Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové Suzuki SX4 S-Cross: České ceny a jízdní dojmy

Nová generace Suzuki SX4 přichází na náš trh. Dostala přídomek S-Cross a za rozumné peníze nabídne skutečně mnoho.
Zpět na článek
18. 9. 2013 13:11
18. 9. 2013 13:34
19. 9. 2013 12:14
19. 9. 2013 12:52
19. 9. 2013 17:12
18. 9. 2013 13:52
18. 9. 2013 23:44
19. 9. 2013 00:37
19. 9. 2013 08:55
19. 9. 2013 08:57
19. 9. 2013 09:51
18. 9. 2013 15:26
18. 9. 2013 16:30
19. 9. 2013 00:31
18. 9. 2013 20:26
18. 9. 2013 17:22
18. 9. 2013 17:45
3. 11. 2013 11:53
16. 1. 2014 13:19
23. 1. 2014 19:24
Avatar - nalimer
18. 9. 2013 13:11
cena
v prípade Suzuki sa vyplatí počkať s kúpou. ceny automobilov po roku klesajú až o 50.000 Kč (2.000€). a práve cena ponížená o túto čiastku by bola konkurenčnou. takto je nadhodnotená.
treba aj prihliadať, že tomuto modelu chýbajú niektoré "luxusné" prvky v opcií (navi, asist. systémy).
Rozbalit vlákno
10
Avatar - woody-alien
18. 9. 2013 13:34
Re: cena
Chtělo by to porovnat s Kaškajem. Ale mně se nechce. Počkám na pelikoše. ;-)
19. 9. 2013 12:14
Re: cena
Kaškaj bude terno podle mě akorát nevím co je pelikoš :-) . Jinak XS4 se mi nelíbí, bohužel mi připadá jako neuměle okopírovaná Delta se svýšeným podvozkem...
Avatar - woody-alien
19. 9. 2013 12:52
Re: cena
Ty už si z těch Jagů nějak mimo...XS4. >:D ;-) Já ji viděl naživo, ne že by to byl nějakej výkvět automobilový krásy, ale ani není ošklivá. Pelikoš je zdejší uživatel, řekl bych fanda Nissanů, ale s rozumnými názory. Většinou se objevuje tam, kde se z Nissanu objeví aspoň N a protože nová SX4 Cross se staví do pozice konkurenta Kaškaje, čekal jsem ho tu.
Avatar - pelikoš
19. 9. 2013 17:12
Re: cena
ahoj a děkuji za poklonu,moc si ji vážím.
k ceně se nebudu vyjadřovat,je to novinka a tak po půl až roce si sedne,ale to je známý fakt všech značek (nebo přijde nějaká edice,atd.).vnitřek je proti stávajícímu kaštánkovi vcelku oživení a docela se mě libí,ale rozpaky mám z exteriéru.je přesně vidět po kom u suzuki šli a to je nissan qashqai,protože toto je jeho kopie jak vyšitá.nemyslím tvář,ale od a sloupků až k výfuku.a to že je na trhu nissan již více nežli 6 let,tak podle mého názoru vypadá stále parádně (i oproti této novince).pokud udělá nissan stejný generační skok jako u x-traila, tak to ať začnou v suzuki (a nejenom tam) předepisovat šéfům uklidňující léky ve velkém...
p.s.do nového x-traila jsem se zamiloval...
Avatar - Hittman
18. 9. 2013 13:52
Re: cena
Yety vypadá levnější s 81kW v naftě..
18. 9. 2013 23:44
Re: cena
Já bych řekl, že cena špatná určitě není, minimálně pokud se podívám na verze se AWD. Pod 500t. ve velmi slušné výbavě...
Navigace určitě k dispozici bude a ty "luxusní" prvky - nevím, co máš konkrétně na mysli, ale moc luxusu mi k tomuto autu nesedí. Spíš mi chybí varianta s AWD v základu...
S tím, že počkat se vyplatí, máš pravdu. To platí ale víceméně obecně ....
19. 9. 2013 00:37
Re: cena
Cena je hodně špatná právě pro 4x4. Nezměněná slabá motorizace a zase jen pětistupňová převodovka. Podívejte se nejdříve do ceníku SX4 klasik. Připlatíte si 140 000 za větší kufr?
Já určitě ne.
Avatar - nalimer
19. 9. 2013 08:55
Re: cena
presne to mám na mysli.
konkurencia v tej istej cene buď prináša silnejší motor, resp. dáva lepšiu výbavu.
na druhú stranu, keď prišlo SX4 na trh, stálo naozaj o 100k Kč viac. trh nebude kupovať a prídu akciové ceny.
Avatar - nalimer
19. 9. 2013 08:57
Re: cena
ja, pokiaľ môžem, si priplatím za hračky do auta. v tomto prípade som to ale myslel, že auto orientuje Suzuki skôr ako low cost. teda na naše trhy (napr. v SX4 bola navigácia v ponuke pre US trh, u nás dorazila len pred rokom).
19. 9. 2013 09:51
Re: cena
Ceny skutečně pobavily, protože už před 3 roky jsem kupoval Yetinu TDi 81kW, Ambition + příplatky za cca. 30t., 4x4, 6M za 521tKč. A dnes ta cena bude v reálu zase někde jinde (níž).
18. 9. 2013 13:59
Slovenské výbavy
Zatím nevidím podrobnosti českých výbav, dávám sem odkaz na slovenské - kliknout vlevo na Výbavy: 2WD - [odkaz] a 4WD - [odkaz] . Názvy jsou sice stejné (Start, Comfort atd.), ale je možné že v ČR budou položky trochu jiné, tak to zatím beru orientačně. Zaujalo mě u Startu - jen výškově stavitelný volant, bez rádia atd...

Každopádně se tenhle model zatím jeví jako podařený krok, rád se na něj půjdu podívat, až dorazí.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - woody-alien
18. 9. 2013 14:15
Re: Slovenské výbavy
Já už byl na představení u "svého" dealera. Určitě je to zajímavej model.
18. 9. 2013 14:26
Re: Slovenské výbavy
Nějakého univerzála tohoto typu bych do rodiny potřeboval, zatím mě žádný nepřesvědčil, tak třeba se to podaří teď?
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
18. 9. 2013 14:59
Re: Slovenské výbavy
Složení výbav je obsahem první poloviny článku ;-)
18. 9. 2013 16:08
Re: Slovenské výbavy
Pane Vaverko, děkuji, všiml jsem si. V článku je ovšem z logických důvodů pouze výběr z prvků výbav, že ano. A protože jsem u českých dealerů zatím nenašel kompletní výčet, dal jsem sem odkaz na slovenské, toť vše.
19. 9. 2013 06:28
Re: Slovenské výbavy
Díky :-)
18. 9. 2013 14:25
Zajimává alternativa
To auto nevypadá vůbec špatně a vnitřní prostornost (na rozdíl od jinak výborné SX4) by mohla stačit i rodinám :-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Cuba66
18. 9. 2013 15:26
Cena
Špatně to auto nevypadá, ale ta cena je běs. Upřímně nevím, proč bych si to měl koupit. První výbava nepoužitelná (nemá ani lampičku v kufru :-) ). Druhá výbava - no dejme tomu, ale za 409.900? V pětikvaltu? Atmosféra? Děkuji nechci. Za tohle bych dal tak 330.000, víc ani floka :-) A je to škoda, jinak to není špatný...
Rozbalit vlákno
3
18. 9. 2013 16:30
Re: Cena
To souhlasím, cena je zatím úplně mimo místu, ale to chce prostě pár měsíců času a trpělivosti, než českému zastoupení Suzuki dojde, že to pořádně přestřelili. SX4 taky bývala mnohem dražší...
19. 9. 2013 00:31
Re: Cena
Jo - ale před krizí - to jednak byly všechny auta jaksi dražší a druhak v segmentu SUV bylo méně konkurence. Teď to produkuje skoro každá automobilka.
18. 9. 2013 20:26
Re: Cena
Sedel som v tom vo Frankfurte. Z vnutra cisty bakelitak! Fuj tajbl.
18. 9. 2013 15:54
ten diesel je od Fiatu?
... asi jo, co?

PS: aby chlap do testu auta napsal, že je "zelinkavé", to jsme tu asi ještě neměli >:D
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Ada je zase tady
18. 9. 2013 22:24
Re: ten diesel je od Fiatu?
Pokud je od Fiatu, tak bych u motoru 1,6l a 88kW čekal životnost tak 120 tis. km :no:
I potom to sice pojede, ale bude to jak Zetor 25...

BTW: současná SX4, která je menší, má motor 99kW a světlou výšku 190mm (nová SX4 jen 170mm). Tak kde je ten pokrok?
Avatar - grifith
18. 9. 2013 22:32
Re: ten diesel je od Fiatu?
Ty asi o MultiJet motorech u koncernu FIat moc nevíš co? Já zapomněl. Ty jsi jeden z mnoha teoretiků na tomto webu. Říká ti něco pojem downsizing? Ty nevíš, kde je pokrok u nové SX4ky? Fakt myslíš, že nový model musí mít větší výkon a vyšší světlou výšku?
19. 9. 2013 00:27
Re: ten diesel je od Fiatu?
Plnění emisní normy 6 (benzin) za pokrok nepovažuji. Emisní normy jen nutí výrobce mrvit dříve dobré motory a ve výsledku zkracovat jejich životnost.
Právě zmiňovaný downsizing (nafta) se obvykle na životnosti projevuje také neblaze, podobně jako start-stop systémy, turba s proměnnou geometrií lopatek, doživotní řetězy a jiné "vychytávky". Italské motory doposud neprosluly přílišnou kvalitou a u nás se téměř neprodávaly, takže s nimi dostatečná zkušenost opravdu není. Je tedy otázkou kdo je tady teoretik :-)
Např. mě jeden "doživotní" řetěz odešel po čtyřiceti tisících najetých km a samozřejmě vzal s sebou do motorového nebe celý motor. Naštěstí byl motor ještě v záruce, ale po 80 000 se poroučelo turbo. Downsizing je opravdu super skvělá vychytávka.
Avatar - grifith
19. 9. 2013 10:56
Re: ten diesel je od Fiatu?
Stačí mi prohlášení, že italské motory neprosluly přílišnou kvalitou a mám jasno >:D
Podívej, já zde downsizing neobhajoval, ale zrovna u dieselových motorů toto nezachází do takových extrémů, jako u benzínů. Že se ti stal nějaký problém s motorem nelze popřít, stane se. Ale rozhodně bych za hlavního viníka nepovažoval zmiňovaný downsizing. ;-) On tlak na snižování nákladů v automobilové oblasti je více než jasný a auta již nikdy nebudou dosahovat kvalit jako například stará piána apod.
20. 9. 2013 21:06
Re: ten diesel je od Fiatu?
Souhlas. Když se downsizing udělá dobře, to jest zvýšené namáhání je kompenzováno kvalitnějšími materiály atd, tak to nemusí být vždy průšvih, ale výrobu to samozřejmě spíš prodražuje (i když ne o tolik, jak si všichni myslí). Pochopitelně krize a konkurence tlačí na snižování cen aut, odbory naopak na zvyšování mezd, státy na vyšší daně. Zákazníci zase tlačí na lepší výbavu za nižší peníze - a tak se výroba řady komponent stěhuje kam jinam než do Číny s nízkou cenou práce. Problémem jsou ale také euronormy, konstrukční vady a pod.
18. 9. 2013 17:22
Pekny interier
skoro ako od BMW ;-) :yes:
Skoda tej "vykulenej" prednej masky
Akumulator dodava Exide ! Ale dokonca si tam mohol nechat svoje logo - zvlastne, to by mu u koncernu asi nepreslo ;-)
Zboku to pripomina Tiguana, zo zadu Kaskaja.
Rozbalit vlákno
0
18. 9. 2013 17:45
Inu
mám japonce rád. Suzuki také. Ale za tuhle cenu? Hovořím o čtyřkolce s atmosférou.... To Vám řeknu rovnou - kupte si Octavii 4x4.........
Suzuki Suzuki - chcete-li prodat tisícovku vozů, budete muset aplikovat entry bonus, který Vám přitáhne lidi.....
Rozbalit vlákno
0
18. 9. 2013 18:16
Děkuji za nabídku...
...ale lepší volba je nová Škoda Yeti.
BRAVWO ŠKODA :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
6
18. 9. 2013 18:58
Re: Děkuji za nabídku...
Yeti je určitě fajn, ale využití jeho vnitřního prostoru není ideální - nad hlavou si pasažéři vozí spoustu zbytečného vzduchu, zato kufr je při přítomnosti rezervy (kterou považuji zvláště u SUV za zcela nezbytnou) pro rodinné využití prostě nedostatečný. Jinak po designové stránce i po stránce použité techniky se mi yetík moc zamlouvá, škoda...
19. 9. 2013 00:13
Re: Děkuji za nabídku...
Se Suv jezdím po cestách necestách už 15 let a ještě nikdy jsem nepotřeboval měnit rezervu. Jednou jsem na stavbě chytil dost velký hřebík. Přišlo se na to až při přezouvání na zimní pmeu. Je to tedy spíš naopak a záleží na použivaných pneu. Menší (kompaktní) SUV je určitě výhodou. Lépe se s tím parkuje, má to menší spotřebu. Menší kufr mi nevadí. Pro větší náklad používám buď střešní nosič nebo vozík. Potřebuje se to jen občas. Jinak s sebou běžně vozíte spoustu zbytečného vzduchu a obtížně hledáte místo pro zaparkování v řadě.
18. 9. 2013 19:59
Re: Děkuji za nabídku...
Dakujes zbytocne, lebo v Need for Speed nebude na vyber ziadne z tychto aut.
18. 9. 2013 20:10
Re: Děkuji za nabídku...
Já nehraju NFS ;-)
Avatar - Ada je zase tady
18. 9. 2013 22:26
Re: Děkuji za nabídku...
Yeti je rozhodně lepší volba, škoda že dosud není k mání v prodloužené verzi.
Avatar - peter_ko
18. 9. 2013 23:35
Re: Děkuji za nabídku...
tak čo Adamko ako bolo na liečení???
Avatar - romgator
18. 9. 2013 19:00
Suzuki mě zaujalo,
takže mu přeji dost úspěchů. Dovedu si představit, že v naších končinách si kupce rozhodně najde. Koneckonců SX 4 je pořád oblíbené auto. A to i přes to, že má nějaký ten rok za sebou a cena je také příznivá. Takže pro čechy ideální konstelace.
Rozbalit vlákno
0
18. 9. 2013 23:48
Cena nového modelu SX4 je velkým zklamáním
Autor článku zřejmě neví o čem píše, když uvádí článek " Nové Sx4 S-xross za rozumné peníze". Jestli bude slibovaný redakční test podobně objektivní, jako hodnocení ceny novinky od Suzuki, tak bude zjevně nevalné úrovně. Suzuki SX4 mělo u nás dlouho pověst levné čtyřkolky. Ta se u nás dala pořídit v cenách od 350 000 Kč a cenově ji mohla konkurovat snad jen neohrabaná a hůře vybavená Dacie Daster.
Zatímco konkurence donedávna pohon 4x4 považovala za luxus pro zbohatlíky a zdroj pro dotovaní nejlevnějších modelů, který se pak všude hrdě uvádí, jako ceny od xxxx, tak Suzuki SX4 držela jinou politiku. U většiny konkurence bylo možné pohon 4x4 pořídit jen v lépších výbavách, čímž se výsledná cena posouvala hodně nahoru. V případě Suzuki SX4 (klasik) je možné pořídit pohon 4x4 v podobné výbavě a tudíž čtyřkolka je dražší pouze o skutečné náklady za železo a elektroniku navíc. Díky tomu byla u nás tak prodejně úspěšná. Nakonec to pochopila i domácí automobilka Škoda a když zjistila mizernou prodejnost Škody Yeti v provedení 4x4 (soutva čtvrtina prodaných vozů), manažeři se zřejmě konečně (téměř po třech letech) dovtípili, že zájemci o vozy s pohonem 4 kol raději mizí u výrazně levnější konkurence - a zareagovali změnou své cenové politiky. Tak se stalo, že Škodu Yeti dnes můžete koupit v provedení 4x4 s motorem 2.0 TDI za 450 000 - byť v poněkud běžné výbavě. Ale máte čtyřkolku se silným a úsporným motorem a na běžné ježdění do práce v horách, na vrchovině nebo na cesty na chalupu - bohatě stačí. Máte k tomu také motor s velkým krouťákem, takže i s přívěsem vyjedete zasněžený kopec nebo rozblácenou cestu na chalupu.
A teď se podívejme do dnes vydaného ceníku Suzuki s-cross. Porovnatelná verze s motorem 1,6 DDiS je k mání jenom v nejvyšší výbavě za necelých 600 000 Kč. To je opravdu bomba. To si každý našinec určitě hned poběží koupit. Zatímco konkurenti Suzuki se konečně poučili z vlastních chyb, tak Suzuki najednou obrací naruby vlastní úspěšnou cenovou politiku ze které doposud velmi těžila. Jestli s tím očekává úspěch, tak to asi jen do doby než zavede akční ceník i na nový model.
Atmosferický benzinový motor 1,6 ze Suzuki SX4 4x4 nedělá žádné žihadlo, alespoň je tento model levný, motor jednoduchý a spolehlivý. Mnoha spokojeným zákazníkům to za ty peníze prostě stačí. Ovšem dle novém ceníku s-cross se stejným motorem a také pouze s pětikvaltem pořídíte (v provedení 4x4) skoro za půl milionu (bez deseti tisíc).
Navýšení ceny téměř o 140 000 je proti předchozímu modelu obrovské a neadekvátní. Jestli tomuhle autor článku říká rozumná cena, tak je asi blázen. V této cenovce je už docela hodně konkurence i s lepšími motory a převodovkami.

Možná mnozí lide nechápou k čemu jsou dobré čtyřkolky, možná to nechápou ani výrobci, což se projevuje na jejich zmatečných cenových politikách. Kupovat SUV 2x4 dává smysl jen pro ty, co si potřebují vylepšit své ego a na skutečnou čtyřkolku nemají nebo případně pro starší lidi, kterým se do nízkých vozů špatně nastupuje.

Abych se vyhrabal zimní ráno neprohrnutou cestou, potřebuji motor s velkým kroutícím momentem již od malých otáček. Jinak mi motor chcípne i na jedničku, případně brzo zničím spojku. Proto jsou tak v oblibě předražené naftové motory (obvykle se také dodávají jen ve vyšších výbavách). Dá se to zvládnout i s benzínovými motory, pokud je k tomu dobrá převodovka, alespoň šestikvalt. Kompaktní SUV samozřejmě nemají redukci, proto bývá jednička hodně krátká a vlastně nahrazuje redukci.
Jenže SX4 se v benzínu nabízí jen s pětistupněm a dizel je tak předražený (navíc italský, zastaralý a docela nespolehlivý), takže se v této motorizaci téměř neprodává.
Dalo by se tedy říc, že SX4 se do zasněžených kopců vlastně moc nehodí. Benzinový motor má velmi slabý kroutící moment a je k mání jen s pětistupněm s dlouhými převody. Nafťák je téměř neprodejná verze a vyskytuje se jen vyjímečně.
Jakto, že se ta benzinová verze tak dobře prodává a proč jich po našich horách jezdí tolik (vídám jich tu opravdu hodně)? Odpověď je jednoduchá. "Nekup to za ty peníze".
Jenomže pro novinku SX4 tahle fráze už určitě neplatí. Takže naftová verze za skoro 600 tisíc zůstane nadále fakticky neprodejnou verzí. A co ten benzín za půl miliónu?
Že by někdo chtěl za trochu větší kufr připlatit 140 000? To asi sotva. Motor zůstává prakticky stejný - atmosferický se stejně slabým kroutícím momentem a co hůř, opět se nedá pořídit se šestistupňovou převodovkou. To je asi největší chyba, které se výrobce u nového modelu dopustil. Zůstal tak hlavní neduh - není výběr v motorech a převodovkách. Co ovšem lze odpustit levnému modelu za 350 tisíc, to už nelze odpustit modelu za 490 tisíc. To je prostě holý nesmysl. Ceník S-cross je tedy neskutečný úlet. A pokud se najdou nadšenci, co si budou chtít novinku hned pořídit (o tom pochybuju), tak musí počítat s tím, že ta jejich novinka za půl roku spadne ne o obvyklou třetinu ceny, ale spíš skoro o polovinu ceny, jelikož Suzuki budou tu novinku muset zařadit do akčního ceníku a nasadit rozumnou cenovou politiku. Jinak si ho koupí pouze majitelé autosalonu na předváděcí vozy. Ostatně podobný veletoč vloni předvedl Citroen se svým aicrossem. Legrační je, že i ten je dnes s motorem 1,6 TDI výrazně levnější než novinka od Suzuki - a navíc se jedná o osvědčený a kultivovaný motor narozdíl od toho italského, který je již zastaralé konstrukce.
Rozbalit vlákno
1
17. 10. 2013 16:34
Re: Cena nového modelu SX4 je velkým zklamáním
Píšeš pěkně a asi máš dost času, ale hlavně se zdá, že tě to pěkně štve. Přiznám se, že sem byl sám zvědavý s čím SX4 přijde, protože sem sám dlouholetým uživatelem SX4-4x4. Hned jakmile sem viděl zvětšení-posun do SUV kategorie-nabité konkurence, tak sem myslel, že to bude další průšvih v taktice (jako Kizashi politika v Evropě)
Pak sem viděl ceník, důkladně sem ho prostudoval a pak se šel na auto ještě důkladněji podívat osobně. Je mi jedno jaké budou prodeje, také vím, že auto aktuálně není "můj šálek kávy", ale mě celkem smysl dává.
Nebudu tvrdit, že motory jsou silné, že mjí dobrý krouťák apod. nee, to opravdu nemají. Diesel moc smysl nedává a benzín je jen upravený původní 1,6. To je málo, ale auto se prezentuje jako rodinné-ani horský traktor, ani městské SUV ani pseudoSport MPV. To co popisuješ jako požadavky do hor na to má Suzuki Grand Vitaru! Já osobně 4-5x zůstávám v zimě parkovat v horách a za poslední 3 roky sem několikrát startoval po noci při které bylo pod -25st C...takže ani nafta není dobrá volba, protože zamrzne a když cituješ "nekup to za ty prachy", tak je znát, že sám si SX4 neměl. Každou zimu totiž vyškubávám ze závějí tou svojí malou ty větší SUV s naftou a 4x4, ale taky o půl tuny těžší!
No abych tu nepsal román jako Ty, tak mě ten motor smysl dává, protože je spolehlivý, žere málo a konstantně (ne jako 1.2 či 1.4TSI) a hlavně protože je to pro RODINU!..na tu se cílí!
Napsals, že v téhle ceně je nových aut spousty!? Ale kromě Yeti si neuvedl ani jedno!?...já se přiznám, že sem pátral a našel-Fiat Panda a Dacia Duster...hmmm, no tak to si běž vyzkoušet, v Dusteru stačí otevřít dveře a přivonět :-) aaa propos ten Yeti co píšeš má švihadla na oknech, místo rádia díru a sedačku s volantem si můžeš seřídit jedině tak, že si vezmeš polštář pod *. Naopak k tomu S-Crossu, dostaneš max.výbavu za 20t...za to nejsou ve škodě ani Xenony :-(
No stručně a jednoduše já si SX4 S-Cross koupit nepoběžím, ale za půl milionu sem srovnatelnou čtyřkolku se zárukou 5let nenašel a to např. Hyundai, Kiu či Chevrolet dnes už považuji za kvalitní, přesto ve skutečné kvalitě-zpracování, spolehlivosti ani výbavě na Suzuki nemají a jsou při tom podstatně dražší!
To, že v budoucnu přijdou akční modely (NAVI) nebo modifikace OutDoor (+2,5cm výšky) či přibude motorizace (např 2400ccm) o tom nepochybuji. A jako vstup do segmentu mi to teda smysl dává a pokud to nezkazí cenová a konfigurační politika typu Kizashi, tak strach nemám. A všem tady nahoře, zamyslete se proboha, auto není o počtu turb, max.papírovém výkonu, min papírové spotřebě, nebo počtu převodových stupňů!?!
Běžte se svézt a pro srovnání si vemte třeba Fabii RS a Swift Sport, nebo tuhle S-Cross a Yeti-ho...bežte, fakt běžte si do toho sednout, nastarovat a projet se! To je totiž to jediný objektivní a to v žádným článku ani diskuzi pod ním NENAJDETE ;-)
Avatar - leone
19. 9. 2013 07:02
B L Á Z N I !!!!!!!
stará SX4 bodovala především tou relativně příznivou cenou,....tímto novým ceníkem o veškeré výhody přišla !!!!,.....pokud nestáhnou cenu o 50-70 tis.,spláčou..., v dnešní době si tohle dovolit, je troufalé až přímo drzé.,.... nicméně každý je strůjcem svého štěstí >:D >:D >:D

..jinak samozřejmě naprostý souhlas s předešlým "dlouhosáhlým" příspěvkem :-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
0
3. 11. 2013 11:53
s-cross
Naprosty souhlas s catmanem
Rozbalit vlákno
0
16. 1. 2014 13:19
s-cross
jakákoli stabilizace ve středové poloze řízení zcela chybí, takže na dálnici budete odkázáni na protivné, neustálé korekce směru jízdyS timto musim naprosto souhlasit, auto jsem si koupil.. a je to fakt opruz.. nejradsi bych vuz vratil
Rozbalit vlákno
1
23. 1. 2014 19:24
Re: s-cross
Tak pry uz to v suzuki resi.. tak uvidim