Nový kupé-kabriolet francouzské značky Peugeot se sice představil již na loňském autosalonu v Paříži, ale na český trh míří až nyní těsně před začátkem letošní letní sezóny.
Jen k těm střechám je to všechno pravda, ale hadr už je většinou pryč. Tady ty 308cc mají karbonový střechy a to je jak lehký tak to super vydrží. Chtěl by si tam plátěnou?
:-) Ten Wrangler a predovšetkým Eldorado, to beriem. A 206? Nuž, to je skutočne sympatické autíčko. Síce má tiež plný zadok, ale je to tak malé auto, že to vôbec nevadí. Ale 800 000 za také prdítko, tak to teda nie. Ale nikto z nás ho nejde kupovať. Mne sa zo súčasných kabrioletov najviac páči limuzína s látkovou strechou, ROLLS-ROYCE PHANTOMM DROP HEAD COUPE, ASTON MARTIN DB 9 VOLANTE a BMW 6. A SL? Dnes som ho stretol. Já osobne nemám veľmi rád moderné autá s kapotou dlhším ako zvyšok auta. A tie Mattinove predné svetlá, to, no... :-) Tie sa tak hodia na auto per blondínu. Ale ak by som mohol, beriem ho bez poznámok. Zozadu a inak okrem dizajnu je to úžasne delo. :yes:
U mě je to s kábriama asi tak... pokud by to nebylo SL, nebo Eldorádo, tak mě na to vyfoukání lebky dvakrát za rok stačí P206, nějaký Punto, nebo spíš Jeep Wrangler bez dveří s velkejma kolama a lopatkou na boku.
Asi mě tam chybí to protažení střechy nad zadek, i když to chápu konstrukčně a taky sklon čelního skla. Taky je to asi určitě tim, že je to pseudo-4místný. U trojky BMW je to víc dotažený. Mě by se nevešla ani hlava mezi opěrku a horní hranu čelního okna.
Tak to určite áno. Prémia má dizajn na presa len vyššej úrovni. Tuším som to tam aj napísal, len som si to asi zmazal. Na tom Eose sa mi páči to, ako dokázali čo najviac eliminovať plochu nad zadným kolesom. Nie som si istý, čo myslíš u Eosa, zdá sa ti, že aj on má moc plochy nad zadným kolesom? Mne osobne, ak by ničo malo na Eso vyzerať čudne, tak je to to, že bočná línia je (minimálne oproti iným kabrioletom) taká horizontálna, nie moc strmá a auto je pritom dosť krátke.
No nevim, mě u EOSu i u tohodle připadá design, hlavně myslim partie nad zadním kolem s nataženou střechou takovej "deb.ílk.ovskej". Rozhodně bych volil něco z prémie i za cenu ojetýho.
Zdá sa mi, že táto verzia 308 je jednoznačne najelegantnejšia a najvydarenejšia z radu 308. Na tom síce nie je nič čudného, veď cabrio respektíve kupé je najušľahchtilejšia karoséria. Ale tejto 308 to sedí o to viac, lebo ako klasický model je nejak nafúknutý, bez života. Tu naopak dlhé zaoblené línie omnoho lepšie ladia v celej karosérii. Ale to, čo trápy kabriolety dnešnej doby, plocha nad kolesom, veľká ako skoro celé koleso to nezmizlo. Myslím, že Eos je dnes kabrioletom s jednoznačne nakvalitnejším dizajnom. BRAVWO EOS. :yes: