Že na něco nemáte ještě neznamená že je to předražené kluci. Tomu se říká nabídka trhu, někdo má a někdo nemá. Když se cokoliv prodává za nějakou cenu proč to za ní neprodat? Cena u Seatu a Rendlíku je nízká jen proto aby se vecpali do podvědomí a měli vůbec šanci na úspěch. Jinak Clio se hodně povedlo :yes: Jen ne v Combi :no:
Tu nikto nevravi ze na to nemame :-) Je to proste predrazene.. To auto nie je hodne svojej cenovky. (Ako som pisal na to ze skladaju to co im VW je to drahe). To auto je hodne cenovky ako ma Dacia. Ale ano ako pises pokial to ludia budu za tu cenu kupovat boli by v koncerne hlupi keby to za tu cenu nepredavali. A hej Clio vyslo (neviem uz kde som to cital a ci to je pravda, ale automobilka Renault je za 8/2013 druha najpredavensjia v EU) :-)
Máš dojem že třeba na Fabii neprobíhal žádný vývoj, testy? Myslíš že jim VW doveze veškeré díly a v MB se to jen poskládá? To si pleteš s Hnojdé v Nošovicích. Jediné co jim VW poskytne je platforma a agregáty, i ty platformy si ve svařovně vaří sami a některé motory se taky vyrábí v Boleslavi, není to prostě montovna jak je v Nošovicích odkud vyjíždí vzhledem ke kvalitě přeceněná auta už ta Dacia kterou zmiňuješ je na tom líp. Navíc nemá trapné reklamy.
Toz aj tak si ma nejako nepresvedcil :-) A ktore motory sa tam vyrabaju? Kto tie motory vyvinul? VW ci Skoda? Podla teba uprimne Skoda nie je predrazene auto? A hjondee to neviem tu automobilku som si do teraz nejako nevsimal, a dokonca do nedavna som ani nevedel ze sa sklada v CZ :-)
Cena je překvapivě dobrá na malý kombík s automatem a 150koňmi. Když z toho vyházím nedůležité blbosti (park. senzory, velká kola a navigaci) tak je ta cena výborná. Seat opravdu překvapil.
Proč není ve srovnání malých kombíků progresivní Hjondé? Malý kombík jistě mají a ve všech měřítelných parametrech přebije konkurenci, ne?
Kouknu na ty auta, Rendlík vypada zdaleka nejlíp, zkontroluju jestli má čtyřválec a zda není Ibiza výrazně levnější. Tentokrát je to strašně jednoduché.
Auto se nakupuje z velké části očima... tam pro mne není co řešit, Seat jasně vede. Nicméně na úvodní fotce z tohoto článku bych se skoro sunul k Fabii, Renault na ní vypadá opravdu odpudivě, přitom je to v reálu velmi sympatický kombík a Seat zase tak nějak, fórově i když je z trojice dle mě nejhezčí.
Můžeš být mistr světa v couvání, přesto jsou senzory (nebo kamera) příjemná fičůra. A dneska je prd vidět skoro ze všeho, za zadek se ti dítě klidně schová. U dodávky se mi jednou dokonce postavili dva maníci za zadek v momentě kdy už jsem měl zařazenou zpátečku a v klidu diskutovali. Viděl jsem je opravdu na poslední chvíli jenom díky tomu, že jsem necouval rovně.
Nojo.. přehlídl sem lampu >:D Promáčkl sem si kousek kufru takže se to musí srovnat teď, snad nedojde na lakování, odřený to neni. Za chvílí uploadnu na MACZ :-(
Stan se >:D
Já si myslím, že parkovat umím, tak nějak průměrně, hlavně pozadu, ale někdy se stačí trochu soustředit na něco jiného a hned něco přehlídneš, ještě že má Mondeo půlku 5. dvěří z plastu, byla by to jinak daleko větší škoda >:D
Možný to je, ale zatím jsem u Mondea senzory v nedbalkách nepřistihl. Někdy samozřejmě "řvou" i kvůli vyšší trávě, co prorůstá u obrubníků nebo za nimi. A pak jsou specialitky jako ta,která se přihodila mému otci. Postavil se přímo vedle lampy a když se vrátil do auta, prostě na ni zapomněl. Zařadil zpátečku, plnej rejd a prásk. 8-s Tak tam ti senzory opravdu nepomůžou.
V autech najdeš dva druhy senzorů a konkrétně ty ultrazvukové mohou sloupek minout. Stožár lampy by ale minout neměly (nejsou zase tak tenké). Elektromagnetické tenhle problém nemají, ale jsou dražší. Ty jsou zase omezené tím, že reagují jen na pohybující se překážky (tedy stacionární překážku nepoznají, dokud se nerozjedeš).
Nj, švagr takhle napíchl S-Maxe na náměstí na takovej ten dělící sloupek výšky cca 0.5 m. To je hrozná hovadina, jako dělaný na podobnou událost. Od té doby pro takový sloupek používá dosti nespisovný výraz - ču...ák. >:D
Taky by se mi sikly, pri snaze nechat, co nejvetsi prostor pro vyjezd ze dvora, jsem zacouval az do asi 10 cm trciciho sroubu na sloupu. A couvani v noci u meho auta je temer nemozne, 1 couvaci svetlo a neni videt vubec nic, ocima to neni. 8-s
No s těmi parkovacími senzory musím dát za pravdu ostatním, co tu psali. Často, když parkuju paralelně tak ať čumím do pravýho zrcátka nebo oknem jak dlouho chci, pořád nejsem schopnej pořádně odhadnout kolik tam toho místa je. S parkovacím senzorem se namáčknu na auto za sebou a elegantně dorovnám popojetím dopředu, Bez nich kolikrát vykukuju ven z okna, šaškuju kolem minutu a nakonec stojím stejně na křivo nebo napůl v ulici a za mnou metr díra 8-s
S mým smyslem pro odhad rozhodně nutnost a štve mě, že to moje vlastní auto nemá. ;-\
Klid, v nadpisu není chybka. A chybka není ani v autech - Velikostní třída bez připomínek, akcent na "sport" milý a přitažlivý.
Karosářsky s daným sportovním zadáním nejvíce koresponduje SEAT. Ibiza je pohledově lehoučká, má švih a jiskru. Fabia stárne, buďme tedy k této dámě velkorysí. Přesto - F-kombi nepatří k démantům Mladé Boleslavi. V konfrontaci k zatěžkané, boubelaté karoserii clia však drží stále důstojný krok.
Cenově je to jasné - SEAT je koncentrátem objektivního euro-realismu, ŠKODA je kompilátem národní image a v tomto modelu až jemně nezdravým sebevědomím, renault pak reflexí okolnostmi vnucené cenové gilotiny. Všichni jsou však přesto drazí. Z nákupního pohledu je prostě na místě tak jako tak u všech postesk nad hladinou cen, částka základu vždy nižší o sto tisíc by jistě věrněji odrazila nejen počáteční představu, nýbrž i zájem.
Technicky člověk nešlápne vedle nikde, zde snad jen apel na to, že ve sportovním autě této kategorie je automat, resp. dvouspojka hřebem do rakve jízdních zážitků. Totiž ke sportovnímu autu to přece chce také sportovního šoféra. A zde nevelký výkon holt žádá umění řidičské jaksi... onanie (v dobrém slova smyslu, samozřejmě). Tedy - manuál.
Výběr modelu - No, pod diskusním principem "v garáži padni komu padni" musím to eso z té garáže vytáhnout - SEAT IBIZA FR. Ovšem na manuálu a tedy na jednadvojce, v červené barvě a na krásných kolech (16´´).
Pěkně sepsáno.
Ale bejt tebou, tu dvojspojku bych aspoň vyzkoušel - zvlášť ve spojení s tím "slabým" motorem 1,2 TSI/77. Je to překvapivě pohodová a svižná jízda a sportovní akcent daného vozu (tedy malého kombíku, ne WRC) doplní dokonale. A ve městě, kde se s těmito malými pracanty budem setkávat nejčastěji, budeš DSG velebit ;-)
Nechci rýpat,ale DSG je na popojíždění v kolonách a parkování po městě asi nehorší automat,když nepočítám ty sportovní ostré automaty(E Gear,SMG,S-tronic,AMG Speedshift..to jsou ještě větší škubárny).
Neuvěřitelně škubavé,lehký plyn při popojíždění do kopce,nebo parkingu,tak DSG podtáčí motor,přidáte o chloupek víc,otáčky nahoru,zabere turbo a auto poskočí jak koza..
Při parkování do kopce na zpátečku,v autě s DSG vypadá člověk jak amatér co poprvé mačká spojku(vyzkoušeno ve Fabii 1.2 DSG)..
Po městě je nejlepší klasický automat s prokluzovým měničem,nebo manuál.Dvouspojka je fajn na otevřenou silnici..
Ano, to máš pravdu, to parkování není zrovna parádní disciplína pro jakoukoliv dvojspojku, tam vládne HDM. Nicméně na HDM mi ty zde nabízené motory přijdou opravdu slabší, navíc se s HDM ani nedodávají.
Chci říct, že osobně bych - i přes nešťastné parkování - volil spíš DSG, než manuál.
Tohle se taky nedá paušalizovat. Myslím to o výkonu motoru a HDM. Při hledání malého auta s automatem jsem si projel ledacos a vždycky je to o sladění. Takže nakonec jsem vzal HDM ve spojení s atmo 1.2 69kW a funguje to téměř neuvěřitelně.Brát to jen od stolu a podle papírových údajů, tak bych o tom vůbec neuvažoval.
Při trvalejším, hodně pomalém, popojížděni s dsg máš dvě možnosti, dej si tam buď Sport, nebo Manual, na Déčko nemůžeš jet v rychlosti někde mezi 1 a 2, protože v režimu D se dsg snaží být co nejekonomičtější a přeřazuje na 2ojku příliš brzy, při plynulém rozjezdu s tím není problém, ale při soustavném pomalém posunování si to prostě občas "přiskakuje". Celkově lépe/více kultivovabně je na tom mokré 6st. dsg, než suché 7st.
Mě přijde nejlepší do kolon a popojíždění klasický automat s prokluzovým měničem,stará škola ,CVT také není špatné(záleží ale na motoru),ale klasický automat je bych řekl nejlepší volba na městské ježdění.
Takový osmikvalt ZF v BMW,je při rozjezdu naprosto dokonale jemný,plus dokáže při jízdě řadit chytře a rychle jako dvouspojka ..
Při parkování samozřejmě ještě nebylo vymyšleno nic lepšího než manuál,ale kdo jezdí fakt hodně v kolonách a popojíždí, tak věřím,že ten spojku nechce..
So SEATOM plne súhlasím, z tejto trojice je jednozačne najkrajší a cenovo výhodný. Ale to tvrdenie o FABII snáď je len žart. Vysoká disproporčne úzka karoséria - krátka ešte ako tak ujde - ale v kombíku to bije do očí oveľa viac. Toto proste sa ani nemalo dostať do výroby. Fabka I. v kombíku je oproti tomuto docela pohľadné auto. Proste na tom vidieť, že novú generáciu treba ako soľ, pretože konkurencia je už niekde inde, jak technicky tak dizajnovo.
Tento článek přesně vystihuje moje portfolio výběru.Malé kombi(2 děti) DSG (handicap) malý motor s rozumnou spotřebou (velké procento jízd po městě,i mimo město hodně jízd pomalu bo se žena bojí) a vychází mi z toho Ibiza .Nabízí nejnížší zákl cenu, prodejci jsou schopni dát nejvyšší slevy pač to není novinka jako Clio . Také nabízí jako jediná xenony které bych rád ,nikoliv z frajeřiny ale prostě večer hůř vidím a delší životnost xenonů,nemusím měnit,což nezvládnu díky handicapu ani u žárovky.Poznatek z jízd ,DSG je také lepší než EDC.Ano Clio má hezčí interier,exterier srovnatelný.Můj pohled
Ibiza se dá koupit i s 1.4kou a ve třídě malých kombi jasný volba :yes:
Ale nutno dodat, že Fabka combi Monte carlo vypadá také hodně dobře. Ale je jen s TSI
No ohledně spolehlivosti motoru a vůbec celého vozu bych vzal asi Clio, nehledě, že je cenově úplně jinde. Za tu Fabii bych měl Citroen C4 Piccaso, někde tady byl článek o cenách.
To že Seat s motorem 1.4Tsi stojí stejně jako Fabia 1.2Tsi,mě jen utvrzuje v tom,že Fabia je zdaleka nejhorší,nejhůře vybavený a nejvíc předražený model Škodovky..
Nejhezčí je Clio,ale asi bych bral právě Seata 1.4..
[odkaz]%C4%8Dka/mini… />
dvojnásobek ceny, ale dvojnásobná radost ;-) jinak ale tyhle články co by kdyby :no:
PS seat nabízí 1.4 tsi ? sice s jen s dsg ... ale je to příjemné osvěžení nabídky
PSS a co tohle ? [odkaz] ;-):yes:
pre Adama Nováka je dlhodobo jasná volba DACIA.
V súkromí však jazdí s týmto [odkaz]
Na tomto aute pre najnáročnejších si cení hlavne variabilitu interieru a exteriéru, nízke, takmer nulové náklady na prevádzku a absolútnu spoľahlivosť.
Nejak mi to hlava nebere. Kdyz jsem videl ty fotky rikal jsem si asi je tim "sportovni" myslen vykon. Dle fotek to vypada ze sportovni ja uplne kazde kombi co kdo prodava, kdyz se za to vydava Fabia i Ibiza. Jake bylo moje prekvapeni, kdyz vidim zdechle motory. Cekal bych vykon 150koni nebo vic a ono nic. K plusum u GTI se dava i manual. Kde je tedy ta sportovnost??? Cena me uplne dorazila. Opravdu zajimavy clanek.
Když může podle vašeho sakura klubu bejt sportovní Civic s 1,4 neturbo, tak co se divíš?
Ohledně dynamiky si s ním vytře zadek kterékoliv z těch tří nahoře. Ibiza možná i dvakrát.
Kdo tohle tvrdi je uz opravdu velky fanda, ale z hlediska designu je sportovnejsi. Takze by tady mohl byt, kufr ma stejne veliky, neli vetsi, takze designem je to sportovni kombi vice nez tyto ;-)
Tady je potřeba vnímat velikost a váhu vozu, stejně jako charakter motoru. Ještě dnes si někteří borci s 40kW HTP hrají na trhače asfaltu, oproti tomu je i papírově slaboučká 1.2TSI velice slušný materiál.
Záleží která Fabia.
1,2TSI rozhodně, ale Fabia kombi RS je podtatně rychlejší, než libovolné Uno.
Nicméně Fabia RS v tomto přehledu není, tak na ni kašlem :-)
Když už se impotenti v marketingu Renaultu / Seatu / Škody neumějí oprostit od perverzního označení "sportovní kombík", tak aspoň vy nešiřte tyto bludy a mýty tady mezi zdejší mládeží.
Vždyť jsou to jen obyčejné malé kombíky s hliníkovými, koženými či plastovými stylingovými doplňky a motorem o něco silnějším než ten z automatu na espresso.
z této trojice Ibiza a vůbec v tomhle segmentu je Ibiza podle mě nejlepší zástupce.
Jen je škoda že u 1.2TSI je pouze 5kvalt a u FR nejde manuál vůbec.
Však vy víte... Nebo Vám to sem mám opravdu napsat? Tak dobře. Pro neználky. Jasná volba je Škoda Fabia Combi Monte Carlo. Za tuto cenu bych však volil vůz Škoda Octavia :-!
Volba je naprosto jasná a jednoznačná - Seat Ibiza ST v pěkné barvě a na pěkných kolech je prostě nádherný a ktomu přídává i výborné jízdní vlastnosti, relativně objemný a snadno přístupný kufr a dobrou cenu. Motor 1.4 TSI je bohužel znehodnocený "povinnou" převodovkou DSG, ale 1.2 TSI/77 elán taky nechybí. Bravo, Seate!!! :yes::yes::yes:
možná by mohli napsat něco o jízdních vlastnostech .když už jsou to sporťáky.výbava není pro sportovní svezení nejdůležitější.a renault často kvůli jednomu dílu mění často celou drahou sestavu.jako kia a hyundai. ty prachy z vás už dostanou.