Re: navigacia v zornom poli vodica. To sa Golfu stat nemoze
Otázka je proč připojovat přehrávač... protože oprav mě jestli se pletu, ale stejně ho používáš jen jako paměť, ne? Jinak by ses připravil o možnost ovládání na volantu a zobrazení na displeji... nebo ne? Možná abys ušetřil čas při nahrávání skladeb?
Karta jasně, proč ne... hlavní výhoda USB před SD je v tom, že SD čtečka přece jen ještě není na každém PC, takže je tu potenciálně problém s nahráváním skladeb. Ale já SD čtečku mám všude kvůli foťáku, takže souhlasím, pro mě je SD plně vyhovující řešení a klidně pak oželím USB i CD.
Re: navigacia v zornom poli vodica. To sa Golfu stat nemoze
"Kabelu samotnému se nevyhnu, připojuji přehrávač." :-) Ale jinak máš pravdu, nezapomněl jsem na podobné disky. Jen bych vybral něco rychlejšího. Protože 10/3 je vskutku ubohé. To bych u toho mohl zešedivět. ;-)
Nicméně pokud chceš jen připojit paměť, proč nejít cestou karty? Audi má čtečku a žádný speciální kabel na to nepotřebuješ. Také nikde nic netrčí. VW (tedy i Škody atd.) mají myslím také čtečku.
Sice nevím kterého korejce máš na mysli ale např. 1.generace i30 2007-2013, Atos 1998-2004 pak fac. do 2008, Getz 2003-2009, Santa-fe 2001-2006, 2006-2012.
Od tebe by jsem nečekal, že budeš do korejců bezdůvodně kopat.
Re: navigacia v zornom poli vodica. To sa Golfu stat nemoze
Že je ve schránce, je pro mne plus. Nesnáším konektory na palubní desce. Bez speciálních kabelů bych se obešel. Kabelu samotnému se nevyhnu, připojuji přehrávač.
Nehodnotím, jestli je to krok správným směrem nebo ne. Každopádně beru možnost volby vždy jako pozitivní. Kdo chce dvouspojku, má ji mít. Kdo nechce, nechá být. Všechno má svoje pro i proti ;-)
dvouspojka je nemoc.. nesmyslná móda.. ale dav to chce, tak automobilky vyrábějí jako duši!
Vzniklo to pro rychlejší řazení výknných, většinou benzínových aut, kde to řazení bez ztráty toku točivého memntu dává smysl...
U rodinného auta s naftou to nedává žádnej smysl! K čemu je to dobrý?
Zkuste si někdy zaparkovat s VW Passat DGS do řady stojích vozidel.. a pochopíte, o čem mluvím. ;-)
Re: navigacia v zornom poli vodica. To sa Golfu stat nemoze
vw bol vzdy s navigaciami v interieroch uplne mimo realitu....
toto stare foto je dobre: [odkaz] len rozmyslam preco ma tu navigaciu tak vysoko.... este to chcelo trosku nizsie dat... pod paku.... aby nezavadzala >:D
Staré trojky ani tu zbrusu novou od Mazdy jsem ještě nejel, ale pokud to bude řadit podobně jak v šestce, či dokonce MX-5, pak bych řekl, že Mazda řadí ještě o něco lépe, než Honda (když porovnám Accord a Švestku)
Dobře tak jinak, špička je jinde, ale průměr kam patří většina vozů ( včetně koncernu) neprémiové produkce je přesně tam, kde megane :-) S Hondou sem nikdy nejel, takže nemohu posuzovat.
Re: navigacia v zornom poli vodica. To sa Golfu stat nemoze
V řadě modelů ji mají výš (typicky u těch s vyšším posedem, tedy i v Golfu Plus/ Tiguanu, nebo Sharanu). Můžeš se zeptat, proč zrovna Golf ji má tak vysoko, jak ji má. Myslím si, že se ti dostane klasické odpovědi - v této výšce se pohodlně ovládá. Ale můžeš to vyzkoušet sám.
První facelift mohl souviset s povinným zavedením denních světel (jsou na ně specifické požadavky dané normami EHK OSN). Platilo to pro nově homologované vozy od 2/2011, jestli se nepletu. Nevím, jestli tam byl termín i pro vozy již homologované, typicky to bývá o jeden rok později, což by myslím sedělo.
Je rozhodně netradiční naplánovat dva facelifty zhruba rok od sebe. Buď se něco muselo změnit, nebo si to něco žádalo. Celkem bych si na ty DRL vsadil.
Re: navigacia v zornom poli vodica. To sa Golfu stat nemoze
V Golfe sa to ešte nepadorilo, ale v Leone a Sportsvane sa už trochu posnažili. Asi je to pre nich moc zložité...podobne ako jednoduché USB pripojenie.
Radšej nech spravia aj 4 podarené facelifty, ktoré auto môžu stále posunúť ďalej ako jeden nepodarený nasilu (viď Octaviu II).
Francúzi aj Taliani robia väčšinou trendový dizajn, ktorý jednoducho podlieha starnutiu. Navyše nie sú v pozícii aby mohli model bez zmien predávať 8-10 rokov. Osobne na tom ale nevidím nič zlého.
V roce 2009 nebyl na trhu ještě ani jeden z nových motorů, tzn. 1,2 TCe a 1,6 dCi, s těmi přišly i nové převodovky a řazení. Hb není rodinné auto, tam místo vzadu není tolik podstatné
Který mainstreamový kompakt má srovnatelné řazení s takovou výjimkou jako je Honda a nebojím se napsat, která prémie má lepší nebo srovnatelné? Pokud je v něčem Honda přeborník napříč konkurencí, je to řazení. Spíše, které mainstreamové auto má lepší řazení než Megane... Pětikvalty si mohou např. s tzv. etalonem Golfem podat ruce, stejně tak šestikvalty. Poslední mohykán nepřesného řazení fr. aut je bohužel pětikvalt od PSA, tam je to opravdu hrůza, jinak zbytek jsou fámy.
V dobe, keď som skúšal Megane, som skúšal väčšinu jeho konkurencie od Ceedu po Golfa a radenie som ako problém rozhodne nevnímal. Netvrdím, že pri priamom porovnaní povedzme s Golfom na tom nebol Golf o chlp lepšie, ale moje požiadavky na dostatočne presné radenie splnilo a viac som to neriešil. C4 som spomenul preto, lebo to je presne príklad zlého radenia, ktoré ma rušilo a ako problém som to vnímal. V línii C4 ako najhoršie radenie Golf ako najlepšie mal Megane podstatne bližšie ku Golfu.
Btw. čo Ty na názor viacerých testérov, že G VII nedosahuje úplne kvality radenia Golfu VI?
No řekni mi, co bude mít ta 308ma lepší. To jako bude mít vepředu lichoběžník a vzadu víceprvek. Nebo má nějaký nový McPherson, který o krok dál. Houby, mechanicky už je vše doladěno na max.
po technickej stranke by bola stale aj dnes aj O2 konkurencieschopna.... podla mna uz tu mohla byt nova generacia meganu... tesil som sa na nu... zvlast interier terajsieho meganu sa mi vobec nepaci.... zadne svetla hatchu su tiez uz out... velky znak na kapote to uz nezachrani... nikto predsa netvrdi ze nebol megane tehchnicky konkurencieschopny... ale aj tak to uz chce nieco nove a poriadne ;-\
Znovu, špička je někde jinde. A s tímto nikdo nic neudělá. ;-)
Až bude Renault řadit jako třeba jakákoliv Honda, klidně to sem napíšu. ;-)
PS: Ti co minuskují, klidně sem napiště, které auto má řazení lepší/horší. Pěkně se svou kůží na trh. Ostatní si pak můžou udělat obrázek, kdo má jaké zkušenosti. :-!
No řeknu to takto, nikdo neví, jak to s novou generací je či bude. Třeba v době vývoje nastaly komplikace a tak se na něj bude muset delší dobu čekat. Facelift je pro automobilku celkem levnou cestou k oživení prodejů a celkové zájmu o model. Navíc ten první facelift opravdu lehkým designovým laděním, teď je facelift designově mnohem výraznější. Znovu zopakuji, nemyslím si, že by to mělo být na škodu modelu a celkově je Megane zase zajímavějším kouskem a přeju mu, aby se prodeje hnuly správným směrem.
Toppere, asi se brzy budeš divit, až se dozvíš, jak dlouho vydrží nynější generace i30... Je možný, že ani ten FL nestihne, a hurá, bude tady další generace... ;-)
Já naopak vnímám to, že Renault nasazuje jen FL tak, že po technický stránce je to auto naprosto konkurenceschopný, a není potřeba nasazovat nový model. A ty motory, co přijdou, budou špičkový... Jen se mi líbí, jak tomu každej strašně rozumí, a ten Renault vlastně ani neví, o co přichází... Proč takoví znalci jako ty, jossalito, nebo Xavier už dávno nejste někde ve vedení jakékoliv automobilky??? >:D Ber to tak, že momentálně Renault upřednostňuje jiný modely.
Všude píšeš, jak nová 308 toho Megana rozdrtí. Já si to nemyslím... Ono dost lidí tu 308 odsoudilo právě proto, že Peugeot místo originálního designu zgolfovatěl... V Německu to možná vezmou, ale Francouzi jsou na tohle citliví... Ano, 308 bude prodávanější, ale taková drtička to nebude...
trosku inak som to myslel.... jasne ze ked si kupujes auto tak vies ze ked nemalo facelift tak faceliftom sa trosku zmeni... ja som to myslel inak... proste 2 facelifty za 3 roky je dost a dizajn lieta od faceliftu k faceliftu...... tentokrat to uz konecne vyzera ze renault sa nasiel.... zjednotenie dizajnu je jasne ze krok dopredu :yes: len preco to renault nepredviedol na megane na prvykrat ale az na druhy pokus mi je zahadou..... ved faclift twinga uz tu bol davnejsie a dodnes vyzera aktualne tak ako ma vyzerat.... len megane mal dajaky zahadny facelift red tymto poslednym faceliftom .....
Tak jestli byla Felda tak kvalitní auto, jako je dnes Megane, škoda, že Škodovka šla s kvalitou materiálů po 15 letech tak dolů. Protože kouknout se, jaký materiály má Rapid (jako zástupce nižší střední), z toho bolej oči... :-(
Ale je mi jasný, že ty jsi jeden z těch, co v tom Meganu ani neseděli, a souděj podle značky auta... A nebo jsi zamrznul v 90tých letech... >:D
Pokud předposlední facelift považuješ za významný posun v designovém jazyce, pak to vnímáme jinak. Renault sjednocuje tvář všech svých modelů. Stalo se tak u Clia, Fluence a teď byl na řadě Megane.
Dost dobře nechápu nářky nad designem s ohledem na názor předchozích majitelů. Ty si kupuješ auto, u kterého chceš mit nezměněný design od doby, kdy sis jej pořídil? A proč? Aby jsi mohl machrovat až do večera, co že to máš za novinku? Auto si kupuješ takové, jaké aktuálně výrobce nabízí. Kupuješ si ho proto, že se ti líbí bez ohledu na další možné facelifty.
ano z casti pricaste facelifty poukazuju aj na nejednotnu "dizajnovu" tvar znacky .... znacka ktora ma iste dizajnove crty uz davno prekoumane nepotrebuje 2 facelifty v priebehu 2-3 rokov... svedci to o istej dizajnovej "nestalosti" a nezrelosti znacky a o akejsi nejednotnej tvari .... mna by to priznam sa nastvalo kebyze si kupim nove auto po facelifte v domneni ze mam auto aktualneho dizajnoveho rukopisu znacky a za rok by prisiel dalsi facelift toho isteho auta ktore by vyzeralo zase uplne inak.... neviem.... podla mna divne ... chcelo by sa spytat majitelov meganov ktori maju auta predosleho faceliftu ako to vnimaju ked ich megane vyzera po roku zase uplne inak ako aktualny trend....
O čem to svědčí? Beru to více jako pozitivum než opak. Myslíš, že facelift ukazuje na nedokonalost modelu? Ve valné většině se jedná o kosmetické úpravy a techniky se to dotýká v uvedení nových motorů či převodovek. A změna vizáže tak, aby například lépe zapadla do aktuálního designového jazyku značky, o kvalitách modelu příliš nepoví...
ked automobilka robi dva facelifty povodneho modelu ktory nie je ani 6 rokov vo vyrobe tak neviem ci to nasvedcuje o kvalitach daneho auta a ci je to vobec vec ktorou sa treba chvalit... taka O2 by aj bez faceliftu vydrzala 8 rokov bez problemov.... zatial co renault faceliftuje svoje auta uz castejsie ako kedysi korejci..... to o niecom svedci ...
... nedávno zapracoval na turbomotorech a nyní zdá se začíná dohánět ztrátu i v automatických převodovkách. Ještě zapracovat na materiálech,zpracování, nových technologiích a Renault bude zpět :yes:
Tak to jsis uletěl! >:D Materiály jak ve Felicii, zpracování mnohem horší jak ve Felicii. Řazení na úrovni Felicie, prostornost horší... Podvozek vůbec! Jedině ty motory má Renault tradičně dobry ;-)
Ano i ne. Ne každý výrobce potřebuje obnovovat modelovou nabídku co pět let. Mnohdy pro zatraktivnění modelu bohatě facelift postačí a u Meganu se rozhodli tuto aktivitu zopakovat. U některých výrobců jsou (byly) modely na trhu i déle a to pouze s jedním faceliftem... A taky to šlo.
Ono kdyby nová 308ka byla nedejbože horší než Megane, to by bylo něco silně v nepořádku. ;-)
Máš naprostou pravdu, ale bohužel to ne všichni vnímají stejně. Však počkej, za chvilku ti to zde jeden diskutér zcela jistě a přesně vysvětlí. On je na to odborník. ;-)
renault po vzore fiatu zaspal dobu... ako pise kolega nahore... toto je uz pozde, mala tu uz byt nova generacia.... nova 308micka tento megane prevalcuje na domacom trhu... stavme sa :yes:
Tohle je fáma, která se do dnešní doby přehoupla z 90 let. Pokud tedy neporovnáváš s D3, nebo jinými prémiovými vozy. Koncový uživatel už dnes rozdíl skoro nepozná a nějaká gumovost, alespoň co se týká Renaultu oproti běžným produkčním vozům Škodě, VW, Fordu, nebo nedejbože korejcum je ta tam... :-) Poslední měkčí a gumovější řazení sem zažil na P406. Sám sem měl Lagunu II Dci a že by převodovka šla nějak nepřesně oproti třeba stejne starému Passatu sem si nevšiml :-)
Áno, zadok 5dv. už nezaprie, že nie je najnovší a toho sa FL nedotkol. Najvyváženejšie je jednoznačne kombi, ktoré rieši aj výhrady k placu vzadu (ideálne vo verzii GT220 :-) ).
No ja som skúšal a niektorí koncernoví konkurenti sa medzigeneračne v radení nezlepšili, možno dokonca naopak.
Inak v Megane som radenie ako problém nevnímal, na rozdiel od radenia v C4 - to je ten typický Francúz s varechou v ceste namiesto radiacej páky. >:D
Místo na zadních sedadlech jsem myslel v hatchbacku.. Seděl jsem v něm když byl novej tj. 2009 a řazení mi přišlo hodně podobný jako MII, možná že to vylepšili (??). Ta palubka je hezká ale v HB když chceš aby si někdo sednul za spolujezdce tak zbytečně trčí.. Navigace je dobře umístěná, ale vypadá divně..
Víc místa na zadních sedadlech? Seděl jsi v kombíku??? Naprosto v pohodě na auto nižší střední třídy. Přesnější kulisa řazení? Řadil jsi v posledních 3 letech v Renaultu??? Nic proti, ale tyhle argumenty mi přijdou, jako kdybys naposled viděl Renault možná před sedmi lety... Design je každýho věc, za mě je exterier pěknej, interier pohodovej, materiály špičkový, a kufr pro rodinu dostatečnej. :-)
Osobně jsem na tu 1,2 zvědavej, ačkoliv já preferuju 1,6 dci 96 kW, ale tu verzi s 118 kW, to bude docela bomba. Uvidíme, co Renault předvede v ceníku.
No jo, ale mě je 1,6 diesel ještě navíc biturbo uplně k ničemu :-) Dvojspojka taky :-)
Navíc nejsem předvědčen že se se kvalitou (ta dvouspojka) vyrovná DSG...
Mě by víc oslovila modernější a ne tak bachratá záď, víc místa na zadních sedadlech, praktičtěji řešená palubka před spolujezdcem, přesnější kulisa řazení, benzínový motor kolem 100kw (ale ne z 1,2). To si myslím že by mohla mít nová generace. Předek tohoto faceliftu je moc pěkný ale měl přijít dřív no...
Máš sčasti pravdu v tom, že facelift po 5 rokoch života modelu je dosť neskoro. Na druhej strane 5 rokov je ešte skoro na novú generáciu (ak vychádzam z priemernej životnosti európskych modelov 6 až 7 rokov) a osvieženie je vítané, keby len i na jeden rok. Naviac facelift Meganu prospel, zosúladil ho s najnovším dizajnovým trendom Renaultu a hlavne priniesol novú techniku, čo je v zásade významnejšie, ako úprava vizáže. Hlavne tie nové motory vyzerajú sľubne, avizovaná 1,6 biturbodízel nebude mať konkurenciu a rozšírenie dvojspojky zoberie časť výhrad koncernistom.
Takhle měl vypadat facelift 2012. Hezký ale pozdě. Toto měla být už nová generace. Minulá byla 2003-2008 tak by to bylo akorát. Tu nejslabší část hatchbacku (zadní světla) stejně nechali :'-(