Testy
Nevím jestli měl článek vyznít, tak jak vyzněl - Rapid je úzký, malý a drahý >😁 Seat opět převapuje, za solidní cenu dostáváte moderní vůz. Stačí si trošku pohrát s konfigem a od Seatu dostanete lepší vůz než je lowcost od Škody sestavený z bazarových dílů a šizený kde to jenom jde. Nikdy bych nevěřil, že to řeknu, ale tohle Škoda neukočírovala.
Článek má v názvu "jízdní dojmy".
Kde jsou ??? >😒]
Kde jsou ??? >😒]
Článek s nadpisem "jízdní dojmy" má 821 slov. "Jízdní dojmy" představují pouze baj voko 90 slov a to jsem tolerantní. Takže pouze 11 % textu je skutečně k věci. Kde je chyba - i (amatérští) blogeři jsou schopni popsat jízdní dojmy na nějakých 90 % textu a zároveň vtáhnout na 105 % do děje.
Uznávám, Rapid není F-Type, ale i tak...
Uznávám, Rapid není F-Type, ale i tak...
Jednak je to 186 slov 😄 a jednak jsem se k tomu "jak jezdí Rapid" už poměrně obsáhle vyjádřil hned v několika článcích - [odkaz] [odkaz] [odkaz] Jistě by se dalo jít víc do hloubky, ale text by se zbytečně natáhl. Navíc Rapid je obyčejné cenově dostupné auto pro všestranné využití, takže jsou více rozhodující ty praktické vlastnosti.
No ja jsem ten clanek take nepochopil, prijde mi jako zkopirovany katalog vyrobce pro dany model. Z jizdnich dojmu tam defacto neni nic, jen prazdne reci, kterych jsou plne predvolebni politicke debaty.
Nicmene delate svou praci dobre a zadani splneno na vytecnou, ze ?
Nicmene delate svou praci dobre a zadani splneno na vytecnou, ze ?
I don' t think so😒br />
Šest rychlostí umožňuje efektivněji využívat nízké otáčky, motor přitom snadno zvládne dlouhý nejvyšší převod – při dálničním tempu točí necelé tři tisíce otáček, kdy v kabině panuje klid, spotřeba se drží v rozumných mezích a čtyřválec běží bezpečně v zóně maxima točivého momentu. Požadavkům na dynamičtější jízdu zase snadno vyhoví adekvátní výkon 77 kW posazený do 5000 min-1.
Spaceback zvládá přejezdy nerovností se stoickým klidem. Zmizely dunivé zvuky od zadních kol a vlečená náprava neznejistí ani v situaci, kdy se po rozbitém povrchu pohybují jen kola na jedné straně vozu. Stabilita v zatáčkách a přesné řízení jsou u Škody samozřejmostí, Spaceback ovšem na dálnici trochu zklamal vyšší citlivostí na poryvy bočního větru. 111 slov.
Ale to je jedno, i kdyby jich tam bylo 186, s ohledem na dřívější články by byl vhodný spíš nadpis "Jaký je Rapid 1.2 TSI v praxi" nebo něco takového. Na dojmy jsem byl zvědavý, řekněme i z osobních důvodů. I takový článek, jaký je nahoře mě zajímá, nemám čas se vrtat v cenících a akčních nabídkách. Jenže mě i zajímá, jak jezdí SB s tím "novým naladěním" atd.
Spaceback zvládá přejezdy nerovností se stoickým klidem. Zmizely dunivé zvuky od zadních kol a vlečená náprava neznejistí ani v situaci, kdy se po rozbitém povrchu pohybují jen kola na jedné straně vozu. Stabilita v zatáčkách a přesné řízení jsou u Škody samozřejmostí, Spaceback ovšem na dálnici trochu zklamal vyšší citlivostí na poryvy bočního větru. 111 slov.
Ale to je jedno, i kdyby jich tam bylo 186, s ohledem na dřívější články by byl vhodný spíš nadpis "Jaký je Rapid 1.2 TSI v praxi" nebo něco takového. Na dojmy jsem byl zvědavý, řekněme i z osobních důvodů. I takový článek, jaký je nahoře mě zajímá, nemám čas se vrtat v cenících a akčních nabídkách. Jenže mě i zajímá, jak jezdí SB s tím "novým naladěním" atd.
V pohodě, už jsme zvyklí - v Čechách má tzv. novinařina vůbec jiné rozměry ... Klidně se to mohlo jmenovat Hon v Zeleném pekle ... >😒]
>😁 :yes:
Je s klukama sranda. Názorný případ toho, jak rozdílně si lze vyložit význam slov, jak se s tím pracuje a slabším povahám vymývá mozek - a pak že není překladatel potřeba >😒]
Poslední dobou musím zdejší texty filtrovat čím dál častěji a moc velkou radost z toho nemám 😒
To je fakt, a je to čím dál horší ... Alespoň je čemu se zasmát a kvůli čemu se poškorpit >😁 -> naklikáno je, čímž mají splněno, a tramtadadá, karavana táhne dál ... >😒]
V těch článcích ale testujete jiné auto. SpaceBack má trochu jiné rozměry, jinak "laděný" podvozek, jiné hmotnosti = jiné jízdní vlastnosti. Takže?
proč například neuděláte jednoduchý test se třemi dětskými autosedačkami? Proč se všude jen okrajově zmiňujete o tragické šířce dané použitím přední osy z Fabie? Jak tohle proboha může být nižší střední,když je to na podvozku malého vozu (tak Škoda tituluje Fabii) a letitou zadní nápravou z Octavie mk1?
"k tomu "jak jezdí Rapid" už poměrně obsáhle vyjádřil hned v několika článcích"
Tak why the hell tu mame dalsi clanok o tom, ako Rapid jezdi!!! Rapid 1.2 TSI hatch v cervnej nebude jazdit natolko odlisne ako Rapid 1.2 TSI lift v sivej!
A ak ano, a je to dovod na TENTO clanok, tak by si tie jazdne vlastnosti zasluzili viac priestoru.
Pan Vaverka, z tohto sa jednoducho nevyvleciete.
Bud je tento clanok zbytocny, alebo neposkytuje to, co slubil - prehlad jazdnych vlastnosti.
Takze vam radim hrat s citatelmi auto.cz otvorenu a cistu hru a hlavne robit si svoju pracu - redaktora automobiloveho serveru - poriadne. To znamena tak, aby vas tu polovica fora neobvinovala zo zaujatosti.
Reakciami ako " k tomu "jak jezdí Rapid" už poměrně obsáhle vyjádřil hned v několika článcích" im davate za pravdu.
Tak why the hell tu mame dalsi clanok o tom, ako Rapid jezdi!!! Rapid 1.2 TSI hatch v cervnej nebude jazdit natolko odlisne ako Rapid 1.2 TSI lift v sivej!
A ak ano, a je to dovod na TENTO clanok, tak by si tie jazdne vlastnosti zasluzili viac priestoru.
Pan Vaverka, z tohto sa jednoducho nevyvleciete.
Bud je tento clanok zbytocny, alebo neposkytuje to, co slubil - prehlad jazdnych vlastnosti.
Takze vam radim hrat s citatelmi auto.cz otvorenu a cistu hru a hlavne robit si svoju pracu - redaktora automobiloveho serveru - poriadne. To znamena tak, aby vas tu polovica fora neobvinovala zo zaujatosti.
Reakciami ako " k tomu "jak jezdí Rapid" už poměrně obsáhle vyjádřil hned v několika článcích" im davate za pravdu.
momentalne najkrajsia skodovka [odkaz] :yes😒br />
po facelifte yetiho ktory dopadol ako dopadol je myslim rapid spaceback skutocne novym diajnovym kralom v portfoliu skody ... octavka zdaleka na mna tak dizajnovo cisto a presvedcivo neposobi spredu ani zozadu a fabiu citigo a roomster ci superba ani nema zmysel spominat..... to su skor take novodobe zrudicky
ale spaceback je skutocne paradny 😉 :yes: sikovny , kompaktny a jednoducho idelane velky 😉 takmer pre kazdeho... nestrati sa v nom ani mamicka s detmi pri jazde po meste a ani otecko manazer sa za neho hanbit nebude a syn sportovec na nom bude doslova triedny frajer ulice :yes: Auto vdaka skrateniu dlzky voci liftu posobi tak nejako vyvazenejsie a hlavne nie uzko ale skor tak kompaktne a jednoliato ....
pochvala aj za kotuce vzadu uz aj u 63KW TSI verzii, auto posobi hned tak nejako solidnejsie a dospelejsie.....
nechcem byt nejakym velkym prorokom ale myslim ze na slovensku moze rapid aj vdaka prichodu verzie spaceback poriadne potrapit v predaji octavku a necudoval by som sa keby na dalsi rok rapid prevalcoval podla mna uz prehnane drahu a velku octaviu ..... nie je totiz ziadnym tajomstvom ze za uspechom celkoveho predaja octavie v tomto roku na slovensku stale stoji dopredaj O2 ktora tvori asi polovicu zo vsetkych octaviek predanych v tomto roku ... takze to vyzera tak ze rapid prevezme vedenie a mozno podkuri aj fabii coskoro....
Co sa mi najviac na rapide spaceback paci je ta celkova sikovnost auta... velkostou neprelezie auta ako golfik C4 ceed ale kufrom ich doslova znici.... razvor ma tiez podobny a kvalita tiez bude porovnatelna.... ide doslova o zazracny superkompakt .. ano viem nechal som sa uniest ale spaceback moze doslova narobit prievan aj mnohym trosku mensim kombikom.... ( clio, ibiza ) ktore vdaka predlzeniu nie su cenovo velmi daleko uz od rapidu spaceback.... ktory bude zase lacnejsi ako dlhsi lift
Su to len moje dojmy dohady a spekulacie ale niet pochyb o tom ze spaceback bude trhak minimalne na slovnesku cechach a mozno aj v nemecku polsku... auto kvality ma.. :yes😒br />
este chcem poznamenat jednu vec... mal som moznost aspon sa uz viezt v rapide... bielom.... ako nahrada za poruchane sluzobne auto ktore otec dostal na 2 dni... musim priznat ze zvnutra je rapid celkom paradne auto... doslova ma prekvapila taka ta vnutorna cistota tvarov .... lowend skutocne vyzera inak... rapid sa smelo moze postavit kazdemu v triede :yes:
po facelifte yetiho ktory dopadol ako dopadol je myslim rapid spaceback skutocne novym diajnovym kralom v portfoliu skody ... octavka zdaleka na mna tak dizajnovo cisto a presvedcivo neposobi spredu ani zozadu a fabiu citigo a roomster ci superba ani nema zmysel spominat..... to su skor take novodobe zrudicky
ale spaceback je skutocne paradny 😉 :yes: sikovny , kompaktny a jednoducho idelane velky 😉 takmer pre kazdeho... nestrati sa v nom ani mamicka s detmi pri jazde po meste a ani otecko manazer sa za neho hanbit nebude a syn sportovec na nom bude doslova triedny frajer ulice :yes: Auto vdaka skrateniu dlzky voci liftu posobi tak nejako vyvazenejsie a hlavne nie uzko ale skor tak kompaktne a jednoliato ....
pochvala aj za kotuce vzadu uz aj u 63KW TSI verzii, auto posobi hned tak nejako solidnejsie a dospelejsie.....
nechcem byt nejakym velkym prorokom ale myslim ze na slovensku moze rapid aj vdaka prichodu verzie spaceback poriadne potrapit v predaji octavku a necudoval by som sa keby na dalsi rok rapid prevalcoval podla mna uz prehnane drahu a velku octaviu ..... nie je totiz ziadnym tajomstvom ze za uspechom celkoveho predaja octavie v tomto roku na slovensku stale stoji dopredaj O2 ktora tvori asi polovicu zo vsetkych octaviek predanych v tomto roku ... takze to vyzera tak ze rapid prevezme vedenie a mozno podkuri aj fabii coskoro....
Co sa mi najviac na rapide spaceback paci je ta celkova sikovnost auta... velkostou neprelezie auta ako golfik C4 ceed ale kufrom ich doslova znici.... razvor ma tiez podobny a kvalita tiez bude porovnatelna.... ide doslova o zazracny superkompakt .. ano viem nechal som sa uniest ale spaceback moze doslova narobit prievan aj mnohym trosku mensim kombikom.... ( clio, ibiza ) ktore vdaka predlzeniu nie su cenovo velmi daleko uz od rapidu spaceback.... ktory bude zase lacnejsi ako dlhsi lift
Su to len moje dojmy dohady a spekulacie ale niet pochyb o tom ze spaceback bude trhak minimalne na slovnesku cechach a mozno aj v nemecku polsku... auto kvality ma.. :yes😒br />
este chcem poznamenat jednu vec... mal som moznost aspon sa uz viezt v rapide... bielom.... ako nahrada za poruchane sluzobne auto ktore otec dostal na 2 dni... musim priznat ze zvnutra je rapid celkom paradne auto... doslova ma prekvapila taka ta vnutorna cistota tvarov .... lowend skutocne vyzera inak... rapid sa smelo moze postavit kazdemu v triede :yes:
Mel jsem tu cest ho potkat dvakrat na D11 a zezadu a hlavne zboku je to designova tragedie. Uzke, naplacane na sobe, proste jen snaha udelat levneho kombika a bohuzel je to videt. Srovnani s nizsi stredni tridou nebstoji v zadnem rozmeru, maximalne v cene. Nemam rad dohady nad designem, protoze tisic oci, tisic nazoru, ale v tomto pripade se spise setkavam s nazorem, ze je to tragedie. At se na me nikdo nezlobi, ale za stejne penize lze dostat mnohem vice v mnohem hezcim kabatu jak zvenku tak uvnitr
Rozplyvat se nad touto tragedii svedci o potrebe navstivit minimalne ocniho.
Rozplyvat se nad touto tragedii svedci o potrebe navstivit minimalne ocniho.
no samozrejme to chce peknu farbu a vacsie kolesa... zaklad bude tragedia ale to je kazde auto v zaklade.....
Jenze to uz se cenou dostavame tam, kde konkurence nabizi pomalu dvakrat tolik prostoru a lepsi parametry.
1) Pomalu dvakrát tolik prostoru má autobus >😁
2) Rapid Ambition Fresh s 1.2tsi za 300t Kč, kde je ta prostornější konkurence? Nabízí se Fluence, Cruze, příp. C-Elysee, Logan. Co jiného má uvnitř podobně prostoru + srovnatelný kufr? 😄
OK, bavíme se o Spacebacku, v tom případě jsou tu hatchbacky Leon, Golf, 308, Megane, Ceed/i30, Focus. Ti mají ale prostoru stejně, ne-li méně a cenově jsou na tom podobně, nebo spíš dražší.
Spaceback má dle mého větší konkurenci než klasický liftback a mě dává liftback mnohem větší smysl.
Jinak nevím co s tim Rapidem všichni přeháněj.. ;-\
2) Rapid Ambition Fresh s 1.2tsi za 300t Kč, kde je ta prostornější konkurence? Nabízí se Fluence, Cruze, příp. C-Elysee, Logan. Co jiného má uvnitř podobně prostoru + srovnatelný kufr? 😄
OK, bavíme se o Spacebacku, v tom případě jsou tu hatchbacky Leon, Golf, 308, Megane, Ceed/i30, Focus. Ti mají ale prostoru stejně, ne-li méně a cenově jsou na tom podobně, nebo spíš dražší.
Spaceback má dle mého větší konkurenci než klasický liftback a mě dává liftback mnohem větší smysl.
Jinak nevím co s tim Rapidem všichni přeháněj.. ;-\
Už jsi v tom seděl? Přední sedadla jsou jen 44cm dlouhá, u fabie 51cm. Nic ti to neříká?
Buď fabku (combi) nebo rovnu golfa/leona, rapid bych vynechal.
Buď fabku (combi) nebo rovnu golfa/leona, rapid bych vynechal.
Mel bych jeden dotaz a prosim neni to pokus o flame. Co ma presvedcit zakaznika, aby si misto Fabie combi koupil Rapid Combi ? Maximalne rozdil v designu, kdy Rapid nevypada tak uzky - i kdyz ve skutecnosti je. Co ho ma donutit ke koupi ?
Premisa, že zákazníci se 300k v kapse chtějí vůz z konkrétní třídy, je úplně chybná.
Odhaduji, že až někam ke hranici půl milionu drtivá většina lidí prostě koupí to, co se jim bude zdát největší/nejpohodlnější/ nejsilnější/whatever nehledě na segment.
Nákup, kdy je méně najetný zákazník pevně od počátku rozhodnut pro nějaký konkrétní segment a přes to nejede vlak, jsem v ČR ještě neviděl.
Jako doplněk portfolia je Rapid fajn.
Odhaduji, že až někam ke hranici půl milionu drtivá většina lidí prostě koupí to, co se jim bude zdát největší/nejpohodlnější/ nejsilnější/whatever nehledě na segment.
Nákup, kdy je méně najetný zákazník pevně od počátku rozhodnut pro nějaký konkrétní segment a přes to nejede vlak, jsem v ČR ještě neviděl.
Jako doplněk portfolia je Rapid fajn.
No jenže to jsou naučené fráze, které ale nemají s realitou vůbec nic společného a spíše je to zbožné přání marketingového oddělení. Fabia 2 se neprodává nijak zázračně a za mimořádně atraktivní nebyla od svého počátku - na nesourodost vysokého a úzkého auta poukazují zákazníci od počátku - u verze combi je to o něco lepší.
Octavia byla a je nižší střední, ať ji Škoda Auto strká kamkoli, do střední třídy prostě nepatří a v mnoha parametrech ztrácí i na nižší střední, ale to už bych zabíhal do zbytečných detailů.
Rapid, jak je vidno na parametrech, tak prakticky ve všech ztrácí a je to auto plné kompromisů, takže zákazník dostane méně než u konkurence. Tu přidanou hodnotu oproti Fabii já osobně nevidím.
Zkuste to co řekl výše uvedený pán na zákazníka a schválně s jakou odezvou se setkáte ?
Škoda má jediné štěstí a to, že z globálního hlediska je tak malý producent, že by byla ostuda, kdyby měli problém to vše prodat.
Octavia byla a je nižší střední, ať ji Škoda Auto strká kamkoli, do střední třídy prostě nepatří a v mnoha parametrech ztrácí i na nižší střední, ale to už bych zabíhal do zbytečných detailů.
Rapid, jak je vidno na parametrech, tak prakticky ve všech ztrácí a je to auto plné kompromisů, takže zákazník dostane méně než u konkurence. Tu přidanou hodnotu oproti Fabii já osobně nevidím.
Zkuste to co řekl výše uvedený pán na zákazníka a schválně s jakou odezvou se setkáte ?
Škoda má jediné štěstí a to, že z globálního hlediska je tak malý producent, že by byla ostuda, kdyby měli problém to vše prodat.
Jenže stávající fabie končí a nová fabie bude zřejěm stejný lowcost jako rapid, jen v segmentu B, takže cena bude výrazně nižší než u rapidu - je třeba zbrojit proti Sanderu a i20..
Pokud se ti fabia prostě nelíbí, pak je zbytečné ti odpovídat. Proto jsou na trhu jiné modely, aby sis mohl vybrat. Ale jinak ses zeptal výborně. Denně tuhle otázku řešíme na saloně, zákazníky to zajímá. V diskuzi nikoho 😄
Typická cílovka je muž, případně pár ve věku 35-45 let s většími dětmi (cca 14 a více let), majitel Fabie, nebo Octavie I. , který řeší větší auto, protože to současné je jim už malé. Nepožaduje komfort Octavie, najezdí cca 10-20tis.km ročně a má ze stavebka cca 300.000,- a potřebuje do auta naložit to, co do současného kufru.
Rapid mu nabídne více prostoru na zadních sedačkách, kufr srovnatelný s Fabií Combi a úsporný motor (1,2TSI reálně vezme méně, než 1,4 MPi ve Fabii). Nižší povinné ručení, než 1,4MPi a relativní větší prostor než Fabia.
To je porovnání Rapid/Fabia. Nic víc.
Záleží, co jako zákazník potřebuju. A ještě jsou lidi, kteří řeší, zda nevzít roční Octavii II. s 1,2TSI, ta má ale míň místa vzadu než Rapid. Takže většinou volí taky Rapida.
Výše uvedené řádky neříkají, že nejsou lepší auta, ani větší auta. Prostě jenom konstatuji, že tak to vypadá v reálu na autosaloně při rozhodování.
Poslední poznámka : zvláště u Rapida se ukazuje, jak je důležité se s tím autem svézt. Prostě udělat předváděcí jízdu. Okukovat to auto na parkovišti sousedovi nic neřeší. Z venku vypadá třeba Rapid a Octavia téměř stějně. Když si ale do auta sednete a svezete rozdíl poznáte 😄
Typická cílovka je muž, případně pár ve věku 35-45 let s většími dětmi (cca 14 a více let), majitel Fabie, nebo Octavie I. , který řeší větší auto, protože to současné je jim už malé. Nepožaduje komfort Octavie, najezdí cca 10-20tis.km ročně a má ze stavebka cca 300.000,- a potřebuje do auta naložit to, co do současného kufru.
Rapid mu nabídne více prostoru na zadních sedačkách, kufr srovnatelný s Fabií Combi a úsporný motor (1,2TSI reálně vezme méně, než 1,4 MPi ve Fabii). Nižší povinné ručení, než 1,4MPi a relativní větší prostor než Fabia.
To je porovnání Rapid/Fabia. Nic víc.
Záleží, co jako zákazník potřebuju. A ještě jsou lidi, kteří řeší, zda nevzít roční Octavii II. s 1,2TSI, ta má ale míň místa vzadu než Rapid. Takže většinou volí taky Rapida.
Výše uvedené řádky neříkají, že nejsou lepší auta, ani větší auta. Prostě jenom konstatuji, že tak to vypadá v reálu na autosaloně při rozhodování.
Poslední poznámka : zvláště u Rapida se ukazuje, jak je důležité se s tím autem svézt. Prostě udělat předváděcí jízdu. Okukovat to auto na parkovišti sousedovi nic neřeší. Z venku vypadá třeba Rapid a Octavia téměř stějně. Když si ale do auta sednete a svezete rozdíl poznáte 😄
hele prodejce, zajima me, co v autosalooonu rikate na současnou akci co dela hnujdaj (myslim tu s tim vystavovanim nejlevnějších skodovek vedle vybavenejch hnujdaju). a prepokladam, ze mate taky znamy v hnujdaj salooonech, s kterejma se občas sejdete na pivo, tak co tomu rikaj oni. jsou pysni na tu "svoji" znacku a co ted tropej??
nemeli jste pokuseni nekdy vzit vybavenejsi oktafku, zajet do hnujdaje co proti ni muzou oni nabidnout (hlavne co se tyka vykonu, kde je hnudaj totalni propadak)??
nemeli jste pokuseni nekdy vzit vybavenejsi oktafku, zajet do hnujdaje co proti ni muzou oni nabidnout (hlavne co se tyka vykonu, kde je hnudaj totalni propadak)??
Není nad to vidět konkurenci hned vedle sebe. A to, že je nevybavená Škodovka za stejnou cenu jako vybavená většina konkurence je už léta známá věc. Jinak z Vošického a jeho telecích nápadů prodejci Hyundai nijak odvázáni nejsou.
Znám prodejce, který má pod jednou střechou jak Hyundai, tak i Škodu, Renault, Dacii a Citroen, ničemu to není na škodu ba naopak.
Znám prodejce, který má pod jednou střechou jak Hyundai, tak i Škodu, Renault, Dacii a Citroen, ničemu to není na škodu ba naopak.
Kolik ti je let? Víš že používat dehonestující názvy u firmy která ať chceš nebo nechceš za posledních dvacet let ušla obrovský kus cesty, svědčí jen občas tvé malosti a ubohosti.
ja narazim na tu jejich hloupou a pomlouvacnou kampan a přitom oni nejsou schopni nabidnou alespoň prumerne vykonnej motor nejen u i30, ale ani i sve vlajkove lodi i40, kterou se snazi pasovat do stredni tridy. a tech 100kW v sazometu a nejakejch 120kW v benzinove atmosfere je na dnesni dobu ostuda a jak pisu - propadak
Na jedné straně máš pravdu - nabídka motorů u i40 je tristní.
Nicméně i s takovou bídou prodávaj jak o život, buďme rádi, že nenabízejí lepší motorové kombinace 😄
Nicméně i s takovou bídou prodávaj jak o život, buďme rádi, že nenabízejí lepší motorové kombinace 😄
Já ti nebráním vyslovit názor. Máme demokracii a svobodu slova a já se budu vždy bít za to aby jsi mohl říkat co chceš i kdyby to byla sebevětší blbost za mého pohledu. Pravda není jen jedna jak se mnohdy říká, každý může kupodivu mít tu svou. To je v pořádku. Ovšem psát o automobilce Hyundai jako o hnujdaj, mi a nezlob se na mne přijde velmi dětinské.
Mimochodem zajímal jsi se někdy o tu 'vlajkovou loď ' více? Pro mne je s podivem že do ní dávají velmi zajímavé motory jenže ne pro Evropu. A teď je otázka co je vlastně phojí vené? Evropa která neumí hospodařit a díky tomu se hoji na ičích a má neúměrně daně na palivo které jinde ve světě stojí polovinu a proto tady lidi hledají jen auta s nízkou spotřebou a žádný výrobce mimo evropský tady pořádné motory nevozí jelikož by je nikdo nechtěl respektive pro pár nadšenců se to jaksi nevyplatí.
Mimochodem zajímal jsi se někdy o tu 'vlajkovou loď ' více? Pro mne je s podivem že do ní dávají velmi zajímavé motory jenže ne pro Evropu. A teď je otázka co je vlastně phojí vené? Evropa která neumí hospodařit a díky tomu se hoji na ičích a má neúměrně daně na palivo které jinde ve světě stojí polovinu a proto tady lidi hledají jen auta s nízkou spotřebou a žádný výrobce mimo evropský tady pořádné motory nevozí jelikož by je nikdo nechtěl respektive pro pár nadšenců se to jaksi nevyplatí.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
vůbec nic.... 😄 kampaň vystavení škodovek vůbec neřešíme. Spíš maličko zděšení vyvolala forma dopisu, kterou poslalo zastoupení Hyundai svým dealerům. Obsah dopisu je na úrovni diktátora, nekalé hospodářské soutěže apod. Ani se mi nechce vyjadřovat.
Kolegové jsou taky spíš naštvaní z podmínek prezentace, kterou jim importér nařídil....
Mimochodem, být prodejcem (dealerem) Hyundai taky není žádný med. Jeden by se z těch různých zařízení po**al 😄 .
Běžný zákazník to vůbec neřeší, ještě jsem neměl jedinej dotaz.
Ono, ve skutečnosti ty auta moc porovnávat nejdou. Každá značka totiž nabízím silné stránky někde jinde. Např. desing (jde o subjektivní záležitost), mě se líbí, ale výkon motorů je o ničem. Je to opět o osobních preferencích zákazníků. Kolegové říkají, že zákazník příjde a chce "auto z reklamy", kdyžto na showroomu škodovky ho zajímá výbava a jestli novém motory "jedou". Takže tak 😄
No, zítra se svezu s konkurencí Spacebacku, tak uvidím rozdíl 😄
Kolegové jsou taky spíš naštvaní z podmínek prezentace, kterou jim importér nařídil....
Mimochodem, být prodejcem (dealerem) Hyundai taky není žádný med. Jeden by se z těch různých zařízení po**al 😄 .
Běžný zákazník to vůbec neřeší, ještě jsem neměl jedinej dotaz.
Ono, ve skutečnosti ty auta moc porovnávat nejdou. Každá značka totiž nabízím silné stránky někde jinde. Např. desing (jde o subjektivní záležitost), mě se líbí, ale výkon motorů je o ničem. Je to opět o osobních preferencích zákazníků. Kolegové říkají, že zákazník příjde a chce "auto z reklamy", kdyžto na showroomu škodovky ho zajímá výbava a jestli novém motory "jedou". Takže tak 😄
No, zítra se svezu s konkurencí Spacebacku, tak uvidím rozdíl 😄
Taky mám dotaz😒br />
Jak to Hjondé řeší, když jeden prodejce nabízí ve stejném showroomu Hjondé i Škodu?
(příkla😜 ACA v Ostravě)
Jak to Hjondé řeší, když jeden prodejce nabízí ve stejném showroomu Hjondé i Škodu?
(příkla😜 ACA v Ostravě)
To je upraveno smlouvou na prodej vozů. Tak je přesně napsáno jak má prodejní místo vypadat. Mimochodem, takovou smlouvu má pochopitelně jeden dealer na každou značku, kterou prodává. A každá značka má jiné požadavky.
Zpravidla jde o zásadní optické rozlišení volně stojících vozidel. To je základ. Každá značka si pak vymyslí svoje podmínky - někdy je to fakt pakárna.
Je zajímavé, že v rámci jednoho salonu, nebo několika salonů jednoho dealera se už delší dobu prezentuje Hyundai a škoda, ale někdo od Hyundai teď "najednou" přišel na to, že musí všem ukazovat, že "škrabka a kufr nestačí" 😉
Zpravidla jde o zásadní optické rozlišení volně stojících vozidel. To je základ. Každá značka si pak vymyslí svoje podmínky - někdy je to fakt pakárna.
Je zajímavé, že v rámci jednoho salonu, nebo několika salonů jednoho dealera se už delší dobu prezentuje Hyundai a škoda, ale někdo od Hyundai teď "najednou" přišel na to, že musí všem ukazovat, že "škrabka a kufr nestačí" 😉
Délka interiéru je u fabie 149cm u rapidu 150cm, jo rapid je prostě větší auto...typický zájemce o rapid by chtěl oktávku ale nemá na ni, ne že by potřeboval větší auto, ale když on soused má novou oktu a co honem teď 😉
Neuváděl jsem žádná čísla. Protože o číslech to není. Sedni si do Fabie, nastav si sedadlo řidiče, aby jsi seděl pohodlně. Pak si sedni sám za sebe na zadní sedadlo. To stejné, udělej u Rapida. A zjistíš, že Rapid prostě nabízím víc místa. Je to o obestavění vnitřního prostoru.
S tím sousedem máš recht 😄 tak to občas je 😄 mohl bych vyprávět..... ale jinak je to spíš tak, že jde pro větší auto než Fabia (jasně v hledáčku může být Octa) a rozumová volba padne na Rapida.
S tím sousedem máš recht 😄 tak to občas je 😄 mohl bych vyprávět..... ale jinak je to spíš tak, že jde pro větší auto než Fabia (jasně v hledáčku může být Octa) a rozumová volba padne na Rapida.
Paneboze, tento jev fakt existuje? Ptam se proto, ze jsem nikdy nikomu nic nezavidel a tak ten pocit proste neznam. Mam spise radost. Sestra se ve statech koupila ojete Ferrari 360 Modena a ja jsem se tam byl za ni podivat / projet. Jedine, co jsem ji zavidel byla jeji vyska. Ja jsem se s vymi 201 cm neudelal nic, jen se na to auto dival zvnejsku 😉
No neviem, mam 29 rokov a tieto poziadavky. Co doporucis ?
Mam fabiu I combi s motorom 1,4 16V 55kW. Do combi dostanem cely bajk bez vyhodenia kolies (staci iba sklopit zadne sedacky ). Motor 1,4 16V spolahlivy aj spotreba rozumna.
Dostanem do rapida spacebacku bajk tak ako do fabie combi ? (vraj nahrada za fabiu combi uvadzas ) Dostanem spolahlivy motor ? (HTP urcite nechem, mam skusenost )
AJ ked je to co mam fabia I, ale posobi na mna seriozne interier, Rapid sa mi zda ako podvod. Ked zbadam sedadlo vodica a pozrem si nastavovanie polohy sedacky, jaj zlata fabia to bolo poctive auto, toto rapid deklasuje na uroven dacie logan.
myslim toto 😒br /> */ShowArticleImages.aspx?id_file=53673… />
Pytaju sa na to zakaznici, alebo im to nevadi ? Co na to predajcovia ich nazor, je to OK nato, ze vyrobca oznacuje auto za segment C ?
Pokial rapid spaceback s 1,2 TSI 77kW sport alebo elegance bude za 11000 - 11500 eur akceptujem...... pripadne 1,2 TSI 63kW elegance do 11000 eur.
Uvadzas, ze cielova skupina je majitel octavie I alebo fabie. Lenze ako majitel som zvyknuty na niektore veci u fabia vo vybave comfort, ktore sa dnes bohuzial ledva nachadzaju v elegance (sice drobnosti ale ) napr. stropne lampicky cervene svetlo vo dverach, penovy polstrovany latkou potiahnuty strop, makcena (neodborne) pristrojovka, nikde v interiery nechybaju plasty.........atd. Ked mam k tomuto zvolit nahradu porad co ?
Mam fabiu I combi s motorom 1,4 16V 55kW. Do combi dostanem cely bajk bez vyhodenia kolies (staci iba sklopit zadne sedacky ). Motor 1,4 16V spolahlivy aj spotreba rozumna.
Dostanem do rapida spacebacku bajk tak ako do fabie combi ? (vraj nahrada za fabiu combi uvadzas ) Dostanem spolahlivy motor ? (HTP urcite nechem, mam skusenost )
AJ ked je to co mam fabia I, ale posobi na mna seriozne interier, Rapid sa mi zda ako podvod. Ked zbadam sedadlo vodica a pozrem si nastavovanie polohy sedacky, jaj zlata fabia to bolo poctive auto, toto rapid deklasuje na uroven dacie logan.
myslim toto 😒br /> */ShowArticleImages.aspx?id_file=53673… />
Pytaju sa na to zakaznici, alebo im to nevadi ? Co na to predajcovia ich nazor, je to OK nato, ze vyrobca oznacuje auto za segment C ?
Pokial rapid spaceback s 1,2 TSI 77kW sport alebo elegance bude za 11000 - 11500 eur akceptujem...... pripadne 1,2 TSI 63kW elegance do 11000 eur.
Uvadzas, ze cielova skupina je majitel octavie I alebo fabie. Lenze ako majitel som zvyknuty na niektore veci u fabia vo vybave comfort, ktore sa dnes bohuzial ledva nachadzaju v elegance (sice drobnosti ale ) napr. stropne lampicky cervene svetlo vo dverach, penovy polstrovany latkou potiahnuty strop, makcena (neodborne) pristrojovka, nikde v interiery nechybaju plasty.........atd. Ked mam k tomuto zvolit nahradu porad co ?
Motor 1,4 16V není a nebyl špatný, nicméně spotřeba cca 7l/100 s TSI budeš jezdit min. o litr méně. Kolik najdeš ročně ? např. 20tis.km ? Spočítej si roční úsporu paliva. A běž se s tím svézt, zjistíš, že tvoje 16V nejede 😄
Pravda do Spacebacku asi takto kolo nenaložíš (v reálu ho uvidím až zítra, tak ti řeknu 😄 ) do klasického Rapidu, ale bezpečně ! Běž se na něj podívat. Spolehlivost motorů : jsou na trhu už TSI, které mají najeto 180-200tis.km a fungují. Nebo počkej další 3 roky, než tě o tom přesvědčí soused 😄
EDIT : dnes jsem se Spacebackem poprvné jel a viděl kufr. Musím říct, že kolo by se tam mohlo vejít! Bohužel nejen já, ale ani kolegové jsme neměli metr, abych změřil vzdálenost od zadní vnitřní hrany kufru k předním sedačkám. Když jsem je ale sklopil, opticky mi přišlo, že to kolo tam vejde 😄 Budeš to muset vyzkoušet. Jinak je tam řada optických vylepšení, které fakt vypadají pěkně. Bohužel se to netýká věcí, na které se ptáš : tedy měkčené plasty, ani boční kryt sedačky řidiče se nekoná.
Interier je tvůj pocit, na to nelze nic říct. Osobně se mi taky nelíbí mezera a chybějící plast. Běžný zákazník to vůbec neřeší. Nicméně musím říct, že za dané peníze jsem neviděl lepší.
Fabia I bylo skutečně "poctivé" auto, které dnes už nikdo nevyrábí. Ani žádná konkurence. A tak je to třeba brát.
Zákazník dle mojí zkušenosti neřeší, do jakého segmentu auto zařadil výrobce. Přijde a auto se bud líbí a je spokojen, protože mu nabídne, to co požaduje, nebo ne. Např. typicky zákazník, který má Octavii, tak s Rapidem není spokojen (to je správně).
Jako spokojený majitel Fabie I. (měkčené materiály apod.) bys měl nejspíš počkat na příští rok na novou generaci. Jsi zkrátka náročnější. Mě osobně se to stalo taky - nejdřív jsem z Rapida nebyl nadšený, ale když jsem si uvědomil, kam patří a koho má oslovit - ok. Včetně přemrštěné cena na začátku - teď Fresh má smysl.
Každý máme jiné požadavky na nové auto. Označení cílové skupiny, které jsem použil není univerzální, je to jen návod..... 😐 😐
Pravda do Spacebacku asi takto kolo nenaložíš (v reálu ho uvidím až zítra, tak ti řeknu 😄 ) do klasického Rapidu, ale bezpečně ! Běž se na něj podívat. Spolehlivost motorů : jsou na trhu už TSI, které mají najeto 180-200tis.km a fungují. Nebo počkej další 3 roky, než tě o tom přesvědčí soused 😄
EDIT : dnes jsem se Spacebackem poprvné jel a viděl kufr. Musím říct, že kolo by se tam mohlo vejít! Bohužel nejen já, ale ani kolegové jsme neměli metr, abych změřil vzdálenost od zadní vnitřní hrany kufru k předním sedačkám. Když jsem je ale sklopil, opticky mi přišlo, že to kolo tam vejde 😄 Budeš to muset vyzkoušet. Jinak je tam řada optických vylepšení, které fakt vypadají pěkně. Bohužel se to netýká věcí, na které se ptáš : tedy měkčené plasty, ani boční kryt sedačky řidiče se nekoná.
Interier je tvůj pocit, na to nelze nic říct. Osobně se mi taky nelíbí mezera a chybějící plast. Běžný zákazník to vůbec neřeší. Nicméně musím říct, že za dané peníze jsem neviděl lepší.
Fabia I bylo skutečně "poctivé" auto, které dnes už nikdo nevyrábí. Ani žádná konkurence. A tak je to třeba brát.
Zákazník dle mojí zkušenosti neřeší, do jakého segmentu auto zařadil výrobce. Přijde a auto se bud líbí a je spokojen, protože mu nabídne, to co požaduje, nebo ne. Např. typicky zákazník, který má Octavii, tak s Rapidem není spokojen (to je správně).
Jako spokojený majitel Fabie I. (měkčené materiály apod.) bys měl nejspíš počkat na příští rok na novou generaci. Jsi zkrátka náročnější. Mě osobně se to stalo taky - nejdřív jsem z Rapida nebyl nadšený, ale když jsem si uvědomil, kam patří a koho má oslovit - ok. Včetně přemrštěné cena na začátku - teď Fresh má smysl.
Každý máme jiné požadavky na nové auto. Označení cílové skupiny, které jsem použil není univerzální, je to jen návod..... 😐 😐
Ale ne. Ten člověk položil poměrně zajímavý dotaz a já čekal jak se s tím reakce vypořádá. Ovšem odpověď ve formě PR keců od ředitele komunikace ( čili ředitele těch PR keců ) bych opravdu nečekal.
"utratit více peněz"?
Nerozumím... koukám se po autě kolem 4 metrů, ale s 1.6 dieselm - najezdím ročně hodně kilometrů... většinou sám = větší auto nepotřebuju.
Chcil ale automatické klima, mlhovky, tempomat, dobré rádio... a kompletní bezpečnostní výbavu.
Spaceback s touhle výbavou mě přijde na 473.300,- Kč, ale výhradně se škofinem... a stejně vybavená Fabia v kombíku na 484.700,-!
Takže Fabia je dražší... ona je popravdě i lepší, takže se tomu nedivím - jen je to v rozporu s výše uvedeným.
Ale pořád jsem nenašel jediný důvod, proč si raději nekoupit větší, z mého pohledu výrazně hezčí, o něco lépe vybavený Fiat 500L, který v této výbavě vyjde na 438.300,- Kč...
A to vůbec nemluvím o tom, že Fiatova dieselová 1.6 má mnohem lepší pověst z pohledu servisních nákladů a spolehlivosti, v kterékoliv ze svých aplikací...
Vlastnecký důvod by možná zafungovat mohl.. nebýt to německé auto... a nebýt rozdíl tak velkej.
:-!
Nerozumím... koukám se po autě kolem 4 metrů, ale s 1.6 dieselm - najezdím ročně hodně kilometrů... většinou sám = větší auto nepotřebuju.
Chcil ale automatické klima, mlhovky, tempomat, dobré rádio... a kompletní bezpečnostní výbavu.
Spaceback s touhle výbavou mě přijde na 473.300,- Kč, ale výhradně se škofinem... a stejně vybavená Fabia v kombíku na 484.700,-!
Takže Fabia je dražší... ona je popravdě i lepší, takže se tomu nedivím - jen je to v rozporu s výše uvedeným.
Ale pořád jsem nenašel jediný důvod, proč si raději nekoupit větší, z mého pohledu výrazně hezčí, o něco lépe vybavený Fiat 500L, který v této výbavě vyjde na 438.300,- Kč...
A to vůbec nemluvím o tom, že Fiatova dieselová 1.6 má mnohem lepší pověst z pohledu servisních nákladů a spolehlivosti, v kterékoliv ze svých aplikací...
Vlastnecký důvod by možná zafungovat mohl.. nebýt to německé auto... a nebýt rozdíl tak velkej.
:-!
Pan Vaverka... ste novinar.
Citatel vam polozi otazku. Chce nezavisly nazor odbornika, ktory sa pisanim o autach a ich testovanim zivi.
A vy mu odpoviete citatom cloveka z marketingu VAG?
To hadam nemyslite vazne.
Citatel vam polozi otazku. Chce nezavisly nazor odbornika, ktory sa pisanim o autach a ich testovanim zivi.
A vy mu odpoviete citatom cloveka z marketingu VAG?
To hadam nemyslite vazne.
Abych se vyjádřil k Tvému předešlému příspěvku, musí Ti tak nějak stačit, že "torzka nebouchá," Pak to zalejeme omáčkou typu příplatkové výbavy a máme hotovo, bohužel.
Žádný Rapid Combi neexistuje 😄
Na nákupy do Lídla supor, akurát bych do teho dala motór 1,4 16V 63kw! A byla by istota že to chvílu vydrží bez problémov s rozvody a spotřeba by nebola tak závislá na style jazdy?!
1,4 63 kw nejde kvůli emisím, nebo se ho automobilce prostě nechce předělávat. Rapid prostě nebrat, je v něm stále generace potenciálně problémových motorů, je tu Octavia s novou generací. Btw. s tou spotřebou bych to neviděl tak černě ani u TSI, auto je lehké.
Musíš do Číny. Tam dostaneš Rapid se současnou řadou motorů koncernu VW a kupodivu bez turba. Jenže jen sedan.
jenze v eu bude od pristiho roku euro6 a koncern atmosfery zaříznul a skončil mozna az na výjimky s atmo motorama. podobne to udelalo i bmw.
takze do nového modelu jaksi nemá smysl davat motor, kterej pristi rok skonci.
takze do nového modelu jaksi nemá smysl davat motor, kterej pristi rok skonci.
Ale já tady nepsal co koncern udělal v Evropě. Pro mne je zajímavé že v Číně existuje Rapid který nemá starou motorovou řadu nýbrž tu novou kterou má Octavia ovšem bez turba.
To by mě teda zajímalo, kde vzali těch 415 litrů. V článku je rozměr kufru 82x100x54. Tak jsem vzal metr a vyrazil změřit svýho Aurise r.v.2007. No a co jsem naměřil? 83x101x54. A Toyota uvádí 360 litrů. Tak nevím, asi ve Škodovce počítají každou mezeru kam jde něco nacpat :no:
Rapid Spaceback má vetší kapsy za podběhy. Svoji roli bude také hrát sklon zadního opěradla a pátých dveří.
Udělám si malý test, vezmu pár kufrů co mám doma a vyrazím do Škodovky, jakmile tam budou Spaceback mít. No a uvidím sám 😄 Mimochodem, právě podběhy jsou to, co u Aurise sice zasahuje do interiéru kufru, ale výškově cca do 2/5. U Spacebacku se mi zdá, že výškově jdou tak do 3/4. A ještě doplnění, Aurise jsem měřil na spodní hraně kufru, v podstatě na koberci a sedačky měl ve vzpřímené poloze. Nicméně je to jedno, protože spodní hrana je pořád stejně.
Již od prvních informací bylo uváděno, že rozměr 415l je včetně prostoru pro rezervu. Realně lze tedy počítat s poměry jako u běžných HB nižší střední třídy.
Ovšem to se počítá u každého auta, které není povinně vybaveno rezervou.
Ano, to nepopírám, jen se jedná o velikost, která není reálně využitelná, i když marketingově vypadá líp.
Nejen dle mého názoru využitelná je - na lékárničku, kapalinu do ostřikovačů a další potřeby, které pak zbytečně nepoletují po kufru.
Bouře ve sklenici vody. Je jistě příjemné moci využít 100% zavazadlový prostor, ale v kufru nemusí "létat" nic. Pokud vím, automobilka nabízí tzv. cargo elementy, nebo prostě máte v kufru tašku, (můj případ, rezervu mám plnohodnotnou a jinou bych ani nechtěl) kde podobné drobnosti máte.
To je ale , s prominutím , hovadina!
Auto bez rezervy je prostě nepoužitelné..možná po městě! :no: :no:
Auto bez rezervy je prostě nepoužitelné..možná po městě! :no: :no:
Hele tady se vybírá největší kecal v diskuzích vo autech a ten se pak stává profesionálnim recenzentem nebo tak něco? >😁 >😁 >😁 >😒]
Já vím, že Škodovka je simply clever, ale chtít za starší platformu o dvacet litrů víc než za modernější Leon, který má jinak srovnatelnou techniku? To je těžký úlet. IMHO, ani design Rapida není výrazně lepší, nežli ten španělský. A pořád je tu těch nešťastných pár centimetrů na šířku, které Rapidu zoufale chybí. Vždyť širší je i Dacia Sandero!
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Proč tady má třeba H akční model Tricolor a Škoda má standartní ceník, když v tom Freshi vychází Rapid i s tou výbavou navíc cca o 15 000 levněji? To je trošku fail od PR ne? >😁
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
V interieri su ake plasty tvrde alebo mäkcene???
myslim ze pokial tie plasty neolizujes tak ti to moze byt uplne ale uplne jedno...
raz to dobre povedal nas mlady andrej studenic kory testoval male auta spolu s rastom chvalom a sa ho rasto pytal ako hodnoti plasty v nejakom aute ... a andy mu raz tusim povedal nieco v tom zmysle ze on ako skuseny zavodny jazdec este nikdy ziadne plasty v aute nechytal nie to este olizoval D .... a sa len zasmial nad tym ake plasty ma v aute.... 😉 .. a ja ho plne chapem. Podstatnejsie su uplne ine veci... plasty su to posledne co by mna tiez osobne trapilo... v aute...
raz to dobre povedal nas mlady andrej studenic kory testoval male auta spolu s rastom chvalom a sa ho rasto pytal ako hodnoti plasty v nejakom aute ... a andy mu raz tusim povedal nieco v tom zmysle ze on ako skuseny zavodny jazdec este nikdy ziadne plasty v aute nechytal nie to este olizoval D .... a sa len zasmial nad tym ake plasty ma v aute.... 😉 .. a ja ho plne chapem. Podstatnejsie su uplne ine veci... plasty su to posledne co by mna tiez osobne trapilo... v aute...
súhlasím , aj keď narazíš tak už sú v aute Airbagy .. >😁 Takže to či sú plasty mäkké , alebo tvrdé je normálnemu kupujúcemu viac-menej jedno , ide skôr o ich kvalitu a spracovanie (aby nedrnčali a nehrkali po 5 000 km na našich cestách )
bohuzel ve Frankfurtu jsem si sahnul na TVRDE 😒 jinak auto je moc pekne..tvarove velmi vyvazene a libive..design se jentak neokouka..narozdil od Rapida a Octavie...
Škoda Rapid , nemôžem povedať že by to bolo vyslovene zlé , alebo škaredé auto , pretože to tak nie je . Ale prehnaná reklama spôsobila to , že mám k tomu autu , ba aj samotnému označeniu citeľný odpor ! :no:
ja si naopak myslim ze image rapidu zabil ten lift.... keby prisli hned so spacebackom a nie liftom tak to mohlo byt inak vnimane auto... ale spravit druhy lacnejsi lift akoze taka mensia octavka alebo nastupca niekdajsej O1 ktory vobec nebol potrebny akurat sposbil ze rapid je vnimany tak ako je vnimany.. skoda...
Už jsem to zde vícekrát napsal a budu to zde klidně i opakovat. Rapid Spaceback je prakticky zbytečným modelem. S modelem liftback se ještě automobil dá pochopit, jezevčíkovitý nástupce OI jako vyšitý. Budiž, taková je dikobrazí strategie. Ale proč jako další karoserii dát HB? To mi hlava nebere. Hezčí není, praktičtější už vůbec ne a vidět jej jako stylový doplněk? No, to už chce hodně panáků něčeho tvrdého.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Zase takový optimista bych nebyl, viz. prodeje liftbacku před rokem. Prodeje v ČR nějak půjdou o to se nebojím, ale myslím že proti liftbaku nemá HB verze co nabídnout. Uvidíš, že jako vždy v zemi chalupářů a převážečů všeho, bude mít větší liftback navrch. 😉
před rokem byl Rapid hrozně předražený, za současné ceny se Rapid prodává dost - dle statistik dotahuje Octavii a faktem je, že za poslední dva měsíce potkávám Rapidy na každém rohu.
Já bych si ten Spaceback taky nekoupil, osobně mi víc dává smysl liftback s větším kufrem, Spaceback už nemá tolik nabídnout proti konkurenci, protože hatchbacků nižší střední je od 300t Kč fakt hodně.
Já bych si ten Spaceback taky nekoupil, osobně mi víc dává smysl liftback s větším kufrem, Spaceback už nemá tolik nabídnout proti konkurenci, protože hatchbacků nižší střední je od 300t Kč fakt hodně.
Ano, cena se stabilizovala a prodeje šly nahoru. Aktuálně to není zlá nabídka, ale stále bych dával přednost jinde. Chce to čas, stále jde o relativně nový model a ceny si ještě více sednou. U cen je aktuálně problém u Spacebacku, kdy méně stejného auta stojí více, tedy je podmíněn financováním.
Nevím co napsat dříve. Toto je jedno z nejlepších vozů historie automobilismu. Když přišlo Citigo, říkal jsem si, skvělý vůz, ale vylepšit by to šlo. Pak přišel ještě lepší Rapid, a pak božská Octavia. To už jsem pochopil, že je Jozef Kabaň nejlepší designér všech dob. A tohle? Škoda slov. To je přímo nadpozemská krása. Opravdu smekám. Co dodat? Snad jen,
BRAVWO KABAŇ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!… :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
BRAVWO KABAŇ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!… :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozmery Clio gt\Spaceback: 😜427\430, r.259\260, š. 173\170. Takže předpokládám, že Clio je taky nižší střední??
A mám ve všech ohledech lepšího golfa. Image, kvalita zpracování, design a úroveň interiéru. Rapid Spaceback je cenově přepálený
V prvních dojmech se na jiných serverech lze dočíst, že nový posilovač řízení stojí za ***, zkrátka veškerý cit se vytratil, a zde? Opět spokojenost... Čím to?
Stejně tak neúplný je popis ovládání el. stahování. Podstata není v absenci 1-dotykového zavření oken, ale v tom, že vůz nemá pojistku proti přivření. Proto vůz nemá automatický dojezd oken, ten, kdo s oknem manipuluje, musí mít prst na ovladači. TO je ta vada.
O zbytku se příliš nemá smysl bavit. Vůz je opravdu levnější, přitom cenově z tabulky vychází značně dráž... No nic 8-s
Stejně tak neúplný je popis ovládání el. stahování. Podstata není v absenci 1-dotykového zavření oken, ale v tom, že vůz nemá pojistku proti přivření. Proto vůz nemá automatický dojezd oken, ten, kdo s oknem manipuluje, musí mít prst na ovladači. TO je ta vada.
O zbytku se příliš nemá smysl bavit. Vůz je opravdu levnější, přitom cenově z tabulky vychází značně dráž... No nic 8-s
Proč si kupovat Rapid za 330, když za stejnou cenu je tu Octavia s novou generací TSI, to nedává smysl. Dobře, Rapid bude možná o něco lépe vybavený, ale za potenciální problémy s motorem to nestojí.
Tu lamentujete nad cenou ako keby ste nepoznali praktiky automobiliek. Je to novinka, ešte nestihli naplniť sklady, tak prečo tam nešupnúť vyššiu cenu? Skalní plus pár firiem to kúpi, ostatní si počkajú na zlacnenie.
Škoda si verí, je obľúbená, tak prečo nie?
A stále sa pozastavujem nad zmýšľaním typu "Keď si priplatím 30 tisíc, môžem mať o triedu väčšie auto!" Jasné, čo by si nemohol. Možno sa dopracuješ aj k oktávke v základnej výbave, ale... nechcel si pôvodne Citigo?
Asi aj preto sa to u nás na cestách ešte stále hemží sockami.
Škoda si verí, je obľúbená, tak prečo nie?
A stále sa pozastavujem nad zmýšľaním typu "Keď si priplatím 30 tisíc, môžem mať o triedu väčšie auto!" Jasné, čo by si nemohol. Možno sa dopracuješ aj k oktávke v základnej výbave, ale... nechcel si pôvodne Citigo?
Asi aj preto sa to u nás na cestách ešte stále hemží sockami.
Ale tady jde o to, že za cenu Rapida můžeš mít srovnatelně velký a prostorný model (jen značně širší), a to bez lowendových kompromisů. Takže úvahy o třídním vzestupu od Citiga až k Superbu je mimo mísu.
Jinak ano, určitě půjde s cenou dolů. Faktem ale je, že za aktuální cenu je Rapid HB cenově přestřelený. Přestřelený v tom smyslu, že cena neodpovídá vnímané hodnotě vozu. Nepochybně ale odráží tržní hodnotu, protože prodávat se to nepochybně i takto přestřelené bude. Co už ale nikdo nezjistí, kolik těch čísel bude ve prospěch firmení klientely, která má zcela jiné cenové podmínky...
Jinak ano, určitě půjde s cenou dolů. Faktem ale je, že za aktuální cenu je Rapid HB cenově přestřelený. Přestřelený v tom smyslu, že cena neodpovídá vnímané hodnotě vozu. Nepochybně ale odráží tržní hodnotu, protože prodávat se to nepochybně i takto přestřelené bude. Co už ale nikdo nezjistí, kolik těch čísel bude ve prospěch firmení klientely, která má zcela jiné cenové podmínky...
Ten chlap si z nás dělá strandu "Profil autora - Lukáš Vaverka, absolvent Fakulty sociálních studií 😄 Masarykovy univerzity v Brně (obor Evropská studia 😄 😄 )". Zase jeden odborník, co se vyzná v autech. Ať se z těmi škodováckými zmetky jde někalm vycpat. Musí mu za to dobře platit a pak jsou škodovky předražené a nekonkurence schopné. Nejlepší je si objednat testovací jízdu a o kvalitách Rapidu a Vaverky bude jasno!
A proč ne?Technice rozumět moc nemusí,vše potřebné dodá PR.Většina čtenářů nepotřebuje u článku přemýšlet,ale pouze číst,tak jako bulvár.Toto není odborný server,také mě ty hlášky baví číst.Prostě dobrá zábava,relax.A takováto škola není pro oblbování lidí špatná.
Tak to je potom jiná. Netušil jsem, že www.auto.cz není odborným servrem, ale placenou reklamou Škody-auto ala bulvar, něco na způsob rodiny Štiků. Ale stejně mi je líto těch lidí, co naletí. Auto se přece nekupuje na dva roky. A také: "Ševče, drž se svého kopyta" by mělo platit stále a Vaverka by se měl věnovat své parketě, sociálním studiim v oboru Evropská studia. :no:
aké"dokonalé auto" zo zbytkových dielov ani testter nič "nenašiel" reklama reklama
treba masírovať ludí..danke NEIN! :no:
treba masírovať ludí..danke NEIN! :no:
Dnes jsem náhodou viděl stát kousek od sebe Raplita a Fiestu v obchodním centru v Teplicích. Vzhledově i vybavením tak generaci od sebe. Také nechápu záměr škodovky, proč modrého Raplita vybavila pomerančovou kůrou. Když už, tak měla barva být oranžová. Pokud ovšem modrý pomeranč není taktický tah škodovky.
a 11tis u rapida za tempomat, kde je nejspis navíc jen kolebkovej vypinac + jinej SW v ridici jednotce mi prijde jako uplnej ulet ..
Tady je to ovšem jen příplatek, takže ano, je to relativně drahé.
to mi na auto se 100 konma prijde trochu prehnane ...
Automobilka obvykle sadu kol i s pneu testuje přímo na autech, takže přikoupi oroginál sady kol máš jakousi jistotu, že se s nimi při vývoji počítalo.
Nicméně si klidně pobreč na adresu příplatkové politiky a pak si bež ty správný kola koupit na gieldu samochodowu do Gliwic, ušetříš >😁
Nejvíc vždy zaplatíš za pohodlí...
to jako kdyz nebudes mit disk od výrobce, tak ti to bude poskakovat nebo nebude zatáčet??
když koupis gumy, který jsou v první trojce, tak snad nemuzes udelat chybu.
nehledas nahodou probme tam kde není??
A za to si pak nechává zaplatit.
Pokud je ti to hodně a kašleš na kvalitu, kup si kola na té autoburze a můžeš machrovat, jak si s tím vydupal.
jestli je kolo kulaty nebo co??
ja když kupuju novy gumy, tak koukam na rozmer, rychlostni kategorii a aby to byla hodnoverna znacka.
jen u zumnich kupuju rychlostni kategorii do 190km/h, ale pak musim na PC nacvakat rychlostni omezeni
nesetkal jsem se, ze by výrobce aut udaval nejakou konkretni znacku
tak co to plácáš??
- Jízdní vlastnosti (proč? Třeba abys věděl, že na 16" je to ještě komfortní, ale na 18" už ne, že na 205 to bude brzdit dobře, ale na 225 už blbě, že s 225 se na sněhu budeš jen klouzat...)
- Hlučnost (proč? Třeba abyses nedivil, až z jízdy Ova-Pha dostaneš večer psotník díky 18" na ultranízkym profilu)
- Opotřebení jak pneu, tak podvozku (proč? Třeba abys nenazul na Fabii 18" a nepindal pak na fórech, že z toho odpadávaj kosti, ramena a těhlice každej měsíc)
Opravdu ti to musím tak polopaticky vysvětlovat?!
výrobce určuje povoleny rozmery kol, ale neurcuje konkretniho výrobce disku nebo pneumatiky.
ani tu hlucnost výrobce aut neudava s konkretnima gumama.
v autorizovanym servisu ti klidne vymeni gumy na jedny naprave za jinou znacku, takze mas pak na aute pneu od ruzneho výrobce.
opravdu výrobce povoluje dat na fabii 18 kola??
nebo jen tak tlachas??
A zdá se mi, že vysvětlovat něco tobě je absolutně zbytečné...
na auto si nesmis dat nic co není homologovane.
a zadny autorizovany a ani odpovedny neautorizvovany servis ti to na auto neda
tak se ptam v duchu tvého predpredchoziho prispevku - povoluje výrobce na fabii 18 disky??
ty zrejme uvazujes tak, ze co z auta neupadne, tak to tam muze bejt ..
Pane, vy o autech a vývoji jejich komponent nevíte zhola nic!
Co má výkon společného s koly?
Klidně můžu mít výkon jen 50 koní a kola 18" - co to má společného?
anebo to trubky v eforii kupujou??
ja mam na aute taky samozrejme hlinikace, ale ty nebyly dokupovany, ale k zakladnimu vybaveni, takze jina volba ani nebyla
Rapid Spaceback je cenově poněkud mimo, ale zrovna cena za liťáky je v pořádku.
Zkus si na ukojení svého mindráku najít jiné téma, možná se chytneš líp...
ja mel na novym aute za 650k normalni gumu, kterou kupuju kolem 2k.
nic axtra sem na ni nevidel
a pochybuju, ze na rapida ta guma stoji 2k, to je jiny rozmer i rychlostni kategorie nez mam ja
jestliže je priplatek 4k za kolo, tak to neznamena, ze v tom je guma za 1.5k a disk za 2.5k, ale ze ke stávajícímu blechaci za 1k si priplatis ještě 4k.
zkus trochu popremejslet a pak nad se bou vyvod zavery.
ne, ja nemam 17" kola, ale 16" alu, to byl zaklad k vybaveni oct elegance a za 17" jsem priplacet nechtel.
takze leto jezdim na 16" alu a zimu na 15" plech, ty 15" zimaky se mi hodi i na druhé auto, které dojizdim nasledujici zimu nebo je na nem jezdim celorocne
Řeknu ti to tak, blbcům, se nemá odporovat a u tebe jsem to vzdal.
O kvalitě kol to není - jestli je kolo ze servisu nebo továrny - bude mít vždy velice podobnou cenu (to tovární bude spíše vždy levnější, protože se vyrábí ve velkých sériích a je o ně mezi výrobci zájem) a stejně tak i kvalitu - normy platí všude stejně (nebo by měly...) - jakkoliv si automobilky svoje kola vždy hledí a jsou opravdu nekompromisní.
Spíše bych napsal, že budou pravděpodobně bezpečnější - testy během vzorování a pravidelné kontroly jsou skutečně nekompromisní.
A rozdíl mezi palci? Spíše je to o váze - tzn. v řádech EUR = zanedbatelné
Větší terno jsou barvy...a pak samozřejmě pohledově obráběná kola, kde je 2x obrobna a 2x lakovna
A s tím Ronalem a Borbetem - to jsi krapet uletěl... To jsou prvovýrobci 😊