Kdybys nebyl tak hloupý, věděl bys, že Peugeot 508 si už dávno můžeš s těmi baterkami koupit v provedení HYBRID4.
Ale na to tvůj IQ nestačí. Tak se s tou Teslou přestaň ztrapňovat a vrať se do reality.
Nevím co Renault ale Volvo přichází se 133 kW a bude následovat až 175 kW z dvoulitru dieselu. Pro Renault to jistě taky nebude problém, ale on moc nemá automobily, do kterých takové výkony dávat.
Nová MZD6 se už na cestě nese dobře i na 19kách , vnitřní hluk naměřili stejně, Euro 6 to má bez močoviny a automat se vyrovná ZF. No a ten lichoběžník je jasné plus, ale kdo dokáže ocenit přínos lichoběžníku v rodinném kombíku.
Z evropských automobilek ti to dá ve střední/ vyšší střední jen Citroen, Peugeot, Audi, Jaguar a Maserati. Z japonských myslím Honda (což je vlastně Acura), Infiniti a Lexus. Beru v potaz vozy dostupné v EU. Nikdo jiný mne nenapadá.
To si nemyslim. Jako fanoušek Mazdy musim rict, ze pokud 508 dle clanku zlepsi napravu, ještě snizi i tak nizkou spotřebu a ponecha ceny, tak 508 bude lepsi volba. Mazdi fatalni nedostatky, tj. hlucnost, svazanost vybavy a neposkytovani slev zaradi M6 za 508, pokud kvalitu auta pomeris s cenou. M6 bude proste porad o cca 100 papiru drahsi.
Jel si v tom clovece? Pokud ano, tak nevim co tvrdého jsi mel pod zadkem, ale podvozek to jiste nebyl. Na nase cesty je to porad vhodnejsi nez mazdi podvozky, i když i Francouz se vydal německou cestou.
No, zavede... 407 měla lichoběžník ve všech motorizacích, 508 už pouze u 2.2HDI. Pokud to nyní dají i pro 2.0HDI, budiž... není to zase takové překvapení vzhledem k tomu, že vlastně nemusí nic vyvíjet.
Mizivá část řidičů, a proto mimo jiné mizí. Dnes umí podvozky naladit opravdu dobře a navíc jednodušší zavěšení se snadněji optimalizuje.
Pokud jde o močovinu... Sama Mazda to prezentuje tak, že SCR je příliš drahé řešení. Ne, že bez něj je to lepší. Z technického hlediska úspěch, z uživatelského o tom nejsem přesvědčen. Motor je více svázaný. SCR mu naopak dává více prostoru k životu. Což neznamená, že je to horší motor. Jen bych neprezentoval absenci SCR jako výhodu.
KRÁSNÁ POPELNIČKA JJ, jen kdyby ji ještě INGENÝŘI PŘIMONTOVALI BATERKY JAKO TESLE MODEL S [odkaz] :-) , možná by pak Peugeotoj neklesali prodeje a neměl problém s močkou ve výfuku >:D