keď budeš mať niekedy také peniaze, aby si si mohol dovoliť športiak za povedzme 100 tisíc eur, čo si kúpiš: i8 s trojvalcom a baterkou, alebo 911ku s šesťvalcovým boxerom? Ak odpovieš i8, klameš sám seba. ;-)
P.S. Ukáž mi toho "kadejakého Číňana", ktorý stavia športiaky s V10. ;-)
Skvelé...
IcePickLodger
| 10. 9. 2013 13:24
zle polozena otazka - vaecsina z nas by samozrejme za tie prachy dala prednost klasike. ale toto nie je auto pre vaecsinu z nas. to je auto na posilnenie image BMW v oblasti pokrokovych technologii, uz to pochop. toto auto si kupi daleko zahojeny manik, ktory uz dnes ma v garazi cele stado koni...
Skvelé...
ericho33
| 10. 9. 2013 13:24
i8 nie je športiak, ale plug-in hybrid ;-)
Športiakom (slabým) ho nazvali miestny diskutéri len na základe toho, že tak dizajnovo vyzerá. A mimochodom, športové autá sa nakupujú pre zvuk motoru, ale pre jazdné a výkonnostné vlastnosti... To si asi nevedel, čo? ;-) Takže ak športové auto, tak 991 Turbo S, a ak plug-in hybrid, tak dizajnový a technický skvost i8 :-)
Btw. "Kadejaký číňan" bol len rečnícky zvrat ;-)
Skvelé...
_MT_
| 10. 9. 2013 15:00
Samozřejmě, že to BMW prezentuje jako sportovní auto. Lidé si kupují sportovní auta z různých důvodů, stejně jako je používají k různým věcem. Zvuk dokáže obohatit zážitek. Ostatně ti nepouští do reproduktorů nahrávku něčeho lepšího pro nic za nic. :-)
Avatar - bigsoul
Skvelé...
bigsoul
| 10. 9. 2013 13:31
Ver tomu, že ja by som si vybral toto, lebo silu to ma a je to jedinečné auto. Ja som fanušikom BMW a vždy by som volil BMW pred konkurenciou a ver, že aj pred porsche :-)
Avatar - Dinar
Skvelé...
Dinar
| 10. 9. 2013 13:57
Jako výkladní skříň technologií, o.k., jenže nikde není napsáno, že ty nové technologie znamenají lepší auto, potažmo lepší auto pro řidiče. Rád se i8kou svezu, bude-li příležitost, ale postavit tohle vedle obyčejné 911 a říct, kup si, čím budeš jezdit, neváhám ani okamžik, vytočený šestiválec je prostě argument přes který nejede vlak.
Skvelé...
IcePickLodger
| 10. 9. 2013 14:15
jasne, napisane to nie je nikde. a ako uz ktosi vyssie spomenul, az cas ukaze, ci ma tlacenie tohto smeru buducnost a BMW na tom zarobi, alebo su to len vyhodene peniaze a krok vedla. su to silni inovatori, takze sa nemuozu drzat len nasich kamennych predsudkov.
a to, co pises, poukazuje len na fakt, ze pre teba toto auto nie je urcene. si skratka (rovnako ako 99% nas ostatnych) iny segment. z toho by som ale nevyvodzoval, ze bude i8 odsudene na neuspech. drzim im palce!
Skvelé...
_MT_
| 10. 9. 2013 15:13
Samo Porsche si myslí, že v hybridech je budoucnost sportovních vozů. Jak už tu bylo zmíněno, problém BMW je, že vedle i8 nemá nic pro příznivce klasiky.
Skvelé...
MariAchi
| 10. 9. 2013 15:00
Ano, sportovní auta jsou o - svým způsobem - blbnutí a jejich úkolem je nasytit všechny smysly. Je sice hezké, že i8 dá kilo za 4,4s, ale zvukový doprovod ticha, smíchaného s tříválcem prostě není nic lákavého oproti šestiválci - klidně i pomalejšímu.
Skvelé...
MariAchi
| 10. 9. 2013 15:01
Sorry, ale píšeš to, jakobys bral co půl roku novou káru od Bychla.
Zajímalo by mně, kolik Porsche a BMW jsi proti sobě už postavil..?
i8
radovan99
| 10. 9. 2013 13:52
Je to technický pokrok a budúcnosť ostatných automobiliek v roku cca 2018-20, u BMW už od dneška... Tu by sa hodilo heslo od rádobykonkurencie Vorsprung durch technik.... >:-[]
Avatar - manitou
SE CENÍ
manitou
| 10. 9. 2013 14:52
ta odvaha jít do toho a dotáhnout do seriové podoby :yes: design, technika, parametry :yes: jsem zvědav na první jízdní dojmy a testy. všichni opět pozadu, opět jako s Banglem - bmw je opravdový lídr. ;-) :yes:
bmw
ridlley
| 10. 9. 2013 14:55
fuuha... :yes:
Avatar - Lukixe
Iné BMW,Nové BMW..
Lukixe
| 10. 9. 2013 16:20
Zase to zaváňa puncom jedinečnosti a budúcej úspešnosti aj keď by sme si samozrejme priali BMW také ktoré nas vzrušovalo..Nič sa ale nedá robiť,doba sa zmenila,treba sa prispôsobiť a BMW zaželať všetko dobré.Inak auto sa mi páči a BMW patrí pochvala :yes:
nova doba
SamanAR
| 10. 9. 2013 17:02
BMW i8 je auto které si buduje svoji vlastní kategorii, tak proc se omezovat jen technologii kterou zname z beznych aut z minulého stoleti? i8 jde proste svim smerem hodnym 21 stoleti, a nejen ze mu to sluší, ono to urcite i velice dobře pojede

no a ze to nebude mit pod kapotou 6-8-10 valec a zvuk jak supersport? koho to z budoucích majitelu tohohle nádherného auta asi tak trapi? tohle trapi jen ty co si takoveto auto nemůžou jednoduse dovolit a sni nad auty s téma 6-8-10 valci, trapi snad nekoho z majitelu Tesel ze maj pod kapotou baterky a elektromotory? obe Tesly s prehledem rozdrti velkou spoustu tech sportovních aut s 6-8-10 valci :-)

pokud vam vadi ze to ma pod kastlej elektriku a 3 valec, tak bezte proste o dům dal a mate po starostech :-)
Avatar - PTS
Malý krok pro člověka...
PTS
| 10. 9. 2013 17:22
Málokterý dnešní auto je takto futuristické. Toto je takový moderní DeLorean [odkaz] :yes:
Avatar - blake26
off topic
blake26
| 10. 9. 2013 17:38
vopred sa vsetkym ospravedlnujem ze nepisem k teme ( v ramci i8 vcelku sa mi pozdava len intros na moj vkus dizajnovo moc komplikovany) ale s5 co chcem napisat tu je video [odkaz] ktore ukazuje cas ktory dosiahol 918 spyder na NS myslim ze stajna tymu mclaren prave zazila sok .... dufam ze ma neukamenujete ;)

Bravo Porsche :yes:
Avatar - PTS
off topic
PTS
| 10. 9. 2013 17:49
Pozoruhodné :yes: 918 je famózní počin... škoda že toto nemůžu říct o Panameře, Kajenovi a tom prckovi, co brzy vyjede... ;-\
Avatar - Ham.
off topic
Ham.
| 10. 9. 2013 18:23
:yes:
Porsche prý uctivě pozdravuje do Wokingu a do Maranella. :-)
[odkaz]
off topic
MariAchi
| 10. 9. 2013 21:28
:-) :yes:
Avatar - curwasportiva
Ztratil jsem zájem o auta...
curwasportiva
| 10. 9. 2013 18:26
Tohle je poslední hřebíček do rakve pro můj zájem o automobilismus. Už posledních několik let můj zájem o nové auta opadal, ale tohle je konečná
Samé elektro, eko, green, EU a já nevím co ještě.

Ještě, že zatím nezakázali young timery. To je teď můj objekt zájmu. Vozy vyrobené někdy do roku 2002. 60. 70.80. 80. a 90 léta, naštěstí v té době vzniklo hodně zajímavý vozidel, takže je z čeho vybírat...

A ještě teda motorky, ale ty už jdou pomalu do kopru taky. ABS, kontrola trakce anti-wheelie a podobné hňupovinky, pro blbce co na tom neumí jezdit.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Ztratil jsem zájem o auta...
Parda71 (BMWfans)
| 11. 9. 2013 13:10
Mám na to podobný názor. Jakožto milovník BMW mi krom dokonalé F10 nynější BMW moc neříkají a tohle... Tleskám BMW za odvahu, tleskám za design, ale ten pohon...

V reakci na první odstavec tvého příspěvku se mi vzpomnělo na mojeho kamaráda. Ten dnešní auta neuznává skoro vůbec a proto jezdí MB W124 z roku 1988. A to má víc než nadprůměrný příjem ;-)
V10 z minulé M5
Karel6
| 10. 9. 2013 23:59
a dovedu si to představit jak nástupce legendární M 1

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku