Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Peugeot 508 Blue HDi: Dvoulitr s Euro 6 a 110 nebo 132 kW

15. 9. 2013 • 08:54
98
26
Zobrazit náhledy (98)
Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508
Na konci roku se dostane do prodeje Peugeot 508 s novými dieselovými motory. Mají vstřikování močoviny a splňují emisní normu Euro 6.

Současné motory 2.0 HDi o výkonu 103 a 120 kW nahradí nové výkonové stupně. Čtyřválce pojmenované Blue HDi budou mít 110 a 132 kW a díky technologii SCR (katalyzátor se vstřikováním roztoku močoviny) výrazně sníží emise oxidu dusíku. To se pozitivně projeví i ve spotřebě paliva – nejen udávané (4,1 místo 4,8 l/100 km), ale i praktické. Konstruktéři totiž díky mohou využít efektivnější režim chudé směsi se zvýšenou produkcí NOx samotném spalování.

Silnější varianta navíc podle všeho dostane přední nápravu s dvojitými lichoběžníky, která byla zatím vyhrazena jen pro vrcholné dvousetkoňové 508 GT.

Stejné motory se chystají i pro menší řadu 308 (silnější verze pro sportovní 308 GT) a Citroën DS5. Slabší varianta zamíří i pod kapotu Citroënu Grand C4 Picasso.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Palec nahoru
| 16. 9. 2013
Mizivá část řidičů, a proto mimo jiné mizí. Dnes umí podvozky naladit opravdu dobře a navíc jednodušší zavěšení se snadněji optimalizuje.

Pokud jde o močovinu... Sama Mazda to prezentuje tak, že SCR je příliš drahé řešení. Ne, že bez něj je to lepší. Z technického hlediska úspěch, z uživatelského o tom nejsem přesvědčen. Motor je více svázaný. SCR mu naopak dává více prostoru k životu. Což neznamená, že je to horší motor. Jen bych neprezentoval absenci SCR jako výhodu.
Palec nahoru
| 16. 9. 2013
Ano,viezol som sa v tom :-) Aj v Mazde...neboj :-)
Avatar - Emel
dost dobre
| 16. 9. 2013
Jen aby se to promítlo do reálné dynamiky... ale nic proti, 508SW s takovým motorem bych si vcelku představit uměl.
Avatar - Emel
Palec nahoru
| 16. 9. 2013
No, zavede... 407 měla lichoběžník ve všech motorizacích, 508 už pouze u 2.2HDI. Pokud to nyní dají i pro 2.0HDI, budiž... není to zase takové překvapení vzhledem k tomu, že vlastně nemusí nic vyvíjet.
Avatar - Emel
Motory
| 16. 9. 2013
Renault má s Lagunou mnohem naléhavější problémy než odpovídat na Peugeot.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku