Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Motor AMG V8 biturbo je moc velký, Mercedes bude downsizovat

Zbrusu nový Mercerdes-Benz S 63 AMG bude posledním autem značky, které použije motor V8 o objemu 5,5 l se dvěma turby. Downsizing dorazil i do divize AMG a chystá se osmiválec o pěkný kus menší.
Zpět na článek
18. 9. 2013 16:12
18. 9. 2013 16:19
18. 9. 2013 16:27
18. 9. 2013 16:37
18. 9. 2013 18:44
18. 9. 2013 22:59
19. 9. 2013 08:51
18. 9. 2013 23:57
19. 9. 2013 07:31
19. 9. 2013 08:52
18. 9. 2013 17:02
18. 9. 2013 17:18
18. 9. 2013 19:10
19. 9. 2013 07:32
18. 9. 2013 19:36
18. 9. 2013 20:57
19. 9. 2013 08:57
19. 9. 2013 17:59
18. 9. 2013 21:11
18. 9. 2013 21:35
18. 9. 2013 16:12
EU
Děkujeme * z EU, za nesmyslné snižování emisí a likvidace evropského automobilismu.
Je to velice velká škoda, protože Mercedes spolu s BMW jsou dá se říci jediné evropské prémiové automobilky, které by měli vyrábět své vozy, tak aby si stále zachovávaly od ostatních automobilek respekt a odlišovali se. Proto zpráva, že některé vozy od BMW bude pohánět tříválec je velice smutná, protože nejde o lidové automobilky jako je např. škoda, vw, opel, renault.
Rozbalit vlákno
9
18. 9. 2013 16:19
Re: EU
Porad to bude V8, tak proc brecis.
Avatar - CHerokee
18. 9. 2013 16:27
Re: EU
Přesně. A neřekl bych, že nějaký automobilový průmysl je zlikvidovaný... tolik různých aut se snad nikdy nevyrábělo a nikdy tolik po Evropě nejezdilo. A to, že se líp dýchá je fajn.
Avatar - Hammunasakra
18. 9. 2013 16:37
Re: EU
Nevim proč fňukáš. V8 5,5 je sice suprmotor ale 2x čtyřválec AMG 2.0 s 265 kW = asi hodně divokej V8 4.0 :yes: >:-[]
A nad i8 bych taky nos nevohrnoval, to je prostě deklarace náskoku díky technickejm schopnostem. V normálních vozech zatim 3 válce nemáš a v poho si můžeš koupit trojku s šesti :yes: :-)
18. 9. 2013 18:44
Re: EU
Kde se v i8 nějaký technický náskok?
Neznám žádnou technickou novinku v těchto autech. Odnož BMW "i" považuji spíše za marketingový tah. Postavili technicky standardní hybridy, jako lehká malá auta ve svébytném designu za obrovské prachy a čekají jak bude reagovat trh.
Avatar - Hammunasakra
18. 9. 2013 22:59
Re: EU
Kde se v i8 co? >:D
I když ti to mozek nebere tak tohle prostě je náskok ve stavbě aut. Je fakt že někomu to dojde až tak za deset dvacet let až tak budou stavět auta i vostatní >:-[]
A někomu ani tou dobou ne >:D
Avatar - Petrolhead_CZ
18. 9. 2013 23:57
Re: EU
U těch prémiových automobilek sis spletl značky, tradici a odkaz si musí držet zejména Jaguar a Maserati, to jsou ty opravdové prémiovky s charakterem.
Avatar - Magister
19. 9. 2013 07:31
Re: EU
No nevím, prémiovou techniku ani kvalitu nenabízí... Mase už jde i do nutného dieselu. :-)
19. 9. 2013 08:52
Re: EU
Co že si drží jaguar a Maserati??? :-O >:D
Avatar - Deathstar
18. 9. 2013 17:02
Ach jo...
Souhlasím,není V8 jako V8 a tohle mě docela zklamalo...

Atmosféru 6.2l se povedlo nahradit velmi důstojně,ale pochybuju,že Mercedes ze dvou spojených čtyřhrnků vyškrábe 900Nm,jako má současný 5.5litr v esku 63...

Downsizing v podobě přechodu z 6.2 na 5.5 Biturbo byl ještě mírumilovný a ve výsledku prospěšný,motor zůstal velký,a turba nejsou skoro znát,motor netrpí turbo dírou a působí téměř jak atmosféra..

Pro srovnání,Audi V8 4.0 TFSI je hodně nahoněný a "přefouklý",aby se dostal na 550 koní a nemůže se z "medvědí" 5.5 Bi Turbo rovnat

SLS končí,jeden z nejpovedenějších turbo V8 bude končit,už dopadá ta eko-buzerace i na Mercedes.
Posledním mohykánem tak zůstane V12 Bi Turbo v Esku 65 a to kdo ví jak dlouho:(

A argumet o dýchání,co je tady níže, je kravina roku!!!!
Existence V8 5,5l vaše dýchání neovlivní,a 4.0 V8 ho rozhodně nezlepší!!..

Podívejte se na továrny,náklaďáky,letadla ,tepelné elektrárny co vypouští za ***...
EU a eko-fašisti chtějí jen buzerovat na všech frontách..
Umřeme všichni,a existence V8 5.5l moji smrt určitě nepřiblíží...
Rozbalit vlákno
10
18. 9. 2013 17:18
Re: Ach jo...
co vypousti tepelne elekrarny za sracky?
Avatar - CHerokee
18. 9. 2013 19:10
Re: Ach jo...
To ale ty taky. Jezdil jsem jak s 63 AMG 6,2 l tak s SL s 63 AMG 5,5. Oba skvělé motory. Nedávno jsem se ale mohl projet v A 45 AMG s Performance výfukem a je to taky paráda. Dynamicky na úrovni někdejší atmo E 63 AMG. Toho, že motory z Affalterbachu budou postrádat výkon bych se nebál.

Atmo motorů taky lituju, nicméně vývoj jde dál.
Avatar - Hammunasakra
18. 9. 2013 23:07
Re: Ach jo...
Potvrzuju. Tuhle sem měl pujčený A45AMG a to se hodně povedlo :yes: :-)
Jestli z 2 těhle motůrků udělaj V8 nebál bych se zmenšení objemu. U AMG motory uměj a je možný že bude lepší než končící 5,5 ;-)
Avatar - Magister
19. 9. 2013 07:32
Re: Ach jo...
Taky myslím... A 45 je doopravdy neuvěřitelný dvoulitr. O motory bych se u AMG nebál...
18. 9. 2013 19:36
Re: Ach jo...
desna sracka, to aby lidstvo a zvířectvo prestalo zit, pac vypousti tolik oxidu uhličitého, ze by všechny tepelny elektrarny sveta mohli zavidet >:D
18. 9. 2013 20:57
Re: Ach jo...
*** to není, ale fakt je, že ovlivňuje kyselost vody. A to má své dopady.
Avatar - Deathstar
18. 9. 2013 21:56
Re: Ach jo...
Prosím tě přečti si něco o tom kolik do ovzduší vypustí velká tepelná elektrárna,kolik náklaďák,letadlo,kolik člověk a kolik Mercedes 5.5l V8 a pak argumentuj...

A to ještě u nás a třeba v Německu je to regulované,v takovém Rusku,na Ukrajině v Donbasu nebo na Balkáně se s tím nikdo ne..re, s nějakými emisemi,a vzduch je tam díky průmyslu daleko horší..

Argument,že když nebude motor 5.5V8,tak se nám bude lépe dýchat,je čirá idiocie,nezlob se...
19. 9. 2013 08:57
Re: Ach jo...
ja zadnym motorem nikde neargumentuju ;-) to ty by sis mel precist co jsem psal a jak nato nesmyslne odpovidas ;-)

doporučuju ti zjistit kolik oxidu uhličitého za rok vyprodukuje prumerny clovek, kolik prumerne fauna na 1km ctverecny, osobní vynasob cca 6 miliardama, faunu cca 148 939 063,133 km2 a pak si nekde najdi kolik vyprodukuji všechny tepelne elektrarny světa, asi budes opravdu překvapen, ze ty elektrarny se sotva dostanou na promile toho co vyprodukuje samotne lidstvo a zvyrectvo ;-) oxid uhlicity faaaakt problém není ;-) oxid uhlicity je problémem jen pro dementy a lidi co nanem chtej vydelavat ;-)

mimochodem jsem fanda velkych benzinovich atmosfer a jedu mam v aute
19. 9. 2013 17:59
Re: Ach jo...
Jde o rovnováhu. V relativních číslech to nemusí být nic závratného, ale může to krásně stačit na to, aby byl systém narušen. Samozřejmě, že tu nejsou faktorem jen továrny a stroje, ale také přelidnění, zemědělství atd. Jsou druhy, kterým na CO2 bohatá atmosféra vyhovuje. Stejně tak jsou druhy, kterým nevadí kyselejší oceány. Zkrátka některé vymizí, jiné se rozšíří.

Zdaleka to není to nejhorší, co vypouštíme, ale ani nemá smysl to bagatelizovat. Bohužel naše porozumění planetě je omezené.
Avatar - jozephko
18. 9. 2013 18:18
Ja by som Mercedesu odporúčal
motor od Renaultu 1.6 turbo. Už sa osvedčuje v Áčku, a keď bude preplňovaný 14 turbami, zákazníci budú mať o zábavu postarané. A úradníci v Bruseli tiež.
Rozbalit vlákno
2
18. 9. 2013 18:47
Re: Ja by som Mercedesu odporúčal
asi to bude jak píšete :-) , MB nechce zůstat pozadu za BMW a jeho motory od Citroenu v trojkové řadě: */test-bmw-320i-efficient-dynamics-editi…
Avatar - Hammunasakra
18. 9. 2013 23:09
Re: Ja by som Mercedesu odporúčal
Jaký zas motory vod Citroenu? Nechápeš co je na i8 progresivního a do 320i cpeš nějakej motor vod Citroenu. Ty v těch autech máš bordel co? >:D >:-[]
18. 9. 2013 18:56
LOGICKÝ VÝVOJ, NEJSEM PROTI
Auto jen se spalovacím motorem je mrháním výkonem. Vznikající energie se dá transformovat do dašího výkonu a v tom se mi cesta hybridů líbí. Proč nemít osmiválce, šestiválce nebo čtyřválce s tak obrovských výkonech jako závadní auta ještě nedávné doby a s výrazně nižší spotřebou. Ač milovník rčení obsah ničím nenahradíš, když jsem slyšel zvuk A 45 AMG, tak to pořád byla nádhera. Otázkou je, zda by měly zůstat kalsické velkoobjemové atmosféry (teď zapomeňme na nějaké ekonormy). Kolik lidí by si asi koupilo 250 kW atmosféru v osmi válcích a pěti litrech? Když by mohli mít ve stejném objemu a obsahu 500 kW a 250 kW by bylo k mání již ve čtyřválci.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - CHerokee
18. 9. 2013 19:12
Re: LOGICKÝ VÝVOJ, NEJSEM PROTI
Přesně vystiženo. ;-)
19. 9. 2013 09:01
Re: LOGICKÝ VÝVOJ, NEJSEM PROTI
A co je spatneho na osmivalci oproti stejne vykonemu ctyrvalci? Hlavne prosim neargumentovat nizsi spotrebou, protoze ty prebuzene ctyrvalce nejsou nic usporneho. Ona treba takova ctyrvalcova prebuzena benzinova japonska turbina umi jezdi za 35 litru na sto zadny problem.
Vybornou ukazkou "uspesnosti" downsizingu je treba nahrazeni puvodniho 4.2FSI v Audi A6 novejsim pry modernejsim 3.0TFSI. Misto osmivalce foukany sestivalec, vykon nizsi o patnact procent, skutecna uspora paliva zavratna tri procenta.
Nebo treba takove 1.8TSI v Superbu se kterym drsnejsi ridici jezdi s o zavratny litr mensi spotrebou nez ma 3.6V6 pricemz vykon je mene nez dvoutretinovy a zivotnost motoru sto tisic kilometru.
19. 9. 2013 10:15
Re: LOGICKÝ VÝVOJ, NEJSEM PROTI
Protože ten "foukaný" znamená s kompresorem, který nikdy palivo nešetří, ale naopak zvyšuje spotřebu.
19. 9. 2013 12:24
Re: LOGICKÝ VÝVOJ, NEJSEM PROTI
to chce klid a nohy v teple, nebyla vůbec řeč o čem píšete (motory jsou přeplnované již dnes), tak to zkuste ještě jednou, možná, že se vám to podaří pochopit PS: kdysi platilo, že s foukaným benzínem se dá jezdit výrazně úsporněji, pokud si hlídáte spínání turba
Avatar - vabis
18. 9. 2013 19:40
<b class="smile05"><b>:-(</b></b>
4.0 :-O To aby se člověk stydět vyjít na ulici 8-s Kdyby to doplnilo nabídku, prosím, ale nahradit? Vývoj nezastavíš, pazourky byly taky fajn a dneska nám už nechybí. Nicméně to je tak informace na to mít zkažený zbytek týdne. ;-\
Rozbalit vlákno
3
18. 9. 2013 20:59
Re: <b class="smile05"><b>:-(</b></b>
Spíš by mne zajímalo, co udělají s 500. Aby z ní nebyl šestiválec.
Avatar - vabis
18. 9. 2013 22:46
Re: <b class="smile05"><b>:-(</b></b>
Dneska začínají být označení zavádějící. 500 bude beztak časem 3L s vypínáním poloviny válců. :'-(
Asi budu muset být jak Babiš. Tak dlouho se na ty politiky nemohl dívat, až tam musel vlézt sám :yes: Tak jak vidím některé trendy vývoje, bude třeba zajít a postavit si auto sám :-) Ty downsizingy, (mnohdy nejsou ani pořádně udělány) není cesta, max ku*vení fungujícího.

Fosilní paliva nejsou ani promile energie ve vesmíru. Vesmír je plný energie, jen ji neumíme využívat. Osobně se mi líbí principy kvantové mechaniky - supravodivost. Už dnes, sériový vlak na magnetickém polštáři co se vznáší spotřebuje méně elektřiny než klasický vlak. Železné vodiče je historie, keramické oxidy itria a baria jsou při styku s tekutým dusíkem (levný) supravodivé, indukující obrovské magnetické pole. Nad to dáš magnet, meissnerův efekt a máš antigravitaci. Mít takovou silnici, auto se vznáší nad vozovkou s minimální spotřebou elektřiny. Metamateriály- radar tě nenajde a nevyfotí, o level lepší než historická letadla Stealth. Ohýbáš vlny i některé barvy světla. Nanomateriály- ocel, hliník, vysokopevností ocel, uhlík, staré mrtvé složité, kastle už jde jinak. To je vývoj ! A jeho nositelem byl vždy Sondere klasse. Zmenšit motor, přidat turba a rachitické rozvody je výsměch technice.
19. 9. 2013 16:03
Re: <b class="smile05"><b>:-(</b></b>
Možnosti jsou dnes ohromné. Ale nejsou ekonomické. Málokdo dělá projekty jen proto, že mohou.

Technicky vzato, energie se nikam neztrácí, jen se přemění v něco, co už nedokážeme využít (aby to dávalo smysl z ekonomického hlediska).
18. 9. 2013 21:11
Brabus
Pořád je tu ještě Brabus V12 >:D Teda, kdo na to budeme mít... já ne.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - CHerokee
18. 9. 2013 21:35
Re: Brabus
Znám pár jejich zákazníků nebo bývalých - meyslím celkově Brabusu a moc spokojení nejsou. 8-s
18. 9. 2013 22:27
Re: Brabus
může být, nemám zkušenosti ale každopádně výkon klesat nebude.
Avatar - KANKUNEN
18. 9. 2013 21:25
Nehažte vše na emise a EU
Mazda zvedla objemy a emisím vyhoví. Vlastně místo litrového třiválce turbo, má utlumený dvoulitr.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - PERNO
18. 9. 2013 23:17
Re: Nehažte vše na emise a EU
to je inak pravda, dobrý postreh :yes: