Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Wind končí, důvodem jsou nízká prodejní čísla

Když se v únoru 2010 představil produkční Renault Wind, vše vypadalo nadějně. Nyní však zcela končí díky špatným prodejním výsledkům.
Zpět na článek
13. 9. 2013 13:24
13. 9. 2013 13:54
13. 9. 2013 15:30
13. 9. 2013 22:13
13. 9. 2013 23:25
13. 9. 2013 23:59
14. 9. 2013 19:43
13. 9. 2013 13:24
Překvapení
Docela by mě zajímalo kolik se toto vůbec prodalo, protože nikdo soudný si to koupit nemohl 8-s
Rozbalit vlákno
7
13. 9. 2013 13:50
Re: Překvapení
jo to by jistě byla zajímavá informace. Podobně si to myslím i o Velosteru, přesto jsem jej už potkal naživo a ještě v takové barvě, že se mi zježili chlupy i tam, kde žádný nemám...
13. 9. 2013 13:54
Re: Překvapení
Mno, na první pohled je ten vůz naprostým vývojovým omylem, ale vzhled je věcí vkusu a je na každém, aby si ten názor udělal. Když se ale zamyslím nad smyslem tohoto modelu, tak taky nevím proč... Proč s tím Renault vůbec někdy vyšel ven a s takovou cenou? ;-\
13. 9. 2013 14:29
Re: Překvapení
Protože 4 %. >:D
13. 9. 2013 18:31
Re: Překvapení
Pro přítelkyni\milenku nebo starší dámu co již nemusí vozit děti jako druhé auto do rodiny dobré.. škoda jen těch motorů, kdyby tam dali tu 1.6 ale aktuální verzi z Clia sport tj 200k, mohli by dát vyšší cenu a možná by se to prodávalo i víc.
13. 9. 2013 14:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 9. 2013 15:30
Re: Překvapení
Exkluzivita zaručena >:-[]
13. 9. 2013 15:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
13. 9. 2013 13:56
renault ma v takychto autach prax
[odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]

mna by zaujimali myslienkove pochody tych ktori tieto auta navrhovali.... lebo nazvat to odvaznymi autami je loz.... ide o zakryvanie priznania si neuspechu a neschopnosti....

koleos a terajsia laguna su na tom tiez blede.... coskoro rozsiria aj oni tieto neusepsne renaulty.... pritom stacilo tak malo... stacilo robit normalne auta ako to robi skoda kia vw a slo by to...... miesto toho renault vymysla a vyraba kdejake podivne auta....

no ale snad nove renaulty uz tuto chybu nespravia.... novum capturom, cliom a inovovanym meganom sa uz konecne zjednotili a slapu spravnym smerom
:yes:
Rozbalit vlákno
26
13. 9. 2013 14:10
Re: renault ma v takychto autach prax
tentokrat s tebou musim naprosto suhlasit :yes:
Vel Satis, Avantime, predosla generacia Clia a Laguny, samotna Thalia, predfaceliftove Kangoo a sucasne Twingo, Wind, Koleos spolu s ostatnymi preznackovanymi Samsungami (riadne desne auta) ako su Fluence a Latitude...to su vsetko tazke preslapy. minimalne z pohladu designu. Captur a Clio su uz dufam prislubom krajsej buducnosti. na vydarenom facelifte Megane mi vadi akurat to, ze sa ponasa na obludny Fluence 8-s
Avatar - 3_diamanty
13. 9. 2013 14:22
Re: renault ma v takychto autach prax
problem tychto neuspesnych aut vidim v nejednotnosti dizajnu ... autam chybala jasne identifikovatelna prislusnost k znacke.. nevravim ze sa auta maju lisit len dlzkou a rozmermi to nie ...... ale ked kazdy model ma inu masku chladica a iny interier takt to tiez nie je zase moc dobre a to bol aj pripad starsich renaultov... pri pohlade na model wind a model modus ani pan boh by ma nepresvedcil ze tieto dve auta vyraba jedna a ta ista znacka... absolutne chyba v dizajne v rukopise v intereroch nejake voditko nejaka spolocna vec ktora by tieto dve auta jasne radila k renaultom... ktora by ich spajala navzajom , jedine znak na kapote prezradza ze slo o auta tej istej znacky... a to je malo....

kazda... podotykam kazda znacka potrebuje istu jednotnu spolocnu tvar a rukopis interieru aj exterieru.... ak je kazdy model zvnutra aj zvonku uplne iny ako dalsi model tej istej znacky tak to jednoducho nemoze fungovat.... je fajn ze renault uz prisiel na to ze auta by sa mali mezi sebou v ramci znacky aspon trosku na seba ponasat istymi spolocnymi znakmi.... nikto od renaultu nechce aby po vzore audi sa lisili len rozmermi ale iste spolocne znaky musia byt.....
13. 9. 2013 23:00
Re: renault ma v takychto autach prax
No, pokud vím, tak starší Renaulty vypadaly každý jinak a jak dobře se prodávaly. V tom problém určitě nebude. Navíc jednotnou tvář většinou nemůžeš s úspěchem použít při velmi širokém a různorodém portfoliu, pokud chceš mít i nápadnější design. Zatímco např. Audi má design střízlivý a celé portfolio jsou víceméně jen dvě varianty téhož v různých velikostech (řada A a řada Q + specialitky TT/R8), při výrobě aut od miniauta přes sedany až po dodávky máš problém. Veselý kukuč na miniautě nebude sedět na sedanu a naopak kukuč ze sedanu nebude sedět na miniautě, které bude vypadat moc usedle.

Souhlasím, že určitá firemní identita není na škodu, nicméně vzhledem k tomu, že se ti pořád mění generace některých řad, konzistentní design prostě nezajistíš (pořád budeš mít nějakoou řadu se starým a nějakou řadu s novým designem). Leda za podmínky, že je skoro stejný před i po změně designu (již zmíněná Audi, kde člověk vůbec netuší, kolik generací A4 vůbec bylo, protože čím novější, tím menší rozdíl proti předchozí).
14. 9. 2013 05:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - PeterLuk
13. 9. 2013 14:57
Re: renault ma v takychto autach prax
Fluence určite nieje prešlap.
13. 9. 2013 19:00
Re: renault ma v takychto autach prax
ak vezmeme Fluence ako lacak s jednoduchou technikou za velmi nizku cenu, tak samozrejme vysledkom je, ze sa dobre predava, lebo najde dost ludi z nizsej strednej, resp. nizsej triedy, ktori tu karu kupia. o tom potom, dobre sa predavaju aj Dacie, dokonca pred 20 rokmi sa dobre predavalo aj Daewoo Tico, Nexia a Espero >:D
ja som sa vsak vyjadril vseobecne k modelovej politike - oznacit smiesny lacny Samsung ako Renault a nabehnut s nim do Europy (OK, nie som si isty, ci ho ponuka len v S&V Europe, alebo si trufol aj na vyspelu zapadnu), tak to je riadne riziko. pre mna tym znacka poriadne utrpela. a mozno nielen pre mna...vid sucasne problemy Francuzov. Fluence mal byt jasny nastupca Megane sedan...no to nemuoze byt ani nahodou, pretoze kvalitativne ide o o triedu horsie auto (nemyslim rozmerovo, ale technicky). z tohto pohladu teda JEDNOZNACNY PRESLAP! Fluence radsej mal byt predavany ako Dacia...
13. 9. 2013 19:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 9. 2013 19:54
Re: renault ma v takychto autach prax
tak to sa riadne mylis - Fluence je auto, ktore bolo od zaciatku vyvijane pre azijske trhy. ano, bolo vyvinute v rezii "Renault-Samsung", ale to nic nemeni na veci, ze nejde o plnohodnotneho nastupcu Megane. preco sa asi Fluence neponuka v Nemecku? >:-[] no preto, ze Nemci by znacku Renault asi zadupali do zeme, novinari by ich rozniesli v zuboch. u nas aj u vas sa ho rozhodli hodit na trh az dodatocne, lebo manazeri automobilky dobre vedia, ze tu je dost ludi, ktori vedia o technike velke kulove a ze ani nase "priemerne" designove naroky nie su tak vysoko...takze sa predava. rovnako dobre sa predavala aj Thalia. cisty humus...to iste skusali aj s Latitude, na tom vsak pohoreli, asi trochu prepiskli svoj pohlad na ludi, ktori u nas kupuju vaecsie auta. ich naroky su uz kdesi inde, takze bizarny Latitude jednoducho nemal sancu.
13. 9. 2013 20:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 9. 2013 21:49
Re: renault ma v takychto autach prax
Mr. Vseved, ako si sa prave sam skromne nazval, ak si este raz precitas moje predosle prispevky, tak presne toto, co pises, som v nich napisal aj ja (ja som pisal z Fluence diplomovku, vlastne az tri)...ze Fluence bol vyvijany primarne pre "vychodne", ergo lacne trhy. pre ekonomicky menej solventnu triedu. Turecko, Azia, Rusko a pod. dodatocne bol ponuknuty aj chudobnejsim Europanom. presne tak. podla mna to mal ale riesit minimalne u nas, resp. v strednej Europe (nech uz sme na tom povedzme krajiny V4 akokolvek biedne, stale sme na tom vyrazne lepsie ako prevazna cast krajin vychodne od nas) cez Daciu (a v Azii trebars Samsung) a nie cez este ako-tak renomovanu znacku Renault, lebo si tym riadne pokazil povest. o tom som presvedceny. a ak si myslis opak, tak to este neznamena, ze mas pravdu. vec nazoru. ja som nepovedal, ze istej skupine ludi to nepadlo vhod. ano, tej, co si tie auta kupovali/kupuju. ale adekvatne tym znacka medzicasom prisla o kopec ludi, ktori ju mozno vnimali (aspon kedysi) ako inovatora a vyrobcu komfortnych kvalitnych aut. teraz musi robit tazke restrukturalizacne opatrenia. a vyhodenie viacerych modelov z ponuky je len jedna z nevyhnutnych sucasti. a ide pekne od zaciatku - pochopila, ze cesta nevedie (minimalne v Europe) cez Thaliu a Fluence, ale napriklad cez Initiale Paris...
13. 9. 2013 23:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 9. 2013 00:01
Re: renault ma v takychto autach prax
ironizujem, pretoze zo seba robis sam blbecka. zvysovat si na fore ego recami typu "se pracovne zabývám automobilovým prumyslem a projekt Fluence sleduju od zacátku", tak to je fakt ubohe. sa asi poseriem, ne? >:D na to, aby clovek vedel, o co ide, nemusi nikde pracovat, staci si precitat par clankov v casakoch a aspon trochu sa zaujimat o automobilizmus. nebudem sa tu nadrapovat ako ty a pisat, ze ta s celymi tvojimi vedomostami schovam do vrecka, aj ked som o tom presvedceny. nestoji mi to za to. nevies normalne komunikovat, mas riadne nizke ego, tak sa len navazas. ja som teba nijak neurazil, tak tu netrep hovadiny. ak si mal zly den, chod sa vyburit niekde inde. toto je forum, kde kazdy muoze napisat svoj nazor na vec. ja teba o nicom nepresviedcam, mysli si co chces. rozhodne sa ale zacni chovat, lebo odpisovat ludom, ktorych nepoznas, ze su primitivi, tak to uz je tuha kava :no: vrat sa do skolky. a o tom, kedy ja pouzijem vo svojom vyjadrovani slovicko "humus" ohladom toho, co sa mi paci a co nie, tak na to si rozhodne nebudem pytat tvoj suhlas...
14. 9. 2013 05:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 9. 2013 10:23
Re: renault ma v takychto autach prax
Tím "u nás" máš asi na mysli česko-slovensko. No a co mi povíš na to, že si Škoda dovolila poslat na německý trh svůj model Rapid? Ten má totiž technický základ horší a starší, než Fluence, např. použité materiály měl Renault kvalitnější již v 90. letech, než to, co je použito v interiéru Rapidu, který stojí na podvozku Fábie 1 (techonologicky konec 90. let). NIC o úspěchu Fluence nevíš a plácáš absolutní nesmysly. Svět není pouze česko-slovensko a možná ti to příjde divný, ale celosvětově se prodá Fluenců podstatně víc, než Rapidů, 301/c-elyse a jiný low cost automobilů. A jen tak mimochodem, ve vyspělé Evropě se Fluence porovnává s Octavií, Jettou atd.
13. 9. 2013 15:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Lukixe
13. 9. 2013 15:04
Re: renault ma v takychto autach prax
No rozhodne by som povedal že myslíš tie preznačkované SMka >:D Sado-Mäso Ázia
13. 9. 2013 15:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Lukixe
13. 9. 2013 15:30
Re: renault ma v takychto autach prax
Ja nadávam plechu a ty nadávaš človeku :-) Palček nahoru chlapče :yes: >:D
13. 9. 2013 15:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Lukixe
13. 9. 2013 16:02
Re: renault ma v takychto autach prax
Ešte raz opakujem :-) myslené bolo auto,aj keď nepopieram že ku kórejcom mám obrovské antipatie.To nie je o tom či sa niekomu niečo páči,záležalo by na produkte na ktorý by ti daní ľudia nadávali,pokiaľ by bola kritika opodstatnená tak no problem..
13. 9. 2013 16:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 9. 2013 15:54
Re: renault ma v takychto autach prax
Ale taky v takovýchto [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] a jak rádi se po něm ostatní výrobci v Evropě začali o***t
13. 9. 2013 16:41
Re: renault ma v takychto autach prax
Snad nechceš, aby všichni dělali jen bezpohlavní auta bez špetky nápadu jako třeba Kia nebo Hyundai. Neurazí ani nenadchnou. Taky si na jejich žádný model nikdo za 5 let ani nevzpomene. Takovej popík mezi auty. Mimochodem, Koleos se prodává celkem dobře.
Avatar - pumpkin
13. 9. 2013 18:16
Re: renault ma v takychto autach prax
Aká chyba? To je riziko priekopníctva. Niekto si len počká, či sa konkurencií nový segment osvedčil a potom to len okopíruje, prípadne spraví lepšie.
No a niekto zariskuje a môže mu to priniesť slušný úspech. Samozrejme musí rátať aj s rizikom že padne na hubu. A to si práve cením najviac. Espace, Fuego, Twingo, Scénic, Spider, RX4, Avantime, Vel Satis, Be Bop, Wind...
Vďaka Renault za automobilový progres. :yes:
13. 9. 2013 18:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 9. 2013 21:59
Re: renault ma v takychto autach prax
Zato niektoré tvoje myšlienkové pochody, kámo, budú zamestnávať partiu psychiatrov ešte o 200 rokov, a stále na tú anomáliu nenájdu recept...
Avatar - Lukixe
13. 9. 2013 14:50
Kopírovanie je cesta?
Ja si myslím že to bolo nepochopením o čo vlastne ide..potom to mohlo byť aj cenou ale neviem čo to stálo..renault to mal ťažké,málo ľudí sa ztotožnilo s ich myslním a tak to dopadlo.Som zvedavý ako dlho im ich jedinečnosť vydrží pokiaľ nepoddajú a nezačnu robiť autá podobné koncernovým nemcom ktoré sa predávajú.inak tý prašiví kórejci preznačkovaný mi vadia :no:
Rozbalit vlákno
3
13. 9. 2013 16:38
Re: Kopírovanie je cesta?
Ta korejská automobilka se jmenuje Renault Samsung. Je to tedy Renault a nejde o žádná přeznačkovaná auta. Je to jen korejský Renault.
13. 9. 2013 18:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 9. 2013 22:08
Re: Kopírovanie je cesta?
Prečo sa vyjadruješ jak primitív?
Avatar - jozephko
13. 9. 2013 17:10
Ďalší prepadák do zbierky
Ak je Renault v niečom dobrý, tak v zbieraní prepadákov. Holt každého baví niečo iné. >:D
Rozbalit vlákno
5
13. 9. 2013 17:17
Re: Ďalší prepadák do zbierky
Pokud by jen kopírovali, tak se jim to nestane. Každý není tvůrcem automobilů.
Avatar - Ada je zase tady
13. 9. 2013 23:01
Re: Ďalší prepadák do zbierky
přesněji řečeno tvůrce kreatur ;-)
Re: Ďalší prepadák do zbierky
To by teda v první řadě musel Renault stvořit tebe >:D :-!
13. 9. 2013 18:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 9. 2013 22:06
Re: Ďalší prepadák do zbierky
Ty s tiež dobrý prepadák...
13. 9. 2013 22:13
O čo ide?
Myslím, že od začiatku bolo jasné, že ide o okrajový segment jak trhu, tak ponuky Renault. Holt v dnešnej dobe všeobecého šetrenia to autíčka pre zábavu nemajú ľahké. Wind nie je žiadny krásavec, ale je to zaujímavý a nevšedný počin, akými sa môže chváliť naozaj málokto. Renault - tvorca automobilov, to proste dokonale sedí.
Taký VW ide na istotu, neriskuje straty, ale je to dokonalá nuda...
Bodaj by takých ako Renault bolo viac. Predajnosť a istota zisku nie je v automobilovej branži jediná hodnota.
Rozbalit vlákno
2
13. 9. 2013 23:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - gld
13. 9. 2013 23:59
Re: O čo ide?
Dizajn je všeobecne problém kupé kabrioletov postavených na technike malých hatchbackov. Na športový feeling sú príliš vysoké a keď sa k tomu pridá "hrb" na uskladnenie strechy, je katastrofa dokonaná. Aby malé CC-čko (roadster, kabriolet..) vyzeralo dobre, muselo by byť navrhnuté odzačiatku ako samostatný model so značne modifikovanou technikou. To sa v momentálnej situácii neoplatí nikomu a tak jediné čo zostáva sú autá v štýle micra cc, tigra, wind.. malí, drahí hrbáči.
Avatar - Ada je zase tady
13. 9. 2013 23:03
Pokud by v tom nadpisu chyběl ten vítr,
zněla by ta zpráva celkem důvěryhodně a optimisticky >:D
Rozbalit vlákno
5
13. 9. 2013 23:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ada je zase tady
14. 9. 2013 08:59
Re: Pokud by v tom nadpisu chyběl ten vítr,
Nepatří náhodou do blázince spíš ti, kteří výrobky firmy rendlík a syn považují za krásná a spolehlivá auta, hodná obdivu? :-!
14. 9. 2013 09:32
Re: Pokud by v tom nadpisu chyběl ten vítr,
Firmu "Rendlík a syn" nepozná nikto okrem teba, je to výplod tvojej chorej mysle. Ale neboj sa, my ťa berieme s rezervou. Pre blázna sú všetci blázni... ;-)
14. 9. 2013 10:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 9. 2013 10:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - hedvin
14. 9. 2013 19:43
Ironie
Zrovna dnes jsem jeden viděl a přemýšlel jsem jestli se vůbec vyrábí a ted čtu že už ne. Náhoda
Rozbalit vlákno
0