Velkým cenám ve druhé polovině třicátých let vládly německé vozy. Nejúspěšnějším pilotem byl bezesporu Rudolf Caracciola, který získal na Monze 1938 třetí titul mistra Evropy.
Výborný článek, snad jen jemná přípomínka účasti v Brně či na Zbraslavi by se šikla, ale tohle jistě neměl být román o Rudolfu Caracciolovi, i tak je to skvělé čtení :yes:
.... akorát tedy na mě působí trošku vytrženě z kontextu, protože většinou se tady o předválečných událostech moc nepíše.....
O Rudim si můžete za pár stovek najít někde v antikvariátu knížku "Tempo, Tempo!" kde hezky vzpomíná na svoji kariéru. Pikantní je samozřejmě dobová předmluva (vydáno v roce 1942) a taky některé fotky, ale to sem tahat nebudu. Je tam opravdu mnoho zábavných pasáží, například Carraciolův komentář, když mu někdy v třicátých letech bylo nabídnuto aby šel jezdit pro alfácký tým vedený Enzem Ferrarim - Rudi to v knížce komentuje ve stylu "znal jsem dobře toho pána a jeho způsoby a velmi jednoznačně jsem odmítnul".... :-)
Co se článku týče tak si jen dovolím polemizovat s tvrzením, že "zlatým věkem GP" je období těsně před druhou světovou.... Většinou se za zlatý věk označuje celé období dvacátých a třicátých let, kde kromě Němců měli hodně co říct i Italové s Alfou, Francouzi s Bugatti a jiní....