Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lexus IS 300h – Tiše a za málo

Chcete jezdit po městě za málo a přitom si užívat ticha a pohodlí? Kupte si hybrid, například Lexus IS.
Zpět na článek
20. 9. 2013 09:30
20. 9. 2013 09:36
20. 9. 2013 22:36
21. 9. 2013 21:12
20. 9. 2013 10:06
neregistrovaný "HTPkiller"
20. 9. 2013 11:17
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 9. 2013 13:44
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 9. 2013 09:55
20. 9. 2013 10:06
20. 9. 2013 10:14
20. 9. 2013 10:16
20. 9. 2013 10:25
20. 9. 2013 10:44
20. 9. 2013 10:52
20. 9. 2013 11:04
20. 9. 2013 11:16
20. 9. 2013 11:45
20. 9. 2013 14:47
20. 9. 2013 16:35
22. 9. 2013 06:59
20. 9. 2013 16:42
20. 9. 2013 22:47
20. 9. 2013 23:19
20. 9. 2013 10:19
20. 9. 2013 10:53
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 9. 2013 11:03
20. 9. 2013 11:14
20. 9. 2013 11:36
20. 9. 2013 11:48
20. 9. 2013 12:04
20. 9. 2013 12:22
20. 9. 2013 22:51
20. 9. 2013 23:08
21. 9. 2013 21:06
20. 9. 2013 11:14
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 9. 2013 11:21
20. 9. 2013 11:27
20. 9. 2013 11:38
20. 9. 2013 12:36
20. 9. 2013 13:46
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 9. 2013 11:26
20. 9. 2013 11:23
20. 9. 2013 11:31
20. 9. 2013 12:38
20. 9. 2013 11:57
20. 9. 2013 12:40
20. 9. 2013 12:30
20. 9. 2013 12:36
20. 9. 2013 14:21
20. 9. 2013 17:23
20. 9. 2013 17:38
20. 9. 2013 12:46
20. 9. 2013 13:10
20. 9. 2013 13:21
20. 9. 2013 13:33
20. 9. 2013 13:56
20. 9. 2013 16:00
20. 9. 2013 16:03
20. 9. 2013 17:46
20. 9. 2013 23:10
29. 9. 2013 13:48
20. 9. 2013 10:56
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 9. 2013 13:51
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 9. 2013 11:03
20. 9. 2013 12:26
20. 9. 2013 13:55
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 9. 2013 15:18
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
22. 9. 2013 10:54
23. 9. 2013 10:38
20. 9. 2013 09:23
tři a půl hvězdy
docela málo... Auto mi přijde víc než povedené :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - sargis
20. 9. 2013 09:37
Re: tři a půl hvězdy
tak autor asi viac jazdi po dedine ako meste, tam auto neexceluje ;-)
20. 9. 2013 09:44
Re: tři a půl hvězdy
Ano, průměr jsou 3 hvězdy.
Avatar - flepper
23. 5. 2015 10:45
Re: tři a půl hvězdy
priemer???? Pan redaktor je asi zakomplexovany europan ktory sniva len o BMW, AUDI, MERCEDESE a VW....skuste sa trosku odosobnit - vsetky ostatne weby auto neskutocne ocenia a vy ho oznacite za priemer????? Trepete sprostosti jednu za druhou . S ktorym turbodieslom s podobnym vykonom prejdete prahu za 5,4 litra???? a s ktorym bude jazda tak kultivovana???? Vsade vychvaluju ovladanie multimedialneho systemu ale Vam prekaza. Tvrdice ze by to slo aj tlacitkovo...zvlastne ze v BMW alebo v AUDI Vam to vyhovuje prave cez otocne ovladace.....S prepacenim si tak neskutocne seriete do huby ze ma to az vytocilo aby som reagoval. Ze auto v plnej vybave vyjde omnoho lacnejsie ako nemecka trojica, ze kvalita a spracovania a pouzitych materialov je uplne niekde inde BMW3 to sa opomina. Pokazite cloveku den normalne .......A hodit hlasku ze im nieje plnohodnotnym konkurentom lebo nevyraba diesel? Holt to oni nemozu byt konkurentom Lexusu pretoze nedokazu ponuknut poctivi atmosfericky benzinovy motor s podobnou spotrebou a kultivovanostou.... ponukaju len turbo venilatoriky alebo rachotive diesle. A ze nema kombi? ....Pan redaktor 450L je malo???? ci si myslite ze bezna rodinka, alebo bezny manager potrebuje viac???? Inu pocet minusiek k vasemu komentaru davaju jasne najavo co si o tom myslia ludia
Avatar - kosmonaut
20. 9. 2013 09:30
Ten vnitřek
Zvenku se mi to nelíbí, dokonce ani po čase. To první a druhé IS vypadají dodnes skvěle. Zato ten interiér tady, to je bašta :yes:
Rozbalit vlákno
1
20. 9. 2013 13:43
Re: Ten vnitřek
opravdu? co ty šílené výduchy nebo LCD, kterému stíní hrana odkládacího prostoru nebo jiná barva výduchů, přístrojové desky a do toho ještě dřevo...
20. 9. 2013 09:36
...
Nemůžu si pomoct, ale ten vnitřek mi připomíná obývací pokoje na konci devadesátejch let - lidi už měli peníze na hifi věže, počítače a pěkné televize, ale nábytek byl pořád každý pes jiná ves a kukačky po dědečkovi ještě visely nad gaučem. 8-s
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Kjirka
20. 9. 2013 22:36
Re: ...
ty wole to je dobrý >:D kdyby to šlo, dám ti deset plusů >:D >:D >:D
Avatar - Kjirka
21. 9. 2013 21:12
Re: ...
koukám ale, že jsou trubky, kterým se to nelíbí
Avatar - Hammunasakra
20. 9. 2013 09:36
Kolik měříš Aleši?
Já že IS má stejně dlouhej sedák jako třeba Superb ale za krátkej sedák šiješ jen do toho Lexusu >:D >:-[]
Rozbalit vlákno
25
20. 9. 2013 09:43
Re: Kolik měříš Aleši?
Dobrý den,

jak jste se mohla dočíst, mně osobně nevadí, ale vyšší (198 cm) kolega si stěžoval. Ono to má i souvislost s jeho tvarem, tuhostí...nejde se jen podívat na číslo, to bychom mohli jen vydávat tabulky ;-) Mějte pěkný den.
Avatar - Hammunasakra
20. 9. 2013 09:47
Re: Kolik měříš Aleši?
Jo a nechybí v textu zmínka že by to měl bejt celkově nákladově nejúspornější model třídy vůbec?
20. 9. 2013 09:48
Re: Kolik měříš Aleši?
Při ceně 1,4 milionu Kč? Myslím že nechybí.
Avatar - Hammunasakra
20. 9. 2013 09:54
Re: Kolik měříš Aleši?
Tak já myslim že chybí >:-[]
Cena totiž s provozníma nákladama nemá nic společnýho. Stejně jako to že ste v testu měli tu nejdražší verzi. Že má motor nízkou nebo dokonce nejnižší spotřebu v kategorii taky stojí za zmínku. Nebo bys to napsal jen když budeš testovat holátko v základní výbavě a když nejvybavenější variantu tak ne? >:D
20. 9. 2013 09:56
Re: Kolik měříš Aleši?
Spotřebu si každej mohl přečíst, to nemusí testér hlásit. ;-)
A ono ve finále takové 3.0 TDI nebude žrát o tolik víc...
Avatar - Hammunasakra
20. 9. 2013 09:58
Re: Kolik měříš Aleši?
Já taky nemluvim vo spotřebě ale vo celkovejch provozních nákladech >:D
A tohle auto teda speciálně tenhle model je postavenej aby je měl nejnižší ze všech aut třídy na světě ;-)
A náklady na provoz má nižší nejen než takový 3.0 TDi, ale celkový náklady na provoz a servis vozu sou nižší než A4 s 2.0 TDi >:-[]
20. 9. 2013 10:05
Re: Kolik měříš Aleši?
Tak to si povíme, až ta auta natočí 200 tisíc.
Většinou tyhle proklamace o nízkých nákladech a trvanlivosti vezmou za své po pár týdnech na českých asfaltkách...
To auto jsi ještě neviděla, ale už je jasný, že bude jeho provoz stát míň, než provoz 3.0 TDI, kterých jezdí po Evropě miliony.
Avatar - Hammunasakra
20. 9. 2013 10:11
Re: Kolik měříš Aleši?
Je fakt že český díry vobehnaný kouskama asfaltu dávaj autum pěkně zabrat ale to na týhle skutečnosti asi nic nezmění. A svět neni votřesná děravá česká silnice, ten je přece jenom trochu větší. No a tenhle Lexus je nákladově opotřebenim pneu kotoučů brzdovejch destiček atp. prostě postavenej jako nej. A zatim to nikde nezpochybňovali. Zkus inženýrum vod Lexusu trochu důvěřovat >:-[]
20. 9. 2013 10:13
Re: Kolik měříš Aleši?
Protože to zatím neměli kde ověřit. ;-)
Avatar - Hammunasakra
20. 9. 2013 10:13
Re: Kolik měříš Aleši?
Hele proč mi řikáš neviděla? >:D
No nevim nevim jestli 3.0 TDI jezdí miliony a už vůbec nevim co má společnýho s Lexusem >:D >:-[]
neregistrovaný "HTPkiller"
20. 9. 2013 10:06
Re: Kolik měříš Aleši?
Jo, ale cenu do toho počítat nesmíš... >:D Si ftipná >:-[]
Avatar - Hammunasakra
20. 9. 2013 10:12
Re: Kolik měříš Aleši?
Dík snažim se >:-[]
Ale ty to v hlavě asi nemáš moc v pořádku >:D
Avatar - Kjirka
20. 9. 2013 22:44
Re: Kolik měříš Aleši?
jo, Hammuno, seš sakra kousek >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
20. 9. 2013 23:11
Re: Kolik měříš Aleši?
A tos mě eště neviděl >:D >:-[]
Avatar - Kjirka
21. 9. 2013 21:10
Re: Kolik měříš Aleši?
no to věřím >:D >:D >:D >:D >:D >:D
20. 9. 2013 10:10
Re: Kolik měříš Aleši?
Súhlas, skúsenosť so šéfovým GS 450h s ktorým chodím na servisné prehliadky mi dáva tiež za pravdu. A ešte k tomu servisu : Hoc aj nie sú hybridy na Slovensku a Česku dotované ministerstvom ako je tomu napr. v Holandsku, servis už áno - priamo ideologiou z JPN - šírenia hybridov vo svete, takže ak si v Lexe kúpite hybrid, cena servisu vás výjde lacnejšie ako v prípade Avensisu
Avatar - rimow11
20. 9. 2013 11:11
Re: Kolik měříš Aleši?
hmm tak preto som v holandsku videl toľko elektromobilov a hybridov...dufam že to príde aj na slovensko dpč
20. 9. 2013 16:36
Re: Kolik měříš Aleši?
Vo finale 3.0 TDi ma priemerku podla spritmonitor 9,12 L/100km. To JE myslim vo finale celkom rozdiel :-)
20. 9. 2013 17:28
Re: Kolik měříš Aleši?
V tom jsou započítaný lety po Reichu. :-)
Ty by zvedly spotřebu u ISa nad deset jak nic...
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 9. 2013 11:17
Re: Kolik měříš Aleši?
Hammunasakra reagoval na to, ze rovnako dlhy sedak je pri Lexuse podla auto.cz kratky, pri Superbe v poriadku.

Kritizoval selektivnu pracu s faktami a velku davku neobjektivnosti.

To, ze mate dvojmetroveho kolegu nebolo predmetom otazky - jemu by bol sedak kratky aj v Superbe. Poznate to, kilo peria a kilo zeleza...
Avatar - Hammunasakra
20. 9. 2013 12:20
Re: Kolik měříš Aleši?
Jo to kilo peří a kilo železa je dobrý :yes: >:-[]
20. 9. 2013 13:01
Re: Kolik měříš Aleši?
90 přes hrudník může mít i krásná štíhlá holka i nějaká stokilová mašina. Jednou radost, jednou k pláči.
Psal jsem to už několikrát - k čemu je správně dlouhej sedák, když má blbej sklon nebo profil? Tím neříkám, že je to případ ISa...
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 9. 2013 13:44
Re: Kolik měříš Aleši?
To mas sice pravdu, ale plati aj to, ze vyska cloveka o dlzke noh vela nenapovie.

Mozes mat dlhsie nohy a kratsi trup - alebo naopak. Takze aj 198 cm clovek moze pokladat sedak v Superbe/Is za vyhovujuci, ale bude mat malo miesta nad hlavou. A naopak.

180 cm vysoka modelka bude mat zrejme dlhsie nohy ako 180 cm vysoky chlapik.

A znovu, nejde o vysku cloveka, ale o to, ze povedzme 45 cm je v IS malo, v Superbe akurat.

Inymi slovami, autor testu oznacil kilo zeleza za tazsie ako kilo peria.
20. 9. 2013 09:55
200
164kw s max. rýchlosťou 200 hmmmm 8-s

podobne to šialené GS 350 AWD ! 3,5 l dobre .. stále sa mi to nezdá .. tri a pol litrový !!!! šeťvalec Bože môôôôj !! s vykonom 317 ! slovom TRISTOSEDEMNAST koní v roku 2013 že by mal max rýchlosť 190 ?!

jediná Lásko, jediná Lásko ! Shame on You !
Rozbalit vlákno
53
20. 9. 2013 10:06
Re: 200
Omezovač, no...ona by se jim jinak uvařila rozvodovka nebo co :-)
20. 9. 2013 10:14
Re: 200
V dnešnom svete sa jednoducho nízka top speed ukecať nedá, snažia sa výhovorkami typu, ved nie každí jazdí nad 150 ale predsa .. auto za 60-75.000 a top speed nižšia ako octávka , no tak páni, get serious !
Avatar - Hammunasakra
20. 9. 2013 10:16
Re: 200
Stejně se 200 nesmí nikde jezdit :-|
Kdy ty si naposled jel přes 200 km/h nebo eště líp kolikrát za poslední rok? >:-[]
20. 9. 2013 10:25
Re: 200
Ako nikde ? ja žijem a pracujem v Nemecku ! za posledný rok ? hmm tak 150 x ;-)
Avatar - Hammunasakra
20. 9. 2013 10:44
Re: 200
Vzhledem k tomu že tam jezdim docela často tak ti to řeknu z voči do vočí: Kecáš >:-[]
20. 9. 2013 10:52
Re: 200
Jó pane kecám >:D áno, áno priznávam sa mám 15 a v živote som nevidel a ani nesedel v aute >:D Hned je vám lepšie, že ? >:D

Kvôli takým ako ste Vy pane, som z auto.cz ešte v 2009 stiahol 4 recenzie na macz - opäť kecám >:D chodím na zrazy a poznajú ma - opäť kecám >:D
Avatar - Hammunasakra
20. 9. 2013 11:04
Re: 200
Kolik ti je těžko říct. Po Německu mám ale najžděno tísice km a poslední roky nad 200 zrychlíš leda tak když se probojuješ z chumlu aut a když je konečně před tebou volno a trochu na to šlápneš tak se ručička někdy dostane přes 200 ale to už abys brzdil protože před tebou je další ploužící se skupina aut.
Takže těžko říct kolik a v čem kecáš ale že se dneska už moc přes 200 ani po Německu jezdit nedá je bohužel skutečnost. Ale jestli počítáš ty zrychlování vod chumlu aut k druhýmu, tak tam těch 150 pokusů jet trochu rychlejš může bejt >:D >:-[]
20. 9. 2013 11:16
Re: 200
To už beriem, to už je košér reakcia ! Len neviem prečo sa hned obúvate do názorov, ved Ja nevravím že Lex je zlý, vravím že sa vyrábal aj starý 350 AWD (nepredával sa v EU) a ten nemal obmedzenie na 190 a tak mnohých sklamalo, vrátane mňa, výsledné technické riešenie. Samozrejme, že pri porovnávaní s D3 dôjde aj na tabulkový boj, ved koho by to nenapadlo, kazdého predsa zaujíma aj napr. udávaná spotreba tak prečo by som nepozrel aj na rýchlosť? Som vodič ktorý rád využíva možnosť rýchlej jazdy a ak na to má môj motor potenciál rád by som ho aj využil ! A ak už nie, tak potom k čomu mi je ten výkon 317 PS a pobjem 3,5 l ? obe sú mi dobré dobrý len na atakovanie vysokých rýchlostí. ? Potom stačilo zladiť 250 s AWD + pridať pár koní a ešte by sme získali nižšiu hmotnosť, nižšie emisie, nižšie poplatky..

Mrzí ma Vaša reakcia, prípadne prepáčte, ak Vás urazila tá moja
Avatar - Hammunasakra
20. 9. 2013 11:45
Re: 200
No problem, já se hned tak neurazim a jinak už sme si to vysvětlili ne? :-)
Jen kvůli atakovaní vysokejch rychlostí? Třiapůllitr nebo jakejkoli výkonej motor přece nemáš zdaleka jen kvůli maximálce.Rychle se smí jezdit v jedinym státě na světě a i tam je to dneska už docela problém. Je tam proti dřívějšku šíleně omezení v zónách kolem měst a tak drasticky se zhoršil provoz že pořádně se rozjet se prostě nedá. Nemám až tak přehled a nechce se mi to hledat ale přes 200 dneska umí jet kdejaká 1.6 a nejspíš i nějaký eště menší motůrky. Silnej motor máš pro všechno vostatní. Rozjezd a pružnost a taky za jak dlouho se třeba na těch 200 km/h dostaneš. To využíváš přece dnes a denně, zatimco tu maximálku jen zřídka dneska dokonce spíš jen výjímečně
20. 9. 2013 14:47
Re: 200
A kolik těch tisíců je a kde? To jezdíš v pátek odpoledne přes Berlín? Jezdím po Německu dost a přes 200 velmi často - a je jedno, jestli to je z Rozvadova na Norimberk či Mnichov, z Passau do Regensburgu, z CH přes Heilbronn i Augsburg, přes Magdeburg na Hannover a NL, z Mnichova na Kufstein nebo Bregenz, nebo třeba z Lipska do Norimberka, prostě všude. A ano, kvůli Německu jsem nechal zrušit omezovač a ten na 190 to nebyl... ;-)
Avatar - Ham.
20. 9. 2013 16:35
Re: 200
Ano, když se člověk časově vyhne ranní a podvečerní špičce kolem větších měst tak na trase Pha-Mnichov každý týden bez problémů 200+. A v noci se tak dají mastit hodně velké kusy bez "vyrušování".
22. 9. 2013 06:59
Re: 200
Prdlačky, před měsícem jsem po 20h v tejdnu nasadil 180 na tempomatu u Mnichova a občas se s motorem polaskal na 250+...
S vyjímkou několika omezení samosebou.
20. 9. 2013 16:42
Re: 200
Nemecko je trosku väcsia krajina ako CR, chodim tam tak 20x do roka, ale VZDY pokial to pocasie dovoluje idem stabilne 170-200 ;) A takisto viem, ze su oblasti, kde som 3x do roka a väcsinou tam stojim v stau :))) cize vyjadrovat sa k dialniciam v DE bez presnejsej lokality je podla mna o nicom :-)
Avatar - Hammunasakra
20. 9. 2013 10:19
Re: 200
Hele ty si asi přijdeš si sám sobě vtipnej co? >:D
A přitom vůbec netušíš proč to tak je co? >:-[]
A nejspíš si myslíš že inženýři vod Lexusu právě slezli ze stromů a líp to neuměj >:D
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 9. 2013 10:53
Re: 200
Ked ti je 317 koni malo, nevies jazdit.... Ty tabulkovy onanista.
20. 9. 2013 11:03
Re: 200
317 PS a rýchlosť 190 sklamala najviac predajcov v BA na Einsteinovej, posledne čo som tam bol sami potvrdili že o 350 AWD je najväčší záujem - ale ked dôjde na tú nešťastnú stále opomínanú tabuľkovú onaniu každý zvolí 450h

takže niečo asi na tej tabuľkovej onanii kupujúcich bude
:-!
Avatar - Hammunasakra
20. 9. 2013 11:14
Re: 200
To je hodně smutný. Lex GS 350 AWD a 450h sou totiž hodně vo něčem jinym a zaměřený na totálně jinýho zákazníka >:D
20. 9. 2013 11:36
Re: 200
A aký je podľa Vás profil zákazníka Lexusu ?
Avatar - Hammunasakra
20. 9. 2013 11:48
Re: 200
Třeba já >:-[]
Nejde o zákazníka značky jako takový, jde o zákazníky těhle konkrétních modelů který sou svym pojetim docela hodně jiný. Zákazník co chce vysokovýkonnou benzínovou 4kolku je prostě jinej než vyznavač hybridní technologie. Možná to mate protože ty auta maj stejnej motor a rozdíl se někomu může zdát jen v tom pohonu zadek vs AWD což u některejch značek skoro neni poznat, ale u GS sou v reálu málem dvě různý auta
20. 9. 2013 12:04
Re: 200
Moja posledná reakcia dnešného dňa (určite sa však príležitostne stretneme pod inou diskusiou na tému lexus - nakoľko som jej veľký vyznávač a je mi jedno pracovne zverené )

Určite sa zhodneme, že hlavným rozhodovacím prvkom je kvalita, precíznosť, spracovanie, motor a odlišnosť :-) a práve Tá odlišnosť ma na tom všetkom berie najviac :-)

S prianím pekného dňa a víkendu sa lúčim

P.S v tej robote treba aj makať >:D
Avatar - Hammunasakra
20. 9. 2013 12:22
Re: 200
P.S. Počkej až jednou budeš šéfem :-)
Avatar - Kjirka
20. 9. 2013 22:51
Re: 200
už jsem se dočkal a co se teď bude dít ??? >:D
Avatar - Hammunasakra
20. 9. 2013 23:08
Re: 200
Tak to nic >:-[]
Ale aspoń si můžeš dát vobčas volno na pokec vo autech >:D
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 9. 2013 11:14
Re: 200
Predajcovia na Einsteinovej? Ked som tam bol na testovacej jazde (Toyota aj Lexus), tak som ich v oboch pripadoch predajcov pocas jazdy opravoval - nielenze mali pomylene fakty o tom, co predavali, ale ich vedomosti o hybridnom pohone boli zalostne.

Ak tam pride clovek, ktory toho o hybridoch vela nevie, tak predajca ho svojimi recami akurat tak odradi. Hlavna vec ze sa tvaria ako majstri sveta a predstavuju sa aj s akademickym titulom :-)
20. 9. 2013 11:21
Re: 200
no tak to máte pravdu. Ja mám skôr skúsenosť, že nie sú veľmi zhovorčiví, servis je ale profesionálny, len sa netreba nechať ukecať na zbytočnosti, napr. výmena brzdových doštičiek po 15.000 8-s 8-s ale to skôr vychádza, ako už opomínate z dopytu priemerného zákaznika, ktorý nerozumie a zároveň nemá hlboko do vrecka.

a čo ste skúšali ak sa môžem opýtať ?
Avatar - N6600
20. 9. 2013 11:27
Re: 200
Ja som nemal dobre skusenosti ani so servisom. Preto, ak som na rodnej hrudi, radsej volim Budapest...
20. 9. 2013 11:38
Re: 200
Len tak zo srandy, nevoláte sa náhodou krstným menom František ? >:D :-! lebo tie indície mi niekoho pripomínajú
Avatar - N6600
20. 9. 2013 12:36
Re: 200
Frantisek rozhodne nie :-)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 9. 2013 13:46
Re: 200
CT200h a Prius, ale to uz bude nejaky ten piatok. Aj stvrtok... :-)
Avatar - N6600
20. 9. 2013 11:26
Re: 200
Suhlasim. Tesat do kamena :-)
Avatar - N6600
20. 9. 2013 11:23
Re: 200
Ak Ta zaujima skutocny dovod, preco GS350 AWD ma limitaciu na 190km/h, tak Ti ho prezradim.

Model GS350 AWD je auto stavane ako US model so zretelom na spolahlivost. Lexus sa ale rozhodol, ze do EU bude dodavat aj tuto motorizaciu. Auto preslo homologizaciou v stave, ako je vyrabane pre US trh, vratane vsetkych jeho limitacii.

Problemom GS 350 nie je v technike (ta je porovnatelna s Audi). Problem je, ze je priskrtene kvoli US.

Shame on you, ze si si nezistil fakty ;)
20. 9. 2013 11:31
Re: 200
Shame on me priznávam, to som nevedel, tému pozorujem skôr ako laik, pozerám že auto snov je LS, mali ste už možnosť ? 600h je mastodont s krásnym lineárnym záťahom, raz sa mi ušlo tej cti :-)
Avatar - N6600
20. 9. 2013 12:38
Re: 200
Mal som tu moznost. A mam denne ;)

EDIT:
Az teraz som si uvedomil, co som uviedol v profile :) LS 2013 nie je nova generacia. Osobne ho povazujem za radikalny face lift :) Ja sa tesim na tu ozaj novu generaciu. Dost pravdepodobne uz na vodik.
Avatar - Hammunasakra
20. 9. 2013 11:57
Re: 200
Pozor GS 350 AWD se v Evropě prodává ale jen v pár státech! Zjednodušeně v západní Evropě ne ;-)
Avatar - N6600
20. 9. 2013 12:40
Re: 200
Ja som to bral vseobecne. No mas pravdu, dakujem za upresnenie.
20. 9. 2013 12:30
Re: 200
Ano a proto Infiniti G37, coz je primy konkurent tohohle auta a ktere se prodava takrka vyhradne na americkem trhu jezdi bez problemu 250km/hod. Takze ted jeste tu o cervene Karkulce. Problem Lexusu je, ze ten jejich pofiderni hybridni pohon by se rozsypal kdyby s nim nekdo jezdi nedejboze sportovne, tak tam daji omezovac.
Lexus srovnatelny s Audi neni, protoze Audi dela opravdove sportovni sedany, ktere nemaji dynamiku rodinneho auta v nizsi stredni tride jako tyhle "sportovni" Lexusy.
Avatar - Hammunasakra
20. 9. 2013 12:36
Re: 200
Hele a víš ty vůbec co to znamená pofidérní? >:-[]
A víš že GS 350 AWD což je ten model u kterýho má tu a tam někdo problém s jeho maximálkou neni vůbec hybrid? >:D
Vsadil bych se že kdyby bylo všechno zakrytovaný tak rozdíl při jízdě mezi Audi a Lexusem nejspíš vůbec nepoznáš. Napovim ti, Lexus byl ten kde bylo větší ticho >:-[]
20. 9. 2013 17:23
Re: 200
Mluvil jsem v kontextu tohohle testu. Rozdil mezi Audi a Lexusem poznam velmi snadno ve chvili kdy si sednu do sedacek. Ty v Lexusu jsou stavene pro trpasliky v tech v Audi se ztracim.
Avatar - N6600
20. 9. 2013 12:46
Re: 200
Mam to od zastupcu Lexusu CR. Bavil som sa s nim presne o tejto teme asi mesiac dozadu. Nemam potrebu si vymyslat.
Pisal som vetu "Model GS350 AWD je auto stavane ako US model so zretelom na spolahlivost." a to, ze Infiniti a D3 to obmedzene nemaju, je ich politika. Tu narazku na sportovnu jazdu som nepochopil. Podla Teba sportovna jazda = jazda na hranici obmedzovaca? Ked myslis :-)

Asi sme sa nepochopili. Ja som narazal na pohon AWD. MInimalne to maju spolocne, ze AWD pohon je staly. Mam pocit, ze napriklad taky xDrive nie je.
Avatar - Hammunasakra
20. 9. 2013 13:10
Re: 200
Jo to omezení je (aspoň podle mě) hlavně kvůli tomu že pohon všech kol je u GS350 trvalej i ve vysokejch rychlostech zatimco u vostatních aut ne. No a chytráci se tomu vysmívaj místo aby to spíš ocenili >:D
Avatar - N6600
20. 9. 2013 13:21
Re: 200
S tou prvou vetou suhlasim. Aj ked mam pocit, ze Audi ma trvaly pohon. Ale mozem sa mylit. K tej druhej vete, len - mam 2 Lexusy a nedam na ne dopustit. Viem velmi dobre preco ich mam a tym, co Lexus vlastnia, je to tiez jasne :-) Mojou snahou je vysvetlit konanie Lexusu, bez potreby sa on bit za kazdu cenu. O to viac, ked vidim, ake recenzie na ne vychadzaju v tychto koncinach :-(
Avatar - Hammunasakra
20. 9. 2013 13:33
Re: 200
Vono to je bohužel často o pocitu, automobilky to totiž úmyslně tajej, nebo alespoň nezdůrazňujou. Narozdíl od Lexusu. Mimochodem tuplovaně gratuluju k volbě :yes: :-)
A co se týče recenzí, těžko se rozhodnout jestli je to tak hluboká neznalost nebo úmysl. Dle toho že autor textu nereagoval na tu délku sedáku ani na že vůbec nezmínil základní filozofii konstrukce 300h, teda vůbec smysl takovýho vozu a spíš jen trochu křečovitě hledal mínusy to nahrává skoro tomu b)
No nic hlavně že tu Lexusy jdou koupit a je velká škoda že tu nenabízí i verzi IS350
Avatar - N6600
20. 9. 2013 13:56
Re: 200
Taketo veci si clovek uvedomi az ked zacne uvazovat nad kupou. Dakujem :-)
Netusim. Na druhu stranu, uz ma to nechava chladnym. Vacsinou to Lexus i tak schyta s poznamkou, ze mu chyba kombi verzia a diesel. To ma bavi najviac :-)
Aj ked je v predaji uz nejaky piatok, je nas malo. Nie ze by mi to vadilo, aspon sme exkluzivni >:D IS 350 by teoreticky mohol byt. Ale tam je problem s emisiami, preto sa Lexusu do toho velmi nechce.
20. 9. 2013 16:00
Re: 200
Nechceš mi říct, jak by u Audi odpojili nápravu? :-) Spojky v tom diferenciálu sice jsou, ale jen na změnu rozdělení sil - obě nápravy jsou fyzicky spojené.
20. 9. 2013 16:03
Re: 200
Slovy BMW, xDrive je stálý, ale odpojitelný. :-) Odpojuje se při parkování (prudkém manévrování) a na dálnici (říkalo se nad 160, ale ne zase tak dávno jsem od BMW slyšel, že je to ve skutečnosti ještě dříve, klidně ve 120, 130). Teď jsem možná nějakou situaci vynechal.
Avatar - N6600
20. 9. 2013 17:46
Re: 200
Dakujem velmi pekne za doplnenie. U BMW som si bol isty len tou dialnicou. A tiez som pocul, ze sa xDrive odpaja uz pri 130 ;-\
20. 9. 2013 23:10
Re: 200
Za málo. Důvodem je absence diferenciálu. Odpojením systém šetří.
29. 9. 2013 13:48
Re: 200
Je to samozřejmě na těch 200km/h omezeno - maximálními otáčkami elektromotoru. Nedostatkem výkonu to opravdu není.

Těch pár lidí co by s tím chtěli jezdit v Německu po dálnici ještě rychleji má prostě smůlu... to se prostě Lexusu nevyplatí řešit.
Avatar - 3_diamanty
20. 9. 2013 10:10
koho by zaujimal videotest presne tohto auta
najde ho tu: [odkaz]

pepa je frajer ;-) jeho testy milujem :yes:
Rozbalit vlákno
6
20. 9. 2013 10:13
Re: koho by zaujimal videotest presne tohto auta
jojo dobrý video test a s autem nejspíš spokojenost :yes:
Avatar - 3_diamanty
20. 9. 2013 10:33
Re: koho by zaujimal videotest presne tohto auta
hlavne ten interier je paradny ..... tam s pepom uplne suhlasim.... nepoznam krajsi a dokonalejsi interier v tejto triede ako ma lexus... dokonalost je slabe slovo :yes: , nemecka konkurencia je uplne zadupana
20. 9. 2013 10:43
Re: koho by zaujimal videotest presne tohto auta
interier je moc povedený :yes:
Avatar - Johny.Rico
20. 9. 2013 10:33
Re: koho by zaujimal videotest presne tohto auta
Super video. A tady jako bych četl uplně něco jiného...
Avatar - 3_diamanty
20. 9. 2013 10:53
Re: koho by zaujimal videotest presne tohto auta
je lepsie raz vidiet ako 100 krat citat a pocut.... po zhliadnutia videa mam hned na lexus iny nazor ako po precitani tohto testu.....

preto mam radsej videotesty ;-)
Avatar - rimow11
20. 9. 2013 11:28
Re: koho by zaujimal videotest presne tohto auta
po prevezení sa vo viacerých modeloch lexusu sa ti zapáči ešte viac :-)
Avatar - Johny.Rico
20. 9. 2013 10:18
Když hybrid, tak jedině Lex!
Co si budem povídat. Jede už v tom dlouho, zabývá se tím nejvíce a hlavně produkuju funkčně nejschopnější hybridy. Tady je to jako s Nokií, jen doufám, že to tak neskončí, neb Lexík ma skvěle našlápnuto!

Pokud ještě udělají něco s tou špatnou převodouvkou /třeba viz. Subaru na Autoforu), tak pak to auto nemá chybu. No, a to nemluvím o LF nebo LS, že, pane Psojiči?

Za mě :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
12
Avatar - 3_diamanty
20. 9. 2013 10:40
Re: Když hybrid, tak jedině Lex!
krasne auto.... sice by som siel skor do klasickeho zakladnej 2,5ky [odkaz] ktora je uplne dokonala a nie hybridu ale nic to nemeni na tom ze auto je to extremne podarene a krasne.... ten interier je proste --- ze waw... uz dlho som tak nebol ocerany interierom ziadneho auta
Avatar - Belo13
20. 9. 2013 11:00
Re: Když hybrid, tak jedině Lex!
Lexus ale nema variator ako subaru v niektorych modeloch, tato "prevodovka" funguje na inom principe. Blizsie tu [odkaz]
20. 9. 2013 12:01
Re: Když hybrid, tak jedině Lex!
Funkčně nejschopnější hybrid, který se projevuje takto tragicky [odkaz] ? Tak to děkuji pěkně. :no:
Avatar - Hammunasakra
20. 9. 2013 12:03
Re: Když hybrid, tak jedině Lex!
Funkčně super hybrid je 450h. Dá se s nim jezdit i hodně ekonomicky a na okruhu přitom umí bejt rychlej až nepochopitelně. 300h je zaměřenej jen na nízkou spotřebu a celkově minimální provozní náklady
Avatar - N6600
20. 9. 2013 12:48
Re: Když hybrid, tak jedině Lex!
Ked si zapnes generator zvuku a prilepis k repraku mikrofon, tak ten tragicky prejav je normalny.
Generator zvuku je kolosalna volovina. Ani v novej M5 to nikto neospevuje. Ale u M5 sa o tom taktne mlci :-)
20. 9. 2013 13:17
Re: Když hybrid, tak jedině Lex!
Ten generator je v tom videu vypnuty. Jinak ja nemel na mysli ani tak zvuk, ale spis ty zoufale (ne)reakce pohonneho ustroji, kolosalni nedotacivost atd.
Avatar - N6600
20. 9. 2013 13:28
Re: Když hybrid, tak jedině Lex!
Zase na druhu stranu, Janda sa konecne dockal svojho vysneneho BMW M3 a jazdit s hybridom ako s M3 je trochu divne. Uz len z principu.
20. 9. 2013 16:14
Re: Když hybrid, tak jedině Lex!
Zkus se podívat, jak jezdí s takovým Rapidem 1,2 TSI. [odkaz] Smysl to dávat nemusí, ale tak s tím jezdí.
Avatar - N6600
20. 9. 2013 18:01
Re: Když hybrid, tak jedině Lex!
Ja viem ;-\ Na autoforum chodim len obcas. Jandu som mal kedysi rad, ale v poslednej dobe mu uz fakt neviem prist na chut. Jazda na hrane v podstate s kazdym vozom, co testuje, ma uz nechava chladnym. U niektorych aut to ma zmysel, ale u kazdeho to povazujem za hlupost.
Avatar - Ham.
20. 9. 2013 23:55
Re: Když hybrid, tak jedině Lex!
V běžném životě to smysl nedává, protože od Rapidu ani IS300 nikdo nečeká sportovní vlastnosti. Ale pokud má redaktor skutečně popsat chování pohonu a podvozku, tak jinak než dostat auto na hranu to nejde. Při běžné jízdě jsou všechna auta pohodlná, v zatáčce sedí jak přibitá, motor má dostatečné rezervy, řízení je přesné a brzdy se dobře dávkují. Pouze na limitu lze říci jak se auto skutečně chová. To jedno video s Rapidem nebo IS300 řekne o vlastnostech pohonu/podvozku tisíckrát víc než slinty Pepy z Autosalonu nebo některé unylé popisovací testy tady z kterých jasně čiší to, že redaktor udělal statickou prohlídku a vlastní jízda spočívala možná v rodinném výletu a to kdoví jestli. Samozřejmě Janda krapet přehání, když zjistí, že auto nemá sportovní vlastnosti tak jej shodí, kdyby řekl je to stroj na překonávání vzdáleností, na okresce s tím neblbněte, plní roli rodinného přibližovadla, tak by asi jeho závěry byli korektnější.
Na druhou stranu když jsem viděl jakou "hranu" jeli zdejší redaktoři v Sosnové s GT-86 a pak popisovali jeho sportovní vlastnosti tak jsem se musel smát. Pak tady končíme nudnými testy, kde se opíše pár údajů z brožury výrobce, doplní se to o technická data a test je hotový. A všichni nadávají.
Avatar - rimow11
21. 9. 2013 09:38
Re: Když hybrid, tak jedině Lex!
:yes:
22. 9. 2013 15:12
Re: Když hybrid, tak jedině Lex!
Myslel jsem smysl z hlediska zaměření. Samozřejmě, že z hlediska testování to smysl dává. Spíš jsem tím chtěl říct, že takhle zachází s každým autem. Že v tom vůbec nehraje roli, že jde o IS, kde by někdo mohl čekat ambice na dynamickou jízdu. Testování bývá o tom vzít danou věc do extrému. Ostatně automobilky se s auty také nemazlí, nehledě na to, že zrovna pracují na MPV. Důležitá je interpretace, jaké závěry z toho vyvodíš.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 9. 2013 10:56
Dissekcia dojmologie pana redaktora
"Úplně na sto procent tedy kabina není, byť dílenské zpracování je na vysoké úrovni, tlačítka perfektní a materiály bez diskuze vynikající."

Vsetko je skvele ale ine, nez na com som zvyknuty, tym padom je to zle?
____________

"Jsou to možná méně závažné věci, nicméně ..."

Klasicky "yesbutting"... Neustale zdoraznovanie negativ detailov, pozitivami sa zdrzovat nebudeme.
____________

"Podobný výsledek byste nejspíše zaznamenali i s nějakým úsporným turbodieselem"

Podobny a nejspise.... Dojmologia, pan redaktor, cira dojmologia.

____________

" Lexus IS však, přes veškerou snahu, nikdy nemůže být plnohodnotným konkurentem automobilů jako je řada 3 nebo třída C. Bez vyspělého turbodieselového motoru a karoserie kombi to prostě nepůjde..."

Hmmm, nie je nahodou predmetom testu SEDAN a HYBRID??? Je. Aha... A nie je to nahodou tak, ze ani jeden z konkurentov v tomto segmente nie je schopny ponuknut konkirencie schopny hybrid? Je. Takze naco ta poznamka, pan redaktor? Ano, ani Mazda MX-5 nebude nikdy konkurovat Mercedesu G.
____________

"bychom mohli připočíst ještě pocitově trochu nižší světelný výkon"

Mohli + pocitovo + trochu = JUST SHUT UP!!!
____________

"A špatně rozhodně neudělají..."

Ale davam mu len 3.5 hviezdicky...
Rozbalit vlákno
37
Avatar - Hammunasakra
20. 9. 2013 11:15
Re: Dissekcia dojmologie pana redaktora
Drsnej souhrn :yes: >:D
Avatar - 3_diamanty
20. 9. 2013 11:37
Re: Dissekcia dojmologie pana redaktora
nemam slov

dal by som ti 10 palcov hore ale je mozem dat len jeden ;-)

test redakcii velmi nevysiel, aj to sa stava... zvlast ked sympatie k danej znacke nie su.... skoda co uz
Avatar - Hammunasakra
20. 9. 2013 11:59
Re: Dissekcia dojmologie pana redaktora
No voni sou sympatie hlavně k jedný značce a žádný jiný a to neni škoda ale průser >:-[]
20. 9. 2013 11:53
Re: Dissekcia dojmologie pana redaktora
A ty auta testuješ a porovnáváš ? Ono totiž to je vždy o dojmech toho kterého recenzenta. Pak je dobré udělat si s autem vlastní test a porovnat si s kým se mé osobní DOJMY nejvíce shodují a ty testy mohu následně brát PRO MNE jako objektivní. Absolutní univerzální pravdu u aut nenalezneš.
Opět se dostáváme ke klasice zdejší diskuze a to neschopnosti dostat se nad vlastní rozhledový obzor. Nepochopení zmínky o klasických konkurentech to jen podtrhuje.
Avatar - Hammunasakra
20. 9. 2013 12:00
Re: Dissekcia dojmologie pana redaktora
Zní to rozumě ale myslim že v tomhle případě si vedle jak ta jedle >:-[]
20. 9. 2013 12:14
Re: Dissekcia dojmologie pana redaktora
Nemyslím. Jde jen o to, jestli v tomto konkrétním případě je testér schopen vystihnout to, co v tom autě může vidět někdo jiný. Ano, hodnocení X vs. Y jsou někdy trochu prapodivná. Za poslední dobu (cca. rok, rok a půl) mám pocit, že kvalita testů jde dolu. Více suchých čísel a jak kdyby přepsaných marketingových letáků než vlastních dojmů. Jízdní dojmy ? No, nevim, jestli se smát, nebo brečet. Neber tedy prosím mou původní reakci jako obhajobu testu a testéra. Spíše napadám dle mne nesmyslnou argumentaci někoho, kdo v tomto směru žádnou "objektivitu" také neukázal. ;-)
Avatar - Ham.
20. 9. 2013 12:45
Re: Dissekcia dojmologie pana redaktora
Jízdní dojmy jsou popsané tady a navíc porovnané s 250.
[odkaz]
20. 9. 2013 12:58
Re: Dissekcia dojmologie pana redaktora
Neboj, vím, kde se porozhlédnout ;-) Ale není to auto.cz. Podívej se na současný test třeba A45AMG, což je auto, které emoce vzbuzuje a co se (ne)dočteš o jízdě [odkaz] a na test [odkaz] kde se toho dozvíš podstatně více (až na tu minelu s Legendem).
Avatar - Ham.
20. 9. 2013 13:02
Re: Dissekcia dojmologie pana redaktora
Ano, testů za jednotku času přibylo, kvalita klesla.
Avatar - Hammunasakra
20. 9. 2013 13:18
Re: Dissekcia dojmologie pana redaktora
Jó míň bejvá docela často víc >:-[]