Do Jaguaru zamířil bývalý šéfinženýr BMW, podle kterého má skupina Jaguar Land Rover potenciál smáznout veškerou konkurenci, tak jako mnichovská automobilka v 80. letech.
Té historie musí využít marketingové oddělení, dát ten odkaz na tu historii, sportovní úspěchy, na tradice značky ale neopomenout moderní technologie, zůdraznit vývoj a inovace.
Vše je otázkou reklamy, správného podání produktu a značky. Je na čem stavět, není to žádná noname značka z číny.
No jo, ale ruku na srdce. Kolik potencionálních zákazníků střední třídy "does give a *". Historie je super, ale stále se vzdaluje a bez méně dávných úspěchů, ať již produkčních modelů nebo na poli motorsportu, se stává bezcennou. Ať už si můžu já nebo pár stovek dalších mohou myslet o XK120 nebo XJS že to jsou naprosto nádherná auta, to značku komerčně nezachrání.