Novinky
Volkswagen jako evropská jednička v USA. Jistě potěšitelná informace. Potěšitelná o to více, že aktuální prodeje si drží čísla. Oceňme taktéž AUDI jako nejméně tratící.
Ovšem ztrácí všichni. Z pozice amerických automobilek je však na jásot umístění Fordu. Tak to má být.
Číslem měsíce je 116.263 BRAVO FORD :yes:
Ovšem ztrácí všichni. Z pozice amerických automobilek je však na jásot umístění Fordu. Tak to má být.
Číslem měsíce je 116.263 BRAVO FORD :yes:
, ale tys GTI měl na mysli asi propad mezi evropskými markami... Takže sportovně - bravo Subaru.... Jinak VW si drží propad na uzdě a audi jistě taky - co je trochu zarážející - pokles BMW - myslím reálná čísla...
Teda to je zalostny, kdyz clovek vidi, ze si amici koupi vice hummeru nez saabu, to o saabu rika asi vse...skoda
Lexus se nejenom propadl za MB ale i za BMW, to mne hodne prekvapilo.
VW, evropsky Opel nebo Ford nemohli mit nikdy v USA uspech, protoze tam byla uplne jina filozofie aut (velke, levne, luxusni z jednoduchou technikou) ktera se ale zacina menit. Corolla se bezne prodavala z 1 airbagem a z karburatorem. Kdyz jsem si napr. pujcil v kanade Focus 2,5 tak vykon mel mensi jak evropsky 1,6.
Obycejneho americana technika nezajima ale cena a tu se blizil VW spis k premii jak mainstream.
VW, evropsky Opel nebo Ford nemohli mit nikdy v USA uspech, protoze tam byla uplne jina filozofie aut (velke, levne, luxusni z jednoduchou technikou) ktera se ale zacina menit. Corolla se bezne prodavala z 1 airbagem a z karburatorem. Kdyz jsem si napr. pujcil v kanade Focus 2,5 tak vykon mel mensi jak evropsky 1,6.
Obycejneho americana technika nezajima ale cena a tu se blizil VW spis k premii jak mainstream.
Zrovna ten Focus nebo nova Fiesta je priklad ciste evropskeho presneji globalniho hatchbacku ktery boduje i v US. Jinak Focus nikdy nemel v US 2.5 ale jen 2.3 se 151 HP, to nepreplnovana 1.6 v Evrope dnes nema ani jedna. V soucasne generaci ma Focus jen dva 2,0 ta 2.3 se uz neprodava v US vic jak rok.
VW, evropsky Opel, ano, uspech v US nemaji velky, globalni modely Fordu povodne z Evropy ty ho maji a budou mit jeste vice.
VW, evropsky Opel, ano, uspech v US nemaji velky, globalni modely Fordu povodne z Evropy ty ho maji a budou mit jeste vice.
Cenám, kterými je "zkazili" Japonci po přesunu výroby Corol
a Civiců do "Ameriky" se špatně konkuruje...
a nemá s tím "problém" jen VW, ale i většina domácích automobilek...
Navíc mnoho jiných evropských automobilek ani nemá odvahu to na tomto trhu vůbec zkoušet...