Ekonomika
gld
1
Ford by si minimálne na slovensku zaslúžil riadnu facku, za cenovú politiku svojich modelov. Fiesta, aj keď objektívne dobré auto, je snáď najdrahší mainstreamový model v triede. Káčko to isté.
sarusian
0
podla mna fiesta nema zlu cenu - teraz som pozeral tak vo vybave TrendX od 9.599 EUR, ale problem je, ze napriklad mna ford zo ziadnym autom vobec neoslovuje /2dospeli + 2 male deti/, nehovorim, ze sa mi nenapcia, ale su "divne" ...
mrazik
0
A co C-Max ?
sarusian
0
ma ho kolega a zda sa mi, ze vzadu je to dost natesno - pre 2 male deti v sedackach + manzelka - aj oproti orlandu sa mi zda uzsi, a s-max je mimo moje financne moznosti 😄 - bol som minuly tyzden pozriet auto v trochu inom segmente - dacia dokker - nie je to ziadna limuzina, nie je to ford, ale vzadu mesta na sirku na rozdavania - o 5cm sirsie, ako orlando, a radsej 1,2 tce, ako 1,0 ecoboost, takze prosim neukrizovat - neporovnavam ford a daciu, len ford pre mna nic nema v rozumnej cenovej hladine
gld
1
Na stránke majú že fiesta od "9599" ale keď si otvoríš cenník tak tam nič také nie je. Ceny začínajú na 11 490 za trojdverák vo výbave ambiente. Na to som narážal.
pogo26
0
Vidíš to. V Evropě je Fiesta pro změnu zase skoro nejlevnější model ve své třídě. 😄
Provocateur
1
Nejlevnější určitě není, to jen základní model s atmo benzínem začíná na nižších cenách než konkurence. Pokud srovnáš vyšší verze ve srovnatelné výbavě a motorem, tak vychází dráž než třeba nové Clio (Anglie, Itálie atd.) 😉
pogo26
0
Už se mně to nechce znovu probírat. Ty sám moc dobře víš, že Fiesta je v Evropě výrazně levnější než Clio. Nebudu brát základní ceny (třeba v té Itálii je Fiesta o 4 000,- Euro levnější), ale i ve srovnatelných výbavách je Fiesta levnější. Přesto je Clio letos ve své třídě nejprodávanější.
Provocateur
1
Ani se ti nedivím, protože já jsem ti dal jasný čísla cen v Anglii a v Itálii. Takže to prostě vidět nechceš a jen si pořád meleš tu svou 😄
pogo26
0
Mám takový pocit, že máš trochu problém poznat rozdíl mezi vyšší a nižší cenou. Koneckonců těch 4 000,- Euro v Itálii mluví za vše. 😄
Ten článek je celý postavený na hlavu. Právě fordovská globalizace produkce přinesla Fordu v Evropě pohromu. Dokud zase nezačnou dělat auta přesně podle evropských nároků a vkusu, zlepšení prodejů se nedočkají. Nějak pozapomněli, že Evropa je nejnáročnější automobilový trh na světě. Stačí, kdyby si porovnali, jaké měl v Evropě prodeje minulý Focus a jaké má ten současný....
Evropský trh nejnáročnější? Tož bezesporu asi ano. Má však i abychtakřekl svá těžko vyhmátnutelná specifika, např. docela slušná prodejní čísla Fordu Fusion, evropského, však víme. Jeho snad nepřímý zglobalizovaný nástupce EcoSport cílí juž jinam, jest otázkou zda-li správně, IMHO však nikoliv.
Ford bude jen těžko dobývat zpět pozice na evropském trhu. B-Max se pro velký zájem přestává vyrábět, až k nám dorazí nové Mondeo, bude už tři roky staré.
Sočasné staré Mondeo objednáte v dubnu a kdo ví, jestli ho dodají už v říjnu.
Ford má Evropu pěkně na háku. Snaží se zákazníkům vnucovat co si mají právě koupit. To co zákazníci ale chtějí, to nedostanou. Raději jejich management vymýšlí luxusní nadstandard, že to prý zvedne prodeje....ale ono se jim to nakonec vrátí 😒
Sočasné staré Mondeo objednáte v dubnu a kdo ví, jestli ho dodají už v říjnu.
Ford má Evropu pěkně na háku. Snaží se zákazníkům vnucovat co si mají právě koupit. To co zákazníci ale chtějí, to nedostanou. Raději jejich management vymýšlí luxusní nadstandard, že to prý zvedne prodeje....ale ono se jim to nakonec vrátí 😒