Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Porsche bude vozit VIP klientelu Delta Airlines

Michal Fokt Michal Fokt 17. 9. 2013
13
Porsche se dohodlo s významným americkým leteckým dopravcem na zajištění vozového parku pro exkluzivní klientelu aerolinek na celé řadě klíčových letišť.

Už jste někdy viděli například na frankfurtském letišti kromě běžných autobusů stát poblíž letadel eskový Mercedes s černými skly, který rozhodně nečekal na vás? Možnost VIP dopravy mezi jednotlivými lety, které šetří čas prestižním klientům leteckých společností, je u těch lepších aerolinek samozřejmostí a výjimkou není ani Delta Airlines, která je v alianci mimo jiné i s ČSA.

Malinko překvapivé v případě amerických aerolinek je ovšem to, že experimentální rozvoz členů exkluzivního Delta Airlines frequent flyer klubu Medallion probíhal na letišti v Atlantě v režii automobilky Porsche a jeho modelů Panamera a Cayenne, která dostala přednost před domácími výrobci aut.

Pětidveřová Porsche se očividně osvědčila, protože Delta rozjede tyto služby ještě v průběhu září také na letištích v New Yorku, Los Angeles a Minneapolis. Zálibu v německém luxusu mají ale i konkurenční United Airlines, kteří vozí svou MileagePlus Premier klientelu na houstonském letišti v Mercedesech S a GL.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

...
_MT_
| 17. 9. 2013
Jinak aerolinky byly opakovaně kritizovány z obchodního hlediska za to, že kladou větší důraz na vzdálenost, kterou s nimi urazíš, než na zisk, který jim přineseš. Když tu samou sumu utratíš na levných letech, tak budeš mít pravděpodobně více výhod, než kdybys létal výhradně první třídou. Když budeš mít štěstí, poletíš i tou první třídou. Lidem, kteří utratí třeba 10 tisíc € za letenku, to není moc příjemné.

Dá se předpokládat, že jim časem dojde, že něco dělají špatně. :-) Nicméně je to taková kuriozita ve světě točícím se okolo peněz.
Avatar - white label
...
white label
| 17. 9. 2013
Jj. zrovna včera jsem se "pobavil" int. diskusí, kde spousta lidí psalo o tom, jak tu komanči vzorně hospodařili (údajně dokonce s přebytkem) a nezadlužovali nás, tak jako porevoluční vlády. 8-s
Všichni žerou aféru Nagyová apod., ale celkově mnohem podstanější věci nezajímají skoro nikoho, např.:
"Mezinárodní ratingová agentura Moody's Investors Service v pátek potvrdila České republice rating A1 se stabilním výhledem. Podle ní je to díky významné stabilizaci daňového systému a omezeným dopadům dluhové krize z eurozóny. ČR získala tento rating již po šesté. Podle Moody's Praha prokázala, že je nadále odhodlána přijímat rázná opatření k snižování deficitu. Tyto kroky byly podle agentury klíčové k zachování důvěryhodnosti fiskální politiky a vytvoření daňové rezervy před nástupem nové vlády po pádu kabinetu Petra Nečase. V loňském roce české úřady překonaly konsolidační cíle, a to třetí rok po sobě a navzdory velmi nepříznivému makroekonomickému prostředí a politickému napětí, které vedlo k rozpadu vládní koalice, dodala Moody's.
Moody's vyzdvihla, že obezřetné politické kroky byly také důležitým faktorem při potlačování tendence zvyšování nákladů. Český finanční systém je stále pevný. Banky se drží tradičního obchodního modelu, který se zaměřuje na úvěry opírající se o vklady. Nákaza prostřednictvím finančního systému je tak nepravděpodobná, uzavřela Moody's podle serveru The Wall Street Journal."
Socani s rudými budou krást (a "bohatým" brát) ještě víc (komanči ještě přímo u koryt nebyli) a k tomu populisticky rozdávat, půjde to do kytek, ale lidi možná budou mít zase ten pocit "jistoty" (domácí vězení s plným ešusem v základu), který jim tolik chybí. :no:
...
_MT_
| 17. 9. 2013
Představ si, že bys dal 100+ letů ročně a cestoval na úrovni dovolenkářů. :-) Přináší nemalé peníze a rozhodně jich není málo. Tuhle službu odstartovali zhruba před dvěma roky pro "diamantové" členy zmíněného klubu (ta nejvyšší úroveň) a jen těch bylo asi 40 tisíc. Na hubu jako je Atlanta jich mohou být desítky v jednom jediném letadle. Pořád jsou to jen drobky v porovnání se skutečnými VIP.

Život není fér. Na druhou stranu, tyhle výhody přichází za značnou cenu. Běžné cestující chápu, ale život strávený v letištních halách a letadlech není něco, co by člověk mohl závidět. Stejně nejvíc získáš zkušenostmi.
...
Klaudius
| 17. 9. 2013
Čo dodať, máš pravdu. ;-)
...
Klaudius
| 17. 9. 2013
Áno, máš samozrejme pravdu a ja to nerozporujem. Naznačil som pohľad davov bežných cestujúcich, dovolenkárov, i tých menej často využívajúcich letecké linky služobne.