Novinky
Akákoľvek možnosť, ktorá prináša úspory, mi príde ako rozumné riešenie. Doménou mercedesu sú väčšie a luxusné autá, bejby mercedesy sú skôr na oživenie sortimentu.
Takže tento postup má logiku. Len si ako ťažného koňa Nissanu-Renault treba predstaviť Nissan, a nie Renault.
Som ale zvedavý, na aké prvočíslo sa redukuje počet koncernov vyrábajúcich automobily. Trochu osamotene zatiaľ vyzerá BMW.
Takže tento postup má logiku. Len si ako ťažného koňa Nissanu-Renault treba predstaviť Nissan, a nie Renault.
Som ale zvedavý, na aké prvočíslo sa redukuje počet koncernov vyrábajúcich automobily. Trochu osamotene zatiaľ vyzerá BMW.
spolocny vyvoj a zdielanie know-how automobilky len a len zjednocuje a tlaci ceny nizsie a zakaznikom koniec koncov dokaze dat jednotnu a pozadovanu kvalitu takze rozdiely medzi znackami sa stracaju.. ako vravim... premia - nepremia.... dnes je tento pojem uz mrtvy.... je na case zjednotit spolocny vyvoj a ponuknut rovnaku kvalitu kazdemu a hlavne aby bola dostupna :yes: .... len takto bude zdravo automobilovy trh existovat ... :yes:
Tak s tímto tedy nesouhlasím. Platforma je jedna věc, zpracování, materiály, kvalita věc druhá. Sedni si do Renaultu a pak do Mercedesu.... 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jasně, auto amarouny.... >😁 >😁 Nepřijdeš si koupit konkrétní model, jenom řekneš kolik toho JEDNOTNÉHO AUTA chceš kilo a prodejce už ti vybere patřičnou velikost - S, M, L, XL... 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ona to nebyla z mojí strany ani tak reakce na celkový trend, nýbrž na topperovo "hujerovské" nadšení s až neuvěřitelnými závěry jako je jednotná kvalita apod. 😉 Můžu to chápat, ale z toho, že (když to dovedu ad absurdum) budou všechna auta stejná, jen v jiném obalu, se těžko mohu radovat. A to i kdyby se "plody" takové spolupráce díky sdílení prodávaly třeba za bůra.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
bude jen to, že za pár let bude polovina obyvatel EU jezdit v čínských autech. :no:
Mozno sa mylim ale kolko citanov vidite denne? Mercedesov beha po cestach vela ale Citan nevidite za cely den ani v Nemecku. kolko ludi bude ochotnych platit za renault s logom mercedesu?
:no: :-!
Ano stoji to za ...
Daimler uz mohol davno vela veci poriesit, ked chcel fuzovat ...
Pozrime sa kde bol Chrysler pod Daimlerom a kde je teraz pod FIATom. A co Mitshubishi ? Na to sa tiez zabuda. Mali pekne veci - napr. GDI, EVO podvozky a teraz maju naftu 1,8 co je lepsia ako PSA ...
Toz nieco tu smrdi.
A Daimler chce zostat Top premiantom, aspon si to myslim, ale takto ?
Daimler uz mohol davno vela veci poriesit, ked chcel fuzovat ...
Pozrime sa kde bol Chrysler pod Daimlerom a kde je teraz pod FIATom. A co Mitshubishi ? Na to sa tiez zabuda. Mali pekne veci - napr. GDI, EVO podvozky a teraz maju naftu 1,8 co je lepsia ako PSA ...
Toz nieco tu smrdi.
A Daimler chce zostat Top premiantom, aspon si to myslim, ale takto ?
nebo zeby ti vadilo, ze Renault s Nissanem mozna budou mit diky tomu pristup k necemu co bude konkurovat VW i na domacich trzích? >😁
Co má moje garáž společného s tím, jak hodnotím tyhle podpásovky automobilek?
K té toužené přející naivitě, že Renault dostane od Mercedesu prémiovou bonboniéru se snad ani nebudu vyjadřovat... >😁
v cem je to podpasove? v tom ze jedna automobilka s excelentnima technologiema jde spolupracovat s jinou automobilkou s excelentnima platformama? takze spojeni dvou vybornych věci je podpasove? panejo, asi v tomhle bananystanu zijes moc dlouho cene, asi te to zdejsi politické klima zmaha natolik, ze v patek 13 nepoužíváš svůj mozeček 😄