Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Audi Nanuk quattro: Supersport do terénu se možná bude vyrábět

42 komentářů

Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
gil54
To se ptáš vážně ?

Aby na silnici předjel všechny Fabie, aby si za něj mohli říct 2,5 milionu, aby utáhl v poli devítiradlicový pluh, aby ho neměl každej hejhula...................tak proto. >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
:yes:
NUMI
Ono to ani do terénu nebude když vidím ty kola a zapuštění kol v blatníkách, snad se nápravy dokážou vykřížit na běžně vysokej chodník.... >😁
gil54
Do terénu má možnost zvýšit podvozek, ale asi jen o 4 cm.
NUMI
Ideální na nízkej chodník... >😁
holden_holden
to bude pracvdepodobne ten nejvetsi teren, stani na chodniku v centrech mest.
_MT_
O terénu se nedá mluvit. I kdyby to někoho napadlo, řekl bych, že bude mít problém sehnat odpovídající pneumatiky. Jde spíš o rozbité silnice a zpomalovací prahy.
gil54
....sis asi nevšiml, že jsem to doplnil v 10:16, jaký jsem myslel terén.
Mig_35
Do terénu? To spíš třeba do pouště, nebo na rozbité cesty matičky Rusi.
gil54
No, chtěl jsem to doplnit, ale už to nešlo.

Víc než do terénu spíš na nějakou tu polní cestu, louku nebo, jak říkáš ty, poušť. S tím ale ten, kdo si takovou věc koupí, tak nějak počítá. Na e😜edice jsou jiní.
Mig_35
Spíš mi není jasné, proč nedali V10 diesel do R8. To by se našlo kupců 😉
_MT_
Pokud vím, pořád není rozhodnuto, jestli ho budou sériově vyrábět. Pokud ano, Hackenberg prohlásil, že ho dají, kam to jen půjde (a zase tolik kandidátů není), aby se jim zaplatil. Takže by tu byla reálná šance na R8 V10 TDI.
Avatar - JDM
JDM
>😁 zvláště těch spořivých
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
Ideální supersport na české silnice, polní cesty, přejede přes retardery,
Vzhledem k velkému výkonu, nízké hmotnosti a slušné světlé výšce bych se sním ani do terénu nebál, třeba jak je ten test 45 % kopec, tak nanuk ho podle mě bez problému vyjede, kde ostatní supersporty končí Nanuk pokračuje

Asi příjdu do Audi a řeknu jim: jednoho Nanuka prosím 😄
Mig_35
Asi ne, Edo.
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
Proč Migu?
Mig_35
Protože mi to nezní moc pravděpodobně. Ale třeba se v tobě ošklivě mýlím, potom přijmi moji omluvu 😄
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
jsi hrozně obecný a co ti vlastně nepříjde pravděpodobné ať vím o čem tu vůbec mluvíš
Avatar - JDM
JDM
a co představuješ pod slovem terén??? a terénní auto?? nesmysl s takovým autem by nikdo stejně vživotě mimo asfalt nejel stejně tak jako většina majitelů SUV . Ti si je taky přece kupujů proto že zvládnou jezdit v terénu .
Naše silnice nebo spíš okrsky tam by Nanuk asi obstál celkem dobře jinak vyjeď za hranice ČR tam nanuka na slinici nikdo potřebovat nebude.
Polní cesty to je jako s terénem , tam nepotkáš ani SUV tak proč by tam měl jezdit frajer co koupí supersport ,aby se tam vyjehjbal se zemědělcema? taky blbost.
V Rusku možná taky , ale tam první co by s nanukem udělali by bylo že by z něj vycukli ten diesel a nacpali tam něco normálního třeba z lamba nebo porsche >😁
Stačí kouknout na DragTimes na youtube, 500 koní je základ a nejmíň co tam je , většina supersportů ruských majitelů má od 700-1500 koní :-!
[odkaz]
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
Drag times znám, ale lidi co si koupí Nanuk mají Drag u prde le
gil54
I kdyby s tím autem neopustil zpevněné silnice a třeba i jen Prahu, je tohle auto opodstatněné a praktičtější než jakýkoliv tradiční supersport. Možná, jako příznivci a možná i majiteli Subaru, ti to tak nepřijde, protože je to taky trochu takovej rychlej teréňák, ale se supersportem je to v Čechách a i třeba jen v Praze děsnej vopruz. S několika takovými auty jsem měl možnost jet a osobně znám i několik majitelů. Mimo jiné současného i bývalého majitele původně Schumacherem odjednané EB 110, co mu ho vedení Ferrari "nedoporučilo" koupit a skončilo jako nové v ČR. První měl dokonce mapku Prahy kudy může projet, druhý s ní raději ani moc nejezdí. Jen přední nárazník stojí takovou ránu a je v ohrožení každou vteřinu, že si to sakra rozmyslíš i když máš prachy.

Proto Nanuk je jakýsi kompromis s prvky supersportu využitelný v běžném provozu, který někdo nazval "supersportem do terénu", ale úplně doslova to nemyslel. 😉
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
souhlasím :yes: jinak EB 110 je pro mě nejhezčí Bugatti,

Podle mě plno majitelů co mají supersporty rádi přejdou na Nanuk a budou si užívat to pohodlí ve městě, oproti těm tvrdým supersportům co jsou hrozně křehký a ve městě nepohodlný
NUMI
Na těch nízkejch profilech nic moc ty cz výmoly a pro tuhle srandu je terén už i udržovaná polní cesta.... Do terénu potřebuješ křížení, pořádný gumatiky a kolikrát i pevnou ocel a né plasty... Jinak do terénu takhle [odkaz] a pro šejky do písku spíš něco výkonějšího než tahle líná zmrzlina... [odkaz]
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
ty si pako , Nanuk není offroad, ale supersport a SUV, je jasné že offroad vyjede to co Nanuk ne, ale teď se budu znova opakovat, Nanuk má vysoký výkon, je lehký a má slušnou světlou výšku, takže v terénu by mohl být lepší než si myslíš, nicméně s opravdovým terénem nanuk stejně nepříjde do styku a tam kam pojede vždycky projede, takže tak 😄
NUMI
Nevím od kud si ale tady u nás by s tím nízkým profilem akorát brzdil provoz. Jinak reakce byla na ty tvoje cz silnice a tvoje hrdinný vyzkoušení v terénu.... Uvláčený pole neberu jako terén....
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
podívej se na ty kola pořádně nizkej profil to moc není a navíc ty kola jsou obrovský a čím větší kolo, tím líp se stím jede přes všechno!!!
NUMI
Oproti tomu na jakej profil sem zvyklej je tohle nízký
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
znova se opakuju , ty kola jsou obrosvský asi 22ky, jestli máš 15, nebo 14 kola tak ty na nanuku jsou stejně vysoký , díky tomu že ty kola jsou tak velký se ti zdají nízky, ale je to optický klam
Banjo
Možná je zvyklej na bagr nebo traktor...
A proti tomu tahle kola nízká jsou 😉
Avatar - Otrava
Otrava
Je to supersport se zvýšeným podvozkem, takže nebude škrtat břichem na polní cestě. Ale podle obrázků bude mít podobně tuhé odpružené a stejné pneumatiky jako další supersporty...
Pokud jde o jízdní výkony, tady je škoda něco tvrdit, dokud pokud se auto neobjeví, ale zajímá mě, jak stabilní bude ve vyšších rychlostech kvůli (alespoň opticky) krátkému rozvoru a vysoké světlé výšce.
Avatar - Ham.
Ham.
Ve srovnání se sportovními auty má rozvor poměrně velký. 2710 mm je o 15 čísel víc než třeba Gallardo 2560 mm.
Pneu mají relativně velké profilové číslo, větší než třeba u toho Gallarda, vpředu 22" 235/50 a vzadu 22" 295/45, Gallardo vzadu 19" 295/30, dokonce má větší profil než srovnatelná SUV, typicky Porsche Cayenne S Diesel jezdí na 21" 295/35.
Největší problém ve vysokých rychlostech bude podle mě absence slušného přítlaku. Myslím, že dílo designérů, pokud půjdou do výroby a nebudou chtíti omezit Vmax na nějakou 250, budou muset trochu zprznit a šoupnout alespoň nějaké vysouvací křídlo na zadek a jinak vytvarovat spodek předního nárazníku i za cenu estetických ústupků.
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
ty seš teda frajer že podle obrázků poznáš tuhost odpružení , smekám před tebou klobouk
Avatar - PTS
PTS
Dnes je IN mít oplastované auto. Když už dávají plasty na kdejaké MPV, tak proč se do podobného činu nepustit u sporťáků? Lidé, kteří mají peníze existují a skoro každý z nich chce být jiný a toto auto jim to umožní. Bude-li se vyrábět, úspěch ho nemine. Nutno ale dodat, že Parcour vypadal lépe...
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
Parcour má hezčí předek a Nanuk zas zadek, ale ten Audi předek s světlama z Alfy romeo už jsem si trochu aji zvykl
Klaudius
...a preto bude mať určite úspech.
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
ty si somár
Klaudius
Podľa seba súdim teba? Dojemné... 😉
gil54
Promiň, ale poslední dobou mi připadá, jako by jsi byl po mozkové příhodě. Klaudius, co měl před časem v profilu obrázek a co se tehdy několikrát až obřadně loučil s Auto.cz je stejný Klaudius ? S jeho názory jsem se tenkrát mnohdy ztotožňoval. S tím současným Klaudiem téměř v ničem.
Klaudius
ÁNo, rozumný Klaudius sa rozlúčil s rozumným ACZ, odišli sme obaja. Občas nakuknem, len som sa prispôsobil úrovni Auto.cz, aby som príliš netrčal z davu. Ty si kľudne si mysli, čo chceš. Nie som odkázaný na tvoj ani na ničí súhlas s tým, čo píšem. Ja sem občas zabrúsim, aby som si uľavil od každodenných starostí. Nemá cenu rozpisovať sa, diskutovať nie je väčšinou s kým. Keby bolo, tak by som svoj názor oklieštený na pár slov rozviedol, ale prečo. Pár nedbalých slov poslúži rovnako. Ak ti to nevyhovuje, nečítaj, nereaguj, je to jednoduché. 😉
gil54
Dík za vysvětlení, chápu.