Peugeot 508 Blue HDi: Dvoulitr s Euro 6 a 110 nebo 132 kW
Na konci roku se dostane do prodeje Peugeot 508 s novými dieselovými motory. Mají vstřikování močoviny a splňují emisní normu Euro 6.
Současné motory 2.0 HDi o výkonu 103 a 120 kW nahradí nové výkonové stupně. Čtyřválce pojmenované Blue HDi budou mít 110 a 132 kW a díky technologii SCR (katalyzátor se vstřikováním roztoku močoviny) výrazně sníží emise oxidu dusíku. To se pozitivně projeví i ve spotřebě paliva – nejen udávané (4,1 místo 4,8 l/100 km), ale i praktické. Konstruktéři totiž díky mohou využít efektivnější režim chudé směsi se zvýšenou produkcí NOx samotném spalování.
Silnější varianta navíc podle všeho dostane přední nápravu s dvojitými lichoběžníky, která byla zatím vyhrazena jen pro vrcholné dvousetkoňové 508 GT.
Stejné motory se chystají i pro menší řadu 308 (silnější verze pro sportovní 308 GT) a Citroën DS5. Slabší varianta zamíří i pod kapotu Citroënu Grand C4 Picasso.