Frankfurt 2013
Kvasoň
3
... ostatně jako u 70% celosvětové produkce.... 😐
KANKUNEN
2
Co dodat, nemá to historii a nijak to designově nevybočuje z evropského designu, proto ten dojem.
Sleeper
1
Historii? Chang'an Motors vyrábí automobily už od roku 1958... 😄
Gilgit
:yes: :yes: :yes:
Anonym
1
Historii nemají ani jednotlivé prémiové německé modely, vzhledem ke konkurenci. zajímavý že to nikomu nevadí >😁 >😁 >😁 >😁
Gilgit
:yes: :yes: :yes:
Gilgit
Pane Bureši, prestante prosím u kazdého cínského auta krecovite hledat "okopírované" prvky. Opticky podobná resení se dají najít u ruzných automobilu na celém svete. Nekterí cínstí výrobci kopírují, ale zdaleka ne vsichini. Cínský automobilový prumysl je rozsáhlý, a aby o nem nekdo mohl kvaifikovane psát je na to potreba urcité znalosti. Vy vsak, neposkvrnen vedením (jednoduse receno o tom nic nevíte), se vzdy vrháte hlavne na "kopírování". Uz to zacíná být nudné.
Omlouvám se předem, pokud vstupuju do diskuze nevhod, ale protože jsem četl článek také, a pozorně, citím povinnost se proti Gilgitovi ohradit: tento článek o Changanu CS75 nijak tuto automobilku nedehonestuje. I vyjádření o inspiraci acurou nebo RR jsou smířlivá a neútočná.
Snad by bylo na místě připomenout, že nikde není v článsku zmíněno, že by snad čínský automobilový trh nebyl rozsáhlý a že popsané hodnocení Changanu je hodnocením celého tohoto průmyslu.
Hodně nechápu, proč takový útok. Kopírování si zaslouží kritiku a samosebou, že ta se nevztahuje na všechny čísnké výrobce.
To, že ale číňané v ČR hromadně neplatí daně, to je taky pravda. A ještě se tím chlubí...
Snad by bylo na místě připomenout, že nikde není v článsku zmíněno, že by snad čínský automobilový trh nebyl rozsáhlý a že popsané hodnocení Changanu je hodnocením celého tohoto průmyslu.
Hodně nechápu, proč takový útok. Kopírování si zaslouží kritiku a samosebou, že ta se nevztahuje na všechny čísnké výrobce.
To, že ale číňané v ČR hromadně neplatí daně, to je taky pravda. A ještě se tím chlubí...
Gilgit
Já neríkám, ze ten clánek automobilku Changan dehonestuje. Mne jen strasne vadí, kdyz nekterí evropstí novinári, nejen pan Bures, do kazdého clánku o nejakém cínském automobilu musí zabudovat odstavec o kopírování. V prípade modelu z jiných zemí to ale s takovou pravidelností nedelají. A formulace "Na druhou stranu je nutné dodat, že kopírování Changanu není tak do očí bijící jako u některých jiných čínských výrobců" rozhodne není moc pozitivní. Jsou cínské firmy, které kopírují, a to si samozrejme zaslouzí kritiku, ale krecovité hledání okopírovaných resení mne osobne a jiným lidem kterí se v cínském automobilovém prumyslu trochu vyznají jiz jde na nervy.
Já se o cínský automobilový prumysl zajímám mnoho let. Mám spoustu informací, tisíce fotografií, desítky kilogramu cínských prospektu a dalsích materiálu. Ono to trvá delsí dobu, nez se clovek v té tématice opravdu vyzná.
A potom prijde "novinár", který o nejaké firme nemá ani páru, krome toho co dostane na stánku na autosalónu nebo rychle najde na internetu, a hned píse "odborný" clánek a samozrejme okamzite najde nekolik príkladu kopírování.
Pokud Cínané v CR neplatí dane, tak to je samozrejme spatne, ale to nemá s cínskými automobily nic spolecného.
Já se o cínský automobilový prumysl zajímám mnoho let. Mám spoustu informací, tisíce fotografií, desítky kilogramu cínských prospektu a dalsích materiálu. Ono to trvá delsí dobu, nez se clovek v té tématice opravdu vyzná.
A potom prijde "novinár", který o nejaké firme nemá ani páru, krome toho co dostane na stánku na autosalónu nebo rychle najde na internetu, a hned píse "odborný" clánek a samozrejme okamzite najde nekolik príkladu kopírování.
Pokud Cínané v CR neplatí dane, tak to je samozrejme spatne, ale to nemá s cínskými automobily nic spolecného.
Evoque? Ok, přední maska je ve stylu LR/RR, ale to je tak všechno. A že je to nevýrazné? To proto, že to prostě konečně vypadá jako auto.
Pochopil jsem správně že 'evropská ' nijakost prezentovana významným koncernem je v pořádku, kdežto když totéž vyrobí Čína tak je to špatňe.
pripomina starsi forester trosku spredu svetlami a celkovo proporcne karoseriou...
[odkaz] vs [odkaz]
zadne svetla mi zase trosku pripominaju tie v cadenze😒odkaz] vs [odkaz]
ale inak pohoda... ved dnes uz nie je takmer ziadne auto ktore by sa na nejake ine v niecom nepodobalo
[odkaz] vs [odkaz]
zadne svetla mi zase trosku pripominaju tie v cadenze😒odkaz] vs [odkaz]
ale inak pohoda... ved dnes uz nie je takmer ziadne auto ktore by sa na nejake ine v niecom nepodobalo
nastastie je este dost aut, ktore su same sebou. Take Porsche 911, Bugatti Veyron, Lamborghini, Alfa, Maserati, Ferrari, Land Rover, range Rover, Aston Martin a kopec dalsich. Aj taky Roomster je svojim sposobom jedinecny. Alebo v minulosti Skoda 110R, 1000MBX...
Ale suhlasim, na cinsku znacku podarene auto, ktore sa na nic nehraje a naozaj vyzera, ze nemalo ani svoj velky europsky vzor.
Ale suhlasim, na cinsku znacku podarene auto, ktore sa na nic nehraje a naozaj vyzera, ze nemalo ani svoj velky europsky vzor.
Jsem zvědav, jestli ćíňanům také někdy dojde, že také jméno prodává a to že jen přepíší jména latinkou moc nepomáhá 😉 Už vidím někoho, jak se zaujetím říká, že má chang něco >😁 Chce to vymyslel porádné mezinárodní jméno, např Qoros jde příkladem 😉
Korejci jsou na tom podobně, např Sang Yong na to tak trošku doplácí, idkyž ty si to pos... designem svých modelů. Kia je v poho, nad Samsungem už se také nikdo nepozastavuje. Hyundai je ve světě normální Hjundaj, jen v čechách zastoupení blbne s korejskou výslovností, kterou stejně nikdo z prodejců nepoužívá >😁 😉
Korejci jsou na tom podobně, např Sang Yong na to tak trošku doplácí, idkyž ty si to pos... designem svých modelů. Kia je v poho, nad Samsungem už se také nikdo nepozastavuje. Hyundai je ve světě normální Hjundaj, jen v čechách zastoupení blbne s korejskou výslovností, kterou stejně nikdo z prodejců nepoužívá >😁 😉
Gilgit
Más pravdu, ze neco jako Qoros by nebylo spatné. Ale na druhé strane Changan je krátké slovo, lehce se dá vyslovit a urcite nezní exoticteji, nez japonské znacky, jenomze na japonské znacky jsme si uz zvykli.
No představ si, že půjdeš do hospody s kámošema na pivo a kecáte o autech a ty řekneš, "ty voe kuci, jsem si koupil novýho Changana... " No mazec, všichni budou přemýšlet nad tím, co sis to vlastně koupil >😁
Toyota, Mazda, Honda, Nissan, Suzuki, případně Kia jsou v pohodě. Možná je to dané i tím, že tu jsou s námi přece jen o něco déle a mají už určité renomé 😉
Toyota, Mazda, Honda, Nissan, Suzuki, případně Kia jsou v pohodě. Možná je to dané i tím, že tu jsou s námi přece jen o něco déle a mají už určité renomé 😉
Gilgit
Jiste, souhlasím. Ale je to jak píses, Japonci jsou tady uz dlouho, mají renomé a zvykli jsme si na ne. Na zacátku na tom ale byli stejne.
Ještě si troufnu tvrdit, že Japonci když přišli na evropský trh, tak s kvalitními výrobky, což se o číňanech opravdu říci nedá, viz Brillance (mimochodem slušný jméno) 😉
Btw když jsi za komanču v tůzu koupil Toyotu tak dacani na vesnici taky nevěděli co to je. Jde ti o název nebo o auto? Sam sis to tady napsal Brillance dobrý název špatná auta. Lepši dobré auto s divným jmenem.
Jasně, ale Toyota byla v té době už kvalitní zboží, ikdyž to tu lidi možná neznali. Kdežto tehle Chang si o kvalitě bude muset ještě několik generací zdát, to už nám předvedlo Brillance i Landwind tuším. Jde mi o to, že v Evropě s čínskými jmény to moc nepůjde. Kvalita se pomalu zvedat bude sama, po pár generacích. Takže kombinace slušného auta a rozumného jména je v pohodě 😉 Např mnou zmiňovaný Qoros má v Evropě šanci 😉