Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Rudolf Caracciola získal pro Mercedes-Benz před 75 lety třetí titul mistra Evropy

Velkým cenám ve druhé polovině třicátých let vládly německé vozy. Nejúspěšnějším pilotem byl bezesporu Rudolf Caracciola, který získal na Monze 1938 třetí titul mistra Evropy.
Zpět na článek
15. 9. 2013 15:23
15. 9. 2013 15:52
15. 9. 2013 16:11
15. 9. 2013 16:18
15. 9. 2013 16:21
15. 9. 2013 15:23
...
Konečně jednou zase zajímavý článek o jedné z největších person automobilových závodů :yes:

PS: V poslední větě přebývá slovo "navíc".
Rozbalit vlákno
0
15. 9. 2013 15:52
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
15. 9. 2013 16:11
Re: A co Brno?
Je to proto, aby experti tvého formátu mohli gůglit a pak se tu na redaktora vytahovat. Já už tu přece psal, že seš hodně dobrej... >:D
15. 9. 2013 16:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 9. 2013 16:21
ŠOFÉR
Výborný článek, snad jen jemná přípomínka účasti v Brně či na Zbraslavi by se šikla, ale tohle jistě neměl být román o Rudolfu Caracciolovi, i tak je to skvělé čtení :yes:

P.S. [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
16. 9. 2013 07:52
pěknej článek....
.... akorát tedy na mě působí trošku vytrženě z kontextu, protože většinou se tady o předválečných událostech moc nepíše.....

O Rudim si můžete za pár stovek najít někde v antikvariátu knížku "Tempo, Tempo!" kde hezky vzpomíná na svoji kariéru. Pikantní je samozřejmě dobová předmluva (vydáno v roce 1942) a taky některé fotky, ale to sem tahat nebudu. Je tam opravdu mnoho zábavných pasáží, například Carraciolův komentář, když mu někdy v třicátých letech bylo nabídnuto aby šel jezdit pro alfácký tým vedený Enzem Ferrarim - Rudi to v knížce komentuje ve stylu "znal jsem dobře toho pána a jeho způsoby a velmi jednoznačně jsem odmítnul".... :-)

Co se článku týče tak si jen dovolím polemizovat s tvrzením, že "zlatým věkem GP" je období těsně před druhou světovou.... Většinou se za zlatý věk označuje celé období dvacátých a třicátých let, kde kromě Němců měli hodně co říct i Italové s Alfou, Francouzi s Bugatti a jiní....

buď jak buď, článek pěkný.... :yes:
Rozbalit vlákno
0