Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Peugeot 508 Blue HDi: Dvoulitr s Euro 6 a 110 nebo 132 kW

26 komentářů

Avatar - Berenika ANTIDIESEL
Berenika ANTIDIESEL
KRÁSNÁ POPELNIČKA JJ, jen kdyby ji ještě INGENÝŘI PŘIMONTOVALI BATERKY JAKO TESLE MODEL S [odkaz] 😄 , možná by pak Peugeotoj neklesali prodeje a neměl problém s močkou ve výfuku >😁
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Kdybys nebyl tak hloupý, věděl bys, že Peugeot 508 si už dávno můžeš s těmi baterkami koupit v provedení HYBRID4.
Ale na to tvůj IQ nestačí. Tak se s tou Teslou přestaň ztrapňovat a vrať se do reality.
Atila_
Ten hybrid od Peugeotu bych snad ani nezminoval, to je takovy tah zcela mimo sachovnici. :-!
webpaja
Ty jsi se nenaučil ani pravopis a moralizuješ... 😄
spojka
Jsem zvědavý na motory Renault jak odpoví. 2,0 dci okolo 200k?
Doufám,že nebude jen 1,6dci 130k a 165k.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Nevím co Renault ale Volvo přichází se 133 kW a bude následovat až 175 kW z dvoulitru dieselu. Pro Renault to jistě taky nebude problém, ale on moc nemá automobily, do kterých takové výkony dávat.
holden_holden
do fluencu 😉
Avatar - Emel
Emel
Renault má s Lagunou mnohem naléhavější problémy než odpovídat na Peugeot.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
308GT s tym 132KW dieslom moze byt riadne delo a zrejme to bude aj najblizsi konkurent golfu GTD :yes:
Mixo
S ohledem na cenu to bude asi TOP volba ve strednim mainstreamu.
igorvrazic
Ale daleko za Mazdou 6 129kw a Revolution... :-!
Mixo
To si nemyslim. Jako fanoušek Mazdy musim rict, ze pokud 508 dle clanku zlepsi napravu, ještě snizi i tak nizkou spotřebu a ponecha ceny, tak 508 bude lepsi volba. Mazdi fatalni nedostatky, tj. hlucnost, svazanost vybavy a neposkytovani slev zaradi M6 za 508, pokud kvalitu auta pomeris s cenou. M6 bude proste porad o cca 100 papiru drahsi.
Atila_
Nebude, protoze tomu chybi automaticka prevodovka.
Avatar - JuckiCZ
JuckiCZ
Palec nahoru za dvojitej lichoběžník! :yes: :yes: :yes:
Kdo by řekl, že to zavede automobilka jako Peugeot, když už i Mazda šla tou horší cestou...
_MT_
Z evropských automobilek ti to dá ve střední/ vyšší střední jen Citroen, Peugeot, Audi, Jaguar a Maserati. Z japonských myslím Honda (což je vlastně Acura), Infiniti a Lexus. Beru v potaz vozy dostupné v EU. Nikdo jiný mne nenapadá.
igorvrazic
Ked si skusis podvozok novej šesky a tej tvrdej 508...tak zrejme ti francuzi inu moznost nemaju ked to nevedia...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Blbost, dvojitej lichoběžník nemá co dělat s tvrdym nebo měkym podvozkem >😁 >😒]
igorvrazic
ale on je len tvrdy...nie sportovy
Mixo
Jel si v tom clovece? Pokud ano, tak nevim co tvrdého jsi mel pod zadkem, ale podvozek to jiste nebyl. Na nase cesty je to porad vhodnejsi nez mazdi podvozky, i když i Francouz se vydal německou cestou.
Avatar - Andromeda
Andromeda
Tak na Frantíka kope tento Peugeot až až , je tvrdší, respektive se tak tváří - než mnozí germáni, a to je co říci ... Byl jsem docela v rozpacích ...
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Nová MZD6 se už na cestě nese dobře i na 19kách , vnitřní hluk naměřili stejně, Euro 6 to má bez močoviny a automat se vyrovná ZF. No a ten lichoběžník je jasné plus, ale kdo dokáže ocenit přínos lichoběžníku v rodinném kombíku.
_MT_
Mizivá část řidičů, a proto mimo jiné mizí. Dnes umí podvozky naladit opravdu dobře a navíc jednodušší zavěšení se snadněji optimalizuje.

Pokud jde o močovinu... Sama Mazda to prezentuje tak, že SCR je příliš drahé řešení. Ne, že bez něj je to lepší. Z technického hlediska úspěch, z uživatelského o tom nejsem přesvědčen. Motor je více svázaný. SCR mu naopak dává více prostoru k životu. Což neznamená, že je to horší motor. Jen bych neprezentoval absenci SCR jako výhodu.
igorvrazic
Ano,viezol som sa v tom 😄 Aj v Mazde...neboj 😄
Avatar - Emel
Emel
No, zavede... 407 měla lichoběžník ve všech motorizacích, 508 už pouze u 2.2HDI. Pokud to nyní dají i pro 2.0HDI, budiž... není to zase takové překvapení vzhledem k tomu, že vlastně nemusí nic vyvíjet.
spigy11
no musim uznat ze Renaultu aj PSA to s dieslami fakt ide ta 1.6 dci 96kW ze vraj je super a toto 2.0 s Euro6 a 110-136kW go go go
Avatar - Emel
Emel
Jen aby se to promítlo do reálné dynamiky... ale nic proti, 508SW s takovým motorem bych si vcelku představit uměl.