Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škodu Fabia Combi Monte Carlo s tříválcem nekoupíte, TSI stojí od 350.900 Kč

Paket Monte Carlo je nově dostupný i pro Fabii Combi. Příplatek za větší karoserii je 15 tisíc, zájemce o nejslabší motor 1.2 TSI/63 kW si proto musí připravit nejméně 350.900 Kč.
Zpět na článek
17. 9. 2013 16:06
17. 9. 2013 16:24
17. 9. 2013 18:51
17. 9. 2013 20:09
17. 9. 2013 21:12
17. 9. 2013 21:24
18. 9. 2013 09:46
17. 9. 2013 16:10
17. 9. 2013 16:25
17. 9. 2013 17:02
17. 9. 2013 17:48
17. 9. 2013 17:57
17. 9. 2013 20:14
17. 9. 2013 20:18
18. 9. 2013 07:18
18. 9. 2013 08:03
18. 9. 2013 08:47
17. 9. 2013 16:28
17. 9. 2013 16:45
18. 9. 2013 14:13
17. 9. 2013 17:26
17. 9. 2013 17:47
17. 9. 2013 18:52
18. 9. 2013 08:44
17. 9. 2013 16:30
17. 9. 2013 17:30
17. 9. 2013 21:26
17. 9. 2013 22:00
18. 9. 2013 09:50
18. 9. 2013 12:31
17. 9. 2013 17:25
17. 9. 2013 17:31
17. 9. 2013 18:12
17. 9. 2013 18:19
17. 9. 2013 18:23
18. 9. 2013 01:26
18. 9. 2013 09:54
18. 9. 2013 12:40
18. 9. 2013 16:16
17. 9. 2013 17:38
17. 9. 2013 18:15
17. 9. 2013 18:20
18. 9. 2013 12:41
17. 9. 2013 17:58
18. 9. 2013 09:10
18. 9. 2013 14:25
17. 9. 2013 18:37
17. 9. 2013 18:39
18. 9. 2013 01:32
18. 9. 2013 10:02
18. 9. 2013 17:32
17. 9. 2013 16:01
ja osobne si ji nekoupim
ani se ctyrvalcem, petivalcem, sestivalcem, sedmivalcem....
Rozbalit vlákno
18
Avatar - petrumr
17. 9. 2013 16:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 9. 2013 07:19
Re: ja osobne si ji nekoupim
Takhle velebit vlastní garáž...to je strašný :-|
17. 9. 2013 16:19
Re: ja osobne si ji nekoupim
já také ne, ale nutno přiznat, že designová úprava je pěkná
17. 9. 2013 16:21
Re: ja osobne si ji nekoupim
Z toho si nic nedělej... Pěkně pracuj, šetři a třeba se ti to jednou poštěstí! Hlavní je neztrácet víru ;-)
17. 9. 2013 17:15
Re: ja osobne si ji nekoupim
tak to budu radeji do smrti ateista. fakt se nechci dat na drahu mucednika
Avatar - petrumr
17. 9. 2013 17:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 9. 2013 17:46
Re: ja osobne si ji nekoupim
protoze jsem samozrejme jiz mel tu cest a tak uzivatelsky neprijemnym autem jsem opravdu jeste nikdy nejel
Avatar - Ozzman
17. 9. 2013 18:08
Re: ja osobne si ji nekoupim
To si asi moc aut neřídil >:D Já vim, že v Need for speed ti stačej k ovládaní jen 4 šipky... ale dej tomu šanci >:D
17. 9. 2013 18:14
Re: ja osobne si ji nekoupim
povidej mi o radosti jezdit tim zebrakem. zacina to tim ze vevnitr si sednes na na nepohodlnou zidli srovnatelnou s invalidnim vozikem.
Avatar - Ozzman
17. 9. 2013 18:48
Re: ja osobne si ji nekoupim
Každej neni odkojenej šampaňskym, aby si mohl zádel hýčkat v masážních sedadlech.... Ve své třídě je to průměrné auto.... Mě se osobně více líbila jedničková, ale budiž.. určitě lepší kombik, než hatchback..
17. 9. 2013 19:51
Re: ja osobne si ji nekoupim
někdo rád měkké frantíky, jinej tužší němce
někdo má 120kg a š***tej zadek, někdo 55kg a pěknou sexy prdélku
ale jedno je jisté, kdyby fakt Fabka výrazněji vybočovala, už by se to řešilo (v konferencích, v automobilce ...)
17. 9. 2013 21:51
Re: ja osobne si ji nekoupim
A pri nastupovani se krapnes pravym kolenem o idiotskej vystupek pod radiem kterej ti pak celou dobu tlaci do kolena. Copak tobe se to nelibi? Neber to za ty prachy >:D >:D
Avatar - petrumr
17. 9. 2013 18:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 9. 2013 18:24
Re: ja osobne si ji nekoupim
tak mu posli jednu fabku at si uzije. jestli je to srot nevim, nikdy jsem nemel. pouze se mi libi jejich znacek. ale kdyz to rika tvuj kamos tak to je treba pravda. ja jezdil fabii a bylo to utrpeni. mel jsem oktavii a to byl srot. holden nemuzu slouzit
17. 9. 2013 19:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - euro89
17. 9. 2013 18:36
Re: ja osobne si ji nekoupim
Ale nepovídej... Já mám taky kolegu a ten má ségru, která má kamarádku ze střední a ta má švagra, kterej má sestřenici a ta ti prej chodí s nějakym Frantou co říká, že fóbie f kombajnu s Honem To Prodej pod kapotou je děsnej šrot. >:-[]
17. 9. 2013 19:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 9. 2013 21:57
Re: ja osobne si ji nekoupim
Vy chcete tvrdit, že Fabie a jí podobné (Polo, Ibiza) jsou dobrá auta? :-O :-O :-O
Avatar - Well-being
17. 9. 2013 16:06
Kdyby
na Fabii s 63 kW navěšeli nevím jaká cingrlátka, auto za 350 tis. Kč z toho nikdy neudělají ;-)
Nedovedu si představit člověka, který by si tuto legraci na čtyřech kolech koupil.
Rozbalit vlákno
7
17. 9. 2013 16:24
Re: Kdyby
Njn, za kvalitu se vždycky platilo... Kdo na to nemá,nakupuje na tržnici...
17. 9. 2013 18:51
Re: Kdyby
To tu dlouho nebylo: Já na to mám – všechno zaplatím, všechno utratím
Já na to mám - přede mnou hned každej hačačá...

Když na to máš, tak nekupuješ Fobii... brrr 8-s
17. 9. 2013 20:09
Re: Kdyby
Vůbec nevíš... Ale ti, kdo ji kupují vědí! ;-)
17. 9. 2013 21:12
Re: Kdyby
Nevím, naštěstí lovím ve "středních" vodách... to ovšem nic nemění na tom, že dát za tuhle kreaturu 350k je nadmíru podivné... 8-s
17. 9. 2013 21:24
Re: Kdyby
Boli časy, keď stáli podobné kreatúry cez 500... ;-)
18. 9. 2013 09:46
Re: Kdyby
A už jsou pryč. Zaplať pánbůh... ;-)
18. 9. 2013 00:52
Re: Kdyby
Nepracuješ náhodou pro automobilku? Kdo by si tohle kupoval, když za to může mít regulérní nižší střední, když už jsme u koncernu, třeba zrovna Octavii.
Avatar - Nerez
17. 9. 2013 16:10
Cena
Cena je dost šílená. Monte carlo je povedené, jak hatch tak i combi vypadá k světu. Ale dát za to 350 tisíc, za auto vyráběné od roku 2006, to je celkem síla
Rozbalit vlákno
16
17. 9. 2013 16:25
Re: Cena
RR Phantom se dělá ještě dýl a stojí asi 30 krát tolik... Tady už se musíš přímo věšet při představě,že si to někdo koupí,že? :-)
Avatar - Nerez
17. 9. 2013 17:02
Re: Cena
Opravdu inteligentní a věcný příspěvek...
17. 9. 2013 17:48
Re: Cena
Srry kamo,ale ty jsis zacal ;-)
Avatar - Nerez
17. 9. 2013 17:57
Re: Cena
Čím? Že jsem napsal, že obyčejný malý rodinný kombík, který má nástupce za rohem, navíc, pro tuto verzi s nejslabším motorem, se prodává za 350 tis?
To je fakt!
Ale porovnávat to zrovna s Phantomem mi nepříjde moc trefné, sory >:D
17. 9. 2013 20:14
Re: Cena
No ale zjevně si neuvědomuješ, jak velkou kravinu jsi napsal :-) Tím jsi se zařadil v potravinovém řetězci na úroveň někoho, z koho nezbývá, než si dělat srandu ;-)
Avatar - Nerez
17. 9. 2013 20:18
Re: Cena
Nepovídej. Tak mi řekni, čím a na úroveň koho >:-[]
18. 9. 2013 07:18
Re: Cena
Ty jsi vážně vtipnej kousek :-) Takhle lovíš zákazníky, jo? >:D
Avatar - woody-alien
18. 9. 2013 08:03
Re: Cena
>:D Dobře to podal. Fábie je vlastně jedna třicetina Rollse. >:-[] Tak to já jezdím jednou desetinou Rollse....ty woe, hned mám lepší pocit. :yes: >:D >:D
18. 9. 2013 08:47
Re: Cena
Z tohodle pohledu je to famózní pocit >:-[] Už vidím jak to cpe do lidí >:D
Avatar - dal
17. 9. 2013 16:28
Re: Cena
Cena je šílená u všech fabií. V porovnání s konkurencí je i vzhledem ke svému stáří předražená.
Avatar - volvo s60
18. 9. 2013 14:13
Re: Cena
Cena je šílená u všech Škodovek!!! :-! :no:
Avatar - petrumr
17. 9. 2013 17:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Nerez
17. 9. 2013 17:47
Re: Cena
Asi žijeme v jiných sociálních sférách...
Avatar - dal
18. 9. 2013 08:44
Re: Cena
Za 370 o třídu větší v dehtu a v plné palbě včetně navi, park.kamery mimo kůže a xenonů.
350 jsou drobný jen pro inteligenta který tu fabku koupí, ten kdo se na to nadře a roky šetří u koupě většinou více přemýšlí a porovnává co za ty vydřený prachy dostane.
Avatar - 3_diamanty
17. 9. 2013 16:26
za tuto cenu je to konina
z vlastnej skusenosti radsej odporucam napr nieco taketo: [odkaz] ze je to o triedu vacsie a lepsie auto netreba ani pisat a vyjde aj podstatne lacnejsie.... ;-) ako vycencana mala fabka ktora bude stale uzkym malym autom
Rozbalit vlákno
10
17. 9. 2013 17:12
Re: za tuto cenu je to konina
sakra jaktoze takovato zprava se neobjevila na skoda-auto.cz
Avatar - petrumr
17. 9. 2013 17:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 9. 2013 18:54
Re: za tuto cenu je to konina
Desetkrát nevím, ale interiér u Hyu je opravdu o několik tříd lepší :yes:
17. 9. 2013 17:36
Re: za tuto cenu je to konina
Treba na tve doporuceni nekdo da a zvedne tak mesicni prodeje o tretinu (za I-VIII v Cesku 26 kousku, z toho za srpen po zlevneni cele 2).
Avatar - petrumr
17. 9. 2013 17:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Nerez
17. 9. 2013 17:49
Re: za tuto cenu je to konina
Mitsubishi na ty interiéry nikdy nehrálo. Tam jde o požitek z jízdy, z motoru a podvozku.
Mitsubishi forever :yes:
Avatar - petrumr
17. 9. 2013 18:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Nerez
17. 9. 2013 18:23
Re: za tuto cenu je to konina
Tobě je těžký něco vysvětlovat, když vrchol tvého řidičského požitku je cesta do práce s HTP...
18. 9. 2013 01:26
Re: za tuto cenu je to konina
Ta Tvá kritika Mitsubishi je zajímavá, MIVEC udělá z htp řezanku kdy se mu zachce. Co to povídám, na htp vlastně stačí vývojově starší GDI.
18. 9. 2013 01:27
Re: za tuto cenu je to konina
Ta Tvá kritika Mitsubishi je zajímavá, MIVEC udělá z htp řezanku kdy se mu zachce. Co to povídám, na htp vlastně stačí vývojově starší GDI.
17. 9. 2013 16:30
pfffff
350 tisíc ? a to jako někdo za tuto cenu koupí obyčejnou Fabii ? 8-s
Rozbalit vlákno
5
Avatar - petrumr
17. 9. 2013 17:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 9. 2013 21:26
Re: pfffff
Ešte koľkokrát tú blbinu chceš zopakovať?
17. 9. 2013 22:00
Re: pfffff
Hrozny co? Za ty prachy se da poridit zanovni trojkovy bavo.
18. 9. 2013 09:50
Re: pfffff
Za ty prachy se dá pořídit skvěle vybané auto o segment výš. Se silnějším motorem. A to je prostě fakt.
Avatar - Andromeda
18. 9. 2013 12:31
Re: pfffff
Tady je možné všechno >:-[]
Avatar - Stefič
17. 9. 2013 16:42
Můj ty karle...
jsem překvapen, jak se po výstupu s několika "diskutéry" zdejší diskuze zklidnila. Toto hodnotím rozhodně pozitivně...
Co dodat k ceně. Na první pohled se mi také zdála vysoká, ale pak jsem mrknul do konfigurátoru a překvapeně jsem zjistil, ze normální Fábie v eleganci a motorem 77kW je prakticky za stejnou cenu.
Takže jako obvykle. Škoda není nejlevnější, ale proč by také měla být. Od toho tady máme rýžové duo nebo žabí stehýnka.
Osobně nevidím důvod, proč neutratit 350k za slušně vypadající a slušně vybavené auto. Navíc, když bude takhle pěkně vypadat i v mnohem praktičštější karosářské verzi. Za mě, jó. Takhle by to mohlo být
Rozbalit vlákno
58
17. 9. 2013 16:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 9. 2013 17:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Stefič
17. 9. 2013 17:54
Re: Můj ty karle...
já? Já teda fakt ne, děkuji za optání
17. 9. 2013 18:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Nerez
17. 9. 2013 18:11
Re: Můj ty karle...
To zní skoro jako diskuzní vyhrožování >:D
Sry, že se vám do toho pletu ;-)
Avatar - Stefič
17. 9. 2013 18:13
Re: Můj ty karle...
to Nerez, to je jen takové to "domácí žvýkání" >:D
17. 9. 2013 18:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Stefič
17. 9. 2013 18:28
Re: Můj ty karle...
kdybch měl tolik času, tak to snad dohledám.

Ale proč bych to dohledával...Gilgit to má přece zdokumentované:-))) Gilgite, hoď sem ten odkaz cos mi tam dal jako důkaz:-)))

No nic, jdu domu. Hezký večer, Gilgite:-))
Avatar - Jirka.12345
17. 9. 2013 19:18
Re: Můj ty karle...
Ale ty ses nerozhodl, o pár příspěvků dál píšeš že tě vyzval admin >:D
17. 9. 2013 19:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jirka.12345
17. 9. 2013 19:50
Re: Můj ty karle...
Rozhodl potom co tě admin vyzval ;-)
17. 9. 2013 19:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jirka.12345
17. 9. 2013 20:14
Re: Můj ty karle...
Ano rozumím tomu, kdyby tě admin nevyzval aby ses mírnil, tak by si sám své chování nezměnil, za to že si se to rozhodl dotáhnout až na úplného slušnáka chválím.
PS umím číst, to bych ti jinak asi nemohl odpovídat, zkus ještě přemýšlet než něco takového napíšeš, jinak bych si musel zase začít myslet že to bylo úmyslné a že zase začínáš nadávat ;-)
17. 9. 2013 20:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jirka.12345
18. 9. 2013 00:07
Re: Můj ty karle...
No vidiš a já když napíšu jasnou nadsázku
"Nech ho, dyt víš dobře že on to nemá čim sepsat, navíc před vizitou příjde sestřička a všechy papíry vyhodí navíc nemá vycházky, jak by se dostal na Hlavák? Poslední možnost bude ochočit poštovního holuba " tak se vztekáš.
18. 9. 2013 01:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Stefič
17. 9. 2013 18:12
Re: Můj ty karle...
všechno si sepiš, vytiskni, udělej asi tak 200 kopií. Ty kopie poschovávej na různá místa (nikdy nevíš) a pak... Pak je vezmi, odnes do Prahy na Hlavní nádraží a tam je nech důkladně prostudovat tamními odborníky.

Jinak argumentovat na českém serveru prodeji v Austrálii je vážně výkon:-))) Tak na tohle bych na tvém místě snad ani neupozorňoval

Edit: začínám chápat GTI, trefovat se do některých lidí je vážně zábava. Jenom se obávám, že časem se to může stát poněkud stereotypní
Avatar - Jirka.12345
17. 9. 2013 18:33
Re: Můj ty karle...
Nech ho, dyt víš dobře že on to nemá čim sepsat, navíc před vizitou příjde sestřička a všechy papíry vyhodí ;-) navíc nemá vycházky, jak by se dostal na Hlavák? Poslední možnost bude ochočit poštovního holuba >:D
17. 9. 2013 18:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jirka.12345
17. 9. 2013 18:49
Re: Můj ty karle...
Ajjajaj už se bojim, tak to raději už nebudu Gilgita dráždit bosou nohou.
Ale bez legrace mám velkou radost že si konečně přestal nazývat ostatní morálním odpadem a podobně, za to máš odemě :yes:
Bohužel si to trochu pokazil vyhrožováním, ale holt vše nejde naráz.
17. 9. 2013 18:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jirka.12345
17. 9. 2013 19:14
Re: Můj ty karle...
To se adminovi vůbec nedivím, po tom co si tady předváděl...
Bohužel ted si se prořekl že ta tvá změna k lepšímu za kterou jsem tě chválil vlastně není tvoje práce ale jen se bojíš admina a za to máš odemne :no:
Nezlob se ale když někomu napíšeš že by mohl mít problém tak to trochu vyhrožováním zavání...
Když nemáš potřebu diskuse s člověkem mého typu tak bud tak laskav a nereaguj na mě, já taky nereagoval na tvůj příspěvek ale na Stefiče...
17. 9. 2013 19:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jirka.12345
17. 9. 2013 20:08
Re: Můj ty karle...
1.Chápu, jen prostě jsem myslel že ti to samo seplo a nemusel tě k tomu někdo vyzvat, takže i když si to třeba napsal schválně tak si se tím vlastně shodil.

2. Ale tady nejsme zloději nebo lháři, je to jen diskuse a ty v ní klidně někomu napíšeš že ŽE BY V BUDOUCNU MOHL MÍT PROBLÉM, rozdíl je v tom že to nepíšeš někomu kdo tě okradl ale někomu kdo se provinil pouze tím že nesdílí TVÉ názory. A mimochodem i když zloději řekneš že když bude krást tak bude mít problém tak mu vlastně vyhrožuješ ;-)
Pokud si chtěl Stefičovi pohrozit tak si mu měl napsat že ho napráskáš adminovi a ne takhle neurčitě vyhrožovat jak kdybys měl přijet k němu domu a zastřelit ho..

3.Ano v tom s tebou více méně souhlasím, moje reakce byla urážlivá ale na druhou stranu adekvátní tvým
předchozím příspěvkům pod jinými články, tady si se kromě vyhrožování choval slušně, ale bohužel jsem si o tobě udělal obrázek už předtím a nejsem jasnovidec a nedokážu předem určit jak zrovna dnes hodláš změnit své chování.
17. 9. 2013 20:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 9. 2013 20:35
Re: Můj ty karle...
"K Stefičovi domu tezko muzu prijet, ani kdybych chtel, protoze nevím o koho se jedná."

ze stejneho duvodu tu nemuzes nikoho urazit a nikdo nemuze urazit tebe.
vsechny poznamky co si ukladas tak si je muzes 200 vytisknout a mas 200 hajzlpapiru. na nic jinyho ti nejsou.
urazky se daji resit pouze na diskusich kde je overena identita. jak by se dal urazit treba GTI, kdyz je to pocitacovej vir a ty jeho nohsledi jsou pouze algoritmy co se na tebe vrhnou po napadeni vudciho viru.
17. 9. 2013 20:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 9. 2013 20:50
Re: Můj ty karle...
kdyby byl z kladna tak mu ji zajdu strelit >:-[]
17. 9. 2013 20:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 9. 2013 21:57
Re: Můj ty karle...
Tak, a teď víme, že cosworth je z Kladna >:D
18. 9. 2013 03:56
Re: Můj ty karle...
no nejsem, ale tech padesat bych kvuli tomu dojel i v ty fabii
Avatar - Jirka.12345
18. 9. 2013 00:13
Re: Můj ty karle...
1. k tomu nemam co dodat

2. Kolik lidí si tady urazil ty(ted samozřejmě nemyslím tuto diskusi ale předchozí diskuse)

3.nemám co dodat
18. 9. 2013 01:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 9. 2013 04:02
Re: Můj ty karle...
vy nicky na G jste jak kolovratek. uz toho nech
17. 9. 2013 18:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 9. 2013 18:24
Re: Můj ty karle...
Ty si ale spion >:D Zase muzes udelat nejaky vypis komu, proc a kolik jsi dal minusu. Vis jak, poradek musi byt!
17. 9. 2013 18:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 9. 2013 17:01
Re: Můj ty karle...
no, za stejnou cenu se dá pořídit podobně vybavený Ford Focus kombi ... netvrdím že je to zrovna designový skvost, ale to Fabie není taky ani jako Monte Carlo a s Focusem je alespoň větší zábava (lepší podvozek)

Fabia Monte Carlo je taková navoněná bída - málo muziky za hodně peněz
Avatar - petrumr
17. 9. 2013 17:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 9. 2013 17:37
Re: Můj ty karle...
Tak Fabii jsem měl a spíš by se to samé dalo říci o ní - při cestě do Vídně v půli cesty vypověděla službu (ještě štěstí že jsem měl "záruku mobility", takže Škodovka hned poskytla náhradní auto).

S Focusem jsem se něco najezdil v práci a nikdy s ním žádné problémy nebyly.

Za 350 si může tu Fabii koupit buď blázen, fanatik nebo člověk co o autech vůbec nic neví.
Avatar - petrumr
17. 9. 2013 17:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 9. 2013 17:48
Re: Můj ty karle...
1.2 HTP ... cívka v háji - u tříválce vážně super když jede na dva válce a ztratí 1/3 výkonu (k tomu vibrace, že by motor skoro vyskočil z auta)
Avatar - Nerez
17. 9. 2013 17:50
Re: Můj ty karle...
To se nemůže HTPéčku stát >:D
17. 9. 2013 17:55
Re: Můj ty karle...
Jistě :-) Rovněž koncernové TSI jsou známé svou "spolehlivostí" ... proto mi přijde trochu absurdní když se fanoušek Škodovky posmívá Fordu ohledně spolehlivosti ;-)
Avatar - Nerez
17. 9. 2013 17:58
Re: Můj ty karle...
Tak s tím Fordem je to spíš taková zažitá říkanka, než že by to někdo měl podložené. I já tím kolikrát trápím kolegy v práci, aniž bych proti Fordu cokoliv měl ;-)
Avatar - petrumr
17. 9. 2013 18:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 9. 2013 21:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
17. 9. 2013 18:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 9. 2013 18:27
Re: Můj ty karle...
htp nema katalyzator?
Avatar - petrumr
17. 9. 2013 18:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 9. 2013 18:48
Re: Můj ty karle...
jako vtip dobrý ... jedině masochista by na dva válce jel s HTP z Prahy do Vídně a zpět, krom toho by ten motor byl po zbývajících cca. 500 km tímhle stylem nejspíš na odpis a ne na výměnu cívky ;-)
18. 9. 2013 03:10
Re: Můj ty karle...
Ty máš problémy s pochopením textu? Píše, že měl záruku mobility, (bylo přistaveno nové auto).
17. 9. 2013 17:10
Re: Můj ty karle...
tak radeji si dam k jidlu to rýžové duo nebo žabí stehýnka nez kybl pomeji. Ale nic proti tve chuti
18. 9. 2013 09:51
Re: Můj ty karle...
Golf VII 1,4 Tsi? Třeba namátkou. Ty žabí stehýnko jedno...

;-)
18. 9. 2013 09:54
Re: Můj ty karle...
Nic proti, Fábie je dobrý auto, ať si kažej říká, co chce, ale...........tuto částku bych za ní nedal ani omylem - bohužel už je trochu zastaralá.
Avatar - Andromeda
18. 9. 2013 12:34
Re: Můj ty karle...
A od slaboduchosti tu máme Tebe ... ;-) ... Bože, do čeho jsi to duši dal ...
Avatar - patrikw
17. 9. 2013 17:08
Můj ty karle...
No kuracie stehienka,ryža alebo žabacie stehienka a ešte je tu pomerne šikovné punto.
Neviem koľko stojí v čr ale u nás je v cenníku písane od cca 12000 s 1.4 multiairom. To je podla mňa dobrá voľba ak nechcete tsi,tce alebo neaku „mŕtvu atmosféru” ale tak každému sedí asi niečo iné.Inak co sa týka vzhľadu nemám nič ani proti obyčajnej fábii ale monte carlo nieje taká tuctová takže určite dávam :yes:
Rozbalit vlákno
10
Avatar - petrumr
17. 9. 2013 17:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 9. 2013 17:48
Re: Můj ty karle...
to je zase argument >:D
Avatar - euro89
17. 9. 2013 18:20
Re: Můj ty karle...
To víš, škodovkář se nezapře! >:D >:D >:D Hlavně kdyby ten svůj kufr naložil sudy s naftou, tak pojede s haťapkou do kopce na trojku. >:-[]
Avatar - Nerez
17. 9. 2013 18:23
Re: Můj ty karle...
:yes: >:D
Avatar - petrumr
17. 9. 2013 18:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - euro89
17. 9. 2013 18:41
Re: Můj ty karle...
Ty to asi nikdy nezažiješ a nepochopíš, ale s benzínovou V6 se nemusí řadit při každém převýšení o 1m nebo předjetí plně naložené fóbie. >:D
17. 9. 2013 18:49
Re: Můj ty karle...
taky plnej nafty?
Avatar - euro89
17. 9. 2013 19:13
Re: Můj ty karle...
>:D :yes:
18. 9. 2013 01:27
Re: Můj ty karle...
Fabia ide do kopca a ty v rukach tahas vozik, ci ako si to myslel?
Avatar - patrikw
17. 9. 2013 18:17
Re: Můj ty karle...
aha... tak to ovšem fabia jasna volba ;-)
Avatar - euro89
17. 9. 2013 17:25
Cena
Cena je trošku mimo, ne? >:D Zdá se, že je opět nastavená pro české ovce, které koupí se znakem škodovky cokoliv za jakoukoliv cenu. I kdybych byl fanouškem koncernu a chtěl malé kombi se sportovním vzhledem, tak Ibizu ST ve výbavě FR koupím výrazně levněji. Např. fóbie Monte Carlo 1,6 TDI 77kW za 457.900,- Kč vs. Ibiza ST FR 1,6 TDI CR 77kW za 403.900,-Kč. Kdo si koupí škodovku opravdu nepochopím! >:D A třeba 5dv. Ibiza FR s motorem 2,0 TDI 105kW je jen za 419.900,- Kč.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Stefič
17. 9. 2013 17:31
Re: Cena
No vidíš, tak si jí kup, když se ti líbí. Někomu jinému se bude třeba líbit ta Fábie. Akorát by mě zajímalo, kde ve španělsku ty prachy ušetřili ;-\
Avatar - euro89
17. 9. 2013 18:12
Re: Cena
A nenapadlo tě, že ty peníze nikde extra šetřit nemuseli, ale že jen škodovka využívá české hlouposti? Ty auta jsou v podstatě stejný, ale když je jedno z nich na určitém trhu zákazník ochotný koupit za navýšenou cenu, tak proč mu o neprodat, že. Holt pocit vlastenectví je u škodovky za příplatek. >:-[]
Avatar - Stefič
17. 9. 2013 18:19
Re: Cena
a není náhodou tohle podstata obchodu? Proč bych ti měl prodávat rohlík za korunu, když jsi ochotný za něj zaplatit dvě koruny?
Já v podnikání také vždy začínám vysokou cenou. Slevu mohu dát vždycky. Opačně to ale nikdy nejde...
Avatar - euro89
17. 9. 2013 18:23
Re: Cena
Však to je v pořádku! Škodovka jde na to chytře, ale k smíchu mi jsou její zákazníci. Proč si mám na jednom konci ulice koupit rohlík za dvě koruny, když na druhém konci je berou ze stejné pekárny a prodávají za korunu. :-)
18. 9. 2013 01:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 9. 2013 09:54
Re: Cena
"Akorát by mě zajímalo, kde ve španělsku ty prachy ušetřili "

Další umělec, který má v rámci cenotvorby jasno ;-\

Ale to víš že jo, Stefič, kvalita aut je samozřejmě přímo úměrná jejich ceně na českém trhu.

:no: :no:
Avatar - Andromeda
18. 9. 2013 12:40
Re: Cena
;-) A není sám, jiní dokonce světu zvěstují, že - cituji: ...pokud je Škoda drahá, tak už z principu nemůže být lowendem ... >:-[] ... To je panečku materiál pro prodejce a výrobce >:-[] + další prodavače deště ...
Avatar - petrumr
17. 9. 2013 17:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - euro89
17. 9. 2013 18:15
Re: Cena
Kdo tu mluví o líbení? Mě se nelíbí ani jedno. Jen poukazuji na to, že "stejné" auto od španělů dostanu o 50tis. levněji a to ve třídě, kde se hraje o každou tisícovku. :-!
17. 9. 2013 18:20
Re: Cena
Neni stejne. Ma o generaci novejsi platformu ;-)
Avatar - Andromeda
18. 9. 2013 12:41
Re: Cena
Hmmm, a Tebe zajímá počet barelů nafty v kufru - komu co Ty vyčítáš ???
Avatar - VWrofl
17. 9. 2013 17:33
Pořád vzadu bubny?
Nebo už se polepšili? >:D
Rozbalit vlákno
3
Avatar - petrumr
17. 9. 2013 17:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jirka.12345
17. 9. 2013 17:45
Re: Pořád vzadu bubny?
A co je špatného na bubnech u lehkého auta se slabou motorizací? :-O
17. 9. 2013 19:25
Re: Pořád vzadu bubny?
1.2 TSI 77 KW a 1.6 TDI 77 KW má vzadu kotouče.
17. 9. 2013 17:58
nakupovanie
mam na sebe jednoduche zaroven stylove a elegantne Botasky, teda podla mna. Neboli najlacnejsie, no su neskutocne pohodlne, par krat som ich umyl a nijak inak sa o ne nestaram, skratka nosim ich kedy potrebujem a kam sa mi zachce, nesetrim ich. Su vyrobene v Cechach. Vyzeraju stale jednoducho zaroven stylovo a elegantne, teda podla mna. Treba ale priznat, ze to moje nesetrenie sa na nich podpisalo a vyzeraju proste ako po dvoch sezonach. Na druhej strane to ale vobec nie je zle, pretoze pravda je taka, ze ich nosim uz pat rokov. Su skratka vyrobene v Cechach. A to je super lebo take veci mam najradsej, som proste chlap, strasne nerad nakupujem. No ak uz do toho idem, vzdy si stojim za svojim, za tym co mam osvedcene, pripadne za tym co ma svoju tradiciu a vyborne renome, na ktore sa da spolahnut. V tomto ja nemam cas ani dovod ani nutkanie experimentovat. Ked tak ist dalej, a ta cesta ale nevedie na trznicu.
Rozbalit vlákno
6
18. 9. 2013 08:20
Re: nakupovanie
Mam adidasky. Jsou vyrobene v Nemecku. Vsichni tvrdi, ze maji tradici. Staly me trikrat vic nez botasky. Nemel jsem cas experimentovat. Veril jsem ostatnim, ze adidasky nezklamou. Zklamaly. Vypadaji omsele a jsou na vyhozeni. Jsem chlap, mam adidasky a lidi se za mnou na ulici otaceji. To ale nic nezmeni na tom, ze jsou zrale na vymenu. Treba za Pumy ;-)
Avatar - dal
18. 9. 2013 09:10
Re: nakupovanie
Úplně tě vidím, taky máš rifle pod prsa, tupej střih a hřeben v kapse. Utíkej pro to Monte Carlo nebudou, nebudou!!!
18. 9. 2013 09:55
Re: nakupovanie
>:-[] :yes: :yes:
18. 9. 2013 14:25
Re: nakupovanie
tady se člověk aspon nasměje...ŠKODA auto je záruka kvalitní diskuze >:-[] :yes:
17. 9. 2013 18:37
350 tisíc?
Proboha, jak tohle může někdo koupit za 350 tisíc? Když ještě něco přihodím tak mám vynikající Fiestu ST. Která je jak motorově tak podvozkově úplně někde jinde.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Nerez
17. 9. 2013 18:39
Re: 350 tisíc?
Nemá kufr. To je alfa a omega bytí ;-)
Avatar - volvo s60
18. 9. 2013 14:16
Re: 350 tisíc?
A taky nemá škrabku! :-! :no:
18. 9. 2013 19:18
Re: 350 tisíc?
A ty si snad myslíš, že kvalitní auto dělá jen kufr a škrabka? >:D >:D
Avatar - volvo s60
18. 9. 2013 19:21
Re: 350 tisíc?
To snad je základ!? :-! :yes:
18. 9. 2013 08:24
Re: 350 tisíc?
Je to proste tradice. Tchan ma Fabii. Ptam se ho: proc Fabia? Je to tradicni nastupce favorita. Nad jinym autem neni treba uvazovat. Jistota vyberu.
Ma zena si koupila Fabii, kdyz jsme se jeste neznali. Ptam se ji: Proc Fabia? Mela jsem autosalon kousek a skladovka mela hezkou vinovou barvu.
Nekdy jsou duvody proste jednoduche. :-)
18. 9. 2013 08:37
Re: 350 tisíc?
...a někdy je to přesně naopak...tchán měl klasicky vždy škodovky. V důchodu chtěl nový auto bez starostí, objel pár salonů a nakonec přivezl Yarise před generační obměnou. Nejlíp se mu do něj nastupovalo, motor nejživější a podvozek pohodlnej.
Avatar - woody-alien
18. 9. 2013 10:00
Re: 350 tisíc?
Tak tak...jeden můj zákazník jezdil vždycky v Citroenech, momentálně má přechozí C4. A nedávno mi povídá, na jaře budu kupovat auto. A copak ? Něco je s céčtyřkou ? Ale ne, ale chci nový a aby mi už vydrželo až do smrti. A co jste vybral ? No Yarise přece... ;-)
18. 9. 2013 08:41
Re: 350 tisíc?
A když přihodíš ještě dalších pár, máš RS a ještě trochu a máš BMW3...to snad není normální, takhle uvažovat :-|
Avatar - rohYpnol
17. 9. 2013 20:19
Tohle už opravdu zavání...
"...S nejslabším motorem 1.2 TSI/63 kW stojí Monte Carlo o 169 tisíc a s 1.6 TDI/77 kW stále o 62 tisíc méně než RS..."

Aneb jak ukázat, že cenově přestřelený model je vlastně levný 8-s :no:

Jinak vzhledově je Monte Carlo jediná pěkná Fabia II. V Boleslavi dokázali těmi pár plasty obelhat oko, neuvěřitelné :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
3
17. 9. 2013 22:04
Re: Tohle už opravdu zavání...
Tak RS taky nevypadá špatně a krátká verze v červené s bílou střechou na 17" je i docela pěkná.
Nicméně proti sourozencům Polu a Ibize tam není ta estetika v základu.
18. 9. 2013 08:27
Re: Tohle už opravdu zavání...
Souhlas. Brano v 3D, tak na me vzdy Polo pusobilo vyvazeneji (delka x sirka x VYSKA)
18. 9. 2013 12:41
Re: Tohle už opravdu zavání...
Ano, to je ta estetika v základu. Polo vypadá i v základu na plecháčích hezky a proporce má vyvážené, to Fabia se musí vyšperkovat, aby byla zkousnutelná.
17. 9. 2013 21:48
MonteCarlo / cena
Fabie Monte Carlo se mi líbí, dobrý způsob jak udělat z obyčejné Fabie vcelku stylové auto :yes:

Jenže cena 350t Kč za slabší tsi, to teda nevím, zdá se mi to hodně, pořád je to jenom Fabie 8-s
Rozbalit vlákno
1
17. 9. 2013 22:05
Re: MonteCarlo / cena
Ber to tak, že to slabší TSI s tím hýbe celkem slušně, je to pořád "jen" Fabia.
18. 9. 2013 00:44
Fabia Monte Carlo
Hořekovat nad tím, že paket Monte Carlo není dostupný pro htp je nesmysl, je to zcela logické, htp je naprostý entry level, a tak by na něj nějaké pakety byly zbytečné. Byl by to stejný nesmysl jako Rapid s xenony. Navíc cena je poněkud optimistická, když uvážíme, že za stejné peníze jsou tu Golf VII., Mazda 3 aj.
Rozbalit vlákno
1
18. 9. 2013 08:38
Re: Fabia Monte Carlo
Jenže u FII jde o vrcholnou výbavovou a designovou verzi, sic s běžným motorem. Když si někdo vystačí se základem, jako třeba u té základní M3 za 350tKč, tak u Fabky začne reálně na 250tKč. A to už je trošku rozdíl ...
18. 9. 2013 01:32
Stvorcek
Fabia s TDI na zadku a jednym cervenym stvorcekom je 66kW alebo 77kW?
Rozbalit vlákno
0
18. 9. 2013 08:36
Vcera dnes a zitra
Predem omluva, ze muj prispevek netyka primo tohoto vozu. Jen bych rad videl redakcni plan clanku na zari.
Neni jediny den, kdyby se hlavni zpravou nestala Skoda. Nezere me to, mohlo by mi to byt jedno, ale v ramci novinarske slusnosti by bylo vhodne oznacit podobne clanky jako PR. I pro Skodu je zrejme, ze auto.cz muze byt vhodnym mediem pro sireni "prave viry" ve vozy Skoda. Nechci tady vytvaret konspiracni teorie, ale zcela urcite Skoda PR uzce spolupracuje s redakci auto.cz. V dobe, kdy je na lokalnim trhu vice nez tesno hlavne diky korejskym znackam je treba Skodu proste vice a vice zviditelnovat.
A to i za cenu bulvarne pojatych clanku ve stylu: "Rapid je v Nemecku" drazsi nebo "Ocitujeme cenik Fabie".
Ptam se tedy co bude zitra a pozitri? "Suberp ma kuzi na volantu z alspke kravy", "Na internetu koluje video s Rapidem, ktery jezdi v Monte Carlu" ci "Porsche vyrobi delsi odrazku na 911, neuneslo prohru s Ocatvii RS"?
Rozbalit vlákno
1
18. 9. 2013 08:40
Re: Vcera dnes a zitra
Souhlas, že v headline se některý věci neúměrně hřejou na rozdíl od v autosvětě podstatně důležitějších informací.
18. 9. 2013 08:51
výběhová sračka
Výběhová ***, ale nějakej pacient si jí stejně koupí tak jako soused od vedle, je mu 70 a aby neotlačil stěrače tak si tam pod ně dává plastová výčka od lahve a v garáži nedovírá dveře, aby se prej netlačily gumy ve dveřích. Každý týden v sobotu vyjede před garáž, Fábku vyleští a zase zajede dovnitř. Takovéto zákazníky škodovka potřebuje.
Rozbalit vlákno
4
18. 9. 2013 08:59
Re: výběhová sračka
Výčka? Když už chceš paušalizovat, co je samo sebou nesmysl, tak zkus aspoň držet glanc a nepsat takovýhle pravopisný zhovadilosti...
18. 9. 2013 09:02
Re: výběhová sračka
hlavně, že jsi to pochopil. Dává si tam zátky. Lepší.
18. 9. 2013 09:16
Re: výběhová sračka
Víš sám, že bagatelizování zákazníků jakýkoliv značky nefunguje. Zátky lepší :-)
18. 9. 2013 12:49
Re: výběhová sračka
Takové zákazníky nepotřebuje, takoví mění auto jednou za sto let, pokud vůbec (když jemu 70, asi s tím už dožije).
Firma potřebuje zákazníky, kteří budou kupovat pořád dál a dál, co tři až pět let nové.
Avatar - strýček BOB
18. 9. 2013 09:33
Dong ču-čchi RS-sport získalo pět hvězd...
Dočkáte se, levný a všem nízkopříjmovým skupinám obyvatelstva dostupný vozík je na cestě. Opět budete moci lamentovat, jak je Škoda drahá, když je Dong ču-čchi tak levný >:D Cena Fabie je mírně vyšší, ale Škoda ví co dělá. Fabii combi to s MC paketem překvapivě sluší. S vhodně zvolenou barvou je to stále, i po těch letech, pěkné auto.
Rozbalit vlákno
1
18. 9. 2013 09:47
Re: Dong ču-čchi RS-sport získalo pět hvězd...
Upřímně se tu voháněj asijským čímkoliv, ale problém je, že Fabka umí bejt v MC sexcy, jen už sahá tam, kde evropská konkurence nabídne o třídu větší auto, který dokáže vypadat a nabídnout víc.
To je u výběhovýho a ne úplně výborně prodávanýho auta na pováženou.
18. 9. 2013 10:02
Dotaz redakci
"S nejslabším motorem 1.2 TSI/63 kW stojí Monte Carlo o 169 tisíc a s 1.6 TDI/77 kW stále o 62 tisíc méně než RS poháněné 1.4 TSI o výkonu 132 kW."

Tak tohle pane Vaverko, tohle už je novinářská žumpa. Dělat takto svojí práci, styděl bych se.

Ptám se, zcela vážně a bez legrace: Nedávno zde přispivatel Xawier, jež nezastírá, že je prodejcem Škodovky, prohlásil že ACZ je jistým způsobem touto automobilkou, řekněme, podporované. Ptám se redakce - je to pravda?

Nevěřil bych tomu, ale z vašich příspěvků to přímo čiší.
Rozbalit vlákno
5
18. 9. 2013 13:00
Re: Dotaz redakci
To víš že to tak je... stačí se mrknout do jaké "skupiny" médií Auto.cz patří a je vymalováno :-! Prostě stačí brát jakékoliv recenze a testy na Škodovku s velkou rezervou a pisálky jakbysmet. V minulých časech mé zaměstnanecké éry bych si taky nedovolil kopat proti svému chlebodárci, sic bych o almužnu přišel ;-)
18. 9. 2013 16:19
Re: Dotaz redakci
Jj, proti chlebodárci se nekope, o tom žádná.

Na stranu druhou - profesní čest mám jen jednu a pokud o ni přijdu, těžko se získává zpět. A pokud chlebodárce kope do mě, je třeba odejít. ;-)
18. 9. 2013 13:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 9. 2013 16:21
Re: Dotaz redakci
Jsem životním optimistou, třeba se ozvou :-)
18. 9. 2013 18:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 9. 2013 10:13
Škodovka už vážně zešílela?!?
Kdo normální může koupit Fabii, byť vytúněnou, o tisíc dráž nežli Golf s identickým motorem?
Rozbalit vlákno
1
18. 9. 2013 13:02
Re: Škodovka už vážně zešílela?!?
Pravděpodobně nějaký magor, který ti dal palec dolů... a že jich tu na diskusi bude až běda... hlavně těch "prodavačů" z autosalónů Škoda... hoši, běžte makat do Lidlu >:-[]
18. 9. 2013 17:32
PS
Koukám dobře - v autě B segmentu za 350 je třeba připlácet za hlavové airbagy? Není apríl? 8-s
Rozbalit vlákno
0