opel o tom určitě moc dobře ví že insignia, astra a nakonec i adam jsou nechutně těžký, adam kterej je o 30cm kratší než corsa je těžší! Hmotnost je důvod proč bych si třeba Astru J nekoupil i když jsem vlastnil 3 generace předtím. Všechny 3 modely byly vyvýjený ještě v době kdy se na hmotnost moc nekoukalo, bohužel dneska je to úplně jinak a když vidím že třeba Leon je o 200 kg lehčí než srovnatelná astra, tak volba je jasná...doufejme že příští generace už nebudou tak těžký a nebudou mít vzhled mastodonta, na konkurenčních modelech je vidět, že opačná cesta je ta správná...
V článku se připomíná, že Buicky mají image aut pro důchodce, K tomu nezbývá než podotknout, že vzhledem k brutální nadváze Astry a Insignie (+ jejich dobrému jízdnímu komfortu) jsou i tyto dva modely tak trochu "důchodcovské". Takže do portfolia Buicku zapadají velmi dobře, stačí opravdu jen pár kosmetických retuší. :-!:no:
také americký Saturn prodával defacto přeznačkované Opely pod svým znakem. A jak to nakonec se Saturnem dopadlo? Už není.
Tím samožřejmě nechci říci, že spojení Buicku a Opelu bude fiasko.Pokud bude jen u toho sdílení techniky a platformy, bude to OK. Pokud by se měly přibližovat i designem, to bude otázka.
Opel zřejmě nebude prodávat své vozy v USA, Buick je nebude prodávat v Evropě. V Číně a na středním Východě mají oba prostoru dost. Jde o vcelku nezajímavou, očekávatelnou zprávu. Snad by bylo dobře ještě dodat, že do této spolupráce bude více a více zatahován také Holden, byť se nyní tváří více jako Chevy.
A dovolte mi ještě jednou poznamenat: moc, moc velká škoda Saabu....
Tím být na to dobře se nejspíš myslí, jak je na tom finančně, ne v objemu výroby. A mezi počtem prodaných aut a ziskovostí žádná přímá úměra neexistuje.
Nevím, jak vám, ale mě přijde úsměvné psát: "Ani Buick na tom není nijak dobře, přežívá především díky zájmu čínských zákazníků. Zatímco v Číně se loni prodalo 700.007 aut značky Buick, na domácím americkém trhu to bylo skoro čtyřikrát méně." To samotný Buick tedy musí mít hodně vysoké náklady nebo nízké zisky, že na tom, při takovém objemu prodejů (circa shodné se Škodou), "není nijak dobře". :-)