Ekonomika
...která minimálně z poloviny zabíjí všechny snahy koupit si jiný, než základní motor...
Podobně to dělá většina značek z konkurentů třeba yaris.
Kdyby jsem si vybíral v těchto vodách základ volil by jsem Jazz, který má stejnou cenovku, super čtyřválec a má podstatně lepší image.
Kdyby jsem si vybíral v těchto vodách základ volil by jsem Jazz, který má stejnou cenovku, super čtyřválec a má podstatně lepší image.
No já nevím. Ale mluvit o HonděJazz odněkud z Indie, že má lepší image než Nissan Note je hodně odvážné. 😄
to bych chtěl vědět jak jsi přišel k tomu že má jazz větší image nežli nissan note >😁
a potom ze preco sa japoncom v eu nedari ked ponukaju silnejsie motorizacie len s top vybavami.... podobne sme to zazili s nasimi pri kupovani lancera... 1,6tka zaklad bol za nieco cez 14 000 eur... v zaklade... ale chces 1,8? Priplat si 3000 eur a mas to aj rovno v top vybave... slabsia bohuzial ani nie je... je skoda ze japonci takto sami sebe zabijaju predaje ... skoda pre skoda ze neponukaju silnejsie motory aj s neajkymi zakladnymi vybavami...
Naopak. V tomhle případě si myslím, že je cenová politika v pořádku. Minimálně ve srovnání s Fiatem 500L... Mě ale od Nota odrazuje design a to jak karoserie, tak i interiéru a samozřejmě motory Renault. :-!
No nevim, musím říct, že Note vypadá velice dobře snad ze všech stran, vnitřek je taky ok. Jako ideální kombinace mi přijde 1.2DIG-S Acenta a za 360k je to rozumně vybavené auto 😉 :yes:
Zasa EU a motory. V USA je tam normalna 1,6i ako zaklad.
již jsem to psal několikrát,podle mě je to nejlepší auto segmentu.opravdu.je to asi měsíc co jsem to auto prolezl podrobně a musím uznat, že to je auto vymyšlené hlavou. zpracování, design, materiály, výbava, vše perfektní. a toho místa, hlavně vzadu. pánové co vlastní oktávku,posaďte se dozadu a spadne vám brada.
bravo note
bravo nissan
bravo note
bravo nissan
Tak Note byl velmi zajímavým autem už v minulé generaci. Poté, co se umírnily ceny a přišel povedenej facelift bylo toto auto zcela neprávem opomíjeno ze strany zájemců o mini-MPV nebo lehce nafouklý hatch. Měl jsem ho v hledáčku pro manželku, ale chtěl jsem automat a tady nastal zádrhel. Jednak automat spojenej s výbornou 1.6 atmo začínal pokud si dobře vzpomínám v druhé nejvyšší výbavě a za druhé bylo nemožné ho sehnat na předváděcí jízdu. A bez předváděčky už auta nekupuju, zrovna na tomhle příkladu jsem se přesvědčil, jak velký rozdíly ve sladění motoru a automatu mohou být. Škoda, to auto mělo moje sympatie. Ten novej jsem ještě naživo neviděl, asi se stavím u dealera. 😉
😉