zda sa, ze velmi prospel. Podla tohto testu [odkaz] to vylepsili citelne, zvlast podvozok (v teste od ca 3:40). Som rad, ze sa Hy nekoncentroval na malichernosti, ale siel do podstatnych veci. :yes:
uvidime ci sa podvozkove zmeny udeju aj na modeli sportage ... kazdopadne tam vzhlad menit ani netreba ten je paradny uz odkedy sportage prisiel --- skor mozno to chce len nejake detaily v technike vylepsit ... ;-)
inak suhlas.. tento test s misom karpatom som uz omrkol x-krat a vyzera to tak ze iX35 jazdecky spravila velky pokrok co je asi najpozitivnejsia sprava tohto faceliftu lebo na dizajne nie je velmi co menit ... maju to korejci do dalsich rokov pekne nasliapnute :yes:
:no:
To teda pochybuji..to se opravdu , ale opravdu moc nepovedlo.
Už před faceliftem byl design divný..a pořád je!
Interier je stěží průměrný.
Pokud má tedy někdo nějaké estetické vnímání.. ;-):no:;-)
Facelift KIA Sorento se mi ale např. moc líbí..
To, že sa niečoho predáva viac, ešte neznamená vyššiu kvalitu a estetiku. Holt, niektorí ľudia pozrú na cenovku, na veľkosť, a v duchu sa snaža presvedčiť, že to je super kauf. A potom tu všade behá neosobný a bezduchý HK.
Proč sem taháš Yeti, nechápu.
Nejde o úspěch a odpouštění, zlysoused napsal jasně, že to auto je hnusné.
V souvislosti s tím je jeho prodejní úspěch udivující a pro mně těžko pochopitelný.
Nedávno se tady vedly sáhodlouhé debaty o "skvělém" marketingu VW, který dokáže prodat cokoliv, no já si myslím, že Hyundai má marketing ještě lepší.
Dokáže prodávat lowcostem smrdící i30, špatně motorizované i40 a odporně tvarované ix35 v kvantitách, o jakých se třeba frantíkům nezdá ani v těch nejdivočejších snech.
Zejména mám na mysli velké plastové plochy, které smrdí stejně jako Logan, nebo Sandero - ty jsou ale cenově podstatně níž, takže se jim to dá tolerovat.
Dveřní tapecíra jak ve Fiatu Stilo.
Všude samý "jako" hliník, ano používají to i jiní výrobci, ale v i30 bije do očí, jak je to jen stříknutý plast.
Hyundai se to snaží kamuflovat hromadou svítících cetek, displejů a podobně.
Paradoxně to na mně působilo silněji ve vyšších výbavách, ty základy za cca 270 tisíc byly v poměru cena/pocit OK.
Nebylo by lepší udělat rovnou novou generaci? Facelift autu moc nepomohl, ale ani moc neublížil. iX35 se mi prostě nelíbí, prolisy, vysoký ponton karoserie, přední nárazník je hodně nesourodý (ještě tam měli dát hrazdu a bylo by hotovo).
O interiéru raději pomlčím, to je zmatek všeho možného - chtělo by to prochu uklidit a přestat s plastovým chromem ;-)
[odkaz] Brrr :no:
Snad jediný pohled, který se mi líbí je zadní část, ta je povedená:
[odkaz]
:yes::yes: >:D
To auto bylo nehezké už před faceliftem..
Že se prodává je zázrak..s vyšší cenou prodeje spadnou.
Raději si přidat na Mazdu CX5,VW Tiguan nebo klasické SUBARU Forester! ;-)
KIA Sportage vypadá o dost lépe..šmrcnutá německým a ne korejským designem.
Jen ta její malá okénka-hlavně zadní-jsou stršná!
Při jízdě jsem si připadal jako v tanku..ale proti Hjondé pořád docela dobrý.
Moderní SUV by mělo vypadat takto :
[odkaz] :yes::yes::yes:
Vysoký ponton karoserie.. .Celkem je zajímavé porovnávat různá auta a z různých období z tohoto hlediska.Když se podívám na auta o 20 let zpět,tak měli nízký ponton a poměrně velká okna.Spodní linie oken byla pod horní hranou opěradel.
Dnes mají všechna auta bez vyjímky Spodní linii oken vzadu ve stejné výšce jako je hrana zadního opěradla.Myslím si že to má so do činění s bezpečností při bočním nárazu.
A tady je jádro problému.Nizko položená spodní linie oken,tedy znamená,buď nižší opěradlo. To není zrovná dobré,ale asi automobilka šetří.A nebo opěradlo dlouhé stejně jako u vyššího pontonu,ale je posazeno níž,čili celé sedadlo je níž a pak se může stát,že máte kolena u brady,protože jste omezeni dalším rozměrem a to je rozvor.Ale je to určité prostorové řešení,tělo a stehna sevřou ostřejší úhel,ten nikdo neměří,a dosáhnete na kratším,stejném rozvoru papírově lepší parametry s nižším pontonem.
raději výšší ponton,a vyšší sedadla,pohodlnější sed...
Toto není problém estetický,nýbrž ergonomický.ix35 v tomto je spíše tedy lepší než některá konkurence.
No jistě - za jízdy máš řídit a ne hledat nějaké čudlíky.
Hlasové ovládání z koreje: "Frantó, bóchni tam po tem dzindziku pod tym fukarem, ať vidím i dozadu!"
To sice neni, ale na druhou stranu, který podobně velký SUV je, žejo. Ačkoli nejsympatičtější je mi Yeti.
Nicméně už před faceliftem se mi vůbec nezdálo, že by to mělo blbej podvozek - sice jsem s dieselovou předokolkou najel jenom pár tisíc, ale byl jsem spokojenej. Největší rozdíl oproti koncernu byl/je interiér, dle mě - prostě na mě působí levně. Tvrdý plasty, modrý podsvícení.. ale jinak mi to vůbec nepřijde jako blbý auto, rád bych ho porovnal třeba s tim Tiguanem.
No, ale zdražovat možná taky nemuseli:)
Jezdil jsem s ix35 14 dnů a docela tragédie. Napadlo mně jestli vůbec ti co to kupují měli vůbec možnost se svézt. Nebo předtím jezdili z takovýma plečkama, že jim to připadá jako výhra.
Taky je možné, že jsem rozmlsaný s i30 a Aurise.
Já ho měl půjčený v Anglii na dovolený. Bral jsem to takhle - moc to nedrncá, nežere, když jsem se náhodou udržel vlevo, i tý ovci se dalo vyhnout = dobrý.
Je možný, že v ČR, s pravostranym řízením, na mně známejch silnicích, by to bylo jiný.
Jo! Líbilo se mi, že i na svižnej rozjezd do kopce stačila bohatě dvojka. Kdepak auta z půjčovny..:)
Nemám nic.. moc jsem s tim nenajezdil (ikdyž určitě víc, než místní testeři) a co si budem povídat, hlavně jsem se snažil nějak to uřadit levou rukou a zároveň se udržet v levym pruhu, hehe. Mimochode, žena furt vzpomíná na můj udivenej výraz, když mi na výjezdu z parkoviště konečně došlo, že kulisa řazení je stejná, jako u nás. Do tý doby jsem žil v tom, že to budou mít zrcadlově otočený..:)
Teda nějakou fotku zvenčí bych asi našel.. Ale prostě černá ix35, no.