Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Peugeot 508 Blue HDi: Dvoulitr s Euro 6 a 110 nebo 132 kW

Na konci roku se dostane do prodeje Peugeot 508 s novými dieselovými motory. Mají vstřikování močoviny a splňují emisní normu Euro 6.
Zpět na článek
15. 9. 2013 11:01
15. 9. 2013 12:00
16. 9. 2013 08:54
15. 9. 2013 13:46
15. 9. 2013 14:23
15. 9. 2013 18:42
16. 9. 2013 10:57
16. 9. 2013 08:56
15. 9. 2013 19:52
16. 9. 2013 08:57
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
15. 9. 2013 10:08
KRÁSNÁ POPELNIČKA JJ, jen kdyby ...
KRÁSNÁ POPELNIČKA JJ, jen kdyby ji ještě INGENÝŘI PŘIMONTOVALI BATERKY JAKO TESLE MODEL S [odkaz] :-) , možná by pak Peugeotoj neklesali prodeje a neměl problém s močkou ve výfuku >:D
Rozbalit vlákno
3
Avatar - WinDiesel
15. 9. 2013 11:58
Re: KRÁSNÁ POPELNIČKA JJ, jen kdyby ...
Kdybys nebyl tak hloupý, věděl bys, že Peugeot 508 si už dávno můžeš s těmi baterkami koupit v provedení HYBRID4.
Ale na to tvůj IQ nestačí. Tak se s tou Teslou přestaň ztrapňovat a vrať se do reality.
16. 9. 2013 07:49
Re: KRÁSNÁ POPELNIČKA JJ, jen kdyby ...
Ten hybrid od Peugeotu bych snad ani nezminoval, to je takovy tah zcela mimo sachovnici. :-!
15. 9. 2013 13:31
Re: KRÁSNÁ POPELNIČKA JJ, jen kdyby ...
Ty jsi se nenaučil ani pravopis a moralizuješ... :-)
15. 9. 2013 11:01
Motory
Jsem zvědavý na motory Renault jak odpoví. 2,0 dci okolo 200k?
Doufám,že nebude jen 1,6dci 130k a 165k.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - WinDiesel
15. 9. 2013 12:00
Re: Motory
Nevím co Renault ale Volvo přichází se 133 kW a bude následovat až 175 kW z dvoulitru dieselu. Pro Renault to jistě taky nebude problém, ale on moc nemá automobily, do kterých takové výkony dávat.
Avatar - Emel
16. 9. 2013 08:54
Re: Motory
Renault má s Lagunou mnohem naléhavější problémy než odpovídat na Peugeot.
Avatar - 3_diamanty
15. 9. 2013 12:23
tak hlavne ta mensia
308GT s tym 132KW dieslom moze byt riadne delo a zrejme to bude aj najblizsi konkurent golfu GTD :yes:
Rozbalit vlákno
0
15. 9. 2013 13:06
508 v 132 kw diesly a Allure vybave?
S ohledem na cenu to bude asi TOP volba ve strednim mainstreamu.
Rozbalit vlákno
3
15. 9. 2013 14:33
Re: 508 v 132 kw diesly a Allure vybave?
Ale daleko za Mazdou 6 129kw a Revolution... :-!
15. 9. 2013 18:40
Re: 508 v 132 kw diesly a Allure vybave?
To si nemyslim. Jako fanoušek Mazdy musim rict, ze pokud 508 dle clanku zlepsi napravu, ještě snizi i tak nizkou spotřebu a ponecha ceny, tak 508 bude lepsi volba. Mazdi fatalni nedostatky, tj. hlucnost, svazanost vybavy a neposkytovani slev zaradi M6 za 508, pokud kvalitu auta pomeris s cenou. M6 bude proste porad o cca 100 papiru drahsi.
16. 9. 2013 07:50
Re: 508 v 132 kw diesly a Allure vybave?
Nebude, protoze tomu chybi automaticka prevodovka.
Avatar - JuckiCZ
15. 9. 2013 13:46
Palec nahoru
Palec nahoru za dvojitej lichoběžník! :yes: :yes: :yes:
Kdo by řekl, že to zavede automobilka jako Peugeot, když už i Mazda šla tou horší cestou...
Rozbalit vlákno
10
15. 9. 2013 14:23
Re: Palec nahoru
Z evropských automobilek ti to dá ve střední/ vyšší střední jen Citroen, Peugeot, Audi, Jaguar a Maserati. Z japonských myslím Honda (což je vlastně Acura), Infiniti a Lexus. Beru v potaz vozy dostupné v EU. Nikdo jiný mne nenapadá.
15. 9. 2013 14:34
Re: Palec nahoru
Ked si skusis podvozok novej šesky a tej tvrdej 508...tak zrejme ti francuzi inu moznost nemaju ked to nevedia...
Avatar - Hammunasakra
15. 9. 2013 14:54
Re: Palec nahoru
Blbost, dvojitej lichoběžník nemá co dělat s tvrdym nebo měkym podvozkem >:D >:-[]
15. 9. 2013 16:26
Re: Palec nahoru
ale on je len tvrdy...nie sportovy
15. 9. 2013 18:42
Re: Palec nahoru
Jel si v tom clovece? Pokud ano, tak nevim co tvrdého jsi mel pod zadkem, ale podvozek to jiste nebyl. Na nase cesty je to porad vhodnejsi nez mazdi podvozky, i když i Francouz se vydal německou cestou.
Avatar - Andromeda
16. 9. 2013 02:03
Re: Palec nahoru
Tak na Frantíka kope tento Peugeot až až , je tvrdší, respektive se tak tváří - než mnozí germáni, a to je co říci ... Byl jsem docela v rozpacích ...
Avatar - KANKUNEN
16. 9. 2013 08:47
Re: Palec nahoru
Nová MZD6 se už na cestě nese dobře i na 19kách , vnitřní hluk naměřili stejně, Euro 6 to má bez močoviny a automat se vyrovná ZF. No a ten lichoběžník je jasné plus, ale kdo dokáže ocenit přínos lichoběžníku v rodinném kombíku.
16. 9. 2013 10:57
Re: Palec nahoru
Mizivá část řidičů, a proto mimo jiné mizí. Dnes umí podvozky naladit opravdu dobře a navíc jednodušší zavěšení se snadněji optimalizuje.

Pokud jde o močovinu... Sama Mazda to prezentuje tak, že SCR je příliš drahé řešení. Ne, že bez něj je to lepší. Z technického hlediska úspěch, z uživatelského o tom nejsem přesvědčen. Motor je více svázaný. SCR mu naopak dává více prostoru k životu. Což neznamená, že je to horší motor. Jen bych neprezentoval absenci SCR jako výhodu.
16. 9. 2013 09:56
Re: Palec nahoru
Ano,viezol som sa v tom :-) Aj v Mazde...neboj :-)
Avatar - Emel
16. 9. 2013 08:56
Re: Palec nahoru
No, zavede... 407 měla lichoběžník ve všech motorizacích, 508 už pouze u 2.2HDI. Pokud to nyní dají i pro 2.0HDI, budiž... není to zase takové překvapení vzhledem k tomu, že vlastně nemusí nic vyvíjet.
15. 9. 2013 19:52
dost dobre
no musim uznat ze Renaultu aj PSA to s dieslami fakt ide ta 1.6 dci 96kW ze vraj je super a toto 2.0 s Euro6 a 110-136kW go go go
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Emel
16. 9. 2013 08:57
Re: dost dobre
Jen aby se to promítlo do reálné dynamiky... ale nic proti, 508SW s takovým motorem bych si vcelku představit uměl.