Tak zní to dobře, otázkou je, jestli o úspěchu na trhu nerozhoduje dnes hlavně síla značky a v tom jim ani technika od Ziebarta nepomůže.
Anonym
0
Jag může těžit z hostorie, ta je opravdu slavná a bohatá a je na co navazaovat. Tradice tu sou.
Pekelná Micinka
0
No jo, ale ruku na srdce. Kolik potencionálních zákazníků střední třídy "does give a *". Historie je super, ale stále se vzdaluje a bez méně dávných úspěchů, ať již produkčních modelů nebo na poli motorsportu, se stává bezcennou. Ať už si můžu já nebo pár stovek dalších mohou myslet o XK120 nebo XJS že to jsou naprosto nádherná auta, to značku komerčně nezachrání.
Anonym
0
Té historie musí využít marketingové oddělení, dát ten odkaz na tu historii, sportovní úspěchy, na tradice značky ale neopomenout moderní technologie, zůdraznit vývoj a inovace.
Vše je otázkou reklamy, správného podání produktu a značky. Je na čem stavět, není to žádná noname značka z číny.
Pepis
1
A zrovna Jaguar je slabá značka, jen co je pravda, že?
Pekelná Micinka
0
Měl jsem na mysli pozici na trhu. Jaguar může být pro jednotlivce i velmi silná značka, ale prodeje rozhodně neodpovídají nějaké silné pozici.
webpaja
0
Dnes nemají problém výborný auto vyvinout, ale prosadit se marketingově. To už je zase jiná story, ale i o tomhle podobný rozhovory jsou.
Pekelná Micinka
0
:yes: Právě proto by bylo pěkné si přečíst zejména rozhovor s novým ředitelem marketingu. Kéž by se jim nějakého osvědčeného podařilo získat.
Vše je otázkou reklamy, správného podání produktu a značky. Je na čem stavět, není to žádná noname značka z číny.