Technika
Klaudius
3
VR6 je samozrejme známy motor, a dosť sa popísalo o jeho prednostiach aj neduhoch. Len o jeho sláve mi nie je nič známe.
Přejít do diskuze
je slavný už proto, že nás jeho výrobou poctil nejlepší a nejwětší koncern na světě :yes😒br />
takže lízej prach silnice a modli se, abys ten klenot aspoň třeba zahlédnul :yes: :-! :yes😒br />
Srovnávání s jinýmy V6 ze stejné doby, povídačky o výkonu a spolehlivosti, to je jen štěkání kojotů na karavanu.... 😉
Srovnávání s jinýmy V6 ze stejné doby, povídačky o výkonu a spolehlivosti, to je jen štěkání kojotů na karavanu.... 😉
Za pomyslného nástupce G60ky se dá považovat už 1.8 T a později 1.8 TSI, příp. i 2.0 TSI.
Kombinace s kompresorem je už v dnešní "emisní" době nepravděpodobná. Myslím, že ani kompresové 3.0TFSI už tu nebude (relativně) příliš dlouho.
Kombinace s kompresorem je už v dnešní "emisní" době nepravděpodobná. Myslím, že ani kompresové 3.0TFSI už tu nebude (relativně) příliš dlouho.
budou se moct těšit na šichtu, protože jim do uší bude brumlat opravdu vytříbený zvuk.
Snad se stane ještě někdy motorem roku motor do auta a ne do sekačky.
Snad se stane ještě někdy motorem roku motor do auta a ne do sekačky.
300kW je jenom verze pro koncept, seriove verze plynule nahradi 3.6FSI, tedy nabidnou jeho vykon + deset procent navic v ramci pokroku. Do Scirocca bude asi jeste slabsi verze, protoze ten podvozek by trista koni tezko daval.
Tam by se mi libil petivalec. Jinak je to skvela zprava, pokud opravdu pujde i do passatu a scirocca. Jenom nevim, k cemu v takovem aute bude 300kw, tam by bohate stacilo o 100kw mene, kor s turbem.
Tie motory by som dal doznacky Audi,Skoda, VW,Seat aspon do sportovejsich verzii.
Lebo do Octavky RS by sa hodilo 6V no nie. 😉 :-! :-!
Lebo do Octavky RS by sa hodilo 6V no nie. 😉 :-! :-!