Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nissan Note: Nová generace dorazí v říjnu, stojí od 269.900 Kč

Diskuze (28)
Nový Nissan Note sází na úsporné motory, ale také výbavu, která zatím byla dostupná jen ve větších a dražších vozech.

Nejlevnější provedení nové generace stojí 269.900 Kč. Standardem výbavy Visia je šest airbagů, tempomat, palubní počítač, elektricky nastavitelná zrcátka a elektrické stahování předních oken. Paket Comfort za 30 tisíc Kč navíc přidává klimatizaci, rádio, USB a Bluetooth. I v takové výbavě se Note těsně vejde do hranice 300 tisíc korun.

Provedení Acenta obsahuje výše jmenované a dále přidává litá kola, elektrické stahování zadních oken a výškově nastavitelné sedadlo řidiče. Navigace se zadní parkovací kamerou vyjde na pouhých 13 tisíc korun, stejný je i příplatek za paket Auto, který obsahuje světelný a dešťový senzor, automatickou klimatizaci a přední mlhovky. Inteligentní klíč je k dispozici za 6.600 Kč.

Jako jediný vůz v segmentu má Note soupravu čtyř parkovacích kamer (Around View Monitor), asistent pro jízdu v pruzích a funkci sledování mrtvého úhlu. Tento balíček pokročilých systémů stojí společně s navigací 30 tisíc, v nejvyšší výbavě Tekna je standardem.

Tekna obsahuje také všechny výše jmenované příplatky a dále má 16palcová kola, polokožené čalounění sedadel a kůží potažený volant. Připlatit si lze ještě za prosklenou střechu (+16.500 Kč), metalíza je vždy za 13.000 Kč, základní lak je bílý.

Nissan Note - technická data a ceny na českém trhu
Motor1.21.2 DIG-S1.2 DIG-S1.5 dCi
Převodovka5M5MCVT5M
Zdvihový objem [cm3]1198119811981461
Válce/ventily3/43/43/44/2
Největší výkon [kW/min-1]59/600072/560072/560066/4000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]110/4000147/4400147/4400200/1750
Max. rychlost [km/h]168181172179
Zrychlení 0-100 km/h [s]13,711,712,211,9
Komb. spotřeba [l/100 km]4,74,35,23,6
Cena Visia [Kč]269.900,---329.900,-
Cena Visia Comfort [Kč]299.900,---359.900,-
Cena Acenta [Kč]321.900,-356.900,-386.900,-381.900,-
Cena Tekna [Kč]-421.900,-451.900,-446.900,-

Všechny motory jsou standardně vybaveny systémem vypínání motoru ISS.

Diskuze (28)
Avatar - pelikoš
20. 9. 2013 22:48
Re: Zase ta cenová politika...
čekal bych že budeš používat alespoň mozgog :-!
Avatar - pelikoš
20. 9. 2013 22:45
Re: note
první generace byla opravdu velmi nedoceněná a doufám, že zlepší marketing u nadcházející generace. naživo je nová generace opravdovým překvapením :yes: :yes: :yes:
20. 9. 2013 22:19
Re: Zase ta cenová politika...
Honda měla vždy lepší image než Nissan, a Nissan to ještě dorazil svým spojenectvím s Rendlíkem
Avatar - woody-alien
20. 9. 2013 20:56
Re: note
Tak Note byl velmi zajímavým autem už v minulé generaci. Poté, co se umírnily ceny a přišel povedenej facelift bylo toto auto zcela neprávem opomíjeno ze strany zájemců o mini-MPV nebo lehce nafouklý hatch. Měl jsem ho v hledáčku pro manželku, ale chtěl jsem automat a tady nastal zádrhel. Jednak automat spojenej s výbornou 1.6 atmo začínal pokud si dobře vzpomínám v druhé nejvyšší výbavě a za druhé bylo nemožné ho sehnat na předváděcí jízdu. A bez předváděčky už auta nekupuju, zrovna na tomhle příkladu jsem se přesvědčil, jak velký rozdíly ve sladění motoru a automatu mohou být. Škoda, to auto mělo moje sympatie. Ten novej jsem ještě naživo neviděl, asi se stavím u dealera. ;-)
Avatar - woody-alien
20. 9. 2013 20:46
Re: Zase ta cenová politika...
No to by mě taky zajímalo.....magic seats jsou sice marketingový zaklínadlo, ale jinak vážně nevím.