Novinky
Jsem zvědavý na motory Renault jak odpoví. 2,0 dci okolo 200k?
Doufám,že nebude jen 1,6dci 130k a 165k.
Doufám,že nebude jen 1,6dci 130k a 165k.
Nevím co Renault ale Volvo přichází se 133 kW a bude následovat až 175 kW z dvoulitru dieselu. Pro Renault to jistě taky nebude problém, ale on moc nemá automobily, do kterých takové výkony dávat.
308GT s tym 132KW dieslom moze byt riadne delo a zrejme to bude aj najblizsi konkurent golfu GTD :yes:
S ohledem na cenu to bude asi TOP volba ve strednim mainstreamu.
Ale daleko za Mazdou 6 129kw a Revolution... :-!
To si nemyslim. Jako fanoušek Mazdy musim rict, ze pokud 508 dle clanku zlepsi napravu, ještě snizi i tak nizkou spotřebu a ponecha ceny, tak 508 bude lepsi volba. Mazdi fatalni nedostatky, tj. hlucnost, svazanost vybavy a neposkytovani slev zaradi M6 za 508, pokud kvalitu auta pomeris s cenou. M6 bude proste porad o cca 100 papiru drahsi.
Palec nahoru za dvojitej lichoběžník! :yes: :yes: :yes:
Kdo by řekl, že to zavede automobilka jako Peugeot, když už i Mazda šla tou horší cestou...
Kdo by řekl, že to zavede automobilka jako Peugeot, když už i Mazda šla tou horší cestou...
Z evropských automobilek ti to dá ve střední/ vyšší střední jen Citroen, Peugeot, Audi, Jaguar a Maserati. Z japonských myslím Honda (což je vlastně Acura), Infiniti a Lexus. Beru v potaz vozy dostupné v EU. Nikdo jiný mne nenapadá.
Ked si skusis podvozok novej šesky a tej tvrdej 508...tak zrejme ti francuzi inu moznost nemaju ked to nevedia...
Blbost, dvojitej lichoběžník nemá co dělat s tvrdym nebo měkym podvozkem >😁 >😒]
ale on je len tvrdy...nie sportovy
Jel si v tom clovece? Pokud ano, tak nevim co tvrdého jsi mel pod zadkem, ale podvozek to jiste nebyl. Na nase cesty je to porad vhodnejsi nez mazdi podvozky, i když i Francouz se vydal německou cestou.
Tak na Frantíka kope tento Peugeot až až , je tvrdší, respektive se tak tváří - než mnozí germáni, a to je co říci ... Byl jsem docela v rozpacích ...
Nová MZD6 se už na cestě nese dobře i na 19kách , vnitřní hluk naměřili stejně, Euro 6 to má bez močoviny a automat se vyrovná ZF. No a ten lichoběžník je jasné plus, ale kdo dokáže ocenit přínos lichoběžníku v rodinném kombíku.
Mizivá část řidičů, a proto mimo jiné mizí. Dnes umí podvozky naladit opravdu dobře a navíc jednodušší zavěšení se snadněji optimalizuje.
Pokud jde o močovinu... Sama Mazda to prezentuje tak, že SCR je příliš drahé řešení. Ne, že bez něj je to lepší. Z technického hlediska úspěch, z uživatelského o tom nejsem přesvědčen. Motor je více svázaný. SCR mu naopak dává více prostoru k životu. Což neznamená, že je to horší motor. Jen bych neprezentoval absenci SCR jako výhodu.
Pokud jde o močovinu... Sama Mazda to prezentuje tak, že SCR je příliš drahé řešení. Ne, že bez něj je to lepší. Z technického hlediska úspěch, z uživatelského o tom nejsem přesvědčen. Motor je více svázaný. SCR mu naopak dává více prostoru k životu. Což neznamená, že je to horší motor. Jen bych neprezentoval absenci SCR jako výhodu.
no musim uznat ze Renaultu aj PSA to s dieslami fakt ide ta 1.6 dci 96kW ze vraj je super a toto 2.0 s Euro6 a 110-136kW go go go
Ale na to tvůj IQ nestačí. Tak se s tou Teslou přestaň ztrapňovat a vrať se do reality.