Porsche se dohodlo s významným americkým leteckým dopravcem na zajištění vozového parku pro exkluzivní klientelu aerolinek na celé řadě klíčových letišť.
To delenie ľudí na movitých a nemovitých dokáže niekedy pekne štvať. Tí, čo na to majú, šup do Porsche, a vy, plebs, počkajte a potom vás natlačíme do autobusu, alebo si pešo pošlapte tunelom až do letištnej haly a hľadajte na páse nahádzané kufre...
Smutné, že sa stále navzájom hodnotíme len na základe hrúbky peňaženky a všetko o ničom inom ako o peniazoch nie je...
Jo, jo, kde jsou ty doby, kdy jsme všichni běhali po sídlištích ve stejných teplákovkách... žádné porše érlajns, ty embéčka byly taky víceméně stejný.
Ale neboj, Klaudie, dočkáš se, vaše dny se zase blíží, alespoň u nás se rovnostáři (kteří ovšem sami vždy budou rovnější) zase hrnou ke kormidlu, a lid tleská. :'-(
Ale o tom to nie je, kamarát. ;-) Je to o poslednej vete. A lepšie to nebude. Sme predsa ľudia. Mňa poteší aspoň občas, že medzi tými "lepšími" sa tu a tam nájdu skutoční "VIP".
Jasně, bez nobelovky nou porše, a stačí i ta z mír. Anebo podle výšky přiděleného grantu, třeba za výzkum globáního oteplování? Anebo podle IQ? Já chápu, že vzdělaní a na úrovni slušní lidé žijí i na Oravě, jenže z těch ty aerolinky nic nemají, a myslet si, že přistavené porsche je výrazem dobročinnosti Delty je mírně řečeno naivní. Podstatu dole vysvětluje MT. ;-)
Jj. zrovna včera jsem se "pobavil" int. diskusí, kde spousta lidí psalo o tom, jak tu komanči vzorně hospodařili (údajně dokonce s přebytkem) a nezadlužovali nás, tak jako porevoluční vlády. 8-s
Všichni žerou aféru Nagyová apod., ale celkově mnohem podstanější věci nezajímají skoro nikoho, např.:
"Mezinárodní ratingová agentura Moody's Investors Service v pátek potvrdila České republice rating A1 se stabilním výhledem. Podle ní je to díky významné stabilizaci daňového systému a omezeným dopadům dluhové krize z eurozóny. ČR získala tento rating již po šesté. Podle Moody's Praha prokázala, že je nadále odhodlána přijímat rázná opatření k snižování deficitu. Tyto kroky byly podle agentury klíčové k zachování důvěryhodnosti fiskální politiky a vytvoření daňové rezervy před nástupem nové vlády po pádu kabinetu Petra Nečase. V loňském roce české úřady překonaly konsolidační cíle, a to třetí rok po sobě a navzdory velmi nepříznivému makroekonomickému prostředí a politickému napětí, které vedlo k rozpadu vládní koalice, dodala Moody's.
Moody's vyzdvihla, že obezřetné politické kroky byly také důležitým faktorem při potlačování tendence zvyšování nákladů. Český finanční systém je stále pevný. Banky se drží tradičního obchodního modelu, který se zaměřuje na úvěry opírající se o vklady. Nákaza prostřednictvím finančního systému je tak nepravděpodobná, uzavřela Moody's podle serveru The Wall Street Journal."
Socani s rudými budou krást (a "bohatým" brát) ještě víc (komanči ještě přímo u koryt nebyli) a k tomu populisticky rozdávat, půjde to do kytek, ale lidi možná budou mít zase ten pocit "jistoty" (domácí vězení s plným ešusem v základu), který jim tolik chybí. :no:
Zrovna tohle není tak o penězích jako o věrnosti. Pravda, těžko se staneš věrným zákazníkem, když létáš jednou za rok. Takové programy jsou spíš zaměřené na lidi cestující za obchodem. Málokdo jinak nalétá dostatek. Samozřejmě, když máš dostatek peněz, dostane se ti stejných služeb i bez věrnosti. Osobně nejvíce oceňuji bonusy okolo zavazadel a bezpečnostních kontrol, dvou největších otrav létání.
Áno, máš samozrejme pravdu a ja to nerozporujem. Naznačil som pohľad davov bežných cestujúcich, dovolenkárov, i tých menej často využívajúcich letecké linky služobne.
Představ si, že bys dal 100+ letů ročně a cestoval na úrovni dovolenkářů. :-) Přináší nemalé peníze a rozhodně jich není málo. Tuhle službu odstartovali zhruba před dvěma roky pro "diamantové" členy zmíněného klubu (ta nejvyšší úroveň) a jen těch bylo asi 40 tisíc. Na hubu jako je Atlanta jich mohou být desítky v jednom jediném letadle. Pořád jsou to jen drobky v porovnání se skutečnými VIP.
Život není fér. Na druhou stranu, tyhle výhody přichází za značnou cenu. Běžné cestující chápu, ale život strávený v letištních halách a letadlech není něco, co by člověk mohl závidět. Stejně nejvíc získáš zkušenostmi.
Jinak aerolinky byly opakovaně kritizovány z obchodního hlediska za to, že kladou větší důraz na vzdálenost, kterou s nimi urazíš, než na zisk, který jim přineseš. Když tu samou sumu utratíš na levných letech, tak budeš mít pravděpodobně více výhod, než kdybys létal výhradně první třídou. Když budeš mít štěstí, poletíš i tou první třídou. Lidem, kteří utratí třeba 10 tisíc € za letenku, to není moc příjemné.
Dá se předpokládat, že jim časem dojde, že něco dělají špatně. :-) Nicméně je to taková kuriozita ve světě točícím se okolo peněz.