Paket Monte Carlo je nově dostupný i pro Fabii Combi. Příplatek za větší karoserii je 15 tisíc, zájemce o nejslabší motor 1.2 TSI/63 kW si proto musí připravit nejméně 350.900 Kč.
Každej neni odkojenej šampaňskym, aby si mohl zádel hýčkat v masážních sedadlech.... Ve své třídě je to průměrné auto.... Mě se osobně více líbila jedničková, ale budiž.. určitě lepší kombik, než hatchback..
někdo rád měkké frantíky, jinej tužší němce
někdo má 120kg a š***tej zadek, někdo 55kg a pěknou sexy prdélku
ale jedno je jisté, kdyby fakt Fabka výrazněji vybočovala, už by se to řešilo (v konferencích, v automobilce ...)
A pri nastupovani se krapnes pravym kolenem o idiotskej vystupek pod radiem kterej ti pak celou dobu tlaci do kolena. Copak tobe se to nelibi? Neber to za ty prachy >:D >:D
tak mu posli jednu fabku at si uzije. jestli je to srot nevim, nikdy jsem nemel. pouze se mi libi jejich znacek. ale kdyz to rika tvuj kamos tak to je treba pravda. ja jezdil fabii a bylo to utrpeni. mel jsem oktavii a to byl srot. holden nemuzu slouzit
Ale nepovídej... Já mám taky kolegu a ten má ségru, která má kamarádku ze střední a ta má švagra, kterej má sestřenici a ta ti prej chodí s nějakym Frantou co říká, že fóbie f kombajnu s Honem To Prodej pod kapotou je děsnej šrot. >:-[]
na Fabii s 63 kW navěšeli nevím jaká cingrlátka, auto za 350 tis. Kč z toho nikdy neudělají ;-)
Nedovedu si představit člověka, který by si tuto legraci na čtyřech kolech koupil.
Nepracuješ náhodou pro automobilku? Kdo by si tohle kupoval, když za to může mít regulérní nižší střední, když už jsme u koncernu, třeba zrovna Octavii.
Cena je dost šílená. Monte carlo je povedené, jak hatch tak i combi vypadá k světu. Ale dát za to 350 tisíc, za auto vyráběné od roku 2006, to je celkem síla
Čím? Že jsem napsal, že obyčejný malý rodinný kombík, který má nástupce za rohem, navíc, pro tuto verzi s nejslabším motorem, se prodává za 350 tis?
To je fakt!
Ale porovnávat to zrovna s Phantomem mi nepříjde moc trefné, sory >:D
No ale zjevně si neuvědomuješ, jak velkou kravinu jsi napsal :-) Tím jsi se zařadil v potravinovém řetězci na úroveň někoho, z koho nezbývá, než si dělat srandu ;-)
>:D Dobře to podal. Fábie je vlastně jedna třicetina Rollse. >:-[] Tak to já jezdím jednou desetinou Rollse....ty woe, hned mám lepší pocit. :yes: >:D >:D
Za 370 o třídu větší v dehtu a v plné palbě včetně navi, park.kamery mimo kůže a xenonů.
350 jsou drobný jen pro inteligenta který tu fabku koupí, ten kdo se na to nadře a roky šetří u koupě většinou více přemýšlí a porovnává co za ty vydřený prachy dostane.
z vlastnej skusenosti radsej odporucam napr nieco taketo: [odkaz] ze je to o triedu vacsie a lepsie auto netreba ani pisat a vyjde aj podstatne lacnejsie.... ;-) ako vycencana mala fabka ktora bude stale uzkym malym autom
jsem překvapen, jak se po výstupu s několika "diskutéry" zdejší diskuze zklidnila. Toto hodnotím rozhodně pozitivně...
Co dodat k ceně. Na první pohled se mi také zdála vysoká, ale pak jsem mrknul do konfigurátoru a překvapeně jsem zjistil, ze normální Fábie v eleganci a motorem 77kW je prakticky za stejnou cenu.
Takže jako obvykle. Škoda není nejlevnější, ale proč by také měla být. Od toho tady máme rýžové duo nebo žabí stehýnka.
Osobně nevidím důvod, proč neutratit 350k za slušně vypadající a slušně vybavené auto. Navíc, když bude takhle pěkně vypadat i v mnohem praktičštější karosářské verzi. Za mě, jó. Takhle by to mohlo být
Ano rozumím tomu, kdyby tě admin nevyzval aby ses mírnil, tak by si sám své chování nezměnil, za to že si se to rozhodl dotáhnout až na úplného slušnáka chválím.
PS umím číst, to bych ti jinak asi nemohl odpovídat, zkus ještě přemýšlet než něco takového napíšeš, jinak bych si musel zase začít myslet že to bylo úmyslné a že zase začínáš nadávat ;-)
No vidiš a já když napíšu jasnou nadsázku
"Nech ho, dyt víš dobře že on to nemá čim sepsat, navíc před vizitou příjde sestřička a všechy papíry vyhodí navíc nemá vycházky, jak by se dostal na Hlavák? Poslední možnost bude ochočit poštovního holuba " tak se vztekáš.
všechno si sepiš, vytiskni, udělej asi tak 200 kopií. Ty kopie poschovávej na různá místa (nikdy nevíš) a pak... Pak je vezmi, odnes do Prahy na Hlavní nádraží a tam je nech důkladně prostudovat tamními odborníky.
Jinak argumentovat na českém serveru prodeji v Austrálii je vážně výkon:-))) Tak na tohle bych na tvém místě snad ani neupozorňoval
Edit: začínám chápat GTI, trefovat se do některých lidí je vážně zábava. Jenom se obávám, že časem se to může stát poněkud stereotypní
Nech ho, dyt víš dobře že on to nemá čim sepsat, navíc před vizitou příjde sestřička a všechy papíry vyhodí ;-) navíc nemá vycházky, jak by se dostal na Hlavák? Poslední možnost bude ochočit poštovního holuba >:D
Ajjajaj už se bojim, tak to raději už nebudu Gilgita dráždit bosou nohou.
Ale bez legrace mám velkou radost že si konečně přestal nazývat ostatní morálním odpadem a podobně, za to máš odemě :yes:
Bohužel si to trochu pokazil vyhrožováním, ale holt vše nejde naráz.
To se adminovi vůbec nedivím, po tom co si tady předváděl...
Bohužel ted si se prořekl že ta tvá změna k lepšímu za kterou jsem tě chválil vlastně není tvoje práce ale jen se bojíš admina a za to máš odemne :no:
Nezlob se ale když někomu napíšeš že by mohl mít problém tak to trochu vyhrožováním zavání...
Když nemáš potřebu diskuse s člověkem mého typu tak bud tak laskav a nereaguj na mě, já taky nereagoval na tvůj příspěvek ale na Stefiče...
1.Chápu, jen prostě jsem myslel že ti to samo seplo a nemusel tě k tomu někdo vyzvat, takže i když si to třeba napsal schválně tak si se tím vlastně shodil.
2. Ale tady nejsme zloději nebo lháři, je to jen diskuse a ty v ní klidně někomu napíšeš že ŽE BY V BUDOUCNU MOHL MÍT PROBLÉM, rozdíl je v tom že to nepíšeš někomu kdo tě okradl ale někomu kdo se provinil pouze tím že nesdílí TVÉ názory. A mimochodem i když zloději řekneš že když bude krást tak bude mít problém tak mu vlastně vyhrožuješ ;-)
Pokud si chtěl Stefičovi pohrozit tak si mu měl napsat že ho napráskáš adminovi a ne takhle neurčitě vyhrožovat jak kdybys měl přijet k němu domu a zastřelit ho..
3.Ano v tom s tebou více méně souhlasím, moje reakce byla urážlivá ale na druhou stranu adekvátní tvým
předchozím příspěvkům pod jinými články, tady si se kromě vyhrožování choval slušně, ale bohužel jsem si o tobě udělal obrázek už předtím a nejsem jasnovidec a nedokážu předem určit jak zrovna dnes hodláš změnit své chování.
"K Stefičovi domu tezko muzu prijet, ani kdybych chtel, protoze nevím o koho se jedná."
ze stejneho duvodu tu nemuzes nikoho urazit a nikdo nemuze urazit tebe.
vsechny poznamky co si ukladas tak si je muzes 200 vytisknout a mas 200 hajzlpapiru. na nic jinyho ti nejsou.
urazky se daji resit pouze na diskusich kde je overena identita. jak by se dal urazit treba GTI, kdyz je to pocitacovej vir a ty jeho nohsledi jsou pouze algoritmy co se na tebe vrhnou po napadeni vudciho viru.
no, za stejnou cenu se dá pořídit podobně vybavený Ford Focus kombi ... netvrdím že je to zrovna designový skvost, ale to Fabie není taky ani jako Monte Carlo a s Focusem je alespoň větší zábava (lepší podvozek)
Fabia Monte Carlo je taková navoněná bída - málo muziky za hodně peněz
Tak Fabii jsem měl a spíš by se to samé dalo říci o ní - při cestě do Vídně v půli cesty vypověděla službu (ještě štěstí že jsem měl "záruku mobility", takže Škodovka hned poskytla náhradní auto).
S Focusem jsem se něco najezdil v práci a nikdy s ním žádné problémy nebyly.
Za 350 si může tu Fabii koupit buď blázen, fanatik nebo člověk co o autech vůbec nic neví.
Jistě :-) Rovněž koncernové TSI jsou známé svou "spolehlivostí" ... proto mi přijde trochu absurdní když se fanoušek Škodovky posmívá Fordu ohledně spolehlivosti ;-)
Tak s tím Fordem je to spíš taková zažitá říkanka, než že by to někdo měl podložené. I já tím kolikrát trápím kolegy v práci, aniž bych proti Fordu cokoliv měl ;-)
jako vtip dobrý ... jedině masochista by na dva válce jel s HTP z Prahy do Vídně a zpět, krom toho by ten motor byl po zbývajících cca. 500 km tímhle stylem nejspíš na odpis a ne na výměnu cívky ;-)
No kuracie stehienka,ryža alebo žabacie stehienka a ešte je tu pomerne šikovné punto.
Neviem koľko stojí v čr ale u nás je v cenníku písane od cca 12000 s 1.4 multiairom. To je podla mňa dobrá voľba ak nechcete tsi,tce alebo neaku „mŕtvu atmosféru” ale tak každému sedí asi niečo iné.Inak co sa týka vzhľadu nemám nič ani proti obyčajnej fábii ale monte carlo nieje taká tuctová takže určite dávam :yes:
Cena je trošku mimo, ne? >:D Zdá se, že je opět nastavená pro české ovce, které koupí se znakem škodovky cokoliv za jakoukoliv cenu. I kdybych byl fanouškem koncernu a chtěl malé kombi se sportovním vzhledem, tak Ibizu ST ve výbavě FR koupím výrazně levněji. Např. fóbie Monte Carlo 1,6 TDI 77kW za 457.900,- Kč vs. Ibiza ST FR 1,6 TDI CR 77kW za 403.900,-Kč. Kdo si koupí škodovku opravdu nepochopím! >:D A třeba 5dv. Ibiza FR s motorem 2,0 TDI 105kW je jen za 419.900,- Kč.
A nenapadlo tě, že ty peníze nikde extra šetřit nemuseli, ale že jen škodovka využívá české hlouposti? Ty auta jsou v podstatě stejný, ale když je jedno z nich na určitém trhu zákazník ochotný koupit za navýšenou cenu, tak proč mu o neprodat, že. Holt pocit vlastenectví je u škodovky za příplatek. >:-[]
a není náhodou tohle podstata obchodu? Proč bych ti měl prodávat rohlík za korunu, když jsi ochotný za něj zaplatit dvě koruny?
Já v podnikání také vždy začínám vysokou cenou. Slevu mohu dát vždycky. Opačně to ale nikdy nejde...
Však to je v pořádku! Škodovka jde na to chytře, ale k smíchu mi jsou její zákazníci. Proč si mám na jednom konci ulice koupit rohlík za dvě koruny, když na druhém konci je berou ze stejné pekárny a prodávají za korunu. :-)
;-) A není sám, jiní dokonce světu zvěstují, že - cituji: ...pokud je Škoda drahá, tak už z principu nemůže být lowendem ... >:-[] ... To je panečku materiál pro prodejce a výrobce >:-[] + další prodavače deště ...
Kdo tu mluví o líbení? Mě se nelíbí ani jedno. Jen poukazuji na to, že "stejné" auto od španělů dostanu o 50tis. levněji a to ve třídě, kde se hraje o každou tisícovku. :-!
mam na sebe jednoduche zaroven stylove a elegantne Botasky, teda podla mna. Neboli najlacnejsie, no su neskutocne pohodlne, par krat som ich umyl a nijak inak sa o ne nestaram, skratka nosim ich kedy potrebujem a kam sa mi zachce, nesetrim ich. Su vyrobene v Cechach. Vyzeraju stale jednoducho zaroven stylovo a elegantne, teda podla mna. Treba ale priznat, ze to moje nesetrenie sa na nich podpisalo a vyzeraju proste ako po dvoch sezonach. Na druhej strane to ale vobec nie je zle, pretoze pravda je taka, ze ich nosim uz pat rokov. Su skratka vyrobene v Cechach. A to je super lebo take veci mam najradsej, som proste chlap, strasne nerad nakupujem. No ak uz do toho idem, vzdy si stojim za svojim, za tym co mam osvedcene, pripadne za tym co ma svoju tradiciu a vyborne renome, na ktore sa da spolahnut. V tomto ja nemam cas ani dovod ani nutkanie experimentovat. Ked tak ist dalej, a ta cesta ale nevedie na trznicu.
Mam adidasky. Jsou vyrobene v Nemecku. Vsichni tvrdi, ze maji tradici. Staly me trikrat vic nez botasky. Nemel jsem cas experimentovat. Veril jsem ostatnim, ze adidasky nezklamou. Zklamaly. Vypadaji omsele a jsou na vyhozeni. Jsem chlap, mam adidasky a lidi se za mnou na ulici otaceji. To ale nic nezmeni na tom, ze jsou zrale na vymenu. Treba za Pumy ;-)
Proboha, jak tohle může někdo koupit za 350 tisíc? Když ještě něco přihodím tak mám vynikající Fiestu ST. Která je jak motorově tak podvozkově úplně někde jinde.
Je to proste tradice. Tchan ma Fabii. Ptam se ho: proc Fabia? Je to tradicni nastupce favorita. Nad jinym autem neni treba uvazovat. Jistota vyberu.
Ma zena si koupila Fabii, kdyz jsme se jeste neznali. Ptam se ji: Proc Fabia? Mela jsem autosalon kousek a skladovka mela hezkou vinovou barvu.
Nekdy jsou duvody proste jednoduche. :-)
...a někdy je to přesně naopak...tchán měl klasicky vždy škodovky. V důchodu chtěl nový auto bez starostí, objel pár salonů a nakonec přivezl Yarise před generační obměnou. Nejlíp se mu do něj nastupovalo, motor nejživější a podvozek pohodlnej.
Tak tak...jeden můj zákazník jezdil vždycky v Citroenech, momentálně má přechozí C4. A nedávno mi povídá, na jaře budu kupovat auto. A copak ? Něco je s céčtyřkou ? Ale ne, ale chci nový a aby mi už vydrželo až do smrti. A co jste vybral ? No Yarise přece... ;-)
Tak RS taky nevypadá špatně a krátká verze v červené s bílou střechou na 17" je i docela pěkná.
Nicméně proti sourozencům Polu a Ibize tam není ta estetika v základu.
Ano, to je ta estetika v základu. Polo vypadá i v základu na plecháčích hezky a proporce má vyvážené, to Fabia se musí vyšperkovat, aby byla zkousnutelná.
Hořekovat nad tím, že paket Monte Carlo není dostupný pro htp je nesmysl, je to zcela logické, htp je naprostý entry level, a tak by na něj nějaké pakety byly zbytečné. Byl by to stejný nesmysl jako Rapid s xenony. Navíc cena je poněkud optimistická, když uvážíme, že za stejné peníze jsou tu Golf VII., Mazda 3 aj.
Jenže u FII jde o vrcholnou výbavovou a designovou verzi, sic s běžným motorem. Když si někdo vystačí se základem, jako třeba u té základní M3 za 350tKč, tak u Fabky začne reálně na 250tKč. A to už je trošku rozdíl ...
Predem omluva, ze muj prispevek netyka primo tohoto vozu. Jen bych rad videl redakcni plan clanku na zari.
Neni jediny den, kdyby se hlavni zpravou nestala Skoda. Nezere me to, mohlo by mi to byt jedno, ale v ramci novinarske slusnosti by bylo vhodne oznacit podobne clanky jako PR. I pro Skodu je zrejme, ze auto.cz muze byt vhodnym mediem pro sireni "prave viry" ve vozy Skoda. Nechci tady vytvaret konspiracni teorie, ale zcela urcite Skoda PR uzce spolupracuje s redakci auto.cz. V dobe, kdy je na lokalnim trhu vice nez tesno hlavne diky korejskym znackam je treba Skodu proste vice a vice zviditelnovat.
A to i za cenu bulvarne pojatych clanku ve stylu: "Rapid je v Nemecku" drazsi nebo "Ocitujeme cenik Fabie".
Ptam se tedy co bude zitra a pozitri? "Suberp ma kuzi na volantu z alspke kravy", "Na internetu koluje video s Rapidem, ktery jezdi v Monte Carlu" ci "Porsche vyrobi delsi odrazku na 911, neuneslo prohru s Ocatvii RS"?
Výběhová ***, ale nějakej pacient si jí stejně koupí tak jako soused od vedle, je mu 70 a aby neotlačil stěrače tak si tam pod ně dává plastová výčka od lahve a v garáži nedovírá dveře, aby se prej netlačily gumy ve dveřích. Každý týden v sobotu vyjede před garáž, Fábku vyleští a zase zajede dovnitř. Takovéto zákazníky škodovka potřebuje.
Takové zákazníky nepotřebuje, takoví mění auto jednou za sto let, pokud vůbec (když jemu 70, asi s tím už dožije).
Firma potřebuje zákazníky, kteří budou kupovat pořád dál a dál, co tři až pět let nové.
Dočkáte se, levný a všem nízkopříjmovým skupinám obyvatelstva dostupný vozík je na cestě. Opět budete moci lamentovat, jak je Škoda drahá, když je Dong ču-čchi tak levný >:D Cena Fabie je mírně vyšší, ale Škoda ví co dělá. Fabii combi to s MC paketem překvapivě sluší. S vhodně zvolenou barvou je to stále, i po těch letech, pěkné auto.
Upřímně se tu voháněj asijským čímkoliv, ale problém je, že Fabka umí bejt v MC sexcy, jen už sahá tam, kde evropská konkurence nabídne o třídu větší auto, který dokáže vypadat a nabídnout víc.
To je u výběhovýho a ne úplně výborně prodávanýho auta na pováženou.
"S nejslabším motorem 1.2 TSI/63 kW stojí Monte Carlo o 169 tisíc a s 1.6 TDI/77 kW stále o 62 tisíc méně než RS poháněné 1.4 TSI o výkonu 132 kW."
Tak tohle pane Vaverko, tohle už je novinářská žumpa. Dělat takto svojí práci, styděl bych se.
Ptám se, zcela vážně a bez legrace: Nedávno zde přispivatel Xawier, jež nezastírá, že je prodejcem Škodovky, prohlásil že ACZ je jistým způsobem touto automobilkou, řekněme, podporované. Ptám se redakce - je to pravda?
Nevěřil bych tomu, ale z vašich příspěvků to přímo čiší.
To víš že to tak je... stačí se mrknout do jaké "skupiny" médií Auto.cz patří a je vymalováno :-! Prostě stačí brát jakékoliv recenze a testy na Škodovku s velkou rezervou a pisálky jakbysmet. V minulých časech mé zaměstnanecké éry bych si taky nedovolil kopat proti svému chlebodárci, sic bych o almužnu přišel ;-)
Pravděpodobně nějaký magor, který ti dal palec dolů... a že jich tu na diskusi bude až běda... hlavně těch "prodavačů" z autosalónů Škoda... hoši, běžte makat do Lidlu >:-[]