Novinky
Magister
7
A sdílení Seatu a Audi nevadí? A motorů Citroen a BMW? Vzbuď se, je 21. století. Jinak to nejde. Nakonec jde jen o základ, technika, kvalita a zpracování už bude individuální. Tím nechci říct, že by se mi to líbilo, ale je to nevyhnutelné... V tomhle je globalizace zas*raná, individualita jde stranou.
Přejít do diskuze
Gilgit
GTI automobilovému prumyslu nerozumí ani zbla, jak se hezky cesky ríká, ale to mu nebrání dodat ke vsemu své slinty.
Mentálne podle mne jeste zije v hlubokém socialismu, ale to by si samozrejme sám nikdy nepriznal.
Mentálne podle mne jeste zije v hlubokém socialismu, ale to by si samozrejme sám nikdy nepriznal.
Asi se narodil ve špatný zemi ,měl být američanem, ty taky vědí všechno nejlíp :-!
Nemám. Potom ale nebudu hanět u jedněch to ,co u jiných vyzdvihuji.Což ty evidentně děláš.
Vždyť právě za to sdílení ji tu s oblibou někteří jedinci mlátí. Tohle nemá moc co společného s globalizací, prostě chtějí snížit náklady.
Tak s tímto tedy nesouhlasím. Platforma je jedna věc, zpracování, materiály, kvalita věc druhá. Sedni si do Renaultu a pak do Mercedesu.... 😉
podle ceho meris uspech diskusniho sahani?
v cem je to podpasove? v tom ze jedna automobilka s excelentnima technologiema jde spolupracovat s jinou automobilkou s excelentnima platformama? takze spojeni dvou vybornych věci je podpasove? panejo, asi v tomhle bananystanu zijes moc dlouho cene, asi te to zdejsi politické klima zmaha natolik, ze v patek 13 nepoužíváš svůj mozeček 😄
v cem je to podpasove? v tom ze jedna automobilka s excelentnima technologiema jde spolupracovat s jinou automobilkou s excelentnima platformama? takze spojeni dvou vybornych věci je podpasove? panejo, asi v tomhle bananystanu zijes moc dlouho cene, asi te to zdejsi politické klima zmaha natolik, ze v patek 13 nepoužíváš svůj mozeček 😄
bude jen to, že za pár let bude polovina obyvatel EU jezdit v čínských autech. :no:
stejne by sis nekoupil auto ani od jedne s tech znacek, takze ti to muze bejt jedno 😉
nebo zeby ti vadilo, ze Renault s Nissanem mozna budou mit diky tomu pristup k necemu co bude konkurovat VW i na domacich trzích? >😁
nebo zeby ti vadilo, ze Renault s Nissanem mozna budou mit diky tomu pristup k necemu co bude konkurovat VW i na domacich trzích? >😁
Naopak je to dobrá zpráva. Společná platforma přináší obrovské výhody s omezením kompromisů. Spolupráce při využití renaulťáckých motorů byla taky dobrý tah.
Všechno co jsi napsal, je špatně. Je to zajímavé, ale v poslední době, na co zde diskusně sáhneš, to poděláš 😄
Co má moje garáž společného s tím, jak hodnotím tyhle podpásovky automobilek?
K té toužené přející naivitě, že Renault dostane od Mercedesu prémiovou bonboniéru se snad ani nebudu vyjadřovat... >😁
Co má moje garáž společného s tím, jak hodnotím tyhle podpásovky automobilek?
K té toužené přející naivitě, že Renault dostane od Mercedesu prémiovou bonboniéru se snad ani nebudu vyjadřovat... >😁
:yes: Přesně tak. To není automaticky špatně. Ale že bych z toho radostí nemohl usnout jako někteří vlastníci/sympatizanti Renaultu, tak to taky ne. 😉
Jasně, auto amarouny.... >😁 >😁 Nepřijdeš si koupit konkrétní model, jenom řekneš kolik toho JEDNOTNÉHO AUTA chceš kilo a prodejce už ti vybere patřičnou velikost - S, M, L, XL... 😉
Akákoľvek možnosť, ktorá prináša úspory, mi príde ako rozumné riešenie. Doménou mercedesu sú väčšie a luxusné autá, bejby mercedesy sú skôr na oživenie sortimentu.
Takže tento postup má logiku. Len si ako ťažného koňa Nissanu-Renault treba predstaviť Nissan, a nie Renault.
Som ale zvedavý, na aké prvočíslo sa redukuje počet koncernov vyrábajúcich automobily. Trochu osamotene zatiaľ vyzerá BMW.
Takže tento postup má logiku. Len si ako ťažného koňa Nissanu-Renault treba predstaviť Nissan, a nie Renault.
Som ale zvedavý, na aké prvočíslo sa redukuje počet koncernov vyrábajúcich automobily. Trochu osamotene zatiaľ vyzerá BMW.
Gilgit
Ono je to v prípade té pripravované spolupráce trochu jiné. Pokud se od zacátku platforma vyvíjí spolecne, a na ni postaví kazdý výrobce svoji karosérii, nedá se ríct, ze to je Renault s logem Mercedesu.
U Citanu je to neco jiného, tam to doopravdy je Renault s logem Mercedesu, protoze k rozhodnutí o prodeji jako Mercedes doslo az kdyz auto bylo u Renaultu jiz dávno hotové.
U Citanu je to neco jiného, tam to doopravdy je Renault s logem Mercedesu, protoze k rozhodnutí o prodeji jako Mercedes doslo az kdyz auto bylo u Renaultu jiz dávno hotové.
Ona to nebyla z mojí strany ani tak reakce na celkový trend, nýbrž na topperovo "hujerovské" nadšení s až neuvěřitelnými závěry jako je jednotná kvalita apod. 😉 Můžu to chápat, ale z toho, že (když to dovedu ad absurdum) budou všechna auta stejná, jen v jiném obalu, se těžko mohu radovat. A to i kdyby se "plody" takové spolupráce díky sdílení prodávaly třeba za bůra.
Gilgit
Proc by ne? To by byl inovativní prístup. Sdílení platforem a motoru je normální a bude v budoucnu jeste normálnejsí. Je to absolutne správná cesta.
Gilgit
Takze ty si myslís, ze v prípade nové generace Renaultu Twingo a nového ctyrsedadlového smartu, tedy dvou modelu které budou vyrábeny na stejné platforme v jedné továrne (automobilka Revoz ve Slovinsku) na stejných linkách stejnými delníky bude nejaký rozdíl ve zpracování a kvalite? To snad nemyslís vázne? Jiste, v jednom z modelu mohou být pouzity jednotlivé díly z jiných materiálu, díly kvalitnejsí, ale celkové zpracování a kvalita automobilu budou stejné.
spolocny vyvoj a zdielanie know-how automobilky len a len zjednocuje a tlaci ceny nizsie a zakaznikom koniec koncov dokaze dat jednotnu a pozadovanu kvalitu takze rozdiely medzi znackami sa stracaju.. ako vravim... premia - nepremia.... dnes je tento pojem uz mrtvy.... je na case zjednotit spolocny vyvoj a ponuknut rovnaku kvalitu kazdemu a hlavne aby bola dostupna :yes: .... len takto bude zdravo automobilovy trh existovat ... :yes:
Ano stoji to za ...
Daimler uz mohol davno vela veci poriesit, ked chcel fuzovat ...
Pozrime sa kde bol Chrysler pod Daimlerom a kde je teraz pod FIATom. A co Mitshubishi ? Na to sa tiez zabuda. Mali pekne veci - napr. GDI, EVO podvozky a teraz maju naftu 1,8 co je lepsia ako PSA ...
Toz nieco tu smrdi.
A Daimler chce zostat Top premiantom, aspon si to myslim, ale takto ?
Daimler uz mohol davno vela veci poriesit, ked chcel fuzovat ...
Pozrime sa kde bol Chrysler pod Daimlerom a kde je teraz pod FIATom. A co Mitshubishi ? Na to sa tiez zabuda. Mali pekne veci - napr. GDI, EVO podvozky a teraz maju naftu 1,8 co je lepsia ako PSA ...
Toz nieco tu smrdi.
A Daimler chce zostat Top premiantom, aspon si to myslim, ale takto ?
ako vravim... premia - nepremia.... dnes je tento pojem uz mrtvy....
Je poznat, že jsi v prémii nikdy nejel, jinak bys takovou blbost nenapsal. >😁
Je poznat, že jsi v prémii nikdy nejel, jinak bys takovou blbost nenapsal. >😁
Mám známého v Mercedesu, co se týká jejich spolupráce, tak Daimler si diktuje, jaké komponenty a od jakých dodavatelů má Rendlík brát. Renault pujde kvalitou dost nahoru a už to začíná být vidět.
Jo teď už jen vymyslet API a můžeme ke kabině s Yetiho přilepit čumák z Evogue a zadek se mi líbí z C4GP... Já ti nevím, ale asi bys nechtěl, aby si koupil třeba Mini s podvozkem z dácie...
Mozno sa mylim ale kolko citanov vidite denne? Mercedesov beha po cestach vela ale Citan nevidite za cely den ani v Nemecku. kolko ludi bude ochotnych platit za renault s logom mercedesu?
Pokoušíš si hrát na prince z pohádky. Ovšem špatně. Zde jde o realitu, a ta se odráží v chladném kalkulu, ze strany Daimleru těžko chválitelným. Bláboly o excelentním spojení ti asi nepatřičně vytanuly po nějakém čísle před snídaní...