Ekonomika
Cena je dost šílená. Monte carlo je povedené, jak hatch tak i combi vypadá k světu. Ale dát za to 350 tisíc, za auto vyráběné od roku 2006, to je celkem síla
To tu dlouho nebylo: Já na to mám – všechno zaplatím, všechno utratím
Já na to mám - přede mnou hned každej hačačá...
Když na to máš, tak nekupuješ Fobii... brrr 8-s
Já na to mám - přede mnou hned každej hačačá...
Když na to máš, tak nekupuješ Fobii... brrr 8-s
petrumr
já bych ji koupil, ale fábku mám a nechci na autě mět tři chladiče, dva ventily na válec, odpojitelnou vodní pumpu, elektrickou pumpu a další blbosti co se můžou pokazit.
Cena je šílená u všech fabií. V porovnání s konkurencí je i vzhledem ke svému stáří předražená.
na Fabii s 63 kW navěšeli nevím jaká cingrlátka, auto za 350 tis. Kč z toho nikdy neudělají 😉
Nedovedu si představit člověka, který by si tuto legraci na čtyřech kolech koupil.
Nedovedu si představit člověka, který by si tuto legraci na čtyřech kolech koupil.
Z toho si nic nedělej... Pěkně pracuj, šetři a třeba se ti to jednou poštěstí! Hlavní je neztrácet víru 😉
Ale nepovídej... Já mám taky kolegu a ten má ségru, která má kamarádku ze střední a ta má švagra, kterej má sestřenici a ta ti prej chodí s nějakym Frantou co říká, že fóbie f kombajnu s Honem To Prodej pod kapotou je děsnej šrot. >😒]
Čím? Že jsem napsal, že obyčejný malý rodinný kombík, který má nástupce za rohem, navíc, pro tuto verzi s nejslabším motorem, se prodává za 350 tis?
To je fakt!
Ale porovnávat to zrovna s Phantomem mi nepříjde moc trefné, sory >😁
To je fakt!
Ale porovnávat to zrovna s Phantomem mi nepříjde moc trefné, sory >😁
jsem překvapen, jak se po výstupu s několika "diskutéry" zdejší diskuze zklidnila. Toto hodnotím rozhodně pozitivně...
Co dodat k ceně. Na první pohled se mi také zdála vysoká, ale pak jsem mrknul do konfigurátoru a překvapeně jsem zjistil, ze normální Fábie v eleganci a motorem 77kW je prakticky za stejnou cenu.
Takže jako obvykle. Škoda není nejlevnější, ale proč by také měla být. Od toho tady máme rýžové duo nebo žabí stehýnka.
Osobně nevidím důvod, proč neutratit 350k za slušně vypadající a slušně vybavené auto. Navíc, když bude takhle pěkně vypadat i v mnohem praktičštější karosářské verzi. Za mě, jó. Takhle by to mohlo být
Co dodat k ceně. Na první pohled se mi také zdála vysoká, ale pak jsem mrknul do konfigurátoru a překvapeně jsem zjistil, ze normální Fábie v eleganci a motorem 77kW je prakticky za stejnou cenu.
Takže jako obvykle. Škoda není nejlevnější, ale proč by také měla být. Od toho tady máme rýžové duo nebo žabí stehýnka.
Osobně nevidím důvod, proč neutratit 350k za slušně vypadající a slušně vybavené auto. Navíc, když bude takhle pěkně vypadat i v mnohem praktičštější karosářské verzi. Za mě, jó. Takhle by to mohlo být
Nevím, naštěstí lovím ve "středních" vodách... to ovšem nic nemění na tom, že dát za tuhle kreaturu 350k je nadmíru podivné... 8-s
Tobě je těžký něco vysvětlovat, když vrchol tvého řidičského požitku je cesta do práce s HTP...
z vlastnej skusenosti radsej odporucam napr nieco taketo: [odkaz] ze je to o triedu vacsie a lepsie auto netreba ani pisat a vyjde aj podstatne lacnejsie.... 😉 ako vycencana mala fabka ktora bude stale uzkym malym autom
tak mu posli jednu fabku at si uzije. jestli je to srot nevim, nikdy jsem nemel. pouze se mi libi jejich znacek. ale kdyz to rika tvuj kamos tak to je treba pravda. ja jezdil fabii a bylo to utrpeni. mel jsem oktavii a to byl srot. holden nemuzu slouzit
Však to je v pořádku! Škodovka jde na to chytře, ale k smíchu mi jsou její zákazníci. Proč si mám na jednom konci ulice koupit rohlík za dvě koruny, když na druhém konci je berou ze stejné pekárny a prodávají za korunu. 😄
protoze jsem samozrejme jiz mel tu cest a tak uzivatelsky neprijemnym autem jsem opravdu jeste nikdy nejel
RR Phantom se dělá ještě dýl a stojí asi 30 krát tolik... Tady už se musíš přímo věšet při představě,že si to někdo koupí,že? 😄
mam na sebe jednoduche zaroven stylove a elegantne Botasky, teda podla mna. Neboli najlacnejsie, no su neskutocne pohodlne, par krat som ich umyl a nijak inak sa o ne nestaram, skratka nosim ich kedy potrebujem a kam sa mi zachce, nesetrim ich. Su vyrobene v Cechach. Vyzeraju stale jednoducho zaroven stylovo a elegantne, teda podla mna. Treba ale priznat, ze to moje nesetrenie sa na nich podpisalo a vyzeraju proste ako po dvoch sezonach. Na druhej strane to ale vobec nie je zle, pretoze pravda je taka, ze ich nosim uz pat rokov. Su skratka vyrobene v Cechach. A to je super lebo take veci mam najradsej, som proste chlap, strasne nerad nakupujem. No ak uz do toho idem, vzdy si stojim za svojim, za tym co mam osvedcene, pripadne za tym co ma svoju tradiciu a vyborne renome, na ktore sa da spolahnut. V tomto ja nemam cas ani dovod ani nutkanie e😜erimentovat. Ked tak ist dalej, a ta cesta ale nevedie na trznicu.
Treba na tve doporuceni nekdo da a zvedne tak mesicni prodeje o tretinu (za I-VIII v Cesku 26 kousku, z toho za srpen po zlevneni cele 2).
A nenapadlo tě, že ty peníze nikde extra šetřit nemuseli, ale že jen škodovka využívá české hlouposti? Ty auta jsou v podstatě stejný, ale když je jedno z nich na určitém trhu zákazník ochotný koupit za navýšenou cenu, tak proč mu o neprodat, že. Holt pocit vlastenectví je u škodovky za příplatek. >😒]
Jistě 😄 Rovněž koncernové TSI jsou známé svou "spolehlivostí" ... proto mi přijde trochu absurdní když se fanoušek Škodovky posmívá Fordu ohledně spolehlivosti 😉
"S nejslabším motorem 1.2 TSI/63 kW stojí Monte Carlo o 169 tisíc a s 1.6 TDI/77 kW stále o 62 tisíc méně než RS poháněné 1.4 TSI o výkonu 132 kW."
Tak tohle pane Vaverko, tohle už je novinářská žumpa. Dělat takto svojí práci, styděl bych se.
Ptám se, zcela vážně a bez legrace: Nedávno zde přispivatel Xawier, jež nezastírá, že je prodejcem Škodovky, prohlásil že ACZ je jistým způsobem touto automobilkou, řekněme, podporované. Ptám se redakce - je to pravda?
Nevěřil bych tomu, ale z vašich příspěvků to přímo čiší.
Tak tohle pane Vaverko, tohle už je novinářská žumpa. Dělat takto svojí práci, styděl bych se.
Ptám se, zcela vážně a bez legrace: Nedávno zde přispivatel Xawier, jež nezastírá, že je prodejcem Škodovky, prohlásil že ACZ je jistým způsobem touto automobilkou, řekněme, podporované. Ptám se redakce - je to pravda?
Nevěřil bych tomu, ale z vašich příspěvků to přímo čiší.
petrumr
co máš proti bubnám, nebrzdí ti to, nebo jenom pro frajeřinu a potom problémy s ručkou a kotoučema od malého brždění?Tam tlak skoro žádný nejde.
Cena je trošku mimo, ne? >😁 Zdá se, že je opět nastavená pro české ovce, které koupí se znakem škodovky cokoliv za jakoukoliv cenu. I kdybych byl fanouškem koncernu a chtěl malé kombi se sportovním vzhledem, tak Ibizu ST ve výbavě FR koupím výrazně levněji. Např. fóbie Monte Carlo 1,6 TDI 77kW za 457.900,- Kč vs. Ibiza ST FR 1,6 TDI CR 77kW za 403.900,-Kč. Kdo si koupí škodovku opravdu nepochopím! >😁 A třeba 5dv. Ibiza FR s motorem 2,0 TDI 105kW je jen za 419.900,- Kč.
No kuracie stehienka,ryža alebo žabacie stehienka a ešte je tu pomerne šikovné punto.
Neviem koľko stojí v čr ale u nás je v cenníku písane od cca 12000 s 1.4 multiairom. To je podla mňa dobrá voľba ak nechcete tsi,tce alebo neaku „mŕtvu atmosféru” ale tak každému sedí asi niečo iné.Inak co sa týka vzhľadu nemám nič ani proti obyčajnej fábii ale monte carlo nieje taká tuctová takže určite dávam :yes:
Neviem koľko stojí v čr ale u nás je v cenníku písane od cca 12000 s 1.4 multiairom. To je podla mňa dobrá voľba ak nechcete tsi,tce alebo neaku „mŕtvu atmosféru” ale tak každému sedí asi niečo iné.Inak co sa týka vzhľadu nemám nič ani proti obyčajnej fábii ale monte carlo nieje taká tuctová takže určite dávam :yes:
Tak Fabii jsem měl a spíš by se to samé dalo říci o ní - při cestě do Vídně v půli cesty vypověděla službu (ještě štěstí že jsem měl "záruku mobility", takže Škodovka hned poskytla náhradní auto).
S Focusem jsem se něco najezdil v práci a nikdy s ním žádné problémy nebyly.
Za 350 si může tu Fabii koupit buď blázen, fanatik nebo člověk co o autech vůbec nic neví.
S Focusem jsem se něco najezdil v práci a nikdy s ním žádné problémy nebyly.
Za 350 si může tu Fabii koupit buď blázen, fanatik nebo člověk co o autech vůbec nic neví.
povidej mi o radosti jezdit tim zebrakem. zacina to tim ze vevnitr si sednes na na nepohodlnou zidli srovnatelnou s invalidnim vozikem.
Gilgit
To je dobre. Není ovsem vylouceno, ze bys problém v budoucnu mohl mít. V rámci nasich vzájemných diskuzí jsi byl první, který proti mne podnikl bezduvodný výpad (téma trzní podíl koncernu Volkswagen v ruzných cástech sveta). Jiste si jeste pamatujes, co jsi mi tehdy napsal, aniz bych ti k tomu jakkoliv zavdal jakýkoliv duvod. Jeste jsi to potom v dalsím príspevku s chutí a smajlíkem zopakoval. Vsechno je zdokumentováno a bezpecne ulozeno. Já jsem potom samozrejme na tebe ostreji reagoval. I mé pozdejsí ostrejsí príspevky byly vzdy reakcemi na tvé nekvalifikované výpady a prokazatelné lzi. Opet zdokumentováno a ulozeno. Ted to zbývá jen patricne vyhodnotit.
To si asi moc aut neřídil >😁 Já vim, že v Need for speed ti stačej k ovládaní jen 4 šipky... ale dej tomu šanci >😁
Tak RS taky nevypadá špatně a krátká verze v červené s bílou střechou na 17" je i docela pěkná.
Nicméně proti sourozencům Polu a Ibize tam není ta estetika v základu.
Nicméně proti sourozencům Polu a Ibize tam není ta estetika v základu.
Ano rozumím tomu, kdyby tě admin nevyzval aby ses mírnil, tak by si sám své chování nezměnil, za to že si se to rozhodl dotáhnout až na úplného slušnáka chválím.
PS umím číst, to bych ti jinak asi nemohl odpovídat, zkus ještě přemýšlet než něco takového napíšeš, jinak bych si musel zase začít myslet že to bylo úmyslné a že zase začínáš nadávat 😉
PS umím číst, to bych ti jinak asi nemohl odpovídat, zkus ještě přemýšlet než něco takového napíšeš, jinak bych si musel zase začít myslet že to bylo úmyslné a že zase začínáš nadávat 😉
1.Chápu, jen prostě jsem myslel že ti to samo seplo a nemusel tě k tomu někdo vyzvat, takže i když si to třeba napsal schválně tak si se tím vlastně shodil.
2. Ale tady nejsme zloději nebo lháři, je to jen diskuse a ty v ní klidně někomu napíšeš že ŽE BY V BUDOUCNU MOHL MÍT PROBLÉM, rozdíl je v tom že to nepíšeš někomu kdo tě okradl ale někomu kdo se provinil pouze tím že nesdílí TVÉ názory. A mimochodem i když zloději řekneš že když bude krást tak bude mít problém tak mu vlastně vyhrožuješ 😉
Pokud si chtěl Stefičovi pohrozit tak si mu měl napsat že ho napráskáš adminovi a ne takhle neurčitě vyhrožovat jak kdybys měl přijet k němu domu a zastřelit ho..
3.Ano v tom s tebou více méně souhlasím, moje reakce byla urážlivá ale na druhou stranu adekvátní tvým
předchozím příspěvkům pod jinými články, tady si se kromě vyhrožování choval slušně, ale bohužel jsem si o tobě udělal obrázek už předtím a nejsem jasnovidec a nedokážu předem určit jak zrovna dnes hodláš změnit své chování.
2. Ale tady nejsme zloději nebo lháři, je to jen diskuse a ty v ní klidně někomu napíšeš že ŽE BY V BUDOUCNU MOHL MÍT PROBLÉM, rozdíl je v tom že to nepíšeš někomu kdo tě okradl ale někomu kdo se provinil pouze tím že nesdílí TVÉ názory. A mimochodem i když zloději řekneš že když bude krást tak bude mít problém tak mu vlastně vyhrožuješ 😉
Pokud si chtěl Stefičovi pohrozit tak si mu měl napsat že ho napráskáš adminovi a ne takhle neurčitě vyhrožovat jak kdybys měl přijet k němu domu a zastřelit ho..
3.Ano v tom s tebou více méně souhlasím, moje reakce byla urážlivá ale na druhou stranu adekvátní tvým
předchozím příspěvkům pod jinými články, tady si se kromě vyhrožování choval slušně, ale bohužel jsem si o tobě udělal obrázek už předtím a nejsem jasnovidec a nedokážu předem určit jak zrovna dnes hodláš změnit své chování.
To se adminovi vůbec nedivím, po tom co si tady předváděl...
Bohužel ted si se prořekl že ta tvá změna k lepšímu za kterou jsem tě chválil vlastně není tvoje práce ale jen se bojíš admina a za to máš odemne :no:
Nezlob se ale když někomu napíšeš že by mohl mít problém tak to trochu vyhrožováním zavání...
Když nemáš potřebu diskuse s člověkem mého typu tak bud tak laskav a nereaguj na mě, já taky nereagoval na tvůj příspěvek ale na Stefiče...
Bohužel ted si se prořekl že ta tvá změna k lepšímu za kterou jsem tě chválil vlastně není tvoje práce ale jen se bojíš admina a za to máš odemne :no:
Nezlob se ale když někomu napíšeš že by mohl mít problém tak to trochu vyhrožováním zavání...
Když nemáš potřebu diskuse s člověkem mého typu tak bud tak laskav a nereaguj na mě, já taky nereagoval na tvůj příspěvek ale na Stefiče...
Ajjajaj už se bojim, tak to raději už nebudu Gilgita dráždit bosou nohou.
Ale bez legrace mám velkou radost že si konečně přestal nazývat ostatní morálním odpadem a podobně, za to máš odemě :yes:
Bohužel si to trochu pokazil vyhrožováním, ale holt vše nejde naráz.
Ale bez legrace mám velkou radost že si konečně přestal nazývat ostatní morálním odpadem a podobně, za to máš odemě :yes:
Bohužel si to trochu pokazil vyhrožováním, ale holt vše nejde naráz.
Gilgit
Redakce a pan Vaverka na tebe kaslou. Vaverka, tato hvezda svetové zurnalistiky, sice obcas na diskuzích reaguje, ale jenom tam, kde muze svoji pozici prezentovat jako tu správnou. Na kritické otázky, kde by v odpovedi musel treba priznat omyl, neodpovídá. Proste formát, jako ostatne i jiní clenové zdejsí redakce.
Za 370 o třídu větší v dehtu a v plné palbě včetně navi, park.kamery mimo kůže a xenonů.
350 jsou drobný jen pro inteligenta který tu fabku koupí, ten kdo se na to nadře a roky šetří u koupě většinou více přemýšlí a porovnává co za ty vydřený prachy dostane.
350 jsou drobný jen pro inteligenta který tu fabku koupí, ten kdo se na to nadře a roky šetří u koupě většinou více přemýšlí a porovnává co za ty vydřený prachy dostane.
Predem omluva, ze muj prispevek netyka primo tohoto vozu. Jen bych rad videl redakcni plan clanku na zari.
Neni jediny den, kdyby se hlavni zpravou nestala Skoda. Nezere me to, mohlo by mi to byt jedno, ale v ramci novinarske slusnosti by bylo vhodne oznacit podobne clanky jako PR. I pro Skodu je zrejme, ze auto.cz muze byt vhodnym mediem pro sireni "prave viry" ve vozy Skoda. Nechci tady vytvaret konspiracni teorie, ale zcela urcite Skoda PR uzce spolupracuje s redakci auto.cz. V dobe, kdy je na lokalnim trhu vice nez tesno hlavne diky korejskym znackam je treba Skodu proste vice a vice zviditelnovat.
A to i za cenu bulvarne pojatych clanku ve stylu: "Rapid je v Nemecku" drazsi nebo "Ocitujeme cenik Fabie".
Ptam se tedy co bude zitra a pozitri? "Suberp ma kuzi na volantu z alspke kravy", "Na internetu koluje video s Rapidem, ktery jezdi v Monte Carlu" ci "Porsche vyrobi delsi odrazku na 911, neuneslo prohru s Ocatvii RS"?
Neni jediny den, kdyby se hlavni zpravou nestala Skoda. Nezere me to, mohlo by mi to byt jedno, ale v ramci novinarske slusnosti by bylo vhodne oznacit podobne clanky jako PR. I pro Skodu je zrejme, ze auto.cz muze byt vhodnym mediem pro sireni "prave viry" ve vozy Skoda. Nechci tady vytvaret konspiracni teorie, ale zcela urcite Skoda PR uzce spolupracuje s redakci auto.cz. V dobe, kdy je na lokalnim trhu vice nez tesno hlavne diky korejskym znackam je treba Skodu proste vice a vice zviditelnovat.
A to i za cenu bulvarne pojatych clanku ve stylu: "Rapid je v Nemecku" drazsi nebo "Ocitujeme cenik Fabie".
Ptam se tedy co bude zitra a pozitri? "Suberp ma kuzi na volantu z alspke kravy", "Na internetu koluje video s Rapidem, ktery jezdi v Monte Carlu" ci "Porsche vyrobi delsi odrazku na 911, neuneslo prohru s Ocatvii RS"?
Každej neni odkojenej šampaňskym, aby si mohl zádel hýčkat v masážních sedadlech.... Ve své třídě je to průměrné auto.... Mě se osobně více líbila jedničková, ale budiž.. určitě lepší kombik, než hatchback..
To víš, škodovkář se nezapře! >😁 >😁 >😁 Hlavně kdyby ten svůj kufr naložil sudy s naftou, tak pojede s haťapkou do kopce na trojku. >😒]
Kdo tu mluví o líbení? Mě se nelíbí ani jedno. Jen poukazuji na to, že "stejné" auto od španělů dostanu o 50tis. levněji a to ve třídě, kde se hraje o každou tisícovku. :-!
všechno si sepiš, vytiskni, udělej asi tak 200 kopií. Ty kopie poschovávej na různá místa (nikdy nevíš) a pak... Pak je vezmi, odnes do Prahy na Hlavní nádraží a tam je nech důkladně prostudovat tamními odborníky.
Jinak argumentovat na českém serveru prodeji v Austrálii je vážně výkon😃) Tak na tohle bych na tvém místě snad ani neupozorňoval
Edit: začínám chápat GTI, trefovat se do některých lidí je vážně zábava. Jenom se obávám, že časem se to může stát poněkud stereotypní
Jinak argumentovat na českém serveru prodeji v Austrálii je vážně výkon😃) Tak na tohle bych na tvém místě snad ani neupozorňoval
Edit: začínám chápat GTI, trefovat se do některých lidí je vážně zábava. Jenom se obávám, že časem se to může stát poněkud stereotypní
petrumr
i ty ASX po slevnění několik prodali, ale jak jsem to zkoumal, tak fakty jsem měl divný pocit, nebot ten interiér a tá technika je z doby minulé
"...S nejslabším motorem 1.2 TSI/63 kW stojí Monte Carlo o 169 tisíc a s 1.6 TDI/77 kW stále o 62 tisíc méně než RS..."
Aneb jak ukázat, že cenově přestřelený model je vlastně levný 8-s :no😒br />
Jinak vzhledově je Monte Carlo jediná pěkná Fabia II. V Boleslavi dokázali těmi pár plasty obelhat oko, neuvěřitelné :yes: :yes: :yes:
Aneb jak ukázat, že cenově přestřelený model je vlastně levný 8-s :no😒br />
Jinak vzhledově je Monte Carlo jediná pěkná Fabia II. V Boleslavi dokázali těmi pár plasty obelhat oko, neuvěřitelné :yes: :yes: :yes:
Proboha, jak tohle může někdo koupit za 350 tisíc? Když ještě něco přihodím tak mám vynikající Fiestu ST. Která je jak motorově tak podvozkově úplně někde jinde.
kdybch měl tolik času, tak to snad dohledám.
Ale proč bych to dohledával...Gilgit to má přece zdokumentované😃) Gilgite, hoď sem ten odkaz cos mi tam dal jako důkaz😃)
No nic, jdu domu. Hezký večer, Gilgite😃
Ale proč bych to dohledával...Gilgit to má přece zdokumentované😃) Gilgite, hoď sem ten odkaz cos mi tam dal jako důkaz😃)
No nic, jdu domu. Hezký večer, Gilgite😃
Gilgit
To je v porádku.
Já jsem se jenom ted rozhodl být strašnej slušnák. >😁
Proto jsem se rozhodl presne sledovat, i zpetne, kdo mne neoprávnene napadl. Kolega Stefič mne tehdy zcela bezduvodne v reakci na mé absoloutne korektní a nijak negativne zabarvené príspevky napadl a mel z toho velkou legraci. Slo tehdy o celosvetové trzní podíly koncernu Volkswagen. O Austrálii jsem se já vubec nezminoval, jak kolega Stefič zminuje.
Jinak je ale samozrejme lepsí diskutovat o autech a tvoje reakce se mi tady zdají být normální a sympatické :yes:
Já jsem se jenom ted rozhodl být strašnej slušnák. >😁
Proto jsem se rozhodl presne sledovat, i zpetne, kdo mne neoprávnene napadl. Kolega Stefič mne tehdy zcela bezduvodne v reakci na mé absoloutne korektní a nijak negativne zabarvené príspevky napadl a mel z toho velkou legraci. Slo tehdy o celosvetové trzní podíly koncernu Volkswagen. O Austrálii jsem se já vubec nezminoval, jak kolega Stefič zminuje.
Jinak je ale samozrejme lepsí diskutovat o autech a tvoje reakce se mi tady zdají být normální a sympatické :yes:
a není náhodou tohle podstata obchodu? Proč bych ti měl prodávat rohlík za korunu, když jsi ochotný za něj zaplatit dvě koruny?
Já v podnikání také vždy začínám vysokou cenou. Slevu mohu dát vždycky. Opačně to ale nikdy nejde...
Já v podnikání také vždy začínám vysokou cenou. Slevu mohu dát vždycky. Opačně to ale nikdy nejde...
tak radeji si dam k jidlu to rýžové duo nebo žabí stehýnka nez kybl pomeji. Ale nic proti tve chuti
petrumr
tak si toho forda kup a potom porovnávej.Větší zábava fakty je s focusem, fordem tam, zpět vlakem
Výčka? Když už chceš paušalizovat, co je samo sebou nesmysl, tak zkus aspoň držet glanc a nepsat takovýhle pravopisný zhovadilosti...
A když přihodíš ještě dalších pár, máš RS a ještě trochu a máš BMW3...to snad není normální, takhle uvažovat 😐
Souhlas, že v headline se některý věci neúměrně hřejou na rozdíl od v autosvětě podstatně důležitějších informací.
Jenže u FII jde o vrcholnou výbavovou a designovou verzi, sic s běžným motorem. Když si někdo vystačí se základem, jako třeba u té základní M3 za 350tKč, tak u Fabky začne reálně na 250tKč. A to už je trošku rozdíl ...
1. k tomu nemam co dodat
2. Kolik lidí si tady urazil ty(ted samozřejmě nemyslím tuto diskusi ale předchozí diskuse)
3.nemám co dodat
2. Kolik lidí si tady urazil ty(ted samozřejmě nemyslím tuto diskusi ale předchozí diskuse)
3.nemám co dodat
No vidiš a já když napíšu jasnou nadsázku
"Nech ho, dyt víš dobře že on to nemá čim sepsat, navíc před vizitou příjde sestřička a všechy papíry vyhodí navíc nemá vycházky, jak by se dostal na Hlavák? Poslední možnost bude ochočit poštovního holuba " tak se vztekáš.
"Nech ho, dyt víš dobře že on to nemá čim sepsat, navíc před vizitou příjde sestřička a všechy papíry vyhodí navíc nemá vycházky, jak by se dostal na Hlavák? Poslední možnost bude ochočit poštovního holuba " tak se vztekáš.
Fabie Monte Carlo se mi líbí, dobrý způsob jak udělat z obyčejné Fabie vcelku stylové auto :yes😒br />
Jenže cena 350t Kč za slabší tsi, to teda nevím, zdá se mi to hodně, pořád je to jenom Fabie 8-s
Jenže cena 350t Kč za slabší tsi, to teda nevím, zdá se mi to hodně, pořád je to jenom Fabie 8-s
někdo rád měkké frantíky, jinej tužší němce
někdo má 120kg a š***tej zadek, někdo 55kg a pěknou sexy prdélku
ale jedno je jisté, kdyby fakt Fabka výrazněji vybočovala, už by se to řešilo (v konferencích, v automobilce ...)
někdo má 120kg a š***tej zadek, někdo 55kg a pěknou sexy prdélku
ale jedno je jisté, kdyby fakt Fabka výrazněji vybočovala, už by se to řešilo (v konferencích, v automobilce ...)
Nech ho, dyt víš dobře že on to nemá čim sepsat, navíc před vizitou příjde sestřička a všechy papíry vyhodí 😉 navíc nemá vycházky, jak by se dostal na Hlavák? Poslední možnost bude ochočit poštovního holuba >😁
Ty si ale spion >😁 Zase muzes udelat nejaky vypis komu, proc a kolik jsi dal minusu. Vis jak, poradek musi byt!
Tak s tím Fordem je to spíš taková zažitá říkanka, než že by to někdo měl podložené. I já tím kolikrát trápím kolegy v práci, aniž bych proti Fordu cokoliv měl 😉
Koukám dobře - v autě B segmentu za 350 je třeba připlácet za hlavové airbagy? Není apríl? 8-s
Jj, proti chlebodárci se nekope, o tom žádná.
Na stranu druhou - profesní čest mám jen jednu a pokud o ni přijdu, těžko se získává zpět. A pokud chlebodárce kope do mě, je třeba odejít. 😉
Na stranu druhou - profesní čest mám jen jednu a pokud o ni přijdu, těžko se získává zpět. A pokud chlebodárce kope do mě, je třeba odejít. 😉
Pravděpodobně nějaký magor, který ti dal palec dolů... a že jich tu na diskusi bude až běda... hlavně těch "prodavačů" z autosalónů Škoda... hoši, běžte makat do Lidlu >😒]
To víš že to tak je... stačí se mrknout do jaké "skupiny" médií Auto.cz patří a je vymalováno :-! Prostě stačí brát jakékoliv recenze a testy na Škodovku s velkou rezervou a pisálky jakbysmet. V minulých časech mé zaměstnanecké éry bych si taky nedovolil kopat proti svému chlebodárci, sic bych o almužnu přišel 😉
Takové zákazníky nepotřebuje, takoví mění auto jednou za sto let, pokud vůbec (když jemu 70, asi s tím už dožije).
Firma potřebuje zákazníky, kteří budou kupovat pořád dál a dál, co tři až pět let nové.
Firma potřebuje zákazníky, kteří budou kupovat pořád dál a dál, co tři až pět let nové.
Ano, to je ta estetika v základu. Polo vypadá i v základu na plecháčích hezky a proporce má vyvážené, to Fabia se musí vyšperkovat, aby byla zkousnutelná.
😉 A není sám, jiní dokonce světu zvěstují, že - cituji: ...pokud je Škoda drahá, tak už z principu nemůže být lowendem ... >😒] ... To je panečku materiál pro prodejce a výrobce >😒] + další prodavače deště ...
"Akorát by mě zajímalo, kde ve španělsku ty prachy ušetřili "
Další umělec, který má v rámci cenotvorby jasno ;-\
Ale to víš že jo, Stefič, kvalita aut je samozřejmě přímo úměrná jejich ceně na českém trhu.
:no: :no:
Další umělec, který má v rámci cenotvorby jasno ;-\
Ale to víš že jo, Stefič, kvalita aut je samozřejmě přímo úměrná jejich ceně na českém trhu.
:no: :no:
Za ty prachy se dá pořídit skvěle vybané auto o segment výš. Se silnějším motorem. A to je prostě fakt.
Upřímně se tu voháněj asijským čímkoliv, ale problém je, že Fabka umí bejt v MC sexcy, jen už sahá tam, kde evropská konkurence nabídne o třídu větší auto, který dokáže vypadat a nabídnout víc.
To je u výběhovýho a ne úplně výborně prodávanýho auta na pováženou.
To je u výběhovýho a ne úplně výborně prodávanýho auta na pováženou.
Úplně tě vidím, taky máš rifle pod prsa, tupej střih a hřeben v kapse. Utíkej pro to Monte Carlo nebudou, nebudou!!!
Mam adidasky. Jsou vyrobene v Nemecku. Vsichni tvrdi, ze maji tradici. Staly me trikrat vic nez botasky. Nemel jsem cas e😜erimentovat. Veril jsem ostatnim, ze adidasky nezklamou. Zklamaly. Vypadaji omsele a jsou na vyhozeni. Jsem chlap, mam adidasky a lidi se za mnou na ulici otaceji. To ale nic nezmeni na tom, ze jsou zrale na vymenu. Treba za Pumy 😉
Gilgit
2.
Jeste jednou: Moje ostre formulované reakce byly reakce na nekolik konkrétních nicku, které mne bezduvodne zacaly atakovat a urázet jako první.
Pokud se nepletu, bylo to i v tvém prípade, kdy jsi mne napadl, aniz bych já predtím na tebe reagoval (nemyslím tuto diskuzi, ale jednu z drívejsích).
Pokud clovek jen opetuje slovní útoky, nemuze se protistrana cítit urazena. V hodnocení konfliktu je vzdy dulezité kdo zacal.
Jeste jednou: Moje ostre formulované reakce byly reakce na nekolik konkrétních nicku, které mne bezduvodne zacaly atakovat a urázet jako první.
Pokud se nepletu, bylo to i v tvém prípade, kdy jsi mne napadl, aniz bych já predtím na tebe reagoval (nemyslím tuto diskuzi, ale jednu z drívejsích).
Pokud clovek jen opetuje slovní útoky, nemuze se protistrana cítit urazena. V hodnocení konfliktu je vzdy dulezité kdo zacal.
Nepracuješ náhodou pro automobilku? Kdo by si tohle kupoval, když za to může mít regulérní nižší střední, když už jsme u koncernu, třeba zrovna Octavii.
Ty to asi nikdy nezažiješ a nepochopíš, ale s benzínovou V6 se nemusí řadit při každém převýšení o 1m nebo předjetí plně naložené fóbie. >😁
Gilgit
Co s tím eventuálne udelám, to nech na mne.
Já jsem tehdy argumentoval pozicí koncernu Volkswagen v ruzných regionech sveta, a zvlást jsem vyzdvihl zeme ASEAN, takze nevím co más s Austrálií.
Upozornuji ze opet reagujes nekorektne.
GTI se tady práve v posledních dnech kouzelne odkopal a ve vlastním zájmu by mel výrazne pribrzdit.
Ze povazujes za zábavu trefovat se bezduvodne do některých lidí to uz vím, ale je pekné, ze jsi to napsal sám. Ale neboj, já o komunikaci s tebou nemám zájem. Chtel jsem ti jen sdelit nekolik podstatných skutecností. Jak s tím nalozís, to uz je tvoje vec.
Já jsem tehdy argumentoval pozicí koncernu Volkswagen v ruzných regionech sveta, a zvlást jsem vyzdvihl zeme ASEAN, takze nevím co más s Austrálií.
Upozornuji ze opet reagujes nekorektne.
GTI se tady práve v posledních dnech kouzelne odkopal a ve vlastním zájmu by mel výrazne pribrzdit.
Ze povazujes za zábavu trefovat se bezduvodne do některých lidí to uz vím, ale je pekné, ze jsi to napsal sám. Ale neboj, já o komunikaci s tebou nemám zájem. Chtel jsem ti jen sdelit nekolik podstatných skutecností. Jak s tím nalozís, to uz je tvoje vec.
petrumr
má a dvě lambda sondy a má počítač, že při zjištěné vadné civce odpojí vstřik, vnitřní diagnostika.
petrumr
vy si neděláte učtování, vám se na fordu nepokazil nikdy zámek a klíček, vstřik, čerpadlo i ta pošta řekla dost fordům.Proč ty fordy zavírají jednu továrnu za druhou? >😁
Dočkáte se, levný a všem nízkopříjmovým skupinám obyvatelstva dostupný vozík je na cestě. Opět budete moci lamentovat, jak je Škoda drahá, když je Dong ču-čchi tak levný >😁 Cena Fabie je mírně vyšší, ale Škoda ví co dělá. Fabii combi to s MC paketem překvapivě sluší. S vhodně zvolenou barvou je to stále, i po těch letech, pěkné auto.
Gilgit
Z filozofického hlediska más do jisté míry pravdu.
S tím virem a temi algoritmy je to perfektní teorie >😁 >😁
Bohuzel jsou ale jak GTI tak jeho nohsledi reální lidé z masa a kostí.
Ale neco by se dalo dohledat. Treba uz víme ze GTI je z Kladna.
S tím virem a temi algoritmy je to perfektní teorie >😁 >😁
Bohuzel jsou ale jak GTI tak jeho nohsledi reální lidé z masa a kostí.
Ale neco by se dalo dohledat. Treba uz víme ze GTI je z Kladna.
"K Stefičovi domu tezko muzu prijet, ani kdybych chtel, protoze nevím o koho se jedná."
ze stejneho duvodu tu nemuzes nikoho urazit a nikdo nemuze urazit tebe.
vsechny poznamky co si ukladas tak si je muzes 200 vytisknout a mas 200 hajzlpapiru. na nic jinyho ti nejsou.
urazky se daji resit pouze na diskusich kde je overena identita. jak by se dal urazit treba GTI, kdyz je to pocitacovej vir a ty jeho nohsledi jsou pouze algoritmy co se na tebe vrhnou po napadeni vudciho viru.
ze stejneho duvodu tu nemuzes nikoho urazit a nikdo nemuze urazit tebe.
vsechny poznamky co si ukladas tak si je muzes 200 vytisknout a mas 200 hajzlpapiru. na nic jinyho ti nejsou.
urazky se daji resit pouze na diskusich kde je overena identita. jak by se dal urazit treba GTI, kdyz je to pocitacovej vir a ty jeho nohsledi jsou pouze algoritmy co se na tebe vrhnou po napadeni vudciho viru.
Gilgit
1.
Neshodil. Napsal jsem pravdu.
2.
Slo o to, ze Stefič mne v reakci na moji zcela korektní odpoved v diskuzi o celosvetových prodejích koncenru Volkswagen dvakrát po sobe bezduvodne urazil. Tady nejde o to, ze nesdílí MÉ názory. Musís to rozlisovat. Pokud sem napríklad napísu, ze koncern Volkswagen má v zemích ASEAN velice slabou pozici na trhu, tak to není NÁZOR, ale SKUTECNOST.
Ano, když zloději řeknu že když bude krást tak bude mít problém tak mu vlastně OPRÁVNENE vyhrožuji.
Upozornení admina je logická moznost. Jeste jsem to v zivote neudelal, ale co není, muze být. K Stefičovi domu tezko muzu prijet, ani kdybych chtel, protoze nevím o koho se jedná.
3.
Mé drívejsí reakce znely nekdy urážlive, ale byly oprávnené a platí nadále. Podle hesla na hrubý pytel hrubá záplata. Nepripomínám si, ze bych nekdy nekoho atakoval jako první (pokud se tak nekdy výjimecne stalo, tak to nebyl zámer).
Neshodil. Napsal jsem pravdu.
2.
Slo o to, ze Stefič mne v reakci na moji zcela korektní odpoved v diskuzi o celosvetových prodejích koncenru Volkswagen dvakrát po sobe bezduvodne urazil. Tady nejde o to, ze nesdílí MÉ názory. Musís to rozlisovat. Pokud sem napríklad napísu, ze koncern Volkswagen má v zemích ASEAN velice slabou pozici na trhu, tak to není NÁZOR, ale SKUTECNOST.
Ano, když zloději řeknu že když bude krást tak bude mít problém tak mu vlastně OPRÁVNENE vyhrožuji.
Upozornení admina je logická moznost. Jeste jsem to v zivote neudelal, ale co není, muze být. K Stefičovi domu tezko muzu prijet, ani kdybych chtel, protoze nevím o koho se jedná.
3.
Mé drívejsí reakce znely nekdy urážlive, ale byly oprávnené a platí nadále. Podle hesla na hrubý pytel hrubá záplata. Nepripomínám si, ze bych nekdy nekoho atakoval jako první (pokud se tak nekdy výjimecne stalo, tak to nebyl zámer).
Gilgit
1.
Neprorekl jsem se, ale normálne jsem to zámerne napsal. Chápes rozdíl?
Admina se nebojím, prípadné zabanování by mi nevadilo, protoze já nepatrím k tem, kterí by si zrejme zivot bez Auto.cz nemohli predstavit (tím nemyslím tebe). Klidne se muzes podívat, ze pod vetsinou clánku ode mne nenajdes zádný príspevek.
Ale z principu se nemíním nechat zabanovat kvuli oprávnené kritice na adresu nekterých hulvátu.
2.
Pokud napríklad zlodeji reknu, ze bude mít problém kdyz bude dál krást, je to vyhrozování? Pokud lhári reknu, ze bude mít problém, kdyz bude dál lhát, je to vyhrozování? Nebo podle tebe jsou zlodeji a lhári v právu?
3.
Nebudu reagovat, pokud se o mne nebudes otírat, urázet a lhát. Reagoval jsi na Stefice, ale psal jsi o mne. Pokud jsi to uz za tak krátkou dobu zapomnel, tak zde je to, co jsi napsal. Urázky a lzi😒br />
"Nech ho, dyt víš dobře že on to nemá čim sepsat, navíc před vizitou příjde sestřička a všechy papíry vyhodí 😉 navíc nemá vycházky, jak by se dostal na Hlavák? Poslední možnost bude ochočit poštovního holuba >😁 "
Neprorekl jsem se, ale normálne jsem to zámerne napsal. Chápes rozdíl?
Admina se nebojím, prípadné zabanování by mi nevadilo, protoze já nepatrím k tem, kterí by si zrejme zivot bez Auto.cz nemohli predstavit (tím nemyslím tebe). Klidne se muzes podívat, ze pod vetsinou clánku ode mne nenajdes zádný príspevek.
Ale z principu se nemíním nechat zabanovat kvuli oprávnené kritice na adresu nekterých hulvátu.
2.
Pokud napríklad zlodeji reknu, ze bude mít problém kdyz bude dál krást, je to vyhrozování? Pokud lhári reknu, ze bude mít problém, kdyz bude dál lhát, je to vyhrozování? Nebo podle tebe jsou zlodeji a lhári v právu?
3.
Nebudu reagovat, pokud se o mne nebudes otírat, urázet a lhát. Reagoval jsi na Stefice, ale psal jsi o mne. Pokud jsi to uz za tak krátkou dobu zapomnel, tak zde je to, co jsi napsal. Urázky a lzi😒br />
"Nech ho, dyt víš dobře že on to nemá čim sepsat, navíc před vizitou příjde sestřička a všechy papíry vyhodí 😉 navíc nemá vycházky, jak by se dostal na Hlavák? Poslední možnost bude ochočit poštovního holuba >😁 "
Gilgit
Vsechno co jsem tady napsal platí a neodvolávám z toho ani písmenko. Ale protoze mne admin vyzval, abych se mírnil v mých oprávnených reakcích, rozhodl jsem se zásadne obrátit a být strasnej slusnák. Jestli povazujes to, ze nekoho upozorním na mozné dusledky prokazatelných lzí, takových jako i ve tvém prípade, a bezduvodného urázení, opakuji bezduvodného, za vyhrožování, tak to o necem svedcí.
Ale uprímne, nemám potrebu diskuze s clovekem tvého typu.
Ale uprímne, nemám potrebu diskuze s clovekem tvého typu.
petrumr
no byla blbá serie, já ji nemám.Byly to cívky španělský, ale to jsi řidič, že nedojedeš na dva válce?Kdybys jezdil nákladákem, taky bys plakal do telefonu?To je takovéj problém dát blbou cívku doprostřed? :-!
Mitsubishi na ty interiéry nikdy nehrálo. Tam jde o požitek z jízdy, z motoru a podvozku.
Mitsubishi forever :yes:
Mitsubishi forever :yes:
petrumr
líbí nelíbí :-! Jseš asi jenom teoretik, tebe nezajímá na autě nic jiného než líbí, nelíbí?Co takový nástup do auta, no, ale vidím, že auto nemáš na přepravu, ale na líbí se >😁
Výběhová ***, ale nějakej pacient si jí stejně koupí tak jako soused od vedle, je mu 70 a aby neotlačil stěrače tak si tam pod ně dává plastová výčka od lahve a v garáži nedovírá dveře, aby se prej netlačily gumy ve dveřích. Každý týden v sobotu vyjede před garáž, Fábku vyleští a zase zajede dovnitř. Takovéto zákazníky škodovka potřebuje.
No ale zjevně si neuvědomuješ, jak velkou kravinu jsi napsal 😄 Tím jsi se zařadil v potravinovém řetězci na úroveň někoho, z koho nezbývá, než si dělat srandu 😉
No vidíš, tak si jí kup, když se ti líbí. Někomu jinému se bude třeba líbit ta Fábie. Akorát by mě zajímalo, kde ve španělsku ty prachy ušetřili ;-\
petrumr
Kolega má bráchu v austrálii a říká, že holden tam je největší šrot.Jenom tak, aby řeč nestála :-!
Tak tak...jeden můj zákazník jezdil vždycky v Citroenech, momentálně má přechozí C4. A nedávno mi povídá, na jaře budu kupovat auto. A copak ? Něco je s céčtyřkou ? Ale ne, ale chci nový a aby mi už vydrželo až do smrti. A co jste vybral ? No Yarise přece... 😉
Nic proti, Fábie je dobrý auto, ať si kažej říká, co chce, ale...........tuto částku bych za ní nedal ani omylem - bohužel už je trochu zastaralá.
Ty máš problémy s pochopením textu? Píše, že měl záruku mobility, (bylo přistaveno nové auto).
Hořekovat nad tím, že paket Monte Carlo není dostupný pro htp je nesmysl, je to zcela logické, htp je naprostý entry level, a tak by na něj nějaké pakety byly zbytečné. Byl by to stejný nesmysl jako Rapid s xenony. Navíc cena je poněkud optimistická, když uvážíme, že za stejné peníze jsou tu Golf VII., Mazda 3 aj.
...a někdy je to přesně naopak...tchán měl klasicky vždy škodovky. V důchodu chtěl nový auto bez starostí, objel pár salonů a nakonec přivezl Yarise před generační obměnou. Nejlíp se mu do něj nastupovalo, motor nejživější a podvozek pohodlnej.
Je to proste tradice. Tchan ma Fabii. Ptam se ho: proc Fabia? Je to tradicni nastupce favorita. Nad jinym autem neni treba uvazovat. Jistota vyberu.
Ma zena si koupila Fabii, kdyz jsme se jeste neznali. Ptam se ji: Proc Fabia? Mela jsem autosalon kousek a skladovka mela hezkou vinovou barvu.
Nekdy jsou duvody proste jednoduche. 😄
Ma zena si koupila Fabii, kdyz jsme se jeste neznali. Ptam se ji: Proc Fabia? Mela jsem autosalon kousek a skladovka mela hezkou vinovou barvu.
Nekdy jsou duvody proste jednoduche. 😄
>😁 Dobře to podal. Fábie je vlastně jedna třicetina Rollse. >😒] Tak to já jezdím jednou desetinou Rollse....ty woe, hned mám lepší pocit. :yes: >😁 >😁
Ta Tvá kritika Mitsubishi je zajímavá, MIVEC udělá z htp řezanku kdy se mu zachce. Co to povídám, na htp vlastně stačí vývojově starší GDI.
Ta Tvá kritika Mitsubishi je zajímavá, MIVEC udělá z htp řezanku kdy se mu zachce. Co to povídám, na htp vlastně stačí vývojově starší GDI.
Gilgit
Sám jsi pred nekolika hodinami priznal, ze tvoje reakce byla urážlivá >😁
Doporucuji, abychom tuto diskuzi ukoncili, a prípadné dalsí diskuze v budoucnosti omezili na automobilovou tématiku.
Sám uvidís, ze nekteré dalsí nicky jako napr. Stefic nebo mariachi budou kopat dál, ackoliv ode mne vzdy vyzadovaly abych diskutoval jen o autech. Ted se ovsem jejich charaktery zrejme ukází. I kdyz bych se rád mýlil.
Doporucuji, abychom tuto diskuzi ukoncili, a prípadné dalsí diskuze v budoucnosti omezili na automobilovou tématiku.
Sám uvidís, ze nekteré dalsí nicky jako napr. Stefic nebo mariachi budou kopat dál, ackoliv ode mne vzdy vyzadovaly abych diskutoval jen o autech. Ted se ovsem jejich charaktery zrejme ukází. I kdyz bych se rád mýlil.
A pri nastupovani se krapnes pravym kolenem o ***skej vystupek pod radiem kterej ti pak celou dobu tlaci do kolena. Copak tobe se to nelibi? Neber to za ty prachy >😁 >😁
Gilgit
No, automobilovému prumyslu moc nerozumís. Radeji by ses tady na takové téma nemel vyslovovat😒br />
"Proč ty fordy zavírají jednu továrnu za druhou?" "Fordy" nezavírají jednu továrnu za druhou. Ford jen provádí vyrovnání kapacity a poptávky. Nekteré firmy to jiz udelaly, jiné to jeste ceká.
Takze, Ford nedávno zavrel malou továrnu na výrobu Transitu ve Velké Británii a bohuzel zavre továrnu na osobní automobily v belgickém Genku. Ovsem, Ford zároven relativne nedáno zacal výrobu automobilu (a motoru) v nové továrne v Rumunsku, práve ukoncuje zásadní rozsírení kapacity továrny v Turecku a taky pomerne nedávno zalozil spolecný podnik v Rusku a tím rozsíril svou tamní kapacitu o dalsí dve továrny na automobily a zacal tam stavet továrnu na motory. Takze, pokud to vezmes z perspektivy nekolika let, Ford zrejme kapacitu v Evrope zase tak moc nesnízil, ale adaptoval ji geografuicky, modelove a nákladove.
Zavírání automobilek se bohuzel stává. GM v posledních letech zavrel jednu továrnu v Belgii a jednu v Portugalsku a bude zavírat továrnu v Nemecku (Bochumi). PSA pred nekolika lety zavrel továrnu na automobily ve Velké Británii a práve koncí výrobu automobilu v Aulnay ve Francii. Renault svého casu (je to uz pár let) zavrel automobilku v Belgii. Firma Mitsubishi se rozhodla ukoncit výroby ve své automobilce NedCar v Nizozemí, ale nastestí ji prevezme místní firma a bude tam vyrábet vozy Mini. Fiat zavrel továrnu na Siciílii a má obrovské problémy jinde - napríklad továrna Mirafiori od dubna 2012 vyrábí jenom zlomek své kapacity. V posledních letech doslo k uzavrení nekolik kontraktních továren na automobily - Heuliez, Matra a Pininfarina skoncili kompletne, továrnu Bertone prevzal Fiat a jednu ze dvou továren Karmanna VW.
Za to vyrostlo nekolik nových továren ve východní Evrope. V záapadní Evrope se nové továrny na automobily nestaví, jen nekolik málo v poslední dobe rozsírilo nebo rozsiruje kapacitu, jako treba Porsche v Lipsku, Daimler v Rastattu nebo Nissan v britském Sunderlandu.
A nesmíme zapomnenout místní modlu Skoda Auto, která ukoncila výrobiu automobilu ve Vrchlabí (nastestí továrna nebyla zavrena, ale delají se tam prevodovky).
To je jen tak prehled napsaný zpameti (poznámka pro nick GTI: bez gůglení), takze jsem urcite neco zapomnel.
"Proč ty fordy zavírají jednu továrnu za druhou?" "Fordy" nezavírají jednu továrnu za druhou. Ford jen provádí vyrovnání kapacity a poptávky. Nekteré firmy to jiz udelaly, jiné to jeste ceká.
Takze, Ford nedávno zavrel malou továrnu na výrobu Transitu ve Velké Británii a bohuzel zavre továrnu na osobní automobily v belgickém Genku. Ovsem, Ford zároven relativne nedáno zacal výrobu automobilu (a motoru) v nové továrne v Rumunsku, práve ukoncuje zásadní rozsírení kapacity továrny v Turecku a taky pomerne nedávno zalozil spolecný podnik v Rusku a tím rozsíril svou tamní kapacitu o dalsí dve továrny na automobily a zacal tam stavet továrnu na motory. Takze, pokud to vezmes z perspektivy nekolika let, Ford zrejme kapacitu v Evrope zase tak moc nesnízil, ale adaptoval ji geografuicky, modelove a nákladove.
Zavírání automobilek se bohuzel stává. GM v posledních letech zavrel jednu továrnu v Belgii a jednu v Portugalsku a bude zavírat továrnu v Nemecku (Bochumi). PSA pred nekolika lety zavrel továrnu na automobily ve Velké Británii a práve koncí výrobu automobilu v Aulnay ve Francii. Renault svého casu (je to uz pár let) zavrel automobilku v Belgii. Firma Mitsubishi se rozhodla ukoncit výroby ve své automobilce NedCar v Nizozemí, ale nastestí ji prevezme místní firma a bude tam vyrábet vozy Mini. Fiat zavrel továrnu na Siciílii a má obrovské problémy jinde - napríklad továrna Mirafiori od dubna 2012 vyrábí jenom zlomek své kapacity. V posledních letech doslo k uzavrení nekolik kontraktních továren na automobily - Heuliez, Matra a Pininfarina skoncili kompletne, továrnu Bertone prevzal Fiat a jednu ze dvou továren Karmanna VW.
Za to vyrostlo nekolik nových továren ve východní Evrope. V záapadní Evrope se nové továrny na automobily nestaví, jen nekolik málo v poslední dobe rozsírilo nebo rozsiruje kapacitu, jako treba Porsche v Lipsku, Daimler v Rastattu nebo Nissan v britském Sunderlandu.
A nesmíme zapomnenout místní modlu Skoda Auto, která ukoncila výrobiu automobilu ve Vrchlabí (nastestí továrna nebyla zavrena, ale delají se tam prevodovky).
To je jen tak prehled napsaný zpameti (poznámka pro nick GTI: bez gůglení), takze jsem urcite neco zapomnel.
jako vtip dobrý ... jedině masochista by na dva válce jel s HTP z Prahy do Vídně a zpět, krom toho by ten motor byl po zbývajících cca. 500 km tímhle stylem nejspíš na odpis a ne na výměnu cívky 😉
1.2 HTP ... cívka v háji - u tříválce vážně super když jede na dva válce a ztratí 1/3 výkonu (k tomu vibrace, že by motor skoro vyskočil z auta)
Gilgit
Uprímne receno, po nesmyslných hádkách posledních dnu jsem byl rozhodnut diskuze s temy nicky, o které jde, ukoncit, protoze to nikam nevede. Ne diskutovat s nimi slusne, ale ignorovat je. Ale po poznámce admina jsem zmenil názor, rozhodl se neprestat úplne komunikovat, ale být strasne slusný a evidovat neslusné a urázlivé reakce (ne vuci mne, ale vuci jiným) tech nicku, které mne pred tím tak kritizovaly
PS
Nezacínám zase nadávat. To bych ti napsal, ze neumís císt (i kdyz by to byla jasná nadsázka). Já jsem ale pouzil slovo "paklize", takze pripoustím obe moznosti >😁
PS
Nezacínám zase nadávat. To bych ti napsal, ze neumís císt (i kdyz by to byla jasná nadsázka). Já jsem ale pouzil slovo "paklize", takze pripoustím obe moznosti >😁
Gilgit
Paklize umís císt a jsi schopen ctenému textu porozumet, tak si precti jeste jednou co jsem nahore napsal. Paklize nikolivek, tak je kazdá rada drahá. >😁
Gilgit
Nemás pravdu, rozhodl jsem se. Admin mne vyzval, abych se mírnil, coz neznamená, ze bych principiálne nemohl pouzít méne slusná slova lehcího stupne. Ale já jsem se rozhodl být ted absolutní slusnák a to je rozdíl >😁
Tím spís ted vynikne hulvátství reakcí jakou byla treba ta první dnesní od tebe >😁
Tím spís ted vynikne hulvátství reakcí jakou byla treba ta první dnesní od tebe >😁
Fabia Monte Carlo je taková navoněná bída - málo muziky za hodně peněz