Novinky
0
nejdřív jsem zapochyboval, ale v Německu mají navigaci ( s vyjímkou základního provedení ) už v základu.
No já nemůžu nic než smeknout :yes: Opel je moje srdcovka (hned po Ferrari 😁) a Insignia je opravdu klenot. Mít ty peníze, tak už mají o objednávku víc :yes:
A já myslel, že je to Passat..... >😁
Aj ja...normálne sa z toho nemôžem spamätať... >😒]
😲 spamätať by ses teda měl, to rozhodně.
Zadny 2-3 kola, ale rovnou knockouty? 😄
Nejde o to, někoho skolit, spíš už nějakou dobu váhám jestli si Klaudia řadit do kategorie diskutér, nebo si ho, pro některé laciné výkřiky, už šoupnout k "hláškařům" typu ádvojky, cosworta a podobných jednovětných mentálních gigantů. 😉
Klaudius ma minimalne svuj nazor a neboji se ho dat najevo, to bych mu neupiral a kazdej ma svy ulety 😉 . To, co vcera predvedl takypravnik pod Bravem musi ale znechutit celou italskou produkci i cloveku, ktery by si to auto chtel vazne koupit 😉 Strasny >😁 !
Klaudius velmi ponížil laťku svých slov. Byly doby kdy se snažil psát objektivně, nyní to dostal než na úroveň své garáže, a je to znát...
Samozřejmě, že bravoidní filosof je ještě jiná kategorie. Hodně jiná... 😄 Tam je problém nejen s auty, nýbrž i s osobností...
Samozřejmě, že bravoidní filosof je ještě jiná kategorie. Hodně jiná... 😄 Tam je problém nejen s auty, nýbrž i s osobností...
😄 Trafená hus zagága... 😄
Zabudol si sa pozrieť do zrkadla. S tvojim profilom nemáš nárok hodnotiť moje slová.
Zabudol si sa pozrieť do zrkadla. S tvojim profilom nemáš nárok hodnotiť moje slová.
No... trochu to vylepši.
no ma pravdu. sice to napsal nejakym divnym slovnikem ale podstata je jasna a srozumitelna. chtel tim rict, ze ty, ktery vidis jen a pouze VW nemuzes nekoho obvinovat, ze se zameruje na auto co ma v garazi nebo se mu libi. zrovna ty by si prave mel sklopit usi a rychle pelasit pryc protoze potrefena husa se vzdycky ozve - jak chtel asi klaudius rict.
Šupni si ma kam chceš, píšem podľa momentálnej nálady, nie podľa nejakého rebríčka hodnotnosti diskutéra. Ja sa na auto.cz chodím zabaviť a poučiť, a Ty? 😄
Mimochodom, väčšinu mojich názorov poznáš, akurát nie vždy rozoznáš veci medzi riadkami. Tak to je ťažké, lebo inotaje ja mám rád... 😉
Mimochodom, väčšinu mojich názorov poznáš, akurát nie vždy rozoznáš veci medzi riadkami. Tak to je ťažké, lebo inotaje ja mám rád... 😉
Podle nálady píší leda tak puberťáci... tam je to dáno geneticky. Pokud to u tebe přetrvává, normální to není.
Nie, podľa nálady sa správajú normálni ľudia. Divadlo hrajú pokrytci. 😉
Radšej jednu vetu,ako tie tvoje romány hlúpostí 😉
Prečo sa doňho navážaš? My si vpohode píšeme čo si myslíme a nie je nutné pritom toho druhého urážať. Je pekné, že sa ma zastávaš, ale svoje názory si obhájim sám a navyše o tebou prezentovaný spôsob nestojím. Odlož búchačku, nemám záujem... 8-s
Passat je stalice, ale Insignii se podarilo to, na co si brousilo zuby Mondeo. To se za neuspesny model urcite oznacit neda, ale myslel jsem, ze se pravidelne pobije o prvni pricku prodeju ve stredni.
Zatim to vypada na dobre promysleny kup Fiatu. Slusna Corsa, nova Meriva do roka, nova Astra, nova Insignia, Zafira do 2 let. To je famozni portfolio aut!
Zatim to vypada na dobre promysleny kup Fiatu. Slusna Corsa, nova Meriva do roka, nova Astra, nova Insignia, Zafira do 2 let. To je famozni portfolio aut!
dávnejšie v jednej diskusii pod Insigniou som písal, že časom, keď sa rozbehnú predaje Insignie naplno, bude v top 3, vtedy myslím slintala niekde za prvou desiatkou...otázne je, či vydrží s dychom, ale predpoklady v Európe na to rozhodne má...Mondeo je pre mňa osobne "preťažkané" a nebaštím príliš Ford dizajn (exteriér i interiér)...ako píšeš, ak by Fiatu vyšiel plánovaný ťah, tak v súčasnosti u Opla získa skutočne atraktívne portfólio :yes:
Opel asi ok, Saab v zasade taky, ale co chce delat s Chryslerem, to snad vi jen Wollf a Barichelo, kteri o tom basni. 😉
Mozno bude predavat Insigniu v USA pod znackou chrysler,pokial to teda nebude robit GM pod nejakou svojou znackou.
snažím sa nemať príliš rozletné predstavy, ale možno ani ten Chrysler nebude na zahodenie...má v portfóliu zase vyvinuté nejaké ďalšie zaujímavosti ohľadne elektropohonov, resp. pracuje na nich, má skúsenosti s terénom (opravdický terén a tiež "terén" v zmysle US trhu), a naopak potrebuje platformy pre malé vozidlá...nevidel by som to až tak bledo, ale zároveň si nenasadzujem ružové okuliare, bude to ťažké, ale ak by sa to podarilo, tak by z tej riskantnej sázky mohol byť nakoniec čertovsky dobrý biznis...ťažko povedať, nie som prorokom, ale odvaha im zjavne nechýba 😉
tak s tým Saabom neviem neviem. Ten by bol pre Fiat zbytočnou konkurenciou, predsa len je to niečo medzi Lančou a Alfou.
Na druhú stranu, keby mu patril, môže si jednotlivé značky vyprofilovať tak, aby si priamo nekonkurovali. Podľa mňa Saab ako značka má na to, aby sa zaradil k prémii ako konkurent BMW a Mercedesu.
Lancia a Alfa sú celkom iné pesničky.
Lancia a Alfa sú celkom iné pesničky.
no podla mňa je práve profil Saabu nekompatibilný s Fiatom.
Majú Lanču, ktorá má byť akože luxusná, majú Alfu, ktorá má byť akože športovná.
Saab by som charakterizoval ako luxusnú so športovým nádychom, takže niečo medzi tými dvoma.
Kam by Saaba mohli posunúť? Saab je predsa len hodne tradicionalistická a značne vyprofilovaná značka, ťažko sa bude meniť jej imidž.
Okrem toho, vzťahy Opel-Saab tiež nie sú práve ružové, a Insigniou chcú vziať zákazníkov podla mňa práve aj z radov záujemcov o vozy typu Saab.
Majú Lanču, ktorá má byť akože luxusná, majú Alfu, ktorá má byť akože športovná.
Saab by som charakterizoval ako luxusnú so športovým nádychom, takže niečo medzi tými dvoma.
Kam by Saaba mohli posunúť? Saab je predsa len hodne tradicionalistická a značne vyprofilovaná značka, ťažko sa bude meniť jej imidž.
Okrem toho, vzťahy Opel-Saab tiež nie sú práve ružové, a Insigniou chcú vziať zákazníkov podla mňa práve aj z radov záujemcov o vozy typu Saab.
A prečo by mali image Saabu meniť? Len ho trochu posunúť tam, kam sa Lancia nemá šancu len tak dostať - medzi skutočnú prémiu.
hmm, sám ti neviem, kdo má v súčasnosti ku skutočnej prémii bližšie, či Lanča alebo Saab ;-\
v každom prípade, napr. SUV od Lančie si fakt neviem predstaviť, toto by bola parketa práve pre SAAB (aj keď pred 15 rokmi si asi ťažko niekto predstavil dieslového kombíka od Jaguara že? >😒] )
Keď nad tým uvažujem takto, nakoniec by sa tie značky aj celkom dobre doplňali. To široké portfolio modelov, ktoré vedia ponúknuť MB/BMW/Audi, by spoločnými silama mohli zo značnej časti pokryť :-!
v každom prípade, napr. SUV od Lančie si fakt neviem predstaviť, toto by bola parketa práve pre SAAB (aj keď pred 15 rokmi si asi ťažko niekto predstavil dieslového kombíka od Jaguara že? >😒] )
Keď nad tým uvažujem takto, nakoniec by sa tie značky aj celkom dobre doplňali. To široké portfolio modelov, ktoré vedia ponúknuť MB/BMW/Audi, by spoločnými silama mohli zo značnej časti pokryť :-!
tiež si myslím a napriek nie dobrej a zdravej situácii v niektorých (všetkých?) z uvedených značiek by si mali rozhodne čo odovzdať...spoločnými silami k lepším a krajším zajtrajškom...ale to už znie ako heslo z inej doby >😁 😉
A já myslel že Croma, ha, ha >😁
Opravdu, přes občasné záblesky, ádvojko, většina toho co tu napíšeš je hodně slabé, tohle je tak na úrovni prvního stupně ZŠ.
Opravdu, přes občasné záblesky, ádvojko, většina toho co tu napíšeš je hodně slabé, tohle je tak na úrovni prvního stupně ZŠ.
Co ti na tom připadá slabé, snad nechceš tuto skutečnost popisovat na dvě A 4.
Zde plně postačuje strohý komentář viz. výše. 😄
Zde plně postačuje strohý komentář viz. výše. 😄
Navíc, hodně "slabě" tam působí právě ta Croma.
Toho jsem si vědom i já, že prodeje netrhá.
Nesmíš za vším vidět jen snahu o zesměšnění, ten můj příspěvek byl naprosto upřímný. (byl jsem překvapen)
Toho jsem si vědom i já, že prodeje netrhá.
Nesmíš za vším vidět jen snahu o zesměšnění, ten můj příspěvek byl naprosto upřímný. (byl jsem překvapen)
Jasně, ty upřímný kluku. I tohle tvé prohlášení nemůže než potvrdit, co jsem napsal výše... slabé.
A mě to zas utvrzuje v tvé inteligenci. >😁
Zas mi tak nelichoť, tak hloupou výmluvu by prokouknul každý. 😉
Ža Ťa toľko trápi úroveň toho alebo tamtoho. Prečo nediskutuješ radšej o autách ako ľuďoch? 😉
:yes: Zvlášť, když o autech mu to tak jde 😄
Pět let na špici v prodejích. To žádá pochvalu. Insignia samozřejmě tak dlouho na vrcholu vydržet nemůže. Je to záležitost měsíců, potom zase žezlo převezme ten nejlepší. Co je však důležité. Insignia (jistě oprávněně) bude drtit konkurenci komplet od dosadvadní prodejní dvojky, to je jasné už dnes. V tom je síla Insignie. A že bude Passat prodejně úspěšnější? Přejme mu to, vždyť je to ten, kdo roky definuje střední mainstrem, tak kde bys ho chtěl mít? Koneckonců... nejtvrdší úder dostali tři mušketýři.... 😉 rázem jako by nebyli...
Jen ať se Insignia prodává, jednak je to výborné auto, jednak je to želízko evropského výrobce, kterému je nutno v současné situaci držet palce. Insignia, na rozdíl od mondea, má na to, nějakou dobu to žezlo nést, trochu naředit přepasatované silnice nezaškodí, co mě překvapuje, že tu pořád někomu stojí za to se "upřímně" podivovat nad tím, že novinka pár měsíců po svém uvedení táhne víc než pět let staré auto. Někdy je to tu fakt jak v mateřince.
A někdy jak v magořince, některým se líbí na své oblíbené značce i lejno na kapotě, když má ten správný znak a skvělá vychytávka u neoblíbené značky je vlastně nepotřebná zbytečnost.
Nevím čím to je Dinare, ale s tebou se tu shoduju pravidelně...,
ty musíš být vlastně nesmírně inteligentní a znalý člověk...
:yes: 😉
ty musíš být vlastně nesmírně inteligentní a znalý člověk...
:yes: 😉
Tak čo hovoríš na moju predzvesť, že Insignia bude pre konkurenta HODNĚ ťéžký konkurent. Splnila sa. Ale, ak by došlo na kúpu u mňa, volím S40 alebo Passat.
Já bych rozhodně insignii nezvolil - ani při poměrně malé tělesné výšce 172 cm se nemohu pohodlně usadit na zadních sedadlech. Hlavu musím mít předkloněnou, jinak se opírám o strop...
I u Insignie je při bližším "ohledání" zřetelná, místy až mírně úporná, ale logická snaha "zalíbit se"...např. i na úkor prostoru na zadních sedadlech, zejména v oblasti hlavy.
Přesto je optický dojem z celého vozu (u sedanu) podstatně lepší, než u opuchlého a různými chromo-rámečky "přezdobeného" Mondea...které opticky zastíní třeba i jeho "sourozenec"
S-Max...
Klasický sedan v podobě 5let starého Passatu, už působí designově poněkud "vyčpěle", i když jinak ani dnes nemá žádné zásadní slabiny...
Proto "prvotní" úspěch INSIGNIE nepovažuju za až tak moc překvapivý... :yes: :-!
Přesto je optický dojem z celého vozu (u sedanu) podstatně lepší, než u opuchlého a různými chromo-rámečky "přezdobeného" Mondea...které opticky zastíní třeba i jeho "sourozenec"
S-Max...
Klasický sedan v podobě 5let starého Passatu, už působí designově poněkud "vyčpěle", i když jinak ani dnes nemá žádné zásadní slabiny...
Proto "prvotní" úspěch INSIGNIE nepovažuju za až tak moc překvapivý... :yes: :-!
keď si kupuješ auto tak sa snáď nebudeš voziť vzadu, ne? Ale menej miesta vzadu na výšku je pochopiteľná daň za krásu
Aha, takže ak si kupujem auto, tak nemusím myslieť, ako je to vzadu s priestorom.
musím si uvedomiť ako často sú miesta vzadu využívané...ale z egoistického vodičovho pohľadu mi to môže byť šuma
Aj keby som viezol vzadu niekoho len raz za rok, tak si nevyberiem Insigniu, lebo dospelého tam nepreveziem. Maximálne tak teba a ani to by si nemohol byť v detskej sedačke. >😁
v tvojej trojkolke máš miesta vzadu habadej, žiadny strach
ale treba si uvedomit, ze Insignia trpi nie, len priestorom vzadu nad hlavou, ale aj priestorom pre kolena a to je dan za nadcasovy design a v tomto ohlade sa nemoze postavit Passatu a Mondeu ani nehovorim.
klasickému passatu nie..ale skús to porovnať s CC-čkom..to už začne byť korenisté
Ale Insignia nejde proti CC ale bežným autám.
porovnaj si siluetu insignie a cc-čka a potom sa začneme baviť...v tvojom ponímaní sveta môže konkurovať aj fábii :-!
ale podla siluety sa auta nezaraduju do tried.
To máš samo pravdu, ale je dost kupujících, co o nějakých třídách ani neví, nebo je to pro ně nepodstatné...
Prostě se jim Insignia líbí a dají jí přednost před klasickým Passatem k vůli vzhledu, nebo před CC, k vůli 5 místům apod.... :-!
Prostě se jim Insignia líbí a dají jí přednost před klasickým Passatem k vůli vzhledu, nebo před CC, k vůli 5 místům apod.... :-!
a navyse ide o stvormiestne kupe. 😄
a insignia je potom päťmiestne kupé..
ale čo sa čudujem, marketing je silná zbraň
ale čo sa čudujem, marketing je silná zbraň
mozno designovo pripomina kupe, ale podstatne je, ze nie je, je to klasicky predstavitel lim. strednej triedy, designovo moderne strihnuty.
Jo, je to dobře. Insignia bude atakovat čelní místo. To těžce ponese Mondeo.
a konieckoncov aj passat :-!
passat to neohrozi, ale mondeo urcite. 😉
Ja si aj tak myslim, ze je to , len taky prvotny bum sposobeny nadcasovostou Insignie, ale ako to s nou bude naozaj ukaze az cas.
Ja si aj tak myslim, ze je to , len taky prvotny bum sposobeny nadcasovostou Insignie, ale ako to s nou bude naozaj ukaze az cas.
Insignia je konkurentom pre Panameru neb má podobnú siluetu. >😁
Nezávislý přehled evropského trhu (jako na potvoru) v tuto chvíli není k dispozici. Tak že pěkná kachna. 😉 100.000 objednávek = prodané auto. Hmm. :no: Ubohé PR, krachujícího Opelu. Smutné.
[odkaz]
[odkaz]
Hm no jo Mondeo není nejprodávanější, to naštve co? >😁
[odkaz]
Druhé místo v prodejích v Německu v tomto roce.
Opel v Německu v dubnu prodal o mnoho více aut-38tisíc aut, druhé místo za VW.
[odkaz]
[odkaz]
Druhé místo v prodejích v Německu v tomto roce.
Opel v Německu v dubnu prodal o mnoho více aut-38tisíc aut, druhé místo za VW.
[odkaz]
toto vyhlasili na oficialnej prezentacii 😒br />
„Za prvé dva mesiace roka 2009 sme prijali 80 000 objednávok na novú Insigniu vo verzii sedan," komentoval prvé predajné úspechy Auta roka 2009 Andreas Häfele zodpovedný za vývoj. Podľa neho zákazníkov zaujali dostupné technické prvky. Veď až 60 percent všetkých objednávok zahŕňalo adaptívne svetlá. Pri vývoji doplnkov sme si dávali konkrétne otázky a podľa toho zostavili výbavu. „Napríklad koľko zákazníkov chce panoramatickú strechu?," pýta sa Häfele.
opel má ke krachu rozhodně dál, než Ty, osle...
>😁
... co dodat? :yes:
Jasné. Dobrý dizajn, to stačí. >😁 :no:
Myslel jsem koncentrát kvalit. Zase útočíš?
Isteže. Dozadu sa nezmestí ani človek, vraj mladší ako ty a ty ani nemáš čo dodať, než len: :yes:
Žádné auto není bezchybné. Dynamická linie střechy zkrátka ukradla cestujícím místo nad hlavou...
Jinak se jedná o velmi vyspělý vůz. Chceš snad tvrdit, že nikoli?
Jinak se jedná o velmi vyspělý vůz. Chceš snad tvrdit, že nikoli?
Vyspelé auto, ktorému iné než :yes: nie je dodať v strednej triede nemôže predsa byť autom 2+2.
Kdo mluví o uspořádání 2+2?
To auto vzadu dospelých neodvezie. Leda tak deti. Presne to sedí koncepcii 2+2
507 neprehanaj, az take zle to nie je. 😉
Já som sa dotýkal stropu. A to sa mi nepáči. Nie som zase extra vysoký.
Vis o tom, ze Insignia existuje i ve verzi Sports Tourer, cili combi?
objekt21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
objekt21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.