Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Daimler a Renault-Nissan budou vyvíjet společnou platformu

51 komentářů

Avatar - Magister
Magister
A sdílení Seatu a Audi nevadí? A motorů Citroen a BMW? Vzbuď se, je 21. století. Jinak to nejde. Nakonec jde jen o základ, technika, kvalita a zpracování už bude individuální. Tím nechci říct, že by se mi to líbilo, ale je to nevyhnutelné... V tomhle je globalizace zas*raná, individualita jde stranou.
Gilgit
GTI automobilovému prumyslu nerozumí ani zbla, jak se hezky cesky ríká, ale to mu nebrání dodat ke vsemu své slinty.

Mentálne podle mne jeste zije v hlubokém socialismu, ale to by si samozrejme sám nikdy nepriznal.
Gilgit
Vyjadruj se slusne. Automobilovému prumyslu nerozumís, tak k tématu pristupuj s pokorou.
tramtadADAM "tydýt" Lej(No)vák
Asi se narodil ve špatný zemi ,měl být američanem, ty taky vědí všechno nejlíp :-!
Gilgit
Ale GTI doopravdy ví úplne vsechno, to jsi nevedel? On je takový nás vseználek >😁
tramtadADAM "tydýt" Lej(No)vák
Nemám. Potom ale nebudu hanět u jedněch to ,co u jiných vyzdvihuji.Což ty evidentně děláš.
_MT_
Vždyť právě za to sdílení ji tu s oblibou někteří jedinci mlátí. Tohle nemá moc co společného s globalizací, prostě chtějí snížit náklady.
tramtadADAM "tydýt" Lej(No)vák
A co "VolksSIMPLYCLEVERabscheulichWagen" ? Tam problém nemáš? :-!
Avatar - Magister
Magister
Tak s tímto tedy nesouhlasím. Platforma je jedna věc, zpracování, materiály, kvalita věc druhá. Sedni si do Renaultu a pak do Mercedesu.... 😉
GTI
:no: :no: :-!
tramtadADAM "tydýt" Lej(No)vák
Ještě, že ty mi to řekneš , protože víš úplně všechno. >😒]
tramtadADAM "tydýt" Lej(No)vák
Jako je konzern überwagen ? :-!
IPace
podle ceho meris uspech diskusniho sahani?

v cem je to podpasove? v tom ze jedna automobilka s excelentnima technologiema jde spolupracovat s jinou automobilkou s excelentnima platformama? takze spojeni dvou vybornych věci je podpasove? panejo, asi v tomhle bananystanu zijes moc dlouho cene, asi te to zdejsi politické klima zmaha natolik, ze v patek 13 nepoužíváš svůj mozeček 😄
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
bude jen to, že za pár let bude polovina obyvatel EU jezdit v čínských autech. :no:
IPace
stejne by sis nekoupil auto ani od jedne s tech znacek, takze ti to muze bejt jedno 😉

nebo zeby ti vadilo, ze Renault s Nissanem mozna budou mit diky tomu pristup k necemu co bude konkurovat VW i na domacich trzích? >😁
Avatar - Emel
Emel
Není lepší Nimler? To už zní skoro jako... hmmm, asi to není lepší 😄
Johnnn
Naopak je to dobrá zpráva. Společná platforma přináší obrovské výhody s omezením kompromisů. Spolupráce při využití renaulťáckých motorů byla taky dobrý tah.
GTI
Všechno co jsi napsal, je špatně. Je to zajímavé, ale v poslední době, na co zde diskusně sáhneš, to poděláš 😄

Co má moje garáž společného s tím, jak hodnotím tyhle podpásovky automobilek?

K té toužené přející naivitě, že Renault dostane od Mercedesu prémiovou bonboniéru se snad ani nebudu vyjadřovat... >😁
Nicco
cinske nebo ceske, kdo by to resil...
Gilgit
To bude super :yes:
Avatar - woody-alien
woody-alien
:yes: Přesně tak. To není automaticky špatně. Ale že bych z toho radostí nemohl usnout jako někteří vlastníci/sympatizanti Renaultu, tak to taky ne. 😉
Avatar - woody-alien
woody-alien
Jasně, auto amarouny.... >😁 >😁 Nepřijdeš si koupit konkrétní model, jenom řekneš kolik toho JEDNOTNÉHO AUTA chceš kilo a prodejce už ti vybere patřičnou velikost - S, M, L, XL... 😉
_MT_
Jednotná kvalita, ty válíš. Nespletl sis režim? >😁
GTI
A ty jo?
Avatar - jozephko
jozephko
Akákoľvek možnosť, ktorá prináša úspory, mi príde ako rozumné riešenie. Doménou mercedesu sú väčšie a luxusné autá, bejby mercedesy sú skôr na oživenie sortimentu.
Takže tento postup má logiku. Len si ako ťažného koňa Nissanu-Renault treba predstaviť Nissan, a nie Renault.
Som ale zvedavý, na aké prvočíslo sa redukuje počet koncernov vyrábajúcich automobily. Trochu osamotene zatiaľ vyzerá BMW.
GTI
Nač tolik slov, stačí přece jeden či dva palce... dolů 😄
Gilgit
Ono je to v prípade té pripravované spolupráce trochu jiné. Pokud se od zacátku platforma vyvíjí spolecne, a na ni postaví kazdý výrobce svoji karosérii, nedá se ríct, ze to je Renault s logem Mercedesu.

U Citanu je to neco jiného, tam to doopravdy je Renault s logem Mercedesu, protoze k rozhodnutí o prodeji jako Mercedes doslo az kdyz auto bylo u Renaultu jiz dávno hotové.
Gilgit
Samozrejme te chápu, ale výrobci se budou snazit, aby ta auta zase tak stejná nebyla.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Ona to nebyla z mojí strany ani tak reakce na celkový trend, nýbrž na topperovo "hujerovské" nadšení s až neuvěřitelnými závěry jako je jednotná kvalita apod. 😉 Můžu to chápat, ale z toho, že (když to dovedu ad absurdum) budou všechna auta stejná, jen v jiném obalu, se těžko mohu radovat. A to i kdyby se "plody" takové spolupráce díky sdílení prodávaly třeba za bůra.
Gilgit
Proc by ne? To by byl inovativní prístup. Sdílení platforem a motoru je normální a bude v budoucnu jeste normálnejsí. Je to absolutne správná cesta.
Gilgit
Takze ty si myslís, ze v prípade nové generace Renaultu Twingo a nového ctyrsedadlového smartu, tedy dvou modelu které budou vyrábeny na stejné platforme v jedné továrne (automobilka Revoz ve Slovinsku) na stejných linkách stejnými delníky bude nejaký rozdíl ve zpracování a kvalite? To snad nemyslís vázne? Jiste, v jednom z modelu mohou být pouzity jednotlivé díly z jiných materiálu, díly kvalitnejsí, ale celkové zpracování a kvalita automobilu budou stejné.
Gilgit
:yes: :yes: :yes:
Gilgit
:no: :no: :no:
GTI
Trefa :yes:
GTI
8-s >😁
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
spolocny vyvoj a zdielanie know-how automobilky len a len zjednocuje a tlaci ceny nizsie a zakaznikom koniec koncov dokaze dat jednotnu a pozadovanu kvalitu takze rozdiely medzi znackami sa stracaju.. ako vravim... premia - nepremia.... dnes je tento pojem uz mrtvy.... je na case zjednotit spolocny vyvoj a ponuknut rovnaku kvalitu kazdemu a hlavne aby bola dostupna :yes: .... len takto bude zdravo automobilovy trh existovat ... :yes:
Avatar - CommonUser
CommonUser
Ano stoji to za ...
Daimler uz mohol davno vela veci poriesit, ked chcel fuzovat ...
Pozrime sa kde bol Chrysler pod Daimlerom a kde je teraz pod FIATom. A co Mitshubishi ? Na to sa tiez zabuda. Mali pekne veci - napr. GDI, EVO podvozky a teraz maju naftu 1,8 co je lepsia ako PSA ...
Toz nieco tu smrdi.
A Daimler chce zostat Top premiantom, aspon si to myslim, ale takto ?
Avatar - Hafol
Hafol
ako vravim... premia - nepremia.... dnes je tento pojem uz mrtvy....

Je poznat, že jsi v prémii nikdy nejel, jinak bys takovou blbost nenapsal. >😁
Avatar - Hafol
Hafol
Mám známého v Mercedesu, co se týká jejich spolupráce, tak Daimler si diktuje, jaké komponenty a od jakých dodavatelů má Rendlík brát. Renault pujde kvalitou dost nahoru a už to začíná být vidět.
Pacho69
Jo teď už jen vymyslet API a můžeme ke kabině s Yetiho přilepit čumák z Evogue a zadek se mi líbí z C4GP... Já ti nevím, ale asi bys nechtěl, aby si koupil třeba Mini s podvozkem z dácie...
palo77
Mozno sa mylim ale kolko citanov vidite denne? Mercedesov beha po cestach vela ale Citan nevidite za cely den ani v Nemecku. kolko ludi bude ochotnych platit za renault s logom mercedesu?
Avatar - woody-alien
woody-alien
😉 Vždyť já vím....
Avatar - Emel
Emel
Ne, jako Heinrich...
Avatar - woody-alien
woody-alien
To myslíš jako Arnold Rimmer, SSc. ? 😲 >😁 >😁
Avatar - N6600
N6600
Ten rozsiri spolupracu s Toyotou a problem bude vyrieseny 😄
GTI
Aha...
GTI
V klidu to ještě uvaž, třeba ti to dojde 😉
GTI
Ale nedělám, to jen ty si neuvědomuješ k čemu se tu vyjadřuješ.
GTI
:no: :-!
GTI
Pokoušíš si hrát na prince z pohádky. Ovšem špatně. Zde jde o realitu, a ta se odráží v chladném kalkulu, ze strany Daimleru těžko chválitelným. Bláboly o excelentním spojení ti asi nepatřičně vytanuly po nějakém čísle před snídaní...
GTI
Ha ha ha 😉