Ekonomika
...v podání Škody: Místo aby navigaci slevili, vyhodí ji z nabídky.
Za mně jednoznačně Ibiza, to auto se mi opravdu hodně líbí, idálně 1,2 TSI/77 + DSG :yes:
Za mně jednoznačně Ibiza, to auto se mi opravdu hodně líbí, idálně 1,2 TSI/77 + DSG :yes:
Cena je překvapivě dobrá na malý kombík s automatem a 150koňmi. Když z toho vyházím nedůležité blbosti (park. senzory, velká kola a navigaci) tak je ta cena výborná. Seat opravdu překvapil.
Proč není ve srovnání malých kombíků progresivní Hjondé? Malý kombík jistě mají a ve všech měřítelných parametrech přebije konkurenci, ne?
Proč není ve srovnání malých kombíků progresivní Hjondé? Malý kombík jistě mají a ve všech měřítelných parametrech přebije konkurenci, ne?
Ke druhé části příspěvku.
Pro Vaši informaci. Hyundai malé kombi nemá ve svém výrobním programu.
Pro Vaši informaci. Hyundai malé kombi nemá ve svém výrobním programu.
Kdyby mělo, to by byla reklama: Miliónové auto za stopadesát tisíc! >😁
Já si myslím, že i30 se srovnání nebojí. S odvahou si troufne porazit i o třídu menší kombi >😁
... to snad nemyslite vazne?!
Tento karosarsky hnus mi pripomina, ako ked vidim na dedine vytunenu Skodu 120 s doplnkami z hypermarketu!
Tento karosarsky hnus mi pripomina, ako ked vidim na dedine vytunenu Skodu 120 s doplnkami z hypermarketu!
Kouknu na ty auta, Rendlík vypada zdaleka nejlíp, zkontroluju jestli má čtyřválec a zda není Ibiza výrazně levnější. Tentokrát je to strašně jednoduché.
ked si odmyslim parkovacie senzory a par blbosti tak auto bude este aj o dost lacnejsie ako je udavana cena s priplatkami...
a asi aj jedina z tejto ponuky je skutocne sportova motorom 😉
za mna ibiza FR combi celkom jasne aj dizajnom motorom a cenou :yes:
a asi aj jedina z tejto ponuky je skutocne sportova motorom 😉
za mna ibiza FR combi celkom jasne aj dizajnom motorom a cenou :yes:
Auto se nakupuje z velké části očima... tam pro mne není co řešit, Seat jasně vede. Nicméně na úvodní fotce z tohoto článku bych se skoro sunul k Fabii, Renault na ní vypadá opravdu odpudivě, přitom je to v reálu velmi sympatický kombík a Seat zase tak nějak, fórově i když je z trojice dle mě nejhezčí.
Bravo Seat!
Bravo Seat!
Mně se na Ibize nelíbí ta extra vysoká kapota a ten divně otočenej prolis. Ale jinak dobrý 😄
A parkovací senzory bych bral, je z toho prd vidět.
A parkovací senzory bych bral, je z toho prd vidět.
Já po včerejšku už ty senzory potřebuju taky... ;-\
Tak snad šlo jen o plechy 😄
Já parkovat ani po šesti letech moc neumím, takže bych senzory bral pomalu i na kolo.
Já parkovat ani po šesti letech moc neumím, takže bych senzory bral pomalu i na kolo.
Můžeš být mistr světa v couvání, přesto jsou senzory (nebo kamera) příjemná fičůra. A dneska je prd vidět skoro ze všeho, za zadek se ti dítě klidně schová. U dodávky se mi jednou dokonce postavili dva maníci za zadek v momentě kdy už jsem měl zařazenou zpátečku a v klidu diskutovali. Viděl jsem je opravdu na poslední chvíli jenom díky tomu, že jsem necouval rovně.
Nojo.. přehlídl sem lampu >😁 Promáčkl sem si kousek kufru takže se to musí srovnat teď, snad nedojde na lakování, odřený to neni. Za chvílí uploadnu na MACZ 😒
Stan se >😁
Já si myslím, že parkovat umím, tak nějak průměrně, hlavně pozadu, ale někdy se stačí trochu soustředit na něco jiného a hned něco přehlídneš, ještě že má Mondeo půlku 5. dvěří z plastu, byla by to jinak daleko větší škoda >😁
Stan se >😁
Já si myslím, že parkovat umím, tak nějak průměrně, hlavně pozadu, ale někdy se stačí trochu soustředit na něco jiného a hned něco přehlídneš, ještě že má Mondeo půlku 5. dvěří z plastu, byla by to jinak daleko větší škoda >😁
Mám takový pocit, že se v manuálu dočteš, že zrovna sloupky senzory zachytit nemusí. >😁
Možný to je, ale zatím jsem u Mondea senzory v nedbalkách nepřistihl. Někdy samozřejmě "řvou" i kvůli vyšší trávě, co prorůstá u obrubníků nebo za nimi. A pak jsou specialitky jako ta,která se přihodila mému otci. Postavil se přímo vedle lampy a když se vrátil do auta, prostě na ni zapomněl. Zařadil zpátečku, plnej rejd a prásk. 8-s Tak tam ti senzory opravdu nepomůžou.
V autech najdeš dva druhy senzorů a konkrétně ty ultrazvukové mohou sloupek minout. Stožár lampy by ale minout neměly (nejsou zase tak tenké). Elektromagnetické tenhle problém nemají, ale jsou dražší. Ty jsou zase omezené tím, že reagují jen na pohybující se překážky (tedy stacionární překážku nepoznají, dokud se nerozjedeš).
No s těmi parkovacími senzory musím dát za pravdu ostatním, co tu psali. Často, když parkuju paralelně tak ať čumím do pravýho zrcátka nebo oknem jak dlouho chci, pořád nejsem schopnej pořádně odhadnout kolik tam toho místa je. S parkovacím senzorem se namáčknu na auto za sebou a elegantně dorovnám popojetím dopředu, Bez nich kolikrát vykukuju ven z okna, šaškuju kolem minutu a nakonec stojím stejně na křivo nebo napůl v ulici a za mnou metr díra 8-s
S mým smyslem pro odhad rozhodně nutnost a štve mě, že to moje vlastní auto nemá. ;-\
S mým smyslem pro odhad rozhodně nutnost a štve mě, že to moje vlastní auto nemá. ;-\
Jako bych se viděl!
Ale je zajímavý, že A6 Avant odhadnu úplně perfektně, zatímco Fabii nejsem schopnej narvat ani do šestimetrový díry.
Ale je zajímavý, že A6 Avant odhadnu úplně perfektně, zatímco Fabii nejsem schopnej narvat ani do šestimetrový díry.
Klid, v nadpisu není chybka. A chybka není ani v autech - Velikostní třída bez připomínek, akcent na "sport" milý a přitažlivý.
Karosářsky s daným sportovním zadáním nejvíce koresponduje SEAT. Ibiza je pohledově lehoučká, má švih a jiskru. Fabia stárne, buďme tedy k této dámě velkorysí. Přesto - F-kombi nepatří k démantům Mladé Boleslavi. V konfrontaci k zatěžkané, boubelaté karoserii clia však drží stále důstojný krok.
Cenově je to jasné - SEAT je koncentrátem objektivního euro-realismu, ŠKODA je kompilátem národní image a v tomto modelu až jemně nezdravým sebevědomím, renault pak reflexí okolnostmi vnucené cenové gilotiny. Všichni jsou však přesto drazí. Z nákupního pohledu je prostě na místě tak jako tak u všech postesk nad hladinou cen, částka základu vždy nižší o sto tisíc by jistě věrněji odrazila nejen počáteční představu, nýbrž i zájem.
Technicky člověk nešlápne vedle nikde, zde snad jen apel na to, že ve sportovním autě této kategorie je automat, resp. dvouspojka hřebem do rakve jízdních zážitků. Totiž ke sportovnímu autu to přece chce také sportovního šoféra. A zde nevelký výkon holt žádá umění řidičské jaksi... onanie (v dobrém slova smyslu, samozřejmě). Tedy - manuál.
Výběr modelu - No, pod diskusním principem "v garáži padni komu padni" musím to eso z té garáže vytáhnout - SEAT IBIZA FR. Ovšem na manuálu a tedy na jednadvojce, v červené barvě a na krásných kolech (16´´).
SEAT... no vidíš, že to jde.
Karosářsky s daným sportovním zadáním nejvíce koresponduje SEAT. Ibiza je pohledově lehoučká, má švih a jiskru. Fabia stárne, buďme tedy k této dámě velkorysí. Přesto - F-kombi nepatří k démantům Mladé Boleslavi. V konfrontaci k zatěžkané, boubelaté karoserii clia však drží stále důstojný krok.
Cenově je to jasné - SEAT je koncentrátem objektivního euro-realismu, ŠKODA je kompilátem národní image a v tomto modelu až jemně nezdravým sebevědomím, renault pak reflexí okolnostmi vnucené cenové gilotiny. Všichni jsou však přesto drazí. Z nákupního pohledu je prostě na místě tak jako tak u všech postesk nad hladinou cen, částka základu vždy nižší o sto tisíc by jistě věrněji odrazila nejen počáteční představu, nýbrž i zájem.
Technicky člověk nešlápne vedle nikde, zde snad jen apel na to, že ve sportovním autě této kategorie je automat, resp. dvouspojka hřebem do rakve jízdních zážitků. Totiž ke sportovnímu autu to přece chce také sportovního šoféra. A zde nevelký výkon holt žádá umění řidičské jaksi... onanie (v dobrém slova smyslu, samozřejmě). Tedy - manuál.
Výběr modelu - No, pod diskusním principem "v garáži padni komu padni" musím to eso z té garáže vytáhnout - SEAT IBIZA FR. Ovšem na manuálu a tedy na jednadvojce, v červené barvě a na krásných kolech (16´´).
SEAT... no vidíš, že to jde.
Pěkně sepsáno.
Ale bejt tebou, tu dvojspojku bych aspoň vyzkoušel - zvlášť ve spojení s tím "slabým" motorem 1,2 TSI/77. Je to překvapivě pohodová a svižná jízda a sportovní akcent daného vozu (tedy malého kombíku, ne WRC) doplní dokonale. A ve městě, kde se s těmito malými pracanty budem setkávat nejčastěji, budeš DSG velebit 😉
Ale bejt tebou, tu dvojspojku bych aspoň vyzkoušel - zvlášť ve spojení s tím "slabým" motorem 1,2 TSI/77. Je to překvapivě pohodová a svižná jízda a sportovní akcent daného vozu (tedy malého kombíku, ne WRC) doplní dokonale. A ve městě, kde se s těmito malými pracanty budem setkávat nejčastěji, budeš DSG velebit 😉
Nechci rýpat,ale DSG je na popojíždění v kolonách a parkování po městě asi nehorší automat,když nepočítám ty sportovní ostré automaty(E Gear,SMG,S-tronic,AMG Speedshift..to jsou ještě větší škubárny).
Neuvěřitelně škubavé,lehký plyn při popojíždění do kopce,nebo parkingu,tak DSG podtáčí motor,přidáte o chloupek víc,otáčky nahoru,zabere turbo a auto poskočí jak koza..
Při parkování do kopce na zpátečku,v autě s DSG vypadá člověk jak amatér co poprvé mačká spojku(vyzkoušeno ve Fabii 1.2 DSG)..
Po městě je nejlepší klasický automat s prokluzovým měničem,nebo manuál.Dvouspojka je fajn na otevřenou silnici..
Neuvěřitelně škubavé,lehký plyn při popojíždění do kopce,nebo parkingu,tak DSG podtáčí motor,přidáte o chloupek víc,otáčky nahoru,zabere turbo a auto poskočí jak koza..
Při parkování do kopce na zpátečku,v autě s DSG vypadá člověk jak amatér co poprvé mačká spojku(vyzkoušeno ve Fabii 1.2 DSG)..
Po městě je nejlepší klasický automat s prokluzovým měničem,nebo manuál.Dvouspojka je fajn na otevřenou silnici..
Ano, to máš pravdu, to parkování není zrovna parádní disciplína pro jakoukoliv dvojspojku, tam vládne HDM. Nicméně na HDM mi ty zde nabízené motory přijdou opravdu slabší, navíc se s HDM ani nedodávají.
Chci říct, že osobně bych - i přes nešťastné parkování - volil spíš DSG, než manuál.
Chci říct, že osobně bych - i přes nešťastné parkování - volil spíš DSG, než manuál.
Nebo EDC, která je právě na parkování a popojíždění lepší než DSG.
Tohle se taky nedá paušalizovat. Myslím to o výkonu motoru a HDM. Při hledání malého auta s automatem jsem si projel ledacos a vždycky je to o sladění. Takže nakonec jsem vzal HDM ve spojení s atmo 1.2 69kW a funguje to téměř neuvěřitelně.Brát to jen od stolu a podle papírových údajů, tak bych o tom vůbec neuvažoval.
Při trvalejším, hodně pomalém, popojížděni s dsg máš dvě možnosti, dej si tam buď Sport, nebo Manual, na Déčko nemůžeš jet v rychlosti někde mezi 1 a 2, protože v režimu D se dsg snaží být co nejekonomičtější a přeřazuje na 2ojku příliš brzy, při plynulém rozjezdu s tím není problém, ale při soustavném pomalém posunování si to prostě občas "přiskakuje". Celkově lépe/více kultivovabně je na tom mokré 6st. dsg, než suché 7st.
CVT? To mi přijde do města nejlepší...
Mě přijde nejlepší do kolon a popojíždění klasický automat s prokluzovým měničem,stará škola ,CVT také není špatné(záleží ale na motoru),ale klasický automat je bych řekl nejlepší volba na městské ježdění.
Takový osmikvalt ZF v BMW,je při rozjezdu naprosto dokonale jemný,plus dokáže při jízdě řadit chytře a rychle jako dvouspojka ..
Při parkování samozřejmě ještě nebylo vymyšleno nic lepšího než manuál,ale kdo jezdí fakt hodně v kolonách a popojíždí, tak věřím,že ten spojku nechce..
Takový osmikvalt ZF v BMW,je při rozjezdu naprosto dokonale jemný,plus dokáže při jízdě řadit chytře a rychle jako dvouspojka ..
Při parkování samozřejmě ještě nebylo vymyšleno nic lepšího než manuál,ale kdo jezdí fakt hodně v kolonách a popojíždí, tak věřím,že ten spojku nechce..
So SEATOM plne súhlasím, z tejto trojice je jednozačne najkrajší a cenovo výhodný. Ale to tvrdenie o FABII snáď je len žart. Vysoká disproporčne úzka karoséria - krátka ešte ako tak ujde - ale v kombíku to bije do očí oveľa viac. Toto proste sa ani nemalo dostať do výroby. Fabka I. v kombíku je oproti tomuto docela pohľadné auto. Proste na tom vidieť, že novú generáciu treba ako soľ, pretože konkurencia je už niekde inde, jak technicky tak dizajnovo.
Tento článek přesně vystihuje moje portfolio výběru.Malé kombi(2 děti) DSG (handicap) malý motor s rozumnou spotřebou (velké procento jízd po městě,i mimo město hodně jízd pomalu bo se žena bojí) a vychází mi z toho Ibiza .Nabízí nejnížší zákl cenu, prodejci jsou schopni dát nejvyšší slevy pač to není novinka jako Clio . Také nabízí jako jediná xenony které bych rád ,nikoliv z frajeřiny ale prostě večer hůř vidím a delší životnost xenonů,nemusím měnit,což nezvládnu díky handicapu ani u žárovky.Poznatek z jízd ,DSG je také lepší než EDC.Ano Clio má hezčí interier,exterier srovnatelný.Můj pohled
Vybíral bych vozidlo, které mi bude sloužit a proto bych zvolil Renault.
VW - Das problem s motory TSI
VW - Das problem s motory TSI
Ibiza se dá koupit i s 1.4kou a ve třídě malých kombi jasný volba :yes:
Ale nutno dodat, že Fabka combi Monte carlo vypadá také hodně dobře. Ale je jen s TSI
Ale nutno dodat, že Fabka combi Monte carlo vypadá také hodně dobře. Ale je jen s TSI
Nejlepší - nejvybavenější - nejlevnější - nejhezčí - nejdelší záruka ...
BRAVO RENAULT CLIO
BRAVO RENAULT CLIO
No ohledně spolehlivosti motoru a vůbec celého vozu bych vzal asi Clio, nehledě, že je cenově úplně jinde. Za tu Fabii bych měl Citroen C4 Piccaso, někde tady byl článek o cenách.
To že Seat s motorem 1.4Tsi stojí stejně jako Fabia 1.2Tsi,mě jen utvrzuje v tom,že Fabia je zdaleka nejhorší,nejhůře vybavený a nejvíc předražený model Škodovky..
Nejhezčí je Clio,ale asi bych bral právě Seata 1.4..
Nejhezčí je Clio,ale asi bych bral právě Seata 1.4..
[odkaz]%C4%😁ka/mini… />
dvojnásobek ceny, ale dvojnásobná radost 😉 jinak ale tyhle články co by kdyby :no:
PS seat nabízí 1.4 tsi ? sice s jen s dsg ... ale je to příjemné osvěžení nabídky
PSS a co tohle ? [odkaz] 😉 :yes:
dvojnásobek ceny, ale dvojnásobná radost 😉 jinak ale tyhle články co by kdyby :no:
PS seat nabízí 1.4 tsi ? sice s jen s dsg ... ale je to příjemné osvěžení nabídky
PSS a co tohle ? [odkaz] 😉 :yes:
Pane Adame Nováku jaká je prosím Vaše jasná volba. Rád bych to věděl od odborníka. Děkuji
pre Adama Nováka je dlhodobo jasná volba DACIA.
V súkromí však jazdí s týmto [odkaz]
Na tomto aute pre najnáročnejších si cení hlavne variabilitu interieru a exteriéru, nízke, takmer nulové náklady na prevádzku a absolútnu spoľahlivosť.
V súkromí však jazdí s týmto [odkaz]
Na tomto aute pre najnáročnejších si cení hlavne variabilitu interieru a exteriéru, nízke, takmer nulové náklady na prevádzku a absolútnu spoľahlivosť.
Nejak mi to hlava nebere. Kdyz jsem videl ty fotky rikal jsem si asi je tim "sportovni" myslen vykon. Dle fotek to vypada ze sportovni ja uplne kazde kombi co kdo prodava, kdyz se za to vydava Fabia i Ibiza. Jake bylo moje prekvapeni, kdyz vidim zdechle motory. Cekal bych vykon 150koni nebo vic a ono nic. K plusum u GTI se dava i manual. Kde je tedy ta sportovnost??? Cena me uplne dorazila. Opravdu zajimavy clanek.
Když může podle vašeho sakura klubu bejt sportovní Civic s 1,4 neturbo, tak co se divíš?
Ohledně dynamiky si s ním vytře zadek kterékoliv z těch tří nahoře. Ibiza možná i dvakrát.
Ohledně dynamiky si s ním vytře zadek kterékoliv z těch tří nahoře. Ibiza možná i dvakrát.
Kdo tohle tvrdi je uz opravdu velky fanda, ale z hlediska designu je sportovnejsi. Takze by tady mohl byt, kufr ma stejne veliky, neli vetsi, takze designem je to sportovni kombi vice nez tyto 😉
"Sportovní" auto o výkonu 77 kW ... to zní vážně smutně ... těžká doba 😒
Tady je potřeba vnímat velikost a váhu vozu, stejně jako charakter motoru. Ještě dnes si někteří borci s 40kW HTP hrají na trhače asfaltu, oproti tomu je i papírově slaboučká 1.2TSI velice slušný materiál.
Fiat Uno Turbo neměl víc a byl to sporťák, ze kterého se svíraly půlky... toliko ke kilowattům.
Jenže to bylo před 25 lety, vážilo to půlku a ani tenkrát to nebyl žádný pravý sporťák jen to jelo trochu víc, než byla většina lidí tady zvyklá.
... toliko ke kilowattům. 😄
... toliko ke kilowattům. 😄
fiat uno turbo na tehdejší poměry rozhodně byl sporťák.. 😉 když běžná auta jeho velikosti měli okolo 30-40kW
Uno turbo 1.3 105k vazilo 846kg, Fabia asi 1200. Aj ked priberies a dobre sa najes, Uno bude daleko rychlejsie ako Fabia.
Když už se impotenti v marketingu Renaultu / Seatu / Škody neumějí oprostit od perverzního označení "sportovní kombík", tak aspoň vy nešiřte tyto bludy a mýty tady mezi zdejší mládeží.
Vždyť jsou to jen obyčejné malé kombíky s hliníkovými, koženými či plastovými stylingovými doplňky a motorem o něco silnějším než ten z automatu na espresso.
Vždyť jsou to jen obyčejné malé kombíky s hliníkovými, koženými či plastovými stylingovými doplňky a motorem o něco silnějším než ten z automatu na espresso.
Trošku chyba ve výběru, kde je Mini Cooper ClubMan, to je sportovní, zábavná, rodinná dodávečka 😄
To se vážně může někomu líbit? V půli zlomená, zezadu nakoplá...
Inu, pak se už není čemu divit, že u nás vede konzern Das Auto....
Inu, pak se už není čemu divit, že u nás vede konzern Das Auto....
z této trojice Ibiza a vůbec v tomhle segmentu je Ibiza podle mě nejlepší zástupce.
Jen je škoda že u 1.2TSI je pouze 5kvalt a u FR nejde manuál vůbec.
Jen je škoda že u 1.2TSI je pouze 5kvalt a u FR nejde manuál vůbec.
a přitom je to pořád stejný: nepovažuju Fabii za špatný auto!
Ale proč pindat o sportovním kombi?
8-s
Ale proč pindat o sportovním kombi?
8-s
Však vy víte... Nebo Vám to sem mám opravdu napsat? Tak dobře. Pro neználky. Jasná volba je Škoda Fabia Combi Monte Carlo. Za tuto cenu bych však volil vůz Škoda Octavia :-!
Volba je naprosto jasná a jednoznačná - Seat Ibiza ST v pěkné barvě a na pěkných kolech je prostě nádherný a ktomu přídává i výborné jízdní vlastnosti, relativně objemný a snadno přístupný kufr a dobrou cenu. Motor 1.4 TSI je bohužel znehodnocený "povinnou" převodovkou DSG, ale 1.2 TSI/77 elán taky nechybí. Bravo, Seate!!! :yes: :yes: :yes:
odkdy je malé kombi se 77kW sportovní...?? jen proto, že to má černá kola a výbavu monte carlo...? Skvělé :no: >😒]
možná by mohli napsat něco o jízdních vlastnostech .když už jsou to sporťáky.výbava není pro sportovní svezení nejdůležitější.a renault často kvůli jednomu dílu mění často celou drahou sestavu.jako kia a hyundai. ty prachy z vás už dostanou.
Když už se bavíme o motorech, v současnosti se v Mladé Boleslavi staví centrum pro testování motorů, jde o investici za cca 850 miliónů korun