Frankfurt 2013
Emel
3
Evoque? Ok, přední maska je ve stylu LR/RR, ale to je tak všechno. A že je to nevýrazné? To proto, že to prostě konečně vypadá jako auto.
Přejít do diskuze
Pochopil jsem správně že 'evropská ' nijakost prezentovana významným koncernem je v pořádku, kdežto když totéž vyrobí Čína tak je to špatňe.
nastastie je este dost aut, ktore su same sebou. Take Porsche 911, Bugatti Veyron, Lamborghini, Alfa, Maserati, Ferrari, Land Rover, range Rover, Aston Martin a kopec dalsich. Aj taky Roomster je svojim sposobom jedinecny. Alebo v minulosti Skoda 110R, 1000MBX...
Ale suhlasim, na cinsku znacku podarene auto, ktore sa na nic nehraje a naozaj vyzera, ze nemalo ani svoj velky europsky vzor.
Ale suhlasim, na cinsku znacku podarene auto, ktore sa na nic nehraje a naozaj vyzera, ze nemalo ani svoj velky europsky vzor.
Co dodat, nemá to historii a nijak to designově nevybočuje z evropského designu, proto ten dojem.
Co není vyrobené v sovětském svazu je špatné.
A kdo tvrdí opak bude okamžitě nasazen na výstavbu transibiřské magistrály.
Je někdo proti ? >😁
A kdo tvrdí opak bude okamžitě nasazen na výstavbu transibiřské magistrály.
Je někdo proti ? >😁
Historii nemají ani jednotlivé prémiové německé modely, vzhledem ke konkurenci. zajímavý že to nikomu nevadí >😁 >😁 >😁 >😁
Jasně, ale Toyota byla v té době už kvalitní zboží, ikdyž to tu lidi možná neznali. Kdežto tehle Chang si o kvalitě bude muset ještě několik generací zdát, to už nám předvedlo Brillance i Landwind tuším. Jde mi o to, že v Evropě s čínskými jmény to moc nepůjde. Kvalita se pomalu zvedat bude sama, po pár generacích. Takže kombinace slušného auta a rozumného jména je v pohodě 😉 Např mnou zmiňovaný Qoros má v Evropě šanci 😉
Btw když jsi za komanču v tůzu koupil Toyotu tak dacani na vesnici taky nevěděli co to je. Jde ti o název nebo o auto? Sam sis to tady napsal Brillance dobrý název špatná auta. Lepši dobré auto s divným jmenem.
Ještě si troufnu tvrdit, že Japonci když přišli na evropský trh, tak s kvalitními výrobky, což se o číňanech opravdu říci nedá, viz Brillance (mimochodem slušný jméno) 😉
Gilgit
Jiste, souhlasím. Ale je to jak píses, Japonci jsou tady uz dlouho, mají renomé a zvykli jsme si na ne. Na zacátku na tom ale byli stejne.
No představ si, že půjdeš do hospody s kámošema na pivo a kecáte o autech a ty řekneš, "ty voe kuci, jsem si koupil novýho Changana... " No mazec, všichni budou přemýšlet nad tím, co sis to vlastně koupil >😁
Toyota, Mazda, Honda, Nissan, Suzuki, případně Kia jsou v pohodě. Možná je to dané i tím, že tu jsou s námi přece jen o něco déle a mají už určité renomé 😉
Toyota, Mazda, Honda, Nissan, Suzuki, případně Kia jsou v pohodě. Možná je to dané i tím, že tu jsou s námi přece jen o něco déle a mají už určité renomé 😉
Gilgit
Más pravdu, ze neco jako Qoros by nebylo spatné. Ale na druhé strane Changan je krátké slovo, lehce se dá vyslovit a urcite nezní exoticteji, nez japonské znacky, jenomze na japonské znacky jsme si uz zvykli.
Jsem zvědav, jestli ćíňanům také někdy dojde, že také jméno prodává a to že jen přepíší jména latinkou moc nepomáhá 😉 Už vidím někoho, jak se zaujetím říká, že má chang něco >😁 Chce to vymyslel porádné mezinárodní jméno, např Qoros jde příkladem 😉
Korejci jsou na tom podobně, např Sang Yong na to tak trošku doplácí, idkyž ty si to pos... designem svých modelů. Kia je v poho, nad Samsungem už se také nikdo nepozastavuje. Hyundai je ve světě normální Hjundaj, jen v čechách zastoupení blbne s korejskou výslovností, kterou stejně nikdo z prodejců nepoužívá >😁 😉
Korejci jsou na tom podobně, např Sang Yong na to tak trošku doplácí, idkyž ty si to pos... designem svých modelů. Kia je v poho, nad Samsungem už se také nikdo nepozastavuje. Hyundai je ve světě normální Hjundaj, jen v čechách zastoupení blbne s korejskou výslovností, kterou stejně nikdo z prodejců nepoužívá >😁 😉
Gilgit
Já neríkám, ze ten clánek automobilku Changan dehonestuje. Mne jen strasne vadí, kdyz nekterí evropstí novinári, nejen pan Bures, do kazdého clánku o nejakém cínském automobilu musí zabudovat odstavec o kopírování. V prípade modelu z jiných zemí to ale s takovou pravidelností nedelají. A formulace "Na druhou stranu je nutné dodat, že kopírování Changanu není tak do očí bijící jako u některých jiných čínských výrobců" rozhodne není moc pozitivní. Jsou cínské firmy, které kopírují, a to si samozrejme zaslouzí kritiku, ale krecovité hledání okopírovaných resení mne osobne a jiným lidem kterí se v cínském automobilovém prumyslu trochu vyznají jiz jde na nervy.
Já se o cínský automobilový prumysl zajímám mnoho let. Mám spoustu informací, tisíce fotografií, desítky kilogramu cínských prospektu a dalsích materiálu. Ono to trvá delsí dobu, nez se clovek v té tématice opravdu vyzná.
A potom prijde "novinár", který o nejaké firme nemá ani páru, krome toho co dostane na stánku na autosalónu nebo rychle najde na internetu, a hned píse "odborný" clánek a samozrejme okamzite najde nekolik príkladu kopírování.
Pokud Cínané v CR neplatí dane, tak to je samozrejme spatne, ale to nemá s cínskými automobily nic spolecného.
Já se o cínský automobilový prumysl zajímám mnoho let. Mám spoustu informací, tisíce fotografií, desítky kilogramu cínských prospektu a dalsích materiálu. Ono to trvá delsí dobu, nez se clovek v té tématice opravdu vyzná.
A potom prijde "novinár", který o nejaké firme nemá ani páru, krome toho co dostane na stánku na autosalónu nebo rychle najde na internetu, a hned píse "odborný" clánek a samozrejme okamzite najde nekolik príkladu kopírování.
Pokud Cínané v CR neplatí dane, tak to je samozrejme spatne, ale to nemá s cínskými automobily nic spolecného.
pripomina starsi forester trosku spredu svetlami a celkovo proporcne karoseriou...
[odkaz] vs [odkaz]
zadne svetla mi zase trosku pripominaju tie v cadenze😒odkaz] vs [odkaz]
ale inak pohoda... ved dnes uz nie je takmer ziadne auto ktore by sa na nejake ine v niecom nepodobalo
[odkaz] vs [odkaz]
zadne svetla mi zase trosku pripominaju tie v cadenze😒odkaz] vs [odkaz]
ale inak pohoda... ved dnes uz nie je takmer ziadne auto ktore by sa na nejake ine v niecom nepodobalo
Omlouvám se předem, pokud vstupuju do diskuze nevhod, ale protože jsem četl článek také, a pozorně, citím povinnost se proti Gilgitovi ohradit: tento článek o Changanu CS75 nijak tuto automobilku nedehonestuje. I vyjádření o inspiraci acurou nebo RR jsou smířlivá a neútočná.
Snad by bylo na místě připomenout, že nikde není v článsku zmíněno, že by snad čínský automobilový trh nebyl rozsáhlý a že popsané hodnocení Changanu je hodnocením celého tohoto průmyslu.
Hodně nechápu, proč takový útok. Kopírování si zaslouží kritiku a samosebou, že ta se nevztahuje na všechny čísnké výrobce.
To, že ale číňané v ČR hromadně neplatí daně, to je taky pravda. A ještě se tím chlubí...
Snad by bylo na místě připomenout, že nikde není v článsku zmíněno, že by snad čínský automobilový trh nebyl rozsáhlý a že popsané hodnocení Changanu je hodnocením celého tohoto průmyslu.
Hodně nechápu, proč takový útok. Kopírování si zaslouží kritiku a samosebou, že ta se nevztahuje na všechny čísnké výrobce.
To, že ale číňané v ČR hromadně neplatí daně, to je taky pravda. A ještě se tím chlubí...
Gilgit
Pane Bureši, prestante prosím u kazdého cínského auta krecovite hledat "okopírované" prvky. Opticky podobná resení se dají najít u ruzných automobilu na celém svete. Nekterí cínstí výrobci kopírují, ale zdaleka ne vsichini. Cínský automobilový prumysl je rozsáhlý, a aby o nem nekdo mohl kvaifikovane psát je na to potreba urcité znalosti. Vy vsak, neposkvrnen vedením (jednoduse receno o tom nic nevíte), se vzdy vrháte hlavne na "kopírování". Uz to zacíná být nudné.