Novinky
Palec nahoru za dvojitej lichoběžník! :yes: :yes: :yes:
Kdo by řekl, že to zavede automobilka jako Peugeot, když už i Mazda šla tou horší cestou...
Kdo by řekl, že to zavede automobilka jako Peugeot, když už i Mazda šla tou horší cestou...
308GT s tym 132KW dieslom moze byt riadne delo a zrejme to bude aj najblizsi konkurent golfu GTD :yes:
Nevím co Renault ale Volvo přichází se 133 kW a bude následovat až 175 kW z dvoulitru dieselu. Pro Renault to jistě taky nebude problém, ale on moc nemá automobily, do kterých takové výkony dávat.
Jen aby se to promítlo do reálné dynamiky... ale nic proti, 508SW s takovým motorem bych si vcelku představit uměl.
Nová MZD6 se už na cestě nese dobře i na 19kách , vnitřní hluk naměřili stejně, Euro 6 to má bez močoviny a automat se vyrovná ZF. No a ten lichoběžník je jasné plus, ale kdo dokáže ocenit přínos lichoběžníku v rodinném kombíku.
Jsem zvědavý na motory Renault jak odpoví. 2,0 dci okolo 200k?
Doufám,že nebude jen 1,6dci 130k a 165k.
Doufám,že nebude jen 1,6dci 130k a 165k.
Z evropských automobilek ti to dá ve střední/ vyšší střední jen Citroen, Peugeot, Audi, Jaguar a Maserati. Z japonských myslím Honda (což je vlastně Acura), Infiniti a Lexus. Beru v potaz vozy dostupné v EU. Nikdo jiný mne nenapadá.
Tak na Frantíka kope tento Peugeot až až , je tvrdší, respektive se tak tváří - než mnozí germáni, a to je co říci ... Byl jsem docela v rozpacích ...
To si nemyslim. Jako fanoušek Mazdy musim rict, ze pokud 508 dle clanku zlepsi napravu, ještě snizi i tak nizkou spotřebu a ponecha ceny, tak 508 bude lepsi volba. Mazdi fatalni nedostatky, tj. hlucnost, svazanost vybavy a neposkytovani slev zaradi M6 za 508, pokud kvalitu auta pomeris s cenou. M6 bude proste porad o cca 100 papiru drahsi.
no musim uznat ze Renaultu aj PSA to s dieslami fakt ide ta 1.6 dci 96kW ze vraj je super a toto 2.0 s Euro6 a 110-136kW go go go
Jel si v tom clovece? Pokud ano, tak nevim co tvrdého jsi mel pod zadkem, ale podvozek to jiste nebyl. Na nase cesty je to porad vhodnejsi nez mazdi podvozky, i když i Francouz se vydal německou cestou.
Ked si skusis podvozok novej šesky a tej tvrdej 508...tak zrejme ti francuzi inu moznost nemaju ked to nevedia...
No, zavede... 407 měla lichoběžník ve všech motorizacích, 508 už pouze u 2.2HDI. Pokud to nyní dají i pro 2.0HDI, budiž... není to zase takové překvapení vzhledem k tomu, že vlastně nemusí nic vyvíjet.
Ten hybrid od Peugeotu bych snad ani nezminoval, to je takovy tah zcela mimo sachovnici. :-!
Mizivá část řidičů, a proto mimo jiné mizí. Dnes umí podvozky naladit opravdu dobře a navíc jednodušší zavěšení se snadněji optimalizuje.
Pokud jde o močovinu... Sama Mazda to prezentuje tak, že SCR je příliš drahé řešení. Ne, že bez něj je to lepší. Z technického hlediska úspěch, z uživatelského o tom nejsem přesvědčen. Motor je více svázaný. SCR mu naopak dává více prostoru k životu. Což neznamená, že je to horší motor. Jen bych neprezentoval absenci SCR jako výhodu.
Pokud jde o močovinu... Sama Mazda to prezentuje tak, že SCR je příliš drahé řešení. Ne, že bez něj je to lepší. Z technického hlediska úspěch, z uživatelského o tom nejsem přesvědčen. Motor je více svázaný. SCR mu naopak dává více prostoru k životu. Což neznamená, že je to horší motor. Jen bych neprezentoval absenci SCR jako výhodu.
Ale na to tvůj IQ nestačí. Tak se s tou Teslou přestaň ztrapňovat a vrať se do reality.