Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - iudex
Tak to má byť
| 11. 9. 2013 09:50
Toto je čas hodný takmer 900k auta, na rozdiel od doterajšieho neoficiálneho 7:24 min. :yes:
Tak to má byť
| 11. 9. 2013 19:00
Prototyp, který měl zhruba 800 koní, dal zahřívací/ seznamovací (řidič ho měl poprvé v ruce) kolečko na smyčce s lehkou nohou za 7:44, jestli si dobře pamatuji. :-) To byl až překvapující výsledek. Rozhodně musel překonat GT2 RS. To by prostě nešlo, aby byla 918 pomalejší.

Jinak předchozí čas byl 7:11, ne 7:24.
Avatar - Ham.
918
| 11. 9. 2013 10:19
celé video
[odkaz]
Avatar - Petrolhead_CZ
918
| 11. 9. 2013 12:14
Je to stejně trapas, jak auto zní podobně jako 458 Italia. Není to ale poprvé, co se Němci snaží napodobit Italy.
Avatar - PlugIN
918
| 11. 9. 2013 12:19
Nebude to obráceně? Protože Německým automobilkám obecně se daří skvěle, ale Fiat má prý problémy tak aby se nemusel časem třeba zbavit zátěže v podobě Ferrari... :-) Lambo už rodina Porsche-Piech má tak proč si nepřidat další automobilku.
Avatar - Petrolhead_CZ
918
| 11. 9. 2013 12:43
Co to je za pitomost, vážený pane? :-) Ferrari je ohromně výnosná značka, představuje podstatnou část zisků Fiatu, tak proč by se Ferrari koncern zbavoval? Maserati taky šlo hodně nahoru, já bych řekl, že tam se není čeho obávat. Já mířil spíš na to, že Němci Italům vždy záviděli, že umí dělat auta s charakterem, co vzbuzují emoce. O designu ani nemluvím, budiž důkazem nedávná koupě ItalDesignu Giugaro Volkswagenem. Šup a o pár měsíců později tu máme Audi Nanuk, které vypadá téměř totožně jako koncept Parcour (ano, překvapivě od Ital Designu). Tenhle korporátní přístup se mi hnusí. Všechna auta od VW obklopuje taková aura šedě, nudy, obyčejnosti a bezpohlavnosti. Jediná značka, která si drží stále svoje kouzlo je Lamborghini a to díky Winkelmannovi, který je poloviční Ital a přesně ví, co si automobilka žádá.
918
| 11. 9. 2013 13:20
Zkazky o tom, že je Ferarri na prodej, tu již byly. Nicméně chtějí za něj opravdu, opravdu hodně.
Koncern druhou obdobnou zančku nepotřebuje. Není k tomu důvod. ;-)
Avatar - PlugIN
918
| 11. 9. 2013 16:55
Auta s charakterem ... Definuj auto s charakterem. Tohle bude vždy hodně subjektivní, já považuji ve všech směrech za nejlepší auto 911-ku. Je sice pravda že italská auta jsou designově hezčí a odvážnější (navíc i to je individuální, za mnohem hezčí považuji například Mercedesy), ale co to má za benefit například v nižší nebo střední třídě kdy na auto majitelé spoří x let a pak by koupili třeba Alfu ... To je po technické stránce spíš vtip.
Avatar - Petrolhead_CZ
918
| 11. 9. 2013 17:49
Auto, co má charakter, by mělo mít vzrušující a hutný zvuk, charismatický motor, nelineární výkonovou křivku, skvělý podvozek a hravé jízdní vlastnosti a další aspekty, které nadšenému řidiči dodají schopnost to auto mít rád. Jinak já mít peníze, jdu do Alfy okamžitě, taková Giulietta, GT nebo Brera (o 4C se ani nebavím, ale to už jsme někde jinde) by byla jasná volba. Alfa Romeo v té cenové relaci nabízí nejlepší motor, jízdní vlastnosti, zvuk, design a celkovou atraktivitu. Po technické stránce jsou modely Alfy navzdory svému věku hodně na výši, to si pleteš se ,,špatnou'' spolehlivostí, která je zase naopak výsledkem propagandy volkswagnistů. Ve skutečnosti se Alfy kazí méně než takové Audiny, Seaty a Volkswágny.
918
| 11. 9. 2013 17:52
911 je strašně široký pojem.Základní Carrera je dobré auto,ale žádný ohňostroj to opravdu není.Dát za ni přes dva miliony je podle mě šílenost.Klidně mě můžou fanoušci porsche ukamenovat,ale já svůj názor nezměním.911turbo už je zase něco úpně jiného,měl jsem možnost se svézt a je to velmi rychlý a vzrušující stroj.Ovšem zažitky ve Ferrari California,které je to tzv. Ferrari pro holky byly ještě mnohem emotivnější.Ferrari je prostě jiná liga a nemyslím tím rychlost,je to prostě jiné než ostatní auta.
918
| 11. 9. 2013 20:21
Lol nejvzrusujici na ferrari je ze nikdy nevite jestli dojedete co cile - to se bezne rika v usa. Kdyz si vsimnes tak americti milionari jako nebohy jobs, b.gates atd... uprednostunuji porsche nebo mercedes pred italskymi plechovkami. Co se tyce designu tak napr. Sefdesigner alfa byl nemec zatimco nudne audi designoval ital, posobne mercedes. Zajimave, ze samotni italove uprednostnuji nemecke auta, berlusconi az na tlak medii presednul z audi a8 do massarati
Avatar - Petrolhead_CZ
918
| 11. 9. 2013 23:18
To, co si kupují milionáři a miliardáři bez vkusu je mi naprosto u zadku :-) Ty zajímá pouze práce a větší zisk a hlavně se nechávají všude vozit šoférem, ti chtějí mít pohodlí a být nenápadní, takže radši jdou do nudné šedě, to jsou lidi, které absolutně nezajímá požitek z jízdy.

Italové jsou na svá auta hrdí jako nikdo na světě, to můžu potvrdit podle vlastní zkušenosti. I k nám na hrad jezdí velvyslanci v Alfě Romeo, v Římě samý Fiat 500, v údolí supersportů je to samá neuvěřitelná mašina a carabinieri co hlídají autostradu jezdí v Gallardu.

Kromě tý tuny nesmyslů nějak nechápu pointu tvýho příspěvku...
Avatar - Ham.
918
| 11. 9. 2013 12:31
Trapas je spíš to co jsi napsal. Stejně tak by se dalo říci, že takový zvuk měly už starší osmiválce Porsche a že jej tedy 458 napodobila. Pravda je ale spíše taková, že vysokootáčkové osmiválce od kohokoliv se budou zvukem dost podobat.
Avatar - Petrolhead_CZ
918
| 11. 9. 2013 12:48
Starší osmiválce Porsche ale podobný zvuk vůbec neměly. 458ička zněla jedinečně, žádné předchozí osmiválcové Ferrari tak neznělo a najednou přijde 918, která zní téměř totožně. Mohli si s tím víc pohrát, trochu to zvukově odlišit. Mám dojem, že prototypy 918 zněly jinak, více jako 911.
Avatar - Ham.
918
| 11. 9. 2013 13:06
Jednak nemám hudební ani "motorový" sluch a druhak nemám možnost třikrát denně přesednout z 918 do 458 do P1. A podle zvuku na YouTube, který je všechno jiné než kvalitní a věrný se nehodlám přít. Podstatný je čas na NS, tam je prostě 918 v současnosti králem. :-)
Avatar - Petrolhead_CZ
918
| 11. 9. 2013 13:07
Není králem na dlouho ;-)
Avatar - Ham.
918
| 11. 9. 2013 15:35
Jak vidno tak silné řeči konkurence a jejich fanoušků jsou pro Porsche velmi motivující, McLaren půl roku sliboval svým zákazníků čas pod 7 min. no a nakonec jej zajelo Porsche bez nějakého halasného vytrubování předem. A dost dobře možná během posledního vhodného týdne v letošní sezóně, na podzim nebo v zimě nikdo zázrak na NS nesvede kvůli počasí. Takže docela na dlouho.
:-)
918
| 11. 9. 2013 18:54
Jestli to třeba není tím, že obě auta mají přímý vstřik a plochou klikovou hřídel (co tedy vím). Oboje má značný vliv na zvuk. Ale jak tě čtu, tak mi ani není jasné, jaký zvuk vlastně myslíš. Jestli skutečně myslíš motor, nebo snad výfuk, jestli jsi je slyšel osobně.
Avatar - PlugIN
Hm
| 11. 9. 2013 10:22
Tak nakonec je i rychlejší než McLaren, super :-)
Avatar - Choochoo
Hm
| 11. 9. 2013 10:55
Tak otazka je s cim prijde Mclaren. Porsche muselo hodne zrychlit, vzdyt bylo o par sekund rychlejsi nez MP4-12C ;-)
Avatar - Petrolhead_CZ
Hm
| 11. 9. 2013 11:05
McLaren ještě nemá oficiální čas, řekl bych, že až přijde LaFerrari s P1, tak to Porsche moc dlouho nevydrží ;-)
Hm
| 11. 9. 2013 11:48
LOL co by tam F delalo? Ty to nemaj zapotrebi! Nikdy se tam dvakrat nehnali. Autak vyladej na svym okruhu, nejaka podelana 918 nepredstavuje zadnou konkurenci, at zajede treba za 6 minut, je to propadak a jeste je tak vosklivej. Desitky let stejnej xicht to uz nudi. Smitec
Hm
| 11. 9. 2013 12:15
Tak to já(ač fanoušek Ferrari) bych tu podělanou 918 bral všema deseti. >:D
Avatar - PlugIN
Hm
| 11. 9. 2013 12:18
No u McLarenu se tu někdo nedávno chvástal s 7:04 ne? :-) Takže upřímně nevím jinde jsem to ani nehledal. Každopádně bohužel 918 takové terno stejně asi nebude musím uznat i jako fanda Porsche.
A co by tam dělalo? Snad všechna auta na světě se rychlostně vždy porovnávají časem na tomhle legendárním okruhu a ani tohle nové Ferrari nebude vyjímkou. A jinak auto, které tam drží rekord je Porsche 962 v čase 6:11. :-)
Hm
| 11. 9. 2013 19:17
Ferrari typicky smyčku nejezdí. Takže oficiální čas z ní pravděpodobně nebude.
Hm
| 11. 9. 2013 19:15
U McL budou určitě ještě ladit. A už znají čas konkurence, takže ví, proti čemu stojí. :-)
Severní smyčka
| 12. 2. 2014 12:40
911 Spyder o 11 vteřin rychlejší než Nissan GT-R Nissmo, který stojí SEDMKRÁT méně než Porsche? Vždycky bylo jasné že Ferrari, Porsche a Lamborghini jsou jenom předražená bižuterie a ne sportovní vozy.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku